Jump to content

SUN_83

Membru
  • Content Count

    404
  • Joined

  • Last visited

About SUN_83

  • Rank
    inceparet

Contact Methods

  • Yahoo
    sorel_bgdn@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    f 650 Dakar
  • Numar Moto
    cu raze

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    dr 750 big

Recent Profile Visitors

993 profile views
  1. Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat
  2. De la a treia pana in acelasi an ai sa constati ca este aceeasi treaba ca si in cazul snurului poate cu o tigara in plus. Daca faceai pana in mijlocul campului fara prieten si fara cric central intelegeam sa te treaca transpiratiile dar asa... Este o treaba de exercitiu. Smecheria este sa omori cel putin un rand de anvelope pe sezon si sa ti le schimbi singur. Bafta si km fara pene!
  3. Problema tipica, folosesti frana de motor combinata cu franele de serviciu mai ales pe coborari lungi, vrei sa scapi de stres - schimbi racordul de frana spate cu unul cu insertie metalica. Ideal este sa aplici ambele metode este mai sanatos pentru tine! Bafta. » Post actualizat in 12 Apr 2018 20:23 Dupa spusele unui contemporan "asa face toate" Este dificil sa pui un diagnostic de la distanta, mergi la un priceputeanu zonal pentru linistea ta sufletesca.
  4. Verifica bateria, mi-a fost dat sa intalnesc baterii care sa moara subit. Apoi incearca conexiuni de la baterie in jos. Punctele slabe ale instalatiei sunt: la iesirea din contact (se rup firele) si in spatele robinetului de preload (se roade izolatia de pe fire aceste atingand la masa sau intre ele) bafta!
  5. Din acelasi motiv spuneam ca experimentez, incerc sa-i fac o carcasa ignifuga pentru orice eventualitate, primele teste le-a trecut cu bine
  6. Ceva de genul asta, incerc sa scap de greutati Iar daca-mi iese va dau reteta!
  7. Salut, o baterie moarta dar neingropata gasesc pe la voi? De preferat in Bucuresti, fac un experiment si am nevoie de o carcasa de baterie, multumesc.
  8. Salut, zgomotele vin de la "rulmentul cu unic sens" pe numele lui freewheel http://www.ebay.com/itm/BEARING-FREEWHEEL-BMW-F650-GS-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-/252934366265?epid=2240446941&hash=item3ae4102439:g:hDEAAOSwGotWskJ7&vxp=mtr, daca il cauti dupa cod ai sa-l gasesti pus pe diverse mobre inclusiv KTM. Ideal este daca a inceput sa faca zgomot la pornire sa te gandesti sa-l schimbi cat mai repede pentru ca altfel strica si http://www.ebay.com/itm/Freewheel-Starter-Clutch-Gear-Kit-for-BMW-F650-F650GS-Dakar-F650CS-F650ST-G650X-/291841596560 si ar fi pacat sa arunci cu banii » Post actualizat in 28 Sep 2017 11:48 Citind ce spuneti voi aici am fost atent la a mea (eu nu o las sa ruleze cu ambreiajul tras de obicei; la accelerare sunt intr-o viteza, la franare sunt intr-o alta viteza asa imi iese gasirea neutralului - aviz carcotasilor) si am observat ca lasata la ralanti daca o inping sau o las sa curga turatia creste undeva la doua mii asta pana in monentul in care se opreste roata. Concluziile le trageti voi. » Post actualizat in 28 Sep 2017 12:01 Responsabil de problema subliniata mai sus eu cred ca vinovat se face idle control device care trebuie desfacut de pe corpul acceleratiei si curatat. Reset si apoi urmata procedura de prima pornire din carte,daca porneste si se opreste se repeta operatiunea de cateva ori pana se stabilizeaza.
  9. Salutare, am o rugaminte la voi...caut contracost un electroventilator pentru un amic ramas fara in Albania, treaba este urgenta, multumesc 0720484482
  10. Problema esre relativ simpla cand stai pe sacul care trebuie, o intamplare fericita a fost ca un amic sa gaseasca amortizorul asta la un atelier din Italia, a fost facut ptr GS-urile participante la un eveniment, intamplator a ramas nemontat. Nu ma intreba de costuri, am dublat valoarea mobrei cu modificarile astea dar eu zic ca a meritat!
  11. Asa a facut si a mea prima data, a murit subit si a refuzat sa mai porneasca, dupa ce am umblat la pompa (am invartit-o de cateva ori sa ma prind cum iese de acolo) a pornit ca o floricica. Eu aveam curent pe mufa exterioara dar nu mergea pompa. Au urmat si alte evenimente ulterioare care se rezolvau cu un oarecare soc pe "capacul de muraturi" pana in ziua x cand a murit definitiv. Chiar si asa nu se vedeau firele intrerupte pana nu am tras vitejeste de ele nu mi-am dat seama ce se petrece, camasa exterioara era intacta. » Post actualizat in 05 Sep 2017 11:21 Daca este cineva interesat de un kit de suspensie ptr Dakar (conversie GS simplu la Dakar) primeste detalii in PM.
×
×
  • Create New...