Jump to content

the_tavi

Membru
  • Posts

    183
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Motocicleta
    Trotineta cu motor

Recent Profile Visitors

497 profile views

the_tavi's Achievements

  1. Ambii participanti la trafic sunt vinovati intr-o mai mica sau mai mare masura. Unul mergea racheta, altul a facut o manevra imprudenta. Cat si cum, stabileste instanta. In rest, ne putem da cu parerea si sa invatam ce e de invatat. Posibil ca vina din punct de vedere legal va fi impartita, sau chiar pusa pe seama riderului. Nu comentez referitor la ce se va decide legal. Personal si subiectiv insa, cunoscand zona ca in palma si fiind la fata locului intre primii cativa oameni dupa accident, pentru mine autorul moral este soferul automobilului. Viteza respectiva inainte de intrarea in giratoriu denota inconstienta si iresponsabilitate. Mai ales ca pe portiunea aia vine la intrepatrunderea cu drumul expres si breteaua de pe soseaua de centura. Nu ai ce sa cauti racheta pe acolo. Acelasi lucru l-as spune si despre un motociclist. Idiotii nu au un autovehicul preferat, pot fi pe orice fel de fier. Sunt intre noi, fratilor, aveti grija de voi. SI de cei din jurul vostru.
  2. In filmarea de pe Observator se vede clar ca motocicliestul semnalizeaza. Mai dificil cu astia trecuti de o varsta, pricep mai greu. Asa si cu masinile care taie calea motociclistilor care vin cu 150km/h. Se uita soferul in stanga nu vad nimic, se uita in dreapta, nu vad nimic. Cand se angajeaza in intersectie, vine berbecul calare pe racheta. E clar vina omului ca a traversat intersectia fara sa se asigure. Dar oare a avut sansa sa o faca, realist vorbind? Asta e dubiul meu in situatia de fata, cat timp a avut motociclistul sa inteleaga ca ala vine din spate cu de 2-3 ori viteza lui. Dupa cum ziceam mai sus , probabil o sa ife culpa comuna, dar pentru mine soferul poarta pe umeri povara unei vieti luate.
  3. Nu inteleg ce vrei sa zici, faceam o analiza empirica a filmului accidentului ale carui urmari le-am vazut pe viu. Din pacate, imi confirma dubiile referitoare la premisele evenimentului, in special viteza vehiculului pe 4 roti. Da, de multe ori racheta este pe doua roti, in situatia aia plateste riderul, si este pe barba lui, asumat; de cele mai multe ori soferul masinii nu pateste mare lucru. La fel as vorbi si vorbesc despre inconstienta motociclistilor. In situatia de fata, racheta era pe patru roti, si a platit motociclistul, care in filmare se vede clar ca merge incet. De ce a franat in timp ce semnaliza sa se incadreze pe banda 2 si de ce miscarea a fost asa din scurt, la intrebarile astea nu cred ca o sa fie posibil sa mai raspunda cineva. Am vazut soferul, am vorbit cu el imediat dupa eveniment. La intrebarea: unde este motociclistul, raspunsul ridicand din umeri: mort, pe camp, a fost socant, mai ales dupa ce am realizat ce s-a intamplat. Care este punctul tau de vedere? De ce ar fi inutil comentariul in cazul asta concret? Vina legala o vor stabili organele abilitate. Cred ca autorul, moral cel putin, este soferul. Din pacate este o lectie platita cu viata unui om pentru care cei care au intelepciunea sa o asimileze. La fel cum ii consider idioti pe riderii care merg cu 150 la ora in conditii similare de trafic, nelasand posibilitatea altor participanti la trafic sa se asigura, la fel consider ca si in cazul asta, viteza masinii nu a permis asigurarea si incadrarea in conditii de siguranta a motocicletei. Cel mai probabil va fi considerata culpa comuna.
  4. Din filmul de pe Observator se vede cum masina accelereaza masiv dupa ce trece de camion Acum am realizat ca pe camera de bord este inregistrata viteza: inainte de impact peste 150 (94mph pe dashcam), la impact 148km/h. Motociclistul megea civilizat, a semnalizat si s-a tras de pe banda 1 pe banda 2 sa faca loc celor care vin de pe breteaua de centura, fara sa fie constient ca vine racheta. Pentru mine, vina este a soferului de masina. FMM....
  5. Motociclistul probabil a vrut sa elibereze banda 1 pentru cei care vin de pe șoseaua de centura. Omul cu mașina venea pe banda 2. La ce am văzut la fata locului și din filmul evenimentului, am niște dubii serioase referitoare la viteza masinii. Este evidenta diferența de viteza între motociclist și mașina. Probabil motociclistul nu a văzut, și dacă a văzut nu a evaluat viteza masinii de pe banda 2. La o viteza decenta de deplasare nu înțeleg cum poți întra în plin în motocicleta care semnalizează schimbarea direcției de mers și chiar apuca sa se încadreze pe banda 2. Și din nou, cu o viteza rezonabila nu vad cum sari cu mașina dintr-un parapet în altul dopa impact. Fatal a fost gardul care mărginește șoseaua. Probabil fără el sau cu alt tip de gard lucrurile aveau o alta finalitate. Doar experții mai pot elucida vitezele și vina. Păcat de viata pierduta. Nu pot sa realizez cine este riderul dar numărul de înmatriculare îmi suna extrem de cunoscut. Și suntem cam de aceeași vârstă. Dumnezeu sa îl odihnească în pace! Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  6. Nu o sa comentez nimic de la locul accidentului, este mult prea dureroasa imaginea pe care o am in minte. O impresie "la cald": dragilor, aveti grija de voi si pe cat posibil nu mai mergeti pe intuneric, mai ales in conditiile astea de vreme. Se intuneca repede, asfaltul este rece, poate si umed. Limitati-va la deplasarile strict necesare. La acest accident nu sunt martori, din pacate doar soferul va apuca sa isi spuna partea lui de poveste. Nu va mai afla nimeni a cui a fost vina si cum s-a intamplat. Dumnezeu sa il aibe in paza de rider!
  7. Accident grav la întrare în Timișoara dinspre Lugoj, chiar înainte de giratoriu de la aeroport. Cine îl cunoaște pe om sa anunțe familia și sa vina rapid la fata locului. Atenție cu familia, este urat... Sent from my SM-N960F using Tapatalk Fiind cu fiica-mea și alta fetita în mașină nu am putut sta mult, însă am oprit când am văzut motocicleta jos. Încă nu era venit nimeni, ambulanta sau politie. Un Audi TT, sau ceva de genul, a agățat motorul. Nu stiu dinamica și a cui e vina, însă s-a lăsat cu lucruri urâte rău. Îmi pare rău pentru rider și familia lui! Sent from my SM-N960F using Tapatalk La momentul în care am plecat, nu mai era nimic de făcut... Sent from my SM-N960F using Tapatalk https://www.tion.ro/eveniment/accident-mortal-intre-timisoara-si-remetea-mare-un-motociclist-si-a-pierdut-viata-1363043/ Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  8. Ce sa mai zici de restul oamenilor care comenteaza la accidente cum ca motociclistul "avea viteza", cand vad aici pe forum alti motociclisti care au acelasi tip de comentariu. Radare in ochi, tati, nu altceva! Fratilor, motociclistul avea viteza asemanatoare cu a masinilor care au tecut inaintea lui, vi se pare racheta?!? Ce reactie sa mai ai la o intoarcere de genul ala in fata ta?
  9. Daca tot comentam evenimentul, eu i-as da o bila verde taximetristului/"conservarului". De obicei oamenii astia sunt injurati, dar daca observati in cazul de fata, omul are prezenta de spirit, trage instant dreapta cand vede acrosajul motopolitistului. Politistul care zbura de pe motor trece razant pe langa masina.
  10. Amice XaeL, mă predau și mă înclin! Voie buna! Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
  11. Mi se pare că există o neînțelegere din partea ta. Da, in legislație nu e considerat moped, pentru că are viteza peste 45km/h. Dar nu l-aș numi nici motocicleta. Și încercam să mă dumiresc cum naiba se înmatriculează chestiile astea de sub 50cc si viteza constructiva peste 45hm/h, daca e ca și la motocicleta sau nu. Scuza-ma daca ți-am jignit inteligenta și mergi mai departe în viața, nu lasa asta sa te afecteze dramatic.,[emoji106] Mulțumesc tuturor pentru ajutor, între timp jucăria pe care vroiam sa o iau s-a vândut. Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
  12. Salut, posesor de moto si permis categorie A, ma intereseaza sa iau un scuter de 49cc dar cu viteza pe bord 120km/h. Scuterul este adus din Germania. Cum se inmatriculeaza, având în vedere că în conformitate cu legislația nu este considerat moped? Ce acte am nevoie pentru a face ITP si eventual a obține numere? Înțelegerea mea este ca nefiind moped (viteza superioară 45km/h) nu poate fi înregistrat pe primărie cu numere galbene (care oricum necesita ITP) Multam!
  13. Salutare domnilor, ma poate ajuta cineva cu diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5? Am un SV650 2001 si pot face rost de un releu de SV650 generatia urmatoare, 2005. Se poate adapta? Merci!
  14. Salutare, o parere legata de diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5 m-ar ajuta. Merci!
  15. Salut, sa nu mai deschid un alt topic, stie cineva daca se poate folosi releu de SV650 2005 pe SV650 2001 (modelul cu injectie vs cel cu carburatie)? Ceva diferente majore? Cablurile/mufele nu ar constitui o problema, le aranjez eu, dar parametri de functionare? Multumesc pentru orice detaliu care ma ajuta sa ma lamuresc cu diferentele intre ele. Tavi
×
×
  • Create New...