Sari la conținut

llucianf

INACTIV
  • Număr conținut

    75
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    iulie 2008
  • Motocicleta
    virago

llucianf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. switch e unu din cei mai mari lorzi care frecventeaza locu asta. nu prea pricep cum i se poate vorbi asa. nu are rost sa poluam zona asta cu insalubritati specifice altor subdomenii moto destinate cocalarimii. cu niste scuze decente totu poate reveni la normal. so let us cool it down ladies. cel ce ai dat cu rahat pe pereti, tot ce ai de facut e sa-ti ceri scuze! esti intr-un loc select, sint sigur ca vor fi acceptate.
  2. llucianf

    Yamaha VIRAGO ZONE

    un manual de service (nu owner manual) pt virago 250 unde pot gasi? pe net nu am gasit decat owner manual.
  3. llucianf

    Yamaha VIRAGO ZONE

    da porneste greu si cu socu tras. odata pornit la relanti sta bine insa cand bagi mana in gaz se ineaca si aproape se opreste.
  4. llucianf

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Am ceva probleme de cateva zile cu viroaga. Porneste greu la rece si se cam ineaca in mers mai ales cand vreau sa accelerez dupa o repriza de mers cu frana de motor. Cam ce ar putea fi? Mersi pt sugestii.
  5. DR 400 e capra pur singe, 95cm seat height. la semafor stau ca balerinu. Imi tre ceva la 150kg, 80cm seat height, pt urban cel mai mult si ceva drum forestier. Nu folosesc motoru la drumuri lungi, touring, cruising etc doar pt naveta la servici si mers la cabana zilnic ca e aproape de oras. Actualmente fac treaba asta cu cioperu dar uneori mai raschetez drumul forestier cand intra in balans.
  6. Multumesc pt aceste opinii avizate. As mai vrea sa stiu cum ce influenteaza pozitia centrului de greutate manevrabilitatea pe asfalt si pe offroad? Intuitia imi zice ca ar fi de dorit ca centru de greutate sa fie cat mai jos?
  7. Cand ai timp si chef te rog detailiaza care ar fi 'bubele' si care 'cerintele speciale' pt cele doua modele. Mersi mult.
  8. intre un dr650 si un dominator 650 care ar fi mai ok ca si fiabilitate, costuri de mentenanta etc?
  9. Mersi mult tuturor pt informatii, imi sint foarte utile fiindca nu am avut tangenta pana acum cu zona enduro. Insa acu e musai sa abordez zona asta pentru ca efectiv cu cioperu nu mai pot merge pana la cabana asa de mult s-o inrautatit starea drumului. Un lucru e cert: nu folosesc motorul pt drumuri lungi si nici pt hard enduro ci doar urban si ceva drumuri forestiere. Deocamdata ramane sa ma mai invart in jurul Dominatorului. Stiti si alte modele de acealsi gen dar ceva mai usoare pana in 150k dar nu capre pur sange?
  10. Dar la alte enduroaie de pilda Dominatoru de 650 cat e roata din spate? Mai mare de 16? Dupa cum m-am uitat la poze pe bikez.com par la fel. Alta chestie pe care vreau s-o intreb e de ce majoritatea enduroaielor au monocilindru? Are ceva avantaj tipu asta de motor fata de altele pt mersu pe drumuri accidentate? In ce priveste decizia mea is f dezorientat. Mi-ar place NX 250 dar am citit ca are probleme cu ceva modul de aprindere si e un model f rar. In plus problema cu guma pe spate care e greu de gasit dupa cum zice switch. Transalpu e cam greu si nu prea corespunde estetic. M-ar tenta Dominatoru de 650 da e cam inalta pt cracii mei tocma am masurat cu bicla si cu scaunu la 88cm stau ca balerinu pe varfuri. Cand te pui pe ea se mai lasa de la greutatea mea (am 95k)? Banuiesc ca da, nu stiu cam cat. Ideea e ca as vrea sa pot sta lejer cu picioarele jos la semafoare. Nu se poate seta la 80cm?
  11. Ce parere aveti de Honda NX 250? Mi se pare foarte potrivita pt ce-mi trebuie mie dar nu stiu cum e cu mentenanta, se gasesc piese etc. Am vazut ca nu e un model f raspandit la noi.
  12. Intr-adevar, la asta nu m-am gandit. Pt mine insa nu se renteaza asa ceva pentru ca nu prea merg cu motoru departe de casa si oricum daca as face pana nu as fi in stare sa o rezolv nici daca ar fi suspendata in levitatie. Apropo unde gasesc vreun tutorial despre treaba asta (rezolvarea penelor la gume)? Is curios cam in ce consta daravela. La bicicleta si masina e simplu, am mai facut, dar la motor habar n-am cum se abordeaza chestiunea.
  13. Intreb iarasi ca prostu: cu ce e mai bun cricu central? Ala clasic ce hiba are?
  14. Ai dreptate la faza asta, si eu is adeptul chestiilor simple, cu cat mai simplu e un sistem cu atat mai mica e probabilitatea de defectare (daca e bine conceput). Si cioperashu meu e de ala mic si e racit cu aer dar se descurca bine in regim ruban n-am avut pb cu el in 2 ani de cand il am. Nici mie nu-mi plac carenele alea, arata pussy pt un motor ce se vrea cat de cat enduro dar m-am oprit asupra lui pentru ca am auzit ca e f fiabil si are saua joasa astfel ca nu tre sa faci pe balerinu cat stai la stopuri. Nu ma incanta deloc cele 50k in plus dar n-am gasit decat capre pur singe in clasa 150kile. Dominatorul se apropie cel mai mult la capitolu asta numa ca e cam inalta. La xt600 nu-mi place aparatoarea aia din fata ca nu e pliata pe guma. In fine, ar trebui sa probez pe viu ca ce impresii am adunat deocamdata is numa bazate pe poze si date de catalog.
  15. Dupa ce am mai frunzarit topicurile pe aici am ramas cu impresia ca un transalp mi s-ar potrivi cel mai bine. Nu stiu cum sta cu manevrabilitatea la greutatea lui de vreo 200k. Ma mai oprisem si la capitolul dominator dar ala e monocilindru si e mai inalt, se preteaza mai bine pt offroad pe cand mie imi trebuie mai mult urban si ceva soft enduro. Multumesc pt sugestii.
×
×
  • Creează nouă...