Sari la conținut

Andrei-Bogdan Vorobchevici

Membru
  • Număr conținut

    100
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Suceava
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    Free

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Z1000 ’12, Honda CBR F4i Sport ’01
  • Interests
    Skillz, Twisty roads, Unlimited gas,
    Comrades...

Vizitatori Recenți Profil

887 citiri profil

Andrei-Bogdan Vorobchevici's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. @soe: De regula mai trec pe la Victoriei, asa ca ne-am putea intalni pe acolo daca doresti
  2. Inadafa de niste inceputuri de highside mai mult sau mai putin pronuntate, am reusit sa le dau gata ramanand rotund dupa tura pe Transalpina. La ce te referi prin altfel fata de SS? Foarte multi isi iau semi slick pe SS, insa nu reusesc sa treaca de de pragul lor psihologic
  3. HaHa, tare misto topic... Revenind. Eu am avut Qualifier 1 si 2 cu care mergeam cu grija pentru ca le simteam cum pierde aderenda cand trageam de acceleratie pe viraje. Acum, am revenit la Metzeler m7rr, pentru ca mi se par super echilibrate ca sportivitate si touring, chiar si pe vreme ceva mai rece. » Post actualizat in 22 Feb 2017 22:33 Btw, sa il stapanesti sanatos, fara evenimente.
  4. Fata de z750 sau z800, z1000 e altceva, oricare ar fi el. Momentan nu stiu ce altceva as putea alege. Cu atat mai mult, daca ai avut deja 750, zic sa excluzi variantele z750, z800. Personal, mi se pare ca pozitia pe acestea este una foarte inalta, precum ai sta calare pe gard ), pe cand la z1000 ai impresia ca esti din filmul acela, esti bucata lipsa din motocicleta. » Post actualizat in 18 Jan 2017 22:04 Personal, cand am trecut la 1000cc, am vrut sa scap de baraiala facuta de 600cc facuta la mers touring. Asta pentru o experienta mai placuta mai relaxata si totodata pentru polivalenta de care da dovada atunci cand vrei sa fi hoonigan (grinning). Asadar, d a n, zice foarte bine mai sus.
  5. In manual mai scrie ca programul de vreme rece este pentru bateri de peste 14A, adica pentru masini.
  6. Sefu' cat baga cand fuge fundul? Nu ai mai avut alta motocicleta inainte?
  7. Degeaba arzi benzina, daca nu ai companioni corespunzatori. Degeaba este destinatia WoW daca drumul este drept si de rahan . Pe scurt, electric sau nu, daca drumul este virajat, vreau!
  8. Tocmai am fost si am cumparat si eu redresorul la 70 lei si pare construit destul de bine, are finisaje bune, astept sa vad cum se descurca.
  9. S-au inecat la mal cum s-ar spune, dar asta si din cauza faptului ca normele tot navalesc peste noi dar noi vrem tot mai puternic si cum se poate ajunge la un conses? Un exemplu, evacuarea de fabrica , ar fi galagioasa daca ceva nu ar exista cineva acolo sa reglementeze si chestia asta. De altfel, motoare electrice produse in serie exista deja si destul de populare, am urmarit ceva review-uri la un moment dat. (spre ex: http://www.zeromotorcycles.com/zero-s/order.php?model=sr )
  10. Da, este foarte manevrabila in ciuda greutatii sale. Pozele sunt facute cu diverse dispozitive, precum telefoane si aparate foto profi si semi-profi dupa cum urmeaza: Telefoane: - Sony Xperia M4 aqua - iPhone 6 si 6s - LG G4 Aparate foto (datorita unor prieteni): - Nikon D3300 - Nikon D630 De altfel, cand este poza mare in google photos, ai in partea dreapta-sus, un buton ( i ) cu litera "i", care iti arata informatii in detaliu. @Kassu: Au facut si ei ce au putut cand s-au vazut in situatia de a nu mai putea lansa modelul . Ca performate ele sunt cam acolo, eu am optat mai mult pentru Kawasaki, in principal, din pricina rapoartelor scurte si cuplul de mai jos, cel putin in specificatii. Asta aduce si ceva dezavantaje, precum niste vibratii despre care se vorbeste si in review-uri, insa, cum nu imi doresc top speed, nu ma incomodeaza deloc.
  11. Imi place mult cum este construit GSXS si ce dotari detine, clar a fost o alegere reusita. Imi pare rau sa aud despre astfel de probleme, iti doresc sa recuperezi in forta anul acesta . Dealerul s-a comportat intr-un fel, nici in legatura cu test drive-ul promis nu am fost informat ulterior (da sau ba) asa ca am revenit la vechea idee, pentru ca am ramas placut surprins de modelul anterior de Z1000. E bine totusi ca s-a putut rezolva si acum banuiesc ca e mai ok. Cu sigurata, mi-ar face o deosebita placere ne intalnim la o tura.
  12. Multam! @xxo_cs: Multumesc la fel! Sper ca si tu sa te bucuri de el cat mai mult. Da', este foarte ok, dar nu este o motocicleta absolut perfecta, clar are si minusuri. Cine stie cum ni se vor incrucisa drumurile, desi nu prea dau pe la intruniri, dar nu se stie! Asfalt uscat, numai bine! @Psycho87: Chiar 4, pentru ca mai am un tovaras cu Z1000 2016 visiniu (se vede in poze). Fara probleme, ne putem vedea la un cico prin Cluj, pentru ca tara devine mica odata cu vara , mai trec pe la Bogdan si paote mancam niste coaste la Maramu', Bogdan stie acum ).
  13. Da, fara indoiala, deoarece nu stiu cu ce as putea sa o inlocuiesc. Mi se pare un all-rounder foarte potrivit pt mine. In croaziera pe la 140km/h nu simt sa ma deranjeze vantul cu parbrizul stock(poate de la gabaritul meu), pe viraje ii simt fiecare suflare, acceleratie agresiva dar predictibila nicidecum ce se spune in review-uri. Pe scurt, hoonigan. Multumesc frumos si iti mai multumesc pentru informatiile din trecut, legat de gsxs. Ceva noutati la el, cum te simti cu el dupa ceva km? » Post actualizat in 10 Jan 2017 23:59 @cristi2868: nici la aceasta seile nu cred ca sunt un punct forte, dar am dosul formatat de la sportiva ) cu care am facut max 900km intr-o zi. Cu zetul am facut 700km cu mici pauze de alimentat(deh, rezervor de 15L) si singurul loc unde ma deranja era de la bata(tivul) boxerilor.
  14. @sanyes: Da, Maramu' rulllzzzz, a intrat la suflet mai demult cand veneam cu trenul si stateam cu saptamanile pentru ca aveam acolo o draguta . Gutinu' a fost o adevara surpriza sa-l vad renovat in mare parte. Sunt sigur ca doamna din poze a vazut si alte bestii mai deocheate, pe acolo perindanduse zeci, poate chiar sute de motociclete. Multam!
×
×
  • Creează nouă...