Sari la conținut

SUN_83

Membru
  • Număr conținut

    408
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sorel_bgdn@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    f 650 Dakar
  • Numar Moto
    cu raze

Informații profil

  • Motociclete detinute
    dr 750 big

Vizitatori Recenți Profil

1.558 citiri profil

SUN_83's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu are cum sa fie prea complicat! pui reperul nou in pozitia aproximativa si iti dai seama imediat. Daca se vor vinde ale mele am sa iti povestesc pentru ca va trebui sa demontez ceea ce vrei tu sa montezi sau ma pot uita pentru tine cu prima ocazie cand voi ajunge la garaj. De mentionat este faptul ca mobra trebuie sa fie fabricatie pana in 2004
  2. Poate interesează pe careva... https://www.olx.ro/oferta/set-cutii-bmw-f650-gs-IDevhG6.html
  3. Salut, in primul rand nu se trage de acceleratie la pornire daca o faci si porneste nu va mai sta la relanti. Corect este sa apesi butonul pana porneste (in functie de anul de fabricatie se astepta becurile de ulei si apa sa se stinga) daca nu o face trebuie cautata problema in alta parte. Prima data eu asi verifica daca functioneaza corect pompa de benzina si regulatorul de presiune. Am intalnit sorb crapat care nu reusea sa traga benzina atunci cand rezervorul era aproape de golire. Verifica daca la pornire ai presiune inainte de injector (desfaci colierul si vezi daca iti sare benzina in ochi). Curata corpul acceleratiei in special "idle control device". Verifica partea electrica, conexiuni de la baterie in jos, mufe, cabluri ( instalatia are prostul obicei sa se roada in dreptul robinetului de preload). Daca nu apar semne de cooperare trebuie sapat mai adanc de ex senzor hall (are prostul obicei sa adune mare parte din rezidurile metalice care ti se plimba prin ulei si incepe sa bata campii cu efect de pornire aleatorie si mers neregulat). Acum ai material de studiu, spor la mestereala.
  4. Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat
  5. De la a treia pana in acelasi an ai sa constati ca este aceeasi treaba ca si in cazul snurului poate cu o tigara in plus. Daca faceai pana in mijlocul campului fara prieten si fara cric central intelegeam sa te treaca transpiratiile dar asa... Este o treaba de exercitiu. Smecheria este sa omori cel putin un rand de anvelope pe sezon si sa ti le schimbi singur. Bafta si km fara pene!
  6. Problema tipica, folosesti frana de motor combinata cu franele de serviciu mai ales pe coborari lungi, vrei sa scapi de stres - schimbi racordul de frana spate cu unul cu insertie metalica. Ideal este sa aplici ambele metode este mai sanatos pentru tine! Bafta. » Post actualizat in 12 Apr 2018 20:23 Dupa spusele unui contemporan "asa face toate" Este dificil sa pui un diagnostic de la distanta, mergi la un priceputeanu zonal pentru linistea ta sufletesca.
  7. Verifica bateria, mi-a fost dat sa intalnesc baterii care sa moara subit. Apoi incearca conexiuni de la baterie in jos. Punctele slabe ale instalatiei sunt: la iesirea din contact (se rup firele) si in spatele robinetului de preload (se roade izolatia de pe fire aceste atingand la masa sau intre ele) bafta!
  8. Din acelasi motiv spuneam ca experimentez, incerc sa-i fac o carcasa ignifuga pentru orice eventualitate, primele teste le-a trecut cu bine
  9. Ceva de genul asta, incerc sa scap de greutati Iar daca-mi iese va dau reteta!
  10. Salut, o baterie moarta dar neingropata gasesc pe la voi? De preferat in Bucuresti, fac un experiment si am nevoie de o carcasa de baterie, multumesc.
  11. Salut, zgomotele vin de la "rulmentul cu unic sens" pe numele lui freewheel http://www.ebay.com/itm/BEARING-FREEWHEEL-BMW-F650-GS-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-/252934366265?epid=2240446941&hash=item3ae4102439:g:hDEAAOSwGotWskJ7&vxp=mtr, daca il cauti dupa cod ai sa-l gasesti pus pe diverse mobre inclusiv KTM. Ideal este daca a inceput sa faca zgomot la pornire sa te gandesti sa-l schimbi cat mai repede pentru ca altfel strica si http://www.ebay.com/itm/Freewheel-Starter-Clutch-Gear-Kit-for-BMW-F650-F650GS-Dakar-F650CS-F650ST-G650X-/291841596560 si ar fi pacat sa arunci cu banii » Post actualizat in 28 Sep 2017 11:48 Citind ce spuneti voi aici am fost atent la a mea (eu nu o las sa ruleze cu ambreiajul tras de obicei; la accelerare sunt intr-o viteza, la franare sunt intr-o alta viteza asa imi iese gasirea neutralului - aviz carcotasilor) si am observat ca lasata la ralanti daca o inping sau o las sa curga turatia creste undeva la doua mii asta pana in monentul in care se opreste roata. Concluziile le trageti voi. » Post actualizat in 28 Sep 2017 12:01 Responsabil de problema subliniata mai sus eu cred ca vinovat se face idle control device care trebuie desfacut de pe corpul acceleratiei si curatat. Reset si apoi urmata procedura de prima pornire din carte,daca porneste si se opreste se repeta operatiunea de cateva ori pana se stabilizeaza.
×
×
  • Creează nouă...