Sari la conținut

edisone

INACTIV
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    edisone02

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '88
  • Motocicleta
    Honda Transalp
  • Numar Moto
    B-99-XTR
  • Club
    TCR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobre, dacii si romanii

edisone's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. FELICITARI !!! si LA MULTI ANI !!!
  2. a aparut azi in Adevarul un articol fain despre "vanzatorul de kilometrii" http://www.adevarul.ro/articole/aventurile...singuratic.html
  3. http://www.adevarul.ro/articole/bucuresti-...-kilometri.html
  4. a venit MONGOLEZU' “pregatiti-va de o calatorie fericita, dar, in acelasi timp, zguduitoare. Dupa aceea nu veti mai fi aceiasi”
  5. Bizoane jos palaria! pardon casca
  6. Asa-i, suntem colegi de breasla si ne mai intersectam cand si cand P.S. poti sa-mi zici Edi (edisone) , chiar daca am barba
  7. despre lant aici /index.php?...ente+did+regina bafta la alegere!
  8. RK si DID sunt foarte bune, daca sunt X-ring sunt si mai bune, Regina sunt de o calitate indoielnica.
  9. ... ba nu, nu-i semaforizata, este doar marcata cu zebra si semn de trecere a pietonilor
  10. of, cum le sti pe toate Korben Multam, mai doare pe ici pe colo, dar o sa treaca si mergem mai departe Asa ma gandeam si eu, nefiind cutata teava ar putea fi indreptata. Voi incerca la iarna, acu' mai merge asa Multam la toata lumea si s-auzim numai de bine!
  11. Salutare! Am reusit performanta sa stramb crashbar-ul. Am dat cu vacuta de pamant si ea a facut la fel cu mine . Din fericire nu avem daune notabile niciunul. Intrebarea este daca fierul, materialul din ce este facut el suporta sa fie indreptat, dar daca se ma intampla, Doamne fereste, va face fata la fel ca inainte? Acum este cam la 2 mm de carena si as vrea sa-l trag cam 5 cm, exact cat este in partea cealalta, operatiune facuta eventual la fata locului. S-auzim numai e bine!
  12. Din pacate n-am apucat sa vad numarul masinii. Normal ca am fost, am vorbit cu un sef de la FC (si el motorist) care a promis ca va controla camerele de supraveghere, totusi destul de complicat pentru ca erau foarte multe masini care erau in poarta asteptand sa plece. O sa trec zilele astea sa vad ce voi afla. Adam, senzatia mea este ca nu pricepi. AM POSTAT ACEST INCIDENT PENTRU A FI, PE CAT POSIBIL, OCOLITA ZONA RESPECTIVA. Nu pentru a da sau lua lectii de franare. Daca te crezi asa priceput, treci intr-o zi pe acolo si pune o frana de urgenta. (neaparat sa ai protectii full si sa ai grija sa nu treaca camioane, ca sa nu bagi Doamne fereste pe cineva in necaz). Iti repet pentru a treia oara, si ULTIMA, vezi ca este mazga pe jos. Adica, NU AI ADERENTA. S-ar putea ca fizica ta elementara sa nu te ajute, poate experienta de patinator. Succes ! P.S. Nu ma intereseaza rezultatul si nici sa mai intru cu tine in polemica pe aceasta tema.
  13. Tot de curiozitate: esti conducator auto la FC ? Tu incerci sa iei apararea unui individ care iese dintr-un garaj fara sa se asigure? Ca de fapt eu sunt de vina ca nu am folosit sau invatat franarea de urgenta? Omule, fi atent, am precizat ca pe jos era mazga, noroi tasat, lasat de camioanele care lucreaza pe santierele din zona, dupa parerea mea nicio frana de urgenta nu m-ar fi ajutat, in acel moment asa am considerat ca este cel mai bine pentru mine. Motorul s-a dus taras vreo 10 metri (pe crash bar) eu (pe c*r) cam 5-6, oprindu-ma exact in fata intrarii/iesirii Fan Courier. Am postat acest topic, nu pentru a incerca sa sugerez faptul ca ce tare am fost, asa cum crezi tu "am facut eu mintal calcule fizice si mi-am dat seama ca as fi lovit masina in punctul X, la vitea X, si mi-as fi rupt oasele A, B si C asa ca am preferat sa trantesc motorul" (???), l-am scris in dorinta de a trage un semnal de alarma. In primul rand pentru cei care trec pe acolo poate prima data, sa fie ceva mai atenti, drumul este foarte aglomerat si periculos datorita portiunilor de asfalt acoperit cu pamant (dimineata este umed), toata zona este un mare santier, in al doilea rand am observat (si din masina, am si B-ul tot de multa vreme) cum sunt conduse destul de multe autovehicule de la FC. Au fost doua evenimente rutiere provocate de masini ale FC, in mai putin de o luna, in acelasi loc !!! Doar din aceste motive incerc sa atrag atentia, ca sa nu se mai intample. Str. Fabrica de Glucoza din Pipera (Bucuresti), unde are sediul FC, are doar cate o banda pe sens. N-ar fi rau sa se faca un topic cu o harta a zonelor periculoase. PS. Multumesc de "urarea" cu "data viitoare s-ar putea ...", eu, tot fara nicio rautate, le doresc tuturor, chiar si tie, asfalt uscat si fara incidente!
×
×
  • Creează nouă...