Salutare ,
zic si eu si sa nu se interpreteze ca dau cu parul....,
ipoteza de lucru:
Costica = VN 800 Classic 254Kg
Eu mandru posesor de Costica = 108Kg (la momentul T0 al achizitiei.)
Am vreo 6 prieteteni care sunt motoclisti. Nici unul dintre ei nu are chopper/cruiser. Unu are un Vmax de 1200 altu un fazer de 1000, altul un fzr de 600, un BMW.... etc. Toti mai experimentati ca mine. Eu mi-s cel mai proaspat. M-am uitat la motoarele lor... frumoase nu zic... Da' parca nu-i nici unu pe gustul meu....
Secventa 1.:Zice mintea mea in gandul ei: chopper/cruiser este ce-mi trebe' mie. Evident ca m-am uitat prima intai la un Vulcan de 2500cc (nu aveam inca carnet). Ca deh arata bine pe site...(inca balesc la el) ... Mi-am zis eu ... daca eu is precum bivolu' nu ma face pe mine 2500cc si 300+kg
Secventa 2: Fratele Ove (6+ ani pe doo roti "furculitza" de 1000cc) zice : mai boul baltii.... ai mers vreodata PE CEVA CU DOUA ROTI macar sa vezi cum arata? Marsh de aici.... la scoala de soferi cat A.
Rezultatul este ca am ales pentru inceput un VN 800cc si ii multumesc lui Ove. A avut dreptate.
PS.
L-am luat pe Costica cam cu 1,5 - 2 luni inainte sa-mi iau carnetul. In tot timpul asta sambata si duminca ma rugam de prietenii mei cu carnet sa il duca pe Costica la Ilioara sa ma dau si eu cu el prin poligon.
De cate ori ma dadeam jos de pe el imi tremurau picioarele. NU aveam carnet A pe vremea aia.
Concluzie.
Mi-a placut Vulcanul de prima oara. Am zis ca nu vreau alt motor. (Ok sunt un pic subiectiv.... vreau un FatBoy de la HD....)
Depinde ce-ti place si ce "simt al masurii" ai. Au fost momenente cand si la gabaritul meu Costica a fost foarte greu.
M-am suit si pe Vulcanul de 1500.... e o poezie dar am atat creer (cred eu) sa zic ca poezia asta mai trebuie sa astepte ca sa o pot intelege deplin.
Totul, insa, cred eu, este in cap, in mana dreapta si in TIPUL de sus...