Jump to content

GeKados

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About GeKados

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Kawasaki VN800 Classic 2004

Recent Profile Visitors

163 profile views
  1. Salutare, Eu am avut de la birou Citroen C1 aprox 2 ani de zile (masina e practic aceeasi): - Super fun masinuta. - O parchezi oriunde, dar trebuie sa ai putin grija cu garda la sol (mai ales la borduri). - Consumul, not great, not terrible (~ 8-9L la cum o conduceam eu). - Mergi cu 70 si ai senzatia ca alergi cu 100 prin oras. - Nu am avut nici o probleme cat a fost masina la mine si nu eram primul posesor, deci nu ma pot pronunta la capitolul asta. Ambreiajul se duce mai usor pt ca nu te abtii sa nu o alergi. - Geamurile spate foarte bune pentru ventilatie naturala. The bad: - AC inexistent (nu iti face nici o iluzie ca o sa fie utilizabil). Este practic un ventilator cu aer "mai" rece. - Incarcata cu mai mult de 2 persoane se taraie si o turezi de o iau dracii. Isi pierde din manevrabilitate in viraje (este normal cu greutate suplimentara). - Spartana all the way si suspensia destul de dura. - La viteze de peste 100 km/h danseaza pe sosea; veneam de la calarasi spre buc pe autostrada cu 130 km/h si o pala de vant m-a "mutat" pana pe banda de urgenta cu volanul drept. M-am umplut de respect si de atunci am fost foarte atent la viteze si open road. - Trece un tir pe langa tine....il simti din plin. - Radiatorul este destul de aproape de bara si predispus la avariere rapida in caz de accidente. - Garda la sol destul de mica; iarna pune mai multe probleme pt ca poate ramane f usor suspendata (fiind si foarte usoara). - in caz de accident serios, nu prea ai parte de mult material care sa te protejeze. Dar inca o data, o masina foarte fun dpmdv si cu care m-am simtit foarte bine. As fi cumparat una pentru oras, dar la momentul respectiv erau destul de scumpe.
  2. Desi nu am vn900 (am 800), confirm viteza de croaziera pt acest gen de mobra: 100-120 max. Nu se rezolva doar cu parbriz, iti mai trebuie si deflectoare pt partea de jos si usor usor o sa devina cam scumpa treaba. Vulcan s este o varianta f ok pt persoane comode (hop on hop off fara prea multe batai de cap), dar trebuie schimbata saua din punctul meu de vedere pt a spori confortul. Deasemenea, avand motorul de er6n/ninja etc este unul dintre cele mai rapide cruisere pana in 1000 cmc. Desi la 1.90 cred ca e cam mic pt tine, dar trebuie probat. Cruiserele in general sunt pt cei care prefera mersul linistit, asezat, incet comparativ cu celelalte clase. Franele si ciclistica te obliga sa fii foarte calculat si sa planifici din timp manevrele. Daca asta cauti si vrei si putere, iti trebuie ceva cu motor mare > 1300 cmc. Dar cu motorul mare o sa pierzi si mai mult la nivel de frane si manevrabilitate (greutate mai mare). Orice o sa alegi, testeaza inainte si neaparat Abs.
  3. Salutare, Cele de mai sus au fost vandute. Adaugam: - Suporti coburi piele hepco & becker cu suport pt semnalizatoare 250 ron - Coburi piele kawasaki 100 ron - Drag Specialities ape hanger/Buckhorn 13 inch parts europe 380 ron - stop spate vn800 cromat: 180 ron - cablu ambreiaj kawaski vn800 neutilizat (era prea scurt): 90 ron - Suport nr inmatriculare cromat: 90 ron Update lista: Disponibil: - Suporti coburi piele hepco & becker cu suport pt semnalizatoare 250 ron - Drag Specialities ape hanger/Buckhorn 13 inch parts europe 380 ron - stop spate vn800 cromat: 150 ron - cablu ambreiaj kawaski vn800 neutilizat (era prea scurt pt ape hanger) : 89 ron - Suport nr inmatriculare cromat: 80 ron Vandut: - Coburi piele kawasaki 100 ron
  4. multumesc mult pentru recomandare. Din intamplare motocicleta mea in prezent exact la Ace Customs este - In trecut am schimbat la ei stutzul din stanga carburatorului (cel din plastic) cu unul de fier de harley (au acelasi carburator). - La nivel de pret mi se par usor mai sus decat piata. - la nivel de calitate, am fost multumit atunci si nu imi fac griji nici acum. Mai adaug si eu feedback legat de Rams Motorsport unde am schimbat amortizorul spate/ arcurile fata si ulei + simeringuri furca: nu sunt neaparat ieftini dar fac o treba f buna la nivel de suspensii.
  5. A facut cineva schimbarea ratiei de la 17/42 la 18/40 sau kit-ul de drifter 17/40 pe un vn800?
  6. Salutare, La inceputul sezonului mi-am luat si eu inima in dinti si am achizitionata un VN800 Classic din 2004 cu aprox. 50 k km. Am inceput sa repar si sa schimb una alta pe la el si m-am bucurat de cei ~ 3500 km facuti sezonul asta (am permisul de 6 ani, dar am inchiriat pana cum; asta este primul meu motor). Din lista de reparatii: schimb fluide, schimb arcuri fata, service furca, schimb amortizor spate, schimbat stutzul din plastic care se strica la toate (cel din stanga carburatorului), placute frana, cablu frana spate, curatare etrier fata etc. Pentru iarna mi-au ramas urmatoarele operatiuni: - Inlocuire ambreiaj (se comporta cel putin ciudat: placile se lipesc si cu ambreiajul strans o ia in fata, uneori nu pot scoate din vuteza decat cu motorul oprit, patineaza putin si la schimbarea vitezelor parca nu ar fi actionat la maxim si forteaza rotile zimtate). - reglaj joc colbutori (cred ca trebuie reglati mai ales ca fostul proprietar nu a facut operatiunea si mie pe descelerare imi pocneste la fiecare miscare de cilindru; zici ca e ceas). - schimb kit lant + foi ( cu ocazia asta vreau sa trec la ratie de 18/40). - eventual schimbat jiglerele cu unele mai mari + un filtru aer K7N (rejeting). Intrebarile mele legate de ambreiaj si reglaj colbutori: - din ofertele primite, cam toate se situeaza pe la 2500 ron (iese + manopera). E mult? E putin? (nu am mai avut mobra si nu prea am cu ce sa compar). - la ce service ar fi recomandat sa fac aceste operatiuni (am luat deja teapa in primavara, si as vrea pe cat posibil sa nu ma mai ar ...sau cel putin nu cu sume atat de importante). multumesc frumos,
  7. GeKados

    Începător

    Eu am B-ul de 12 ani (aprox. 20-25.000 km/an) si A-ul de 5 ani. Moto mi-am luat de-abia anul asta (am mai mers cu moto, dar inchiriere/imprumut) si vreau sa iti spun ca sunt uimit de cate pericole intalnesti pe m2. Cand vad o curba ca se apropie, eu sunt mai interesat de: - Daca este ceva pe carosabil/groapa/nisip etc. - Daca este vre-un bou in depasire. - Daca este vre-o caruta etc. * mai mult decat cu ce viteza maxima pot lua virajul. Sunt diferente enorme intre cum/ce poti face cu masina ca sa eviti un pericol si cu moto. Nu vin cu sfaturi despre ce sa iti iei/cand/cum sa conduci, dar cred ca ar fi bine sa ii asculti pe cei experimentati si sa nu te grabesti (eu ma consider inca incepator si pot spune ca sunt mult mai constient de pericole decat acum 5 ani). Un sfat in schimb dau legat de echipament: investeste intr-un echipament complet de buna calitate (ideal cea mai buna calitate) pt ca motoare se mai gasesc, dar sanatatea este mai importanta.
  8. Pe langa Sissy Bar Hepco & Becker cu suport bagaje (usor ciupita tapiteria intr-un colt). 450 ron Se adauga si un crash bar fehling 700 ron. Am incercat sa modific, dar cred ca a expirat optiunea de editare: - Crash Bar - 400 ron - Sissy Bar - 400 ron
  9. Simplu: suzuki swift sport Ieftina, usor de intretinut, senzatie de go kart.
  10. La motor nu comentez, dar la echipament as sugera sa iei in calcul si o pereche de blugi cu protectii si ghete speciale (mai ales in oras).
  11. Am vandut si ghidonul. Am vandut si parbrizul. Rog un moderator daca poate sa redenumeasca topicul in : "vand sissy bar VN800". Multumesc mult pentru ajutor.
  12. Update preturi pentru urmatoarele (nu gasesc butonul de edit): - Sissy: 500 ron. - Sa originala: 400 ron. Multumesc frumos, Saua a fost vanduta. Raman restul.
  13. Salutare, Vand doar piese de care nu mai am nevoie pentru motorul meu (de ex. Sissy bar: din principiu nu iau pasageri pe moto; a.i. sta degeaba si aduna praf). Nu sunt comerciant. Ciprian,
  14. Salutare, Vand urmatoarele piese/accesorii de la motocicleta mea (VN800 Classic 2004): 1. Sissy Bar Hepco & Becker cu suport bagaje (usor ciupita tapiteria intr-un colt). 600 ron 2. Ghidon original VN800 classic. 200 ron 3. Parbriz Puig Daytona 3 (achizitionat de 1 luna de la Motor Team/utilizat o singura data/nu se potriveste cu ape hangerul meu) 350 ron 4. Sa originala VN800 Classic 500 ron. Produsele pot fi vizionate in Bucuresti: - Sector 4 zona Gara Progresu L-V 12:00 - 18:00. - Sector 3 dupa ora 19:00 - 21:00. Prefer sa nu trimit prin curier (am avut experiente neplacute), dar daca cineva chiar doreste: plata in avans in cont si se ocupa de angajare curierului a.i. sa se prezinte la locul de ridicare al coletului (eu ma ocup sa il ambalez suficient de bine incat sa nu avem suprize pe drum/ lucrez in ecommerce si din pacate cunosc riscurile destul de bine). Telefon/wazzup: 0733.545.430
×
×
  • Create New...