Sari la conținut

comunistu

Membru
  • Număr conținut

    123
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    aprilia etx 350, gas gas ec 250
  • Numar Moto
    -
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mz, ij, jawa, yamaha, aprilia, ktm

Vizitatori Recenți Profil

523 citiri profil

comunistu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut.De ce nu bucsezi cilidrul ?
  2. Atunci o sa il trec pe 160.am gasit in manual undeva ascuns ca i trebuie de 160..
  3. Va salut din nou.Am venit cu vesti despre ''problema '' carburatiei.am pus asa; pilot jet 38,main jet 148,cuiul n1ec cu siguranta pusa in al doilea canal de sus in jos.acum se comporta bine, sta in relanti , nu mai balbaie,de tras trage foarte bine.acum ar mai fi o intrebare ,la mine reglajul avansului este la jumate,deci la mijlocul gaurii ovale de reglaj.ar avea vre-un efect daca as modifica reglajul respectiv ?adica sa il maxim in fata sau max spate?multumesc
  4. Am facut rost si de unul de 42.o sa incep cu cel de 38 si daca nu merge trec la ala de 42 sa vad.
  5. O sa incerc cu unul de 38.sa vad cum merge. va tin la curent
  6. Chestia este ca nici la relanti nu sta..surubelul pentru reglajul relantiului l-am strans maxim si am intins cablul de acceleratie dar nu e ok asa.in ture merge bine nu are probleme, doar in ture mici si relanti .
  7. Multumesc pentru raspunsuri !Pilot jet 55,siguranta este pusa pe prima crestatura de sus(cuiul este lasat jos maxim)Main jet 148, filtru aer nou,carburatorul curatat la ultrasunete, testat cu pompita de vacum sa nu scape cuiul. unde as gasi un set de jigloare? multumesc
  8. Va salut.detin un gas gas ec 250 din 98 si face urmatoarea chestie :daca merg cu el subturat pe zone mai dificile si incerc sa il accelerez incepe sa balbaie si abia dupa cateva secunde isi revine.sau daca incerc sa il turez in gol mormaie asa ca si cum ar fi inecat si dupa aceea se tureaza curat.imi termina bujiile cam la 2 iesiri de cate 4 ore.bjia e neagra si plina de ulei.Daca stiti ce jigloare si cui dozator ar trebuii sa pun pe carburator.multumesc
  9. va salut. dupa cum am scris si in titlu am nevoie de niste piese de yamaha yz 250 2t , an fab 1999.piesele ar fi urmatoarele; cosul mare ambreiaj,sistemul de debraiere cu tot ce contine, tija, parghie pt cablu, de pe cosul mic locasul unde intra tija, pinionul de pe a 4 a.chiar si axul schimbatorului. sau daca aveti o cutie viteze completa.multumesc mult
  10. Se repara fara probleme, un meserias bun o rezolva. la supape sa ai grija ce fel de supapa pui (adica am vazut supape de masina montate in chiuloase de moto si in 2 ore de functionare le-a sarit ciuperca,pt ca supapa de masina avea un singur arc si moto avea 2 mai tari, forta de retragere fiind mai mare sa intamplat ce am spus.)si pistonul eu zic sa il scoti afara sa il cureti bine sa il vezi ce si cum este si sa verifici primul segment sa nu fie blocat in canal, de la impact sa se fi strans canalul.
  11. incearca la FM RACING ROMANIA.ei te pot ajuta.
  12. Va salut din nou. dupa cateva ore de munca am reusit sa schimb stifturile pistonului.vreau sa precizez ca sunt dintr-un material foarte tare si nu au putut fi indepartate decat la strung.cu ajutorul unor bacuri speciale, cu bacuri normale nu se putea prinde si centra pistonul, sa reusit inlaturarea stifturilor fara a se modifica canalul segmentului (latii) stifturile noi le-am pus dintr-un rulment cu ace cu grosimea de1.5mm. gaura pt stift a fost data de 1.4 si incalzit putin pistonul pt a intra mai osor stiftul.operatiunea a reusit, motorul functioneaza, sper sa nu sara afara stiftul avand in vedere ca este sub segment. daca aveti cunostinta de vreun piston de gg ec 250 cota 66.33 ca rog sa ma anuntati.fie el si second.ms mult » Post actualizat in 07 Feb 2016 17:52 Va salut din nou:) am nevoie de sfaturile parerile voastre. la acelasi gg ec 250 am o mica problema cu ambreiajul.la rece nu intra in viteza (caraie ) am discuri de ambreiaj noi(cele cu plua pe ele,nu metalicele) cosul mare nu are urme ale ciocurilor,daca il carai asa pe loc de 3 4 ori inta in viteza, si dupa aproximativ 10 min opresc, pornesc si intra in viteza.ulei in cutie am motul 10w40 ulei pt cutie.maneta de ambreiaj are cursa,se simte ca are presiune.am desfacut capacul mic sa vad ce se intampla cand apas ambreiajul si placa de presiune se desparte de discuri....am cam ramas fara idei.sa fie oare cosul mic de vina?multumesc
  13. Segmentul acopera stiftul.loc este in piston.adica are o armatura exact acolo unde ar trebuii montate stifturile.eu m-am gandit la acul din rulmentul cu ace pentru stift.
×
×
  • Creează nouă...