Sari la conținut

ionut_tic

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

ionut_tic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Statorul este bun. Da exact valorile din manualul de reparatii.
  2. Buna ziua, am un K1 si deabea am schimbat releul de incarcare deoarece cel vechi era in scurt. In schimb am si cu asta probleme cu incarcarea la relanti 1000rpm fara far aprins imi arata vreo 12,8V daca aprind faza scurta 12,3V iar daca mai aprind si faza lunga se duce in 8-9V iar motorul incepe sa balbaie si se stinge/aprinde succesiv bordul iar dupa ce sting toti consumatorii tensiunea ramane in jur de 11V fara a se mai ridica chiar daca turez. Daca opresc si o repornesc cu greu incarca iar cat farul este stins, incarca doar daca o tin in 2000rpm. ma poate ajuta careva cu o ideie ceva? Multumesc
  3. Multumesc multumesc la toti...iaca am 300km ce e drept in oras ...nu am mai iesit pe drum de tara:P ...a pornit si electroventilatorul...a ajuns si in 110grade...si merge ce sa zic ...multumit si cu bobina originala si rebobinata cu 0.85 aveam la 5000rpm peste 120V in manual da 65V parca....cu sarma de 1mm am 70V la 5000rpm...la relenti incarca 13.8 iar la 5000rpm se duce in 14V...daca bruschez acceleratia coboara in 13,5V deci mai mult decat satisfacator Dar totusi cred ca undeva pe moto am un consum mare pe undeva...banuiesc o rezistenta de contact pt ca nu am faza lunga si nici flash....adik daca dau pe faza lunga fara far pus se aprinde ledul martor in bord iar la borne am tens de la baterie ..dar cand bun bec parca as face scurt...se stige becul in bord iar farul nu se aprinde...am sa imi bat weekendul asta capul cu treaba asta Asfalt uscat
  4. S-a rezolvat am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei nou Repsol 10w-40 deci filtrul de ulei se infundase cu arsura de la bobina:(...am facut deja 300km si merge f bine cu bobina bobinata in modul asta...deci pot sa recomand in caz ca patiti asa ceva:P asfalt uscat
  5. mere bobina cu 1mm la 37 spire...dar mi s-a aprins becul la ulei...mor (
  6. Salutare...bucurie si tristete ( am primit bobina rebobinata cu fir de 1mm in loc de 0.85; 37 spire in loc de 44...merge unsa...la 5000rpm am 70v pe trifazat de e super bine...de incarcat incarca in schimb cand am pus mana pe firele ce intra in regulator atat 3fazatul cat si cele de pe curent continuu erau super calde asta dupa vreo 10 min de fct...sa zicem ca asta pt ca bateria era descarcata la maxim...dar cand mam uitat in bord surprize surprize becu ros aprins si semnul de lipsa pres ulei aparut pe ecran ( de ce...nu daduse asa ceva...cine imi poate spune unde este senzorul de pres de pe ulei? batfa tuturor
  7. brembo nu stiu exact detalii despre ce zici tu dar daca e asa cum zici tu meriti mai mult de o bere ...deoarece explicatia pe care ai dat-o are continut sa zic asa...adik din logica mea ai dreptate ...dar daca e asa ca la turatii mici mere pe baterie ce fac daca am de parcurs mai mult si se descarca de tot bateria...ce banuiesc eu este ca prima data sa parlit regulatorul iar apoi o aparut chestia de care zici tu...cand voi primi bobina de la bobinat (37spire cu conductor de 1,05 sper sa incapa) am sa ii fac niste teste sa vad ce curenti si tensiuni voi avea si in regimul pe care il zici tu. multumesc inca odata si benzina cat mai multa si asfalt uscat
  8. Revin cu o precizare...motocicleta a avut bobina originala...dar pana acasa am undeva la 1,5km de drum de tara si trebuie sa merg f incet...prima viteza la relanti...in felul acesta sa parlit prima data...si a 2a oara iar a 3a oara la un picnik tot la un drum forestier de asta...de unde am tras concluzia ca nu ii place decat la viteza ..tipul care mia rebobinat-o adik o firma renumita in IASI a facut o treba f buna...in teste bobina s-a comportat f bine...ca la carte...dar in regimul maisus mentionat a picat din nou si din nou...acum e din nou la rebobinat si l-am rugat pe inginerasul ala sa o faca cu spire mai putine ...in loc de 43 cat avea si fir de 0,85 sa puna 37 spire si fir de 1,05...fac rabat oleac la tensiune dar maresc curentul...adik de la un 6A pe infasurare sa urc undeva in 8A pe maxim. Iar firul pe care il foloseste este testat la 250 grade sa apara primele semne de uzura...deci un fir de calitate dublu emailat... Si apropo singura diferenta intre cel de fabrica si cel rebobinat este ca infasurarea nu este f artistic facuta...deci ceva pierderi magnetice...dar in teste s-a comportat identic cu cea din fabrica...am facut o paralela cu una de pe alta moto identica... Sper ca vineri sa am bobina rebobinata dupa stilul celor de la yamaha si sa o testez:P adik in triunghi cu fir de 1,05 Buna ideea ...o stiam de la Dacia 1300 dar nu am vrut sa modific instalatia....sper sa se rezolve...dupacum spuneam din masuratori si cautari am observat ca mazoritatea fabricantilor folosesc fir de 1,05 pe bobine numai suzy e mai cu motz:P 0,87...care nu prea se gaseste si deci s-a mers pe 0,85 ca sa incapa nr de spire Daca are careva ideii sa ma ajute le primesc cu placere... Asfalt uscat
  9. Salutare, am o problema cu un Gsxr de 600 din 2001...mi se tot arde bobina la magnetou ...se intampla in momentul in care sunt nevoit sa merg mai mult timp la turatii mici si cu viteza mica prin oras si se incalzeste motorul peste pragul de 110grade la care porneste electroventilatorul ...cam atunci am sesizat ca raman fara incarcare...daca are careva vreo ideea cum sa rezolv problema asta pt ca pana acum am rebobinat de 4 ori in 2 luni aceasta bobina (
  10. Am o problema cu bobina magnetoului la un gsxr 600 din 2001 care se tot arde...am rebobinat-o de vreo 4 ori pana mi-am dat seama ca daca ajung sa se incalzeasca motorul la vreo 112 grade si sunt electroventilatoarele pornite se arde bobina...nu ar trebui dar asta se intampla... Stie careva vreo solutie la problema asta...multumesc
×
×
  • Creează nouă...