Sari la conținut

andrei.babanul

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tudora2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Vn 800 Classic
  • Numar Moto
    B-31-BBN
  • Club
    None

Vizitatori Recenți Profil

597 citiri profil

andrei.babanul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si daca nu ne cunoastem inca o putem face :).

  2. mare, om... ne cunoastem!?

  3. mare, om... ne cunoastem!?

  4. Salut, am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului. Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva. Multumesc mult
  5. Salut, am nevoie de un kit audio cu casti "plate" si jack normal (cred ca de 3,5mm) are cineva idee daca si unde pot gasi asa ceva in Romania? In Bucuresti mi-ar fi perfect ;-) ceva in genul: http://www.louis.de/_3069dd72e6ab05c2567e6...;TITLE=10001353 Multumesc mult.
  6. salut evribadi, trebuie sa centrez rotile lui Costica - kawasaki vulcan VN 800 model '98 am pus gume noi si cand le-am echilibrat nenea mi-a spus ca trebe echilibrate jantele unde ma sfatuiti sa merg?
  7. Asta e primul facut acum 2 ani. Urmeaza inca unul pe 31 ianuarie.
  8. Multumesc pentru raspuns. crash-barurile/sisy-bar par ok. Daca s-ar putea ceva opinii de la posesori de Vulcan mai experimentati. Se potrivesc pe Vulcanul meu ?
  9. Salutare , zic si eu si sa nu se interpreteze ca dau cu parul...., ipoteza de lucru: Costica = VN 800 Classic 254Kg Eu mandru posesor de Costica = 108Kg (la momentul T0 al achizitiei.) Am vreo 6 prieteteni care sunt motoclisti. Nici unul dintre ei nu are chopper/cruiser. Unu are un Vmax de 1200 altu un fazer de 1000, altul un fzr de 600, un BMW.... etc. Toti mai experimentati ca mine. Eu mi-s cel mai proaspat. M-am uitat la motoarele lor... frumoase nu zic... Da' parca nu-i nici unu pe gustul meu.... Secventa 1.:Zice mintea mea in gandul ei: chopper/cruiser este ce-mi trebe' mie. Evident ca m-am uitat prima intai la un Vulcan de 2500cc (nu aveam inca carnet). Ca deh arata bine pe site...(inca balesc la el) ... Mi-am zis eu ... daca eu is precum bivolu' nu ma face pe mine 2500cc si 300+kg Secventa 2: Fratele Ove (6+ ani pe doo roti "furculitza" de 1000cc) zice : mai boul baltii.... ai mers vreodata PE CEVA CU DOUA ROTI macar sa vezi cum arata? Marsh de aici.... la scoala de soferi cat A. Rezultatul este ca am ales pentru inceput un VN 800cc si ii multumesc lui Ove. A avut dreptate. PS. L-am luat pe Costica cam cu 1,5 - 2 luni inainte sa-mi iau carnetul. In tot timpul asta sambata si duminca ma rugam de prietenii mei cu carnet sa il duca pe Costica la Ilioara sa ma dau si eu cu el prin poligon. De cate ori ma dadeam jos de pe el imi tremurau picioarele. NU aveam carnet A pe vremea aia. Concluzie. Mi-a placut Vulcanul de prima oara. Am zis ca nu vreau alt motor. (Ok sunt un pic subiectiv.... vreau un FatBoy de la HD....) Depinde ce-ti place si ce "simt al masurii" ai. Au fost momenente cand si la gabaritul meu Costica a fost foarte greu. M-am suit si pe Vulcanul de 1500.... e o poezie dar am atat creer (cred eu) sa zic ca poezia asta mai trebuie sa astepte ca sa o pot intelege deplin. Totul, insa, cred eu, este in cap, in mana dreapta si in TIPUL de sus...
  10. nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu ce sa masor (sunt la inceput) ca sa iti spun dimensiunile... Sincer nu stiu exact care sunt prinderile (in cazul crash bar-urilor)... la sisy bar sa zic ca ar fi cumva mai simplu ca sunt ornamentele de nikel. Poate poti sa ma ajuti tu, spunand-mi ce anume sa masor, sau posesorii de VN mai experimentati sa-si dea cu parerea daca piesele pe care le ai tu de vanzare se potrivesc la Vulkanul meu sau nu. Daca se poate as vrea sa vad si poze. Si un pret. Multumesc.
  11. multumesc pentru raspuns. Salut, sunt interesat sa cumpar o pereche de crash-bars si un sisy-bar pentru Kawasaki Vulcan 800 Classic. Din pacate nu-mi permit sa le cumpar de la Louis (sau alte magazine de profil... am vazut ca un set de crash-bars este aprox. 160EUR si un sisy-bar 190EUR) asa ca, as dori, daca se poate, sa-mi sugerati (daca exista) variante mai ieftine. Nu ma deranjeaza daca sunt SH cu conditia sa arate ok. Multumesc. Ps.Daca anunturile de genul asta nu-si au locul aici, rog adminul sa-l mute in sectiunea potrivita. Am gandit ca fiind vorba de Vulkan aici se pot posta toate anunturile legate de Vulkan.
  12. super, m-am vazut intr-una din poze Felicitari pentru postul rapid.
  13. Salutare tuturor, sunt nou si mandru posesor de VN 800 Clasic. (Costica il cheama si e facut in 1998) Vreau sa ii intreb pe cei mai batrani (si cand zic asta ma refer la experienta si intelepciune) doua lucruri (pentru inceput) : 1. vreau sa stiu care trebuie sa fie presiunea optima din cauciucuri(fata-spate) pentru Costica. 2. fiind incepator (greenhorn as putea zice, carnetul de cat A are numai o luna) daca se poate as vrea sa stiu cam pe la ce viteza trebuie sa schimb vitezele.* *Trebuie sa fac aici o adaugare. In casca mea lucrurile se aud altfel decat in masina, la masina schimb vitezele dupa ureche fara sa am treaba cu turometrul insa la motocicleta s-a intamplat de multe ori sa am senzatia ca e fie subturata(are un sunet de metal lovit de metal) fie "tipa motorul" prea tare. Daca e necesar precizez ca am 101Kg si Costica 250Kg. Multumesc mult.
  14. Andrei Babanul 32 ani 181cm/101Kg Bucuresti Il calaresc pe Costica adica un VN 800cc. Castig banii de iaurt pentru copil din IT.
×
×
  • Creează nouă...