Sari la conținut

Toni

Membru
  • Număr conținut

    364
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    Yamaha FZS 1000 Fazer
  • Numar Moto
    GL-10-TON
  • Club
    Clubul Motoveteranilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Jupiter 4, Minsk 125 4T, Honda Nighthawk 650, Piagio Si, Yamaha Fazer 1000

Vizitatori Recenți Profil

777 citiri profil

Toni's Achievements

  1. Asfalt uscat printre îngeri, Ivane! Sunt convins că acolo unde te-ai dus, vei primi rolul de înger păzitor al motociclistilor. Condoleanțe familiei.
  2. Conform celor stabilite la ultima intalnire la Sacelu a Clubului Motoveteranilor, weekend-ul viitor ar trebui sa avem intrunirea anuala (sau peste doua saptamani?) Mai este foarte putin timp si nu am vazut nici o postare pe niciunul din forumuri cu detaliile referitoare la aceasta intrunire. Se mai tine? Se mai ocupa cineva de organizare?
  3. Principiile initiale pe baza carora a luat nastere AMOVERO, ulterior AMVR, ulterior Clubul MotoVeteranilor au fost foarte simple si de foarte mare bun simt: - respect fata de definitia cuvantului de veteran prin conditionarea existentei unei minime vechimi de 20 ani pentru calitatea de membru cu drepturi depline, - fara personalitate juridica - fara şefi - fara implicare financiara alta decat suportarea propriilor cheltuieli de fiecare in parte, ocazionate de participarea la actiunile clubului - respect, bun simt, intrajutorare, legalitate - plimbari, intruniri (pe principiul ca nu conteaza destinatia ci drumul pana la ea). In decurs de aproximativ doi ani de la nasterea clubului, toate aceste principii au fost scrise intr-un document denumit Codul Clubului Motoveteranilor. Discutii contradictorii, framantari, impunsaturi etc. au fost si inainte de aparitia ong-ului dar marile disensiuni si scandalurile au aparut odata cu infiintarea ong-ului cu personalitate juridica avand aceiasi denumire si aceiasi sigla ca a clubului original care nu avea personalitate juridica. Problemele cele mai mari fiind create nu de aparitia in sine a unei noi entitati cu personalitate juridica ci de modul cum a aparut (pe n.v.) si mai ales de pretentiile fondatorilor ong-ului de a nu respecta principiile initiale ale clubului fara personalitate juridica, enumerate mai sus, pretentii motivate cu siguranta de faptul ca ei, fondatorii ong-ului, nu indeplineau, in principal, conditia esentiala de vechime pentru a se putea autodefini ca veterani in ale motociclitului. In 2019 a avut loc o sedinta de reconciliere si de resetare a clubului in concordanta cu ong-ul. In principal, intelegerea partilor (membrii conservatori ai clubului fara personalitate juridica versus fondatorii ong-ului cu personalitate juridica si sustinatorii lor) a fost ca in schimbul modificarii Codului Motoveteranilor in sensul de a fi acceptati ca membri cu drepturi depline si persoanele cu o vechime de doar 10 ani, precum si fondatorii ong-ului care nu aveau vechimea respectiva, ong-ul prin reprezentantii sai trebuia sa inregistreze oficial, la judecatorie, textul Codului Motoveteranilor sub forma de Regulament de Ordine Interioara. Membrii conservatori ai clubului original si-au respectat partea din intelegere, au modificat chiar in 2019 textul Codului in sensul acceptarii ca membri deplini a persoanelor cu vechime de minim 10 ani si a fondatorilor ong-ului, dar reprezentantii ong-ului, nici pana azi, nu numai ca nu au inregistrat oficial Regulamentul de Ordine Interioara dar nici macar nu si l-au asumat public printr-o simpla declaratie / comunicare scrisa si postata pe forum, termenul convenit pentru acest lucru fiind de un an adica 2020. Concluzia este ca incercarea de conciliere au fost doar vorbe in vant din partea fondatorilor ong-ului. In consecinta intelegerea din 2019 e perimată si parerea mea personala este ca lucrurile ar trebui sa revina la situatia initiala in ceea ce priveste adeptii clubului fara personalitate juridica iar ong-ul sa-si urmeze propria cale, bineinteles ca fiecare membru fiind liber sa aleaga ce-si doreste.
  4. Pe bune Vali??? Nu s-a opus nimeni??? Ca sa se inteleaga foarte clar: tu, care la vremea aia erai membru simpatizant (nu indeplineai conditia de vechime pentru membru deplin) ai anuntat intentia de a infiinta o asociatie cu personalitate juridica dar nu ai avut un vot democratic, clar si majoritar pozitiv din partea Adunarii Generale pentru a realiza acest lucru si cel putin un membru cu drepturi depline ti-a spus sa nu infiintezi asociatia. Ai avut de partea ta doar o mica galerie de sustinatori formata majoritar din alti membri simpatizanti (fara drept de vot decizional) si unii impostori. La modul cum ai scris tu mai sus, induci audienta in eroare dand de inteles ca toti au fost de acord pentru ca "nu s-a opus nimeni" (ceea ce nici asta nu e adevarat).
  5. Toni

    BURSA LOCALA

    Vand echipament format din: 1. Costum piele Berik din doua piese, marimea 54 (XL), foarte putin folosit, are aspect de nou. Protectii complete. L-am cumparat personal din magazin din Germania. Pret = 280 euro. 2. Manusi Alpinestars GP Tech, marimea XL. Pret = 70 euro. 3. Cizme Alpinestars, marimea 44 (foarte bune si pentru 43). Pret = 120 euro. 4. Casca flip up KBC marimea XL vizor colorat + vizor incolor. Pret = 100 euro. Toate sunt in stare foarte buna. Pret en gros = 520 euro Echipamentul se afla in Galati. Telefon 0728137313, e-mail: toni.banciog@gmail.com
  6. 1. Referitor la Clubul Motoveteranilor, ii rog pe toti cei care au facut ironii mai mari sau mai mici la adresa acestui club, sa manifeste mai mult respect fata de oamenii care, unora dintre ei, ar putea sa le fie parinti sau chiar bunici. Ideal ar fi sa fiti on topic si sa aduceti argumente pro sau contra la subiectul discutat, fara insinuari jignitoare sau jigniri directe la adresa unor participanti la aceasta discutie sau a altora din afara ei, chiar daca nu sunteti de acord cu opiniile lor. 2. Discutiile si analiza cauzelor in urma unui accident, sunt intotdeauna necesare pentru a invata din greselile altora. E cel mai ieftin si nedureros mod de a capata experienta. Deci discutia subiectului in sine e foarte utila, bineinteles atat timp cat se discuta serios si punctual la subiect. 3. Referitor la acest accident, evident e vina motociclistului. Cu siguranta nu scrie in lege ca autocamioanele pot sa se incadreze pe banda doi pentru a vira la dreapta, ci e valabil si pentru aceste autovehicule art. 107 din HG 1391 (Reg. de aplicare a OUG 195/2002): "Art. 107. – (1) La intersecţiile prevăzute cu indicatoare şi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcţiei de mers, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor. (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitarea benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii: a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta; b. rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga, sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stângă." Dar nu modul in care a facut virajul la dreapta camionul este cauza accidentului. Aceiasi lege prevede ca: "Art. 123. – Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h, în localităţi, sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii: ................... b. în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m;" iar OUG 195/2002 zice ca: "Art.48. - Conducătorul de vehicul trebuie să respecte regimul legal de viteză şi să o adapteze în funcţie de condiţiile de drum, astfel încât să poată efectua orice manevră în condiţii de siguranţă." (de exemplu depasirea unui camion) "Art.51. - Conducătorul unui vehicul care circulă în spatele altuia are obligaţia de a păstra o distanţă suficientă faţă de acesta, pentru evitarea coliziunii." ca sa nu mai vorbim de: "Art.23. - (1) Dreptul de a conduce un autovehicul sau tramvai pe drumurile publice îl are numai persoana care posedă permis de conducere valabil, corespunzător categoriei ori subcategoriei din care face parte vehiculul respectiv, sau dovada înlocuitoare a acestuia cu drept de circulaţie." Cauzele principale ale acestui accident sunt nerespectarea prevederilor legale referitoare la viteza si la distanta dintre vehicule. Dar de unde sa cunoasca aceste reguli daca el nici macar permis de conducere nu avea, iar daca le cunostea, oricum nu erau pentru el ci pentru ceilalti fraieri. In afara de orele de Legislatie Rutiera, la scolile de soferi serioase, se preda si disciplina Conducere Preventiva si Ecologica, unde printre altele se invata ca un camion care semnalizeaza intentia de a vira la dreapta, poate reprezenta un factor de risc deoarece datorita gabaritului si pentru a se putea incadra in dimensiunile drumului, camionul va vira in prima faza spre stanga. Dar cum toti smecherii gandesc ca scoala e doar pentru fraieri si ei sunt mai presus de orice, iata ca se mai intampla ca realitatea sa ii contrazica din cand in cand. Tragedia acestui accident este ca un om a murit si nu se mai poate spune despre el decat Dumnezeu sa-l odihneasca. Partea pozitiva este ca nu a mai facut si alte victime nevinovate. S-auzim numai de bine!
  7. Toni

    BURSA LOCALA

    Vand Yamaha FZS 1000 Fazer 2003. Detalii aici: /index.php?/topic/724019-yamaha-fzs-1000-fazer-2003/
  8. Ai asteptat sa treaca timpul necesar validarii inspectiei si nu altceva. Chiar daca inspectia in sine nu dureaza mult, procedura impune un timp de asteptare pentru toate autovehiculele inspectate, necesar celor de la RAR sa valideze inspectia sau sa o blocheze si sa vina ei (RAR-ul) sa o faca din nou, verificand in felul asta daca inspectia a fost corect facuta si vehiculul corespunde intr-adevar. E modul in care se controleaza statiile de inspectie tehnica daca isi fac treaba corespunzator sau din contra dau inspectia pe ochi frumosi. Autovehiculele care sunt reverificate de catre RAR sunt alese aleator dar lucrul asta se face foarte des (de cateva ori pe zi) si pentru asta, chiar daca inspectia e terminata, se asteapta sa treaca acel timp de validare din partea RAR-ului. Sper ca am explicat destul de clar dar daca nu s-a inteles, va rog sa ma mai intrebati.
  9. Pai cred ca o solutie buna ar fi daca s-ar renunta la parcarea asta obligatorie intr-un loc separat si si-ar tine fiecare motorul langa cort sau langa casuta, pentru ca niciodata nu vor putea sa pazeasca 2-3 oameni o mie de motoare, dar fiecare in parte ar putea sa isi pazeasca propriul motor mult mai bine. Daca exista teama ca unii ar putea sa faca prostii cu motoarele prin champing, ar trebui instituita de la bun inceput regula ca cine ar face asa ceva va fi exclus din locatie, retragandu-i-se si bratara. Iar acei 2-3 oameni care au pazit (ineficient) sutele de motoare, ar fi mult mai eficienti daca ar pazi doar 2-3 participanti mai inflacarati care ar incerca sa faca tampenii cu motoarele prin champing. Alt avantaj ar fi ca s-ar consuma si mai putina energie organizatorica necesara amenajarii parcarii (garduri, marcaje etc.) Referitor la celelalte aspecte: - lipsa romului de la intrare (nici eu nu am primit asa ceva) sau a unui amicabil "Bun venit" = sunt absolut lipsite de importanta. Nimeni nu a venit acolo pentru lucrurile astea; - locatia = execrabila, dar asta tine mai mult de proprietarii locatiei si in mai mica masura de organizatori; - cazarea (am stat in casuta unui amic chiar in locatie) = a fost chiar mult mai rau decat locatia in sine. 110 lei/noapte pentru o casuta a carei usa nu se incuia decat pe dinafara, geam pe langa care puteai sa bagi un deget (geamul fiind inchis), lipsa oricarui dulap, raft sau cuier (ne-am tinut hainele pe jos pe o podea super imputita si plina de tot felul de insecte), prezenta insectelor in toata camera inclusiv in pat, toaleta fara hartie igienica, fara prosoape (la prosoape chiar nu aveam pretentie), fara apa calda, dar cu urme de rahat in wc-u si cu racordul de scurgere al chiuvetei care curgea direct pe podea, apa reziduala scurgandu-se in sifonul de pardoseala. Peste toate astea nu am primit niciun fel de chitanta sau bon fiscal pentru banii platiti pe cazare, chiar daca am solicitat acest lucru la receptie. Aici vina este 100% a proprietarilor locatiei si nicidecum a organizatorilor; - mancarea = acceptabila, cu mentiunea ca eu gatesc ciorba de burta si prin comparatie, ciorba de acolo era un fel de ceai de burta; restul acceptabil ca gust si mod de preparare dar mai putin gramajele care in realitate erau la jumatate fata de cele afisate pe listele de preturi de unde si iluzia ca preturile au fost decente; - bautura = ok; faptul ca nu se astepta la coada la mancare sau bautura a fost un mare plus; la fel si faptul ca numarul meselor si bancilor a fost suficient de mare astfel incat oricine sa gaseasca un loc unde sa se aseze cu o bere in fata; - lipsa alternativelor la mancare si bautura = probabil ca nu a fost premeditata... dar cine stie...e totusi o metoda de a face mai multi bani de catre cei care au avut astfel un fel de exclusivitate. Oricum, refuz total sa cred ca tocmai din motivul asta a fost aleasa aceasta locatie; - trupele care au cantat = super ok, se vede ca aici nu s-a facut economie, cu toate ca s-ar fi putut face o mare economie cu Nicu Covaci. Ingerasii aia de copii nu aveau ce sa caute acolo si mai ales la ora aia. Pe afis a fost anuntata Phoenix dar in realitate a fost un fel de emisiune "next star" sau "romanii au talent"; - focul de tabara = super ok - vitelul la protap = piesa de rezistenta = Bravo! - prezenta si implicarea la fata locului a organizatorilor = foarte activa, s-a vazut efortul imens depus de toti membrii si mai ales faptul ca efortul a fost conjugat si foarte bine coordonat = Bravo! Concluzie: va rog sa nu priviti mesajul meu ca pe o critica negativa, ci ca pe una constructiva si absolut impartiala. Stiu ce eforturi uriase implica organizarea acestor intruniri si indiferent de aprecierile unora sau nemultumirile altora, organizatorii merita tot respectul si toate multumirile noastre, ale participantilor.
  10. Promotie de vara la ITP pentru motociclete la Intertrans: - tarif 55 lei cu totul inclus. - nu trebuie programare dar pentru cine doreste se poate face si programare la nr.de tel. 0758858817 Actele necesare: - cartea de identitate a motocicletei in original - certificatul de inmatriculare - Raspunderea Civila Auto (RCA) in termen de valabilitate - buletinul sau cartea de identitate a persoanei care prezinta motocicleta la verificare Sa corespunda: - dimensiunile anvelopelor cu cele din documente - seriile de cadru si motor - eficacitatea franelor - lumini si semnalizari - oglinzi retrovizoare - aspect estetic De la motociclisti pentru motociclisti!
  11. Toni

    BURSA LOCALA

    Vand casca KBC open face, marimea XL, cu vizor colorat (albastru la nuanta castii) plus inca doua vizoare noi de rezerva, unul colorat si unul incolor. A fost purtata foarte putin, e ca noua. Pret 450 lei. 0728137313
  12. Imi pare rau ca ai ramas cu un gust amar si imi cer scuze pentru inconvenientul pe care l-ai intampinat. Am discutat cu persoana respectiva si versiunea lui difera putin de a ta in sensul ca nu a tipat la tine dar asta e nesemnificativ pentru ca clientul are intotdeauna dreptate. Omul a inteles unde a gresit si asemenea situatii nu se vor mai repeta iar motocicletele vor fi tratate cu prioritate dar in limita bunului simt fata de ceilalti clienti care stau la rand. Pentru probleme de genul asta si nu numai, oricine poate sa ma contacteze direct, la fata locului sau pe tel. 0728137313. Multumesc pentru intelegere.
×
×
  • Creează nouă...