Sari la conținut

mihai.mo

Membru
  • Număr conținut

    91
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA
  • Numar Moto
    patrat
  • Club
    n-am

Informații profil

  • Motociclete detinute
    FZ6 Fazer Triumph Sprint ST

Vizitatori Recenți Profil

711 citiri profil

mihai.mo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut Gamo, Am citit ca ai pus pe 1290 SA ul tau Pirelli Scorpion Trail II. Cum ti s-au parut fata de Conti -urile OEM ? Ma apropii de varsta de a le inlocui pe ale mele si as fi tare curios sa aflu de o alternativa viabila. La mine cu Conti vobleaza urat incarcata la peste 160 KMh. Stiu ca nu e aerodinamica si alea alea cu coburi si top case dar alte motoare in configuratie similara nu au probleme pana la viteze mult mai mari - a se vedea GS. Am indreptat jantele, am strans rulmentul de jug, am inlocuit amortizorul de ghidon cu un Hyperpro si am inlocuit pana si jamba interioara dreapta fata pentru a elimina voblajul. Gumele ar cam fi ultima mea speranta - am citit pareri pe forumuri ca Conti-urile ar putea fi o cauza.
  2. Mda. Nu am mai umblat pana acum cu topcase pe ce-am mai avut, dar ma gandeam eu ca n-are cum sa ajute la stabilitate solo. Well - m-am facut cu un nou proiect pe weekend : Vmax posibil fara voblaj solo 1. fara cutii / topcase si 2. cu cutii fara topcase Revin cu noutati. Sper intreg.
  3. Hai noroc Gamo, Mi-am luat si eu aceeasi jucarie - un 1290 si tocmai i-am facut prima mie de km intr-o tura prin tara. Pe scurt - fericire maxima. As vrea sa te intreb de voblaj - scriai ca la tine aparea pe la 50 -60 km/h - la viteze mai mari l-ai sesizat ? Eu nu am nici un voblaj la viteze mici in schimb pe autostrada - pe la tine pe la SIbiu apropos - in depasire de la 150 km/h cu mana infipta hotarat in gaz a inceput sa danseze urat de la 160 in sus. Am lasat gazul si dupa ce mi-am uscat nadragii si am dat acatistele am verificat din nou cu acceleratie treptata - incepe la 160 - 161 km/h si nu scade indiferent ce am incercat eu - pozitie ghemuita dupa parbriz / mai lasat pe fata sa incarc directia etc. Anvelope Conti Trail noi noute, solo cu cutii laterale si topcase cu suspensia in Sport si harta in Street parbriz ridicat la max. Am citit pe forumuri ca la viteze mari apare - la unii mai repede la altii la viteza mai mare si sunt curios de experienta ta in acest sens. Multam
  4. Domnilor si doamnelor imi anunt intentia de a ma desparti cu inima grea de al meu Triumph Sprint ST 1050 abs din 2008. Ca unic si prim proprietar ma leaga multe amintiri placute de ea si simt sa o ofer cuiva care crede ca ar putea sa o aprecieze la fel pentru inca multi ani. Este plina de bunatati si imbunatatiri si o las la un pret de mi se rupe inima. Doritorii sau curiosii pot sa ma contacteze in privat si sa vada detalii suplimentare pe bikeshop.ro Bafta
  5. Salutare Angrenaj intamplarea face ca eu am un ST 2008 cu ABS si o gramada de alte delicatese de acre as vrea sa ma despart. Anuntul e si pe bikeshop.ro Daca te intereseaza da mi un semn si ne vedem il probezi si mai vedem dupa. Pana atunci asfalt uscat
  6. Domnilor pentru mine a fost la fix chiar daca s a lasat cu febra prin locuri prin care nu stiam ca poate sa doara. Mi a parut o tura reusita si intr o companie cu care as repeta oricand cu placere. La cat mai dese zic.
  7. Hai noroc. Pai daca nu ma fac pachet diseara ma declar si eu interesat.
  8. hai noroc. am revenit si eu dupa o vreme pe forum. united motors au devenit de anul asta dealeri Triumph. Fac si service la ele - eu doar ce am trecut cu sprintul meu pe la o vizita. Cu piesele ... vad ca si lor inca le e mai greu. Am cerut o cotatie pt un kit de lant si nu s-au descurcat. In rest eu de cand mi l-am luat in 2008 - culmea @leibnizster de la defunctii Motoland din Cluj - mi-am facut tot ce aveam de schimbat la niste prieteni pasionati cu un garaj moto in Bucuresti. Slava domnului nu am avut nevoie de nimic in afara de reviziile uzuale. Acum ma bate gandul sa ma apuc de un proiect mai serios de upgrade - furci, evacuare, motor. Sau sa o dau si sa-mi iau altceva dar e atat de dificila alegerea incat tare mi-e ca raman cu trompeta si-mi bag banii in modificari. Poate incet incet inviem topicul asta si ne adunam si noi la o intalnire / bere odata. Pana atunci asfalt uscat
  9. salutare oameni buni n-am mai trecut nici eu de multa vreme pe aici spre rusinea mea. vine vremea buna si deja ma mananca palmele sa ies pe strada. sustin si eu ideea de a ne aduna cu trompetele - multi putin cati om fi sa ne cunoastem sa ne bucuram de motoarele astea si sa ne mai ajutam cu idei / surse de piese / sfaturi. despre noutati - si eu caut primele drive teste cu noul explorer de 1200 sa vad cum merge si ce poate. sper ca nu se opresc aici cu motorul asta nou si il transpun si pun viitor sprint sau trophy - cu asta cel putin aparusera poze spion prin uk. sprintul meu din 2008 de-abea a trecut de 28000 km si anul asta simt ca o sa remediez problema asta cu cateva iesiri lungi - cel putin tridays din Austria din iunie daca nu si o tura grecia / turcia. pana atunci vreme buna sa avem cat mai repede si sa ne auzim cu bine
  10. hai noroc. intre 19 si 26 iunie la neukirchen in austria are loc cea mai mare intrunire triumph din europa http://www.tridays.a...22.0.html?&L=1. eu ma cam duc intre 21 si 26 cu oprire la arad sau budapesta - de vazut. daca mai vrea sa vina cineva sa impartim un drum si-o camera dati un semn. mihai
  11. hai noroc. intre 19 si 26 iunie la neukirchen in austria are loc cea mai mare intrunire triumph din europa http://www.tridays.at/Tridays.22.0.html?&L=1. eu ma cam duc intre 21 si 26 cu oprire la arad sau budapesta - de vazut. daca mai vrea sa vina cineva sa impartim un drum si-o camera dati un semn. mihai
  12. Si mie imi place noul speed dar parca trebuie sa ma obisnuiesc cu farurile alea noi. in alta ordine de idei subscriu la propunerea de intalnire triumph-isti. unde si cand? am putea la biker's la otopeni in prima faza in weekend sau oriunde altundeva vi se pare mai convenabil
  13. hai noroc Pentru cei interesati se pot descarca harti de injectie originale triumph pentru tobe modificate. gratis de pe http://www.tomhamburg.net/TuneECU_En/links.html - descarci softul si driverele si-ti mai trebuie doar un cablu de comunicatie OBDII cu centrala - eu mi l-am luat de pe e-bay cu 10 lire din uk cu transport cu tot. il pot imprumuta celor interesati. mi-am pus un set de tobe trident tot din uk si asta seara mi-am instalat singur si gratis harta originala triumph pentru esapament aftermarket. functioneaza de vis. Mai multe detalii pe pagina celor de la www.triumphrat.net - un forum excelent de afara http://www.triumphrat.net/ecm-and-fi-tunin...08-tuneecu.html Va recomand cu caldura forumul gasesti cam tot ce tine de triumph. bafta
  14. hai noroc @ hornet eu sunt cu st-ul albastru inchis de la crangasi. de fapt stau pe turda dar merg des peste pod si prin zona. apropos de st-ul tau rosu de la motoland daca mi-ar fi spus ca-l au la vanzare ca sh l-as fi luat eu dar baietii au "omis" si au preferat sa ma lase sa-mi iau unul nou la pretul aferent. deh asa se fac "biznisurile" la noi. dar si eu sunt foarte multumit de trompeta mea - i-am facut revizia de 20000 - evident pe unde am putut ca dealer oficial nu mai avem. am vazut si eu noul tiger pe net si pare ca va fi un concurent la 800 gs. ma gandesc ca poate urmeaza un 1200 concurent la multistrada si gs -ul mare cu electronica si orientat pe strada mai mult decat offroad. eu inca astept noul / viitorul st / daytona. intr-adevar continua sa produca modelul actual in paralel cu gt-ul cu un facelift. se pare ca ne adunam incet incet cativa si cu marca asta - am mai vazut un daytona 955 argintiu pe langa str tunari pe unde am biroul. ar fi frumos sa facem o adunare a noastra macar sa ne cunoastem si sa mai impartasim idei despre piese / revizii / modificari si de ce nu - poate si un drum doua in afara orasului. eu unul ma declar disponibil. cine mai vrea ne putem vorbi si stabili o zi de comun acord. pana atunci numai de bine si asfalt uscat Mesaj completat si daca tot veni vorba ca suntem mai multi cu triumph - am de vanzare cateva piese originale de st model 2006 incoace - saua si parbrizul original nefolosite si in curand toba originala in stare excelenta. doritorii intrebati
  15. tind sa fiu si eu de acord cu cei dinaintea mea - e greu de ales un motor doar dpdv putere cuplu. eu as merge pe a doua desi pare mai degraba sport decat touring. mai ia in calcul dotari suplimentare pentru touring - coburi, top case, manere incalzite, cric central, indicator benzina, parbriz inalt si mai ales pozitie in sa - cum atingi pamantul la stop, cat de in maini sau in fund stai - peste 200 km / zi conteaza enorm. eu am un sport touring care pt mine e perfect - triumph sprint. e mai inspre latura sport si e la mijloc 3 cilindri 130 cp 110 nm - la transmisie nu la roata. curba de cuplu conteaza mult pt touring relaxat si depasiri fara retrogradari prea dese dar si greutatea totala - motor + tu echipat + bagaje + pasager eventual. deci chiar daca prima are o curba mai omogena cuplul ca valoare e mai mic si moto e mai grea deci eu as alege 2 chiar daca vei schimba mai des treptele. dar m-as uita si la cele pe care le-am mentionat mai sus ca sa iau o decizie. bafta la alegere
×
×
  • Creează nouă...