Sari la conținut

Panterra

Membru
  • Număr conținut

    235
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    iustinian_1st

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    galati -tg.bujor
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Suzuki gsx600 f
  • Numar Moto
    LEGIO PATRIA NOSTRA
  • Club
    Legion

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ktm

Panterra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. problema rezolvata pacientu mort : 1.am pus bujii si fise noi 2. plutitoarele 14,5. 3. suruburile pilot 2.25 4. sincronizata in 3000ture (multam sergiu ). Rezultat spectaculos = pornire super fast, relantiu stabil la 1300 , trage bine cam 97% din ce stiu eu ca poate maxim motoru asta. DUPA O SAPTAMANA AM IAR ACELEASI SIMTOME LIPSA PUTERE ETC ETC EU DEDUC DUPA TOATE GROPILE DE LA MINE CARE LE-AM LUAT PROBLEMA SA VINA DE LA FILTRU DE AER LA GATURILE DE PRINDERE PE CARBURI SA NU ETANSAZE BN (DE LA TREPIDATII SA SE MISTE DE PE CARB ) sau aveti voi alta parere?
  2. multam asta stiam ce mi-ai raspuns... voiam sa vad ca au curatat carburatia daca au la idle screw dopuri la modelu asta
  3. o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa dar...e loc si de mai bine chiar nu ma ajuta nimeni!
  4. o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa ,dar...e loc si de mai bine
  5. alex sincronizarea de banc am facuto apoi am trecut la sincronizare normala cu un CARBTUNE PRO carel folosesc de un an. A si inca ceva cand sincro. la 1200 relantiu da sa moara apoi revine dar la 1500, daca opresc si pornesc motoru isi revine pana bag mana in gaz sta la 1200 in fine asta nu ma deranjeaza prea mult ca-l pot la sincronizat la 1500.. ASTA ERA O MICA CURIOOZITATE
  6. pai tu ce reglaje ai facut la treaba asta?? si mai am o nelamuriere vizavi de sincronizat : daca o sincronizez la 1200 cum e normal se tureaza frumos si revine repede limba de la turometru in schimb da sa moara motoru plus ca dacai aprind faza lunga scade in 900ture desi o sincronizez cu faza lunga aprinsa, daca o sincronizez la 1500 nu sunt probleme doar ca nu se mai tureaza asa frumos si la revenire are un mic delay turometru coboara mai incet
  7. o sa pun suruburile la 2ture sapt asta, cat despre vacum nust daca poate fi vorba zic eu , atata timp cat numai in ture mici face asa il rog pe TNG daca poate ajuta cu un sfat, si restul care poate v-ati lovit de asta
  8. suruburile pilot sunt deaja la 2,5 ture, nivelul e cel dat de manual reglat
  9. salutare camarazi cine stie cum vine in robinetu de benzina dopul acela care are 2 gauri una mare si una mica, ma intereseaza pozitia gaurilor cum vine si cu care gaurika vine in sus? aia mai mare? si va mai rog daca are cineva robinet si carburatoare de imprumutat sa fac cateva probe sa vad dac e nevoie sam cumpar altele..
  10. salut baeti! iarasi va deranjez cu o problema careia nui dau de cap. baba mea ( nu mereu) porneste in 3pistoane , plec cu ea si in ture mici merge ca si cum ar avea alimentarea intrerupta cand trag de gaz o ia in hopuri si in ture mari merge normal, cand urc o panta in 2000 - 4000 ture merge ca si cum as ramane fara benzina, ca sa pot urca tre sa o turez si sa trag ambreiaju pt o fractiune de secunda, bujiile toate sunt afumate . Am curatat sincronizat carb, nivelu reglat de unde buba asta ca num dau seama delok.??! am mai avut acelasi simptom si aveam o bujie carem dadea scanteie galbena care mai apoii s-a ars si am inlocuito, dar acum dintrodata iar im scoate peri albi,
  11. Tony as vrea si eu id. tau de mess sa te intreb ceva daca se poate in legatura cu itp ...
  12. carburile au fost sincronizate, curatate etc. pe celalalt motor care il aveam montat innaintea astuia...astazi am incercat sa masor compresia cu un manometru special dar era pentru masini si cum la gsx600f bujiile sunt ingropate f. adanc nu am reusit sa cuplez manometru la stutu care se infileteaza. in cele din urma un prieten cu service m-a sfatuit sa fac dopuri si sa le pun in lacasul bujiilor sa vad daca mi le arunca afara, sa vad daca are compresie. Rezulatatul imi arunca toate dopurile afara . nust cum naiba sa fac sa gasesc la gl un manometru ...poate sergiu ma ajuti tu cu un deasta
  13. eu unul am cumpaarat carbtune de kla un tip de pe forum, se gaseste de cumparata pe siteul de la carbtune.com parca cauta pe google. Vorba lu mao-san regleaza bine nivelu verifica daca inchid bine plutitoarele cand desfaci carburatoarele sau nu cumva vriun plutitor sa se blocheze de aici sa dea ceva erori, sau joacate cu suruburile de amestec si vezi la ce rezultat ajungi.
  14. cand te apuci de sincronizat incalzeste motorul normal nu sa fie incins ca dupaia iti afecteaza sincronizarea, de sincronizat il sincronizezi in relantiu normal al motorului nu mai sus sau mai jos, cu faru aprins etc dac ai ceva nelamuriri intreaba-ma sit raspund in limita cunostintelor
  15. ok insa intrebarea sa ma lam : dc trebuie acceeratia deschisa atata timp cat motoru nu porneste! ? (asta sa mai adaug ceva la bagu de cunostinte) ms.
×
×
  • Creează nouă...