Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata.
» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36
Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit.
Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete.
» Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41 Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna.