Jump to content

GeKados

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About GeKados

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Kawasaki VN800 Classic 2004

Recent Profile Visitors

270 profile views
  1. Update: Dupa "lupte seculare" si inca o teapa cu un mecanic, am reusit sa rezolv problema printr-un cumul de operatiuni: - Reparatie caburator cu Kit all balls (am avut emotii, dar pare sa mearga ok). - Curatat furtun benzina + rezervor + montaj filtru benzina. - eliminare EPA mai degraba pentru a elimina 3 puncte potentiale prin care s-ar putea pierde vacuum. - Reglaj carburator la cotele din manual (precizez f important plutitor 16.5 mm si cui amestec 1.75). - Am montat bujii CR7E Iridium (nu stiu sigur daca are vre-un efect). Concluzie: mobra
  2. Nu pot impartasii pareri despre motorul respectiv, dar bazat pe experienta proprie legata de achizitia unui motor sh, m-as concentra la urmatoarele (mai mult decat la nr de km): - vechime anvelope (cost aprox 250 eur + montaj, echilibrat). - stare jante (indreptat aprox 50 eur de roata). - stare amortizoare spate si furca. - daca are operatiuni care trebuie facute dupa anumite perioade sau km (la vn-ul meu de ex trebuie verificate/schimbate pastilele de la supape la fiecare 10.000 km; operatiune nu tocmai ieftina in service-uri). - daca toba de esapament este originala
  3. Salutare, Caut sa inchiriez un loc de parcare intr-un garaj acoperit in sector 5; moto este un cruiser (deci cred ca pot intra si 2 mobre pe un loc). Zone preferate: Prosper 13 sept, parcul sebastian 13 sept, Sos antiaeriana. Sunt deschis si la alte zone, daca exista posibilitatea de a parca masina cand scot mobra la plimbare. Contact: PM sau 0733.545.430. Multumesc frumos,
  4. Salutare, Asa cum spune si titlul, vand o pereche de DBKillere Silvertail K02 pt VN800: - Sunt doar tevile care se pun in finale. - Au plasa de otel. - Le lipseste acoperamantul de fibra de sticla (am o bucata de patura de sticla si o ofer si pe aceea). - Un set de db killere noi costa aprox. 700 ron. - Pret vanzare pentru acestea: 300 ron. - Se potrivesc la modelul VN800 fiind de dimensiuni diferite (asa vin pe acest model: 435/515). Se pot monta si la modele care necesita doar 435 prin modificarea celui mare. O sa adaug si poze mai tarziu
  5. salutare, Am vandut tot. Se poate inchide Multumesc frumos
  6. Nu stiu exact pt ca nu a fost cotat separat. Dar a fost decent din punctul meu de vedere. Cel mai bine suna la ei sau trimite un mail si maine cred ca ai raspunsul. Sunt foarte prompti baietii
  7. Metric motion este importator in ro pt sei mustang. Eu mi-am luat de la ei pt vn800 si consider ca este cea mai buna investitie pe care puteam sa o fac
  8. Update: - am verificat bujii si bobine, furtune etc, totu ok. - am schimbat ambreiajul: wow, acum mi-am dat seama cat imi aluneca mie de fapt. O speta care cred ca are legatura cu cilindrul problematic, respectiv setarea din fabrica a surubului de amestec relanti (pilot mixture screw): - Nu stiu cat aveam setare din fabrica. - din cate am inteles, verificat dupa VIN, modelul meu este de america. Pe internet am gasit asa: - Russian Wolf si common knowledge in RO ar fi ca trebuie pus la 2.25 (turns) = la mine nu sta la ralanti cum trebuie; are tendinta s
  9. Multumesc pt sfat. O sa incerc si asta dupa ce le masor.
  10. Salutare, Poate s-a mai lovit cineva de problema asta si are vre-o idee: VN800 Classic 2004 53.000 km: - ulei,filtre,bujii, pastilele supapelor schimbate, kit lant nou, carburator dezasamblat si curatat corespunzator,, fise bujii schimbate, cutia de sigurante schimbata, contacte electrice curatate, totul ok (bibilitata etc). - nu are scurgeri de ulei/benzina sau alte semne de genul asta (inclusiv filtru de aer e curat, fara sa benzina prezenta). - consum ok, fara fum sau alte semnale. La prima pornire dimineata pleaca doar cilindrul spate. Pra
  11. Salutare, Eu am avut de la birou Citroen C1 aprox 2 ani de zile (masina e practic aceeasi): - Super fun masinuta. - O parchezi oriunde, dar trebuie sa ai putin grija cu garda la sol (mai ales la borduri). - Consumul, not great, not terrible (~ 8-9L la cum o conduceam eu). - Mergi cu 70 si ai senzatia ca alergi cu 100 prin oras. - Nu am avut nici o probleme cat a fost masina la mine si nu eram primul posesor, deci nu ma pot pronunta la capitolul asta. Ambreiajul se duce mai usor pt ca nu te abtii sa nu o alergi. - Geamurile spate foarte bune pentru ven
  12. Desi nu am vn900 (am 800), confirm viteza de croaziera pt acest gen de mobra: 100-120 max. Nu se rezolva doar cu parbriz, iti mai trebuie si deflectoare pt partea de jos si usor usor o sa devina cam scumpa treaba. Vulcan s este o varianta f ok pt persoane comode (hop on hop off fara prea multe batai de cap), dar trebuie schimbata saua din punctul meu de vedere pt a spori confortul. Deasemenea, avand motorul de er6n/ninja etc este unul dintre cele mai rapide cruisere pana in 1000 cmc. Desi la 1.90 cred ca e cam mic pt tine, dar trebuie probat. Cruiserele in general sunt
×
×
  • Create New...