-
Număr conținut
427 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
France
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Triumph Sprint ST 1050 + BMW S1000XR
Informații profil
-
Motociclete detinute
Kawasaki ER-5, Yamaha Thundercat
Vizitatori Recenți Profil
1.299 citiri profil
SubInfluentza's Achievements
Newbie (1/14)
-
Accident mortal Sălaj, motociclist decedat
topic a răspuns lui SubInfluentza în Andrei-Bogdan Vorobcheviciul Accidente
Mai degraba point fixation. Povestea cu voblajul e pentru copii.... -
Pentru trasee moto : http://www.motoservices.com/voyage/balade-moto-france.htm Mai e cineva in zona Auvergne ?
-
Ciudata trasa, totusi....pe mijlocul petei.
-
Ma inscriu. Creati conturile.
-
Ca sa lungesti povestea cu ce-o sa faci pe urma, trebuie sa imi raspunzi la prima intrebare. Raspunsul trebuie sa fie corect altfel nu mai mananci branza de chevre. Cat despre autoritati....sunt prea multe de spus, nimic nou pe pamant.
-
Celor care mai sustin ca nu viteza era relevanta le propun un exercitiu de imaginatie: Tu, Xulescu, mori la Sanzieni, omorat in urma acrosarii unui copil, de catre familia/vecinii lor. Ajuns in rai, ti se da o a doua sansa, asa ca se reseteaza totul pana la momentul intrarii in localitate. Ce faci, PRIMUL LUCRU, stiind ce s-a intamplat deja ? Dai telefon la toti cei 5000 de motocilisti sa vina sa ii bata pe tigani, ca sa poti trece linistit cu suta prin sat ? @Altair - Nu am sustinut ce au facut tiganii. Lasa tu caprele, ca nu despre ele e vorba. Daca te duci tu sa ii rezolvi, cotizez si eu in contul tau. Dar astea sunt doar palavre trantite pe forum. In realitate nu prea ai ce sa faci, decat sa-ti imaginezi ca i-ai taia, rupe, etc.
-
Lasati voi autostrazile. Astea sunt pentru a face distante de sute de km. Pentru 100km nu merita sa platesti 8euro pentru a castiga un sfert de ora. Nemtii isi permit, francezii viseaza si ei la mai bine. Motoarele si nu numai, circula pe celelalte drumuri care trec prin centrele sutelor si miilor de sate. Pentru ca autostrada iti dubleaza costul deplasarii. In plus, motoarele le avem pentru placere, nu ? La urma urmei, cea mai mare parte a deplasarilor sunt in zona unde locuim, adica zeci de km. Acum ca e clar, sa revenim la reguli. Era clar ca primii vor sari impotriva cu argumente puerile ca nu avem banii din vest. Nu trebuie sa coste la fel. Ci sa fie de 3 ori mai ieftine amenzile si v-as vedea cum circulati ca niste miei. Apoi cand e de mers la bulau, nu o sa va incalzeasca faptul ca amenda e la pret romanesc. Ideea discutiei nu a fost si nici nu este istoria. E vorba de pedepse. Nu poti cere cuiva sa respecte niste reguli elementare (e vb de viata voastra) cu vorba buna.
-
Fara reguli suntem ca niste primitivi care cauta solutii sa isi regaseasca dreptatea. Avem un stat fara reguli, sau doar pt unii, ca sa poata fura ceilalti. Mai exact, fara pedepse. Afara, daca te prinde cu peste 100km/h in localitate (50kmph) ai urmatoarea pedeapsa : -3 luni de inchisoare -3750 euro - permis suspendat 3 ani. Cum va suna? Ireal? Daca e si cu accident, ca in cazul de fata, atunci treaba se impute, indiferent de vinovat. Ai dauna 75000euro plus 5 ani de inchisoare daca se lasa cu deces. Si asta chiar daca e vina pietonului. Daca se demonstreaza ca ai violat in mod intentionat regula, atunci ai 7 ani si 100000euro amenda. Vreti si voi reguli? - Nuuuu! Noi vrem libertate, sa o ardem dupa placul nostru, indiferent de consecinte,ca le ''suportam'' noi in caz de ceva. Vrem salbaticie, ca stim noi mai bine cum se ruleaza un motor. Fraierii care comenteaza (soferi, pietoni, etc.) sa taca, e dreptul nostru, al celor ''bravi'' ! O p***... Va spun eu: cand o beliti, nu stiti cum sa va scoateti. Mereu sunt alte scuze de 2 bani. Daca viteza era legala, erau toti acasa teferi si sanatosi. In ceea ce ii priveste pe tigani, e aceeasi problema. Nu ai reguli, deci iti permiti orice. Pe moment nu avem ce face, fara unelte. Justitie si politie nu avem. Sa punem mana pe pietre ? Altceva nu vad. De aceea revin la primul punct...mai bine sa previi decat sa te lupti (daca mai ramai in viata) sa iti castigi dreptatea. Viata e una singura. Nu avem nimic mai de pret.
-
Poate esti de pe marte. Cu o dacie poti depasi un mercedes. Nu cilindreea conteaza. Poate baiatul s-a ambitionat sa-l ajunga pe coleg si n-a mai ajuns deloc. Poate era prea grea pentru el, poate nu era pregatit, poate mai bine am invata ceva ...ca poate....
-
Inca un retard aplaudat de alti retazi pentru talentul de a se sinucide cu stil.... Asteptam niste filmulete si cu ai nostri viteji
- 546 răspunsuri
-
- accidente motocicleta
- accident motociclete
- (și 2 alții)
-
In afara parapetii sunt pana la asfalt (in curbe), rar ca la noi. Dar si motociclisti ca la noi mai rar !
-
Dar pe talonul romanesc, ITP-ul e marcat pe ultima fila. Nu e riscant sa vada ca e expirat ? Ca sa nu mai spun ca daca fac un tur prin Europa (Spania, Germania, Elvetia) , s-ar putea chiar sa am probleme....sau nu ?
-
Am deja peste 5 flashuri pe autostrazi (am numere de Ro la conserva) si deocamdata merge asa. Am prieteni care au ''fara numar'' si de ani de zile merg asa, cu numere de Ro. Cum faci cu moto, ca sa o duci la ITP ? O pui pe platforma, o duci tu ? O duc transportatorii si tu mergi cu avionul ? Cam care ar fi costul unei astfel de deplasari ? Asa, dupa un calcul facut dupa ureche, mi se pare ca ma costa 400 euro asigurarea aici / an si 400-500 euro la 2 ani ca sa fac ITP-ul in Ro (daca o duc eu). Merita oare sa-mi bat capul pt 3-400 euro castigati / 2 ani ? adica 150-200/ an....? Daca fac o combinatie cu avion + transport, imi iese mai scump... Daca e doar atat, ma resemnez.....imi iau motorul visat si astept sa scoata legea aia idioata. Oricum, am inteles ca daca ai cu peste 100, peste limita legala, pot sa-ti confiste utilajul. La urma urmei si cu 100 CP te poti duce la 250km/h fara prea mult efort....iar la demaraj, un pic de turatie si asta e.... In orice caz, urata treaba ! Stau si ma gandesc ce fac aia cu zx14, cu zx10, cu R1....ca doar am vazut o gramada !
-
Vad ca nu e prea multa activitate pe-aici, dar imi incerc norocul, poate ma puteti informa in legatura cu cateva detalii.... Vreau sa-mi iau motor dar : - am inteles ca motoarele de aici au maxim 100 CP (73.6KW), toate care sunt mai puternice, sunt limitate - este ilegal sa-mi delimitez motorul - asigurarea costa 400-500 euro/an in cel mai fericit caz - pot avea ''bucuria'' de a mai lua radare fixe, cu numere de FR Astfel, ce rost are sa-mi iau un cbr xx / fjr / zzr1400 , daca oricum nu ma pot bucura de ceea ce poate ? Doar pentru nume, nu are rost... Asa ca imi pun problema sa-mi inmatriculez un astfel de motor in Ro, pentru a plati sub 100 euro pe an asigurare + un drum la 2 ani pentru ITP. Dar aici am din nou o problema : am rezidenta aici, ceea ce inseamna ca nu pot sa-mi conduc vehiculul propriu mai mult de 3 luni de cand am venit aici . Legea nu e foarte clara... Daca trec vehiculul pe numele altcuiva din familie, credeti ca e ok ? Daca moto are 150 CP si am un incident, am probleme cu asigurarea, prin faptul ca nu respect legislatia franceza ? (chiar daca sunt asigurat de o firma din Ro) Va multumesc anticipat pentru raspuns ! PS: locuiesc in regiunea Auvergne, partea de nord
-
Asta cu categorisirea e la fel ca si in cazul motociclistilor. Lumea ne vede o adunatura de nebuni, pentru ca doar exemplele negative ies in evidenta. Cei care nu fac spectacol nu sunt bagati in seama, trec neobservati. Daca nu faci burnout, nu-i dai 14 rpm la semafor, tobe goale, nu existi....sau isi mai rupe unu` gatu` in cate o intersectie si atunci toate ziarele vor avea ceva nou. De accidente auto ne-am saturat, dar unul moto e cireasa de pe tort , spitalele pot afisa la intrare ''am primit marfa noua, organe proaspete'' Sincer, ii tin minte doar pe taximetristii pe care i-am injurat in trafic..... Oare de ce ? )))