Sal !
M-am uitat putin pe saitul care l-a trimis Maverick
Ai aici Link-ul trimis de Maverick
La repezeala , ce am inteles de acolo :
- faceau referire la F650's (GS/Dakar/CS) and G650X's care au optional ABS
- este un sist abs Bosch simplu cu 2 canale :unul pe fata si altul pe spate
-nu au legatura intre ele =====> avantaj mare : chiar daca apesi brutal frina fata ,"excesul" de frinare nu se transfera la roata spate .,,,,,,,mi se pare normal !
-sistemul ABS-N este fabricat de Bosch
- sistemul ABS-N ECU de Nippon
- sezorii INDUCTIVI (Coil = bobina) -pentru roata fata sunt montati ca in fig. pe amortizorul din stinga
-pentru roata din spate este intr-o cutie in spatele camei de tensionare a lantului
- daca conductele de frina merg intro cutie IN SPATELE motorului ====> ai ABS
- ABS nu se foloseste Off-road ,pe gheata,zapada,nisip =====>pentru condus in aceste cond. el trebuie deconectat
-deconectarea lui : pui contact
-apesi si ti apasat butonul ABS pina cind becul rosu de ABS incepe sa pilpiie ....el va pilpii toata perioada cit ABS este dezactivat
-reactivare ABS :- la repornirea motorului se face automat
- daca se apasa brutal frina de spate
- distanta dintre senzorii inductivi de rotire a rotii fata sau spate este de 0.1 - 1.0 mm (uzual 0.1 -0.7 mm)
- ABS modulator este o pereche de bobine (electrovane )care au rolul dea deschide 2 by-pass uri pentru a slabi frinarea
-partea elecrtonica "ECU modulator" care primeste informatii si despre motor / viteza
- in situatia in care modifici domensiuni roti (alte jenti ) ABS poate fi resetat
- la BMW nu este necesar ----el isi da seama singur si se corecteaza
==================
cam asta este ce am inteles eu
nu garantez 100% ca am intzeles bine , sunt obosit !
============================pace !!!