Jump to content

GAMO

Membru
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

About GAMO

  • Rank
    Adventure Tourer Runner

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    KTM 1290 SA, BMW 1200 GS, Honda CRF 250
  • Numar Moto
    ADV

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW 1200 GS, Honda 250 CRF Rally, KTM Super Adventure, KTM 60 Enduro R, Yamaha Tenere, Honda Crossrunner, Honda Varadero XL1000V, Honda Varadero XL1000V, Moto Guzzi 650, IJ 350

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Salutare! Am decis sa echipez motocicleta cu accesoriile originale, cele mai multe nefolosite. Accesoriile optionale adaugate pe motocicleta le demontez si le pastrez. Pretul motocicletei, echipata standard, este 10.000€. Standard la KTM 1290 Super Adventure inseamna tot ce s-a inventat in domeniu, pana la primavara anului 2015.
  2. La solicitarea cuiva care a dorit sa vada accesoriile, am facut un film care arata dotarea motocicletei, mai putin gentile hard, de pe dulap.
  3. Ah... am uitat sa specific! Motocicleta este, desigur, inmatriculata in Romania, inca din 2015. Vanzarea se face cu factura de la o firma platitoare de TVA. Suma anuntata include, asadar, TVA. La vanzare voi oferi certificat fiscal etc. Motocicleta se afla la Sibiu. Ma puteti gasi la 0740112222 si gavrila2222@gmail.com.
  4. Salutare! Ziceam ca as vinde nava-amiral. O dau cu toate alea, pentru 12.850 EUR. "Toate alea" le arat in poze. Daca ma apuc sa le dau jos, nu stiu ce sa fac cu ele, dar poate fi o optiune, pentru reducerea semnificativa a pretului. Cauciucurile au 1 km, la fel si revizia completa - de la service la depozit, iar acum acasa. 37.xxx km, am vazut azi. Am schimbat in garantie suspensia spate. In rest, toata motocicleta este ca de la mama ei. Pentru cine intreaba "de ce" - as vrea sa incerc si 790 Adventure R.
  5. Pai, suspensia de la 790 R este mult mai dotata. Conteaza, pentru drumurile variate, cel putin pe hartie. Nu mi-e clar daca, pe R, sunt cauciucuri tubeless ori au camere. Urasc camerele, la gandul ca trebuie sa fac pana.
  6. Pai, nu e chiar din vis, dar este mai mica decat la 690, deci mai bine... La 690 Enduro R 2011, cum am avut, a fost primul motiv de divort. La Honda CRF Rally este de 895mm, iar la KTM 790 Adventure R este de 880 mm. Ma gandesc ca merge... Traim si vedem. De vreo doua-trei saptamani, am inceput sa ma uit din nou dupa 690, pe internet... Am mai zis: saua extrem de inalta (doar pentru cei alesi), suspensia din caramizi, lipsa ABS (nu mai zic de controlul tractiunii), motorul extrem de agresiv si lipsa confortului in sa si la ghidon - motive de mare frustrare, pe vremea 690 model 2011... Citesc povesti cu Fat-Frumos, acum, despre 690. Cred insa ca KTM tine motocicleta asta "de proasta" tocmai ca sa nu dea, ca vaca, peste 790, cu care vor face un sac de bani, vreo 2 ani. Dupa ce se umple lumea de 790, vor face din 690 un motor de adventure, ceea ce si trebuie. Sa ai "de toate" in 150 kg - de vis!
  7. Cred ca voi lua 790 R, dupa ce am avut KTM 690 Enduro R si am KTM 1290 SA. Sper ca nu gresesc. Adica, am comandat 790 R, desi nu mi-e clar cum se va impaca in harem. Acum am, in ordinea intrarii: KTM 1290 SA, Honda 250 CRF Rally si BMW 100 GS. Ar trebui sa plece KTM 1290 SA - o super-motocicleta, pentru baieti (mult) mai iuti ca mine.
  8. Wow! Nu am primit semne, de pe forum, ca mi-ati scris. Imi pare rau, ca nu am vazut pana acum. Raspund, grupat. Da, am avut 13 motociclete. Acum am KTM 1290 SA, BMW 1200 GS si aceasta motoreta Honda. Chiar inainte de motoreta am avut KTM 690 Enduro R, ca motor "mic". Nu se pot compara aceste doua masini. KTM 690 este o bestie de motocicleta, iar Honda 250 este o bicicleta cu motor. Honda 250 cere mult timp de acomodare tocmai pentru ca nu este agresiva, nu cere, nu da... Dupa o vreme lunga si multi kilometri de rabdare, devine o jucarie de minune, a carei mare calitate este ca poate orice, daca ceri cu timp inainte. Niciun risc nu simti ca iti asumi, in nicio imprejurare, exceptand depasirile, pe sosea. Dealtfel, este destul prima depasire in care te simti singur pe lume, ca sa nu mai incerci. Nu are nicio limita rezonabila in termeni de drum, carare sau calea-vacii. Nici gand sa mergi cu pasager, zic eu. Poate ca e fain, pe la 20 de ani, ea la 16... Nu stiu. Am facut multe ture lungi, cu motor mare ori super-mare. Asa trebuie, motor mare, cand mergi "in trupa". Trupa merge in gaz, de obicei. De data asta, pentru prima data, nu am niciun partener pentru calatorie: "e prea departe", "e prea frig", "e prea scump", "dureaza prea mult"... Cam astea au fost motivele pentru care trebuie sa ma suport cateva saptamani. Islanda nu inseamna doar asfalt, ci si mult pietris, chiar treceri prin vad, asa cum am gandit traseul. As vrea sa fiu in stare sa pot ridica motocicleta, cu bagaje cu tot, daca este cazul. In plus, ma aflu dupa doua operatii de ligament incrucisat, plus alte evenimente care mi-au slabit voinicia... Dealtfel, Islanda nu este tara in care sa faci curse, tocmai pentru ca drumurile nu sunt peste tot din asfaltul cel mai bun, pentru ca este frig, ploua, bate vantul, iar limitele de viteza sunt ferme (si mici). Asadar, am echipat Honda pentru o calatorie confortabila in care, pentru prima data, sa pot face slow riding si fotografie. Pff... Merge cu 100, dar cu ceva pregatire. Am mai uitat cum e, ca e iarna, dar 80-90 e absolut OK. Maaaaxim am mers cu 130, dar nu are nicio noima. E ca si cum ai bate un Golden Retriever - nu ar intelege niciodata de ce faci asta si te-ai simti prost, oricum. Nu am poze acum, dar le voi adauga, mai tarziu. Am gasit un furnizor de accesorii in Tailanda, de la care am luat mai multe lucruri, inclusiv un sistem excelent pentru genti laterale, desigur soft. Am incercat si cu un turc, mascat in ceh, dar a fost o tzeapa. Bah... Am luat EJK din State (pe care nu l-am instalat inca), scut din carbon din UK, protectii laterale din carbon si kevlar, protectii de maini (pentru frig), protectii pentru faruri, genti soft laterale si pentru top. Cel mai lung drum dintr-o bucata, pe sosea, a fost de la Sibiu la Lepsa, cred. Vreo 250 km dus, la fel si indarat. E OK. Nu esti stapanul inelelor, dar ai timp sa te gandesti la tot felul. Daca te ajuta, consuma 3 litri la 100 km, nu mai mult! Cea mai mare satisfactie o ofera cand pleci din curte si nu stii incotro sa o iei. Alegi calea-vacii si mergi fara limite, oriunde vreun flacau cu un motor de enduro ar putea alege sa mearga. OK, motorul nu este exploziv, suspensia este super-moale, iar fata de vreun Freeride, mai sunt in plus vreo 50 kg. Da, este funny! Vad ca ai sau ai avut SMC. Enduro R nu mi s-a parut tocmai reusita, pentru aplicatia "enduro". E un motor foarte agresiv, pe care l-am tinut un an pe setarea de benzina proasta, dupa care pe "ploaie", ca sa ne imprietenim. Suspensia din caramizi, iar saua in stele, muuuult prea inalta pentru un rider de 1.80 m, cum sunt eu. Raza de bracaj este infima, saua este de penitenta... Am avut modelul 2011, asadar fara ABS, optiune care conteaza, pentru mine, daca ma dau pe sosea cu cauciucuri de off-road. Pompa de benzina s-a dus din prima. Ah... in plus, am operat ligamentul anterior o data, de doua ori... in perioada detinerii. Nu a fost motocicleta asta vinovata, dar un grafic de revenire, plus dorinta unui amic endurist pentru a o cumpara, m-au determinat sa mai incerc o data. Dealtfel, as cumpara din nou un 690 Enduro R, cu ABS, controlul tractiunii, suspensie mai moale si sa mai joasa, cum pare sa fie modelul nou. Vedem, la anul, daca intre timp nu iau 790 R. Nu este pentru pasagera, cred eu. In Asia asta este o motocicleta mare, dar la noi este sub orice standard, pentru pasager.
  9. Interesat sa gasesc comunitatea, ma astept restransa, de posesori ori interesati de Honda CRF 250 Rally. Am o astfel de motocicleta, cu care am inlocuit KTM 690 Enduro R, care a inlocuit, la vremea ei, Yamaha 660 XTZ Tenere. O pregatesc pentru o calatorie in Islanda, in sezonul care urmeaza. Am facut ceva echipare after-market... Am facut si ceva kilometri.
  10. Ziua buna, Facem cate o tura lunga, pana acum 1-3 saptamani, in fiecare an. Pentru anul viitor ma bate gandul sa fac un traseu grecesc, daca si amicii mei vor accepta. I-am cam pregatit si nu cred ca ar zice nu. Am vazut postarile tale despre Grecia, pe forum. Te rog frumos, da-mi cateva recomandari de locuri/zone pe care sa le includ in traseu. Daca e ceva de rau, spune-mi si ce sa exclud. Nu ma astept sa muncesti la un traseu, ci doar sa imi indici niste zone de localitati/regiuni de incl...

  11. Felicitari pentru tura! Mi-o doresc. Nu stiu cum sa gasesc 2 luni, inca...
  12. Va urmaresc, sa vad pana unde ati reusit sa umblati. Am avut de gand turul Marii Negre pentru 2016, dar am amanat in favoarea Siciliei. Imi pare ca nu merge facut complet (pe roti) si cred ca nici la anul...
  13. Salutare, Am facut o adunatura de locuri, dupa cum am prins din postarile voastre: https://goo.gl/maps/xiSffNhNXRp Nu stiu Grecia decat din concediile in Thassos (cu masina) si o escala mai lunga (de avion) in Atena. Mi-ar fi de folos ceva indicatii despre organizarea unui traseu de o saptamana. In a doua saptamana as mai lipi cate ceva din Balcani. Multumesc frumos pentru orice opinie/indem de folos pentru configurarea unui traseu cu rost. Am mai gasit situl unei firme care face ture (http://www.moto-voyager.gr/greece/tours-info/travel-info.html) si incerc sa ma inspir din traseele lor. Nu m-am hotarat inca unde mi-ar place sa merg in 2016. Mai "lucrez" o varianta pentru Sicilia (+ Balcani) si un tur al Marii Negre, care inca suna periculos, insa.
  14. Cum ai mai ramas cu tura asta? Ai amanat-o, ma gandesc...
  15. Dupa ce am pus Anakee 2 pe Varadero am crezut ca s-a gripat rulmentul pe fata, asa de tare se auzea. Oricum, parca nu era motocicleta mea. Altfel, n-au fost rele si au tinut 15.000 km, as zice. Oricum, nu merg pe KTM, ca n-au indice de viteza.
×
×
  • Create New...