Sari la conținut

ady21blaga

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ady21blaga@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

754 citiri profil

ady21blaga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut,mai ai motorul de 690?

     

  2. ady21blaga

    Bursa Locala

    geaca moto HeinGericke marime S/M (protectii la umeri, coate, si coloana / spate), partea de iarna se da jos cu fermoar. stare buna. Pret: 85 lei pictures upload how to use print screen free image hosting Geaca de piele in stare buna. Marime 40. Pret 75 lei. screenshot windows 7 screen shot on pc image hosting
  3. pffffoai, si de 2 luni stai ascuns ??? feisbuci ai? cauta-ma acolo. Io nu am cu cine sa fac soft-enduro peaici si tu stai ascuns.
  4. sefu! esti in sibiu? ce vaca ai? eu merg sambata la o tura.
  5. ady21blaga

    Bursa Locala

    /index.php?/topic/702708-topcase-givi-maxia-monkey/ topcase GIVI MAXIA MONOKEY in stare foarte buna.
  6. ziua buna. Duminica propun o tura soft-enduro in muntii Sureanu. Traseul va fi ceva de genu (traversare muntii Cindrel pe forestiere, etc) si apoi acces catre Sureanu pe la lacul Tau Bistra. cine s-ar inscrie. multumesc.
  7. ady21blaga

    "free Talk"

    salaut motoristi! ramas cu pana de acum 1 sapt, lene si alte activitati - nu am ajuns la vulcanizare, caut 2 leviere imprumut sa repar pana . Poate luni baga si io o tura. Merci!
  8. Slava Domnului ca nu sunt probleme la mansarda ... dar multi au avut deobicei cedeaza niste rulmenti la axa culbutori. Si culmea ... sunetul se aude tot jos undeva la ambreaj. Detalii pe advrider. E foarte important sa sti cum iti suna motorul tau sanatos. Si sa-l asculti de fiecare data, la pornire, in pauze etc. Imediat iti dai seama daca ceva a cedat, sau e pe cale de a ceda. Vorba unui prieten .... noi astia cu lc4 ... in loc sa ne bucuram de natura, sa ne concentram la drum, noi suntem atenti la sunete ciudate, mai tragem cu ochiu la pinionul de atac sa nu se desfaca samd Dar inca o data va spun ... problemele acestea se rezolva! cu multa rabdare si cu bani
  9. Salutare. Am si eu KTM LC4 adventure de 1 an de zile si pot sa spun ca e o motocicleta fantastica dar pretentioasa. Si este normal pana la urma, ca o motocicleta cu un setup de fabrica foarte apropiat de unul de rally raid sa necesite servisare si atentie mai des decat batranele si fiabilele Honda Dominator sau Yamaha Tenere. La inceput m-am speriat de cate probleme poate sa aiba motocicleta asta (citeam pe formul advrider despre n problemute si despre fiabilitatea acestui motor), dar cand am vazut ce poate pe offroad ... i-am iertat toate pacatele. Pana sa apara F800 gs - ul sau noul tenere, aceasta motocicleta era imbatabila (in regim de soft enduro - rally raid) din toate punctele de vedere (putere, suspensii, ciclistica). Inainte de KTM am avut un transalp, si poate de accea mi se pare lc4 asa de pretentios. Transalpul e o motocicleta foarte fiabila, mai ales cele facute pana in 94 in japonia. 3 ani de zile nu am avut absolut nici o problema cu acest motor, facea fata la asfalt cat si la offroad insa nu excela in niciuna dintre suprafete. La offroad avea garda joasa, era greoi si suspensia gafaia, la asfalt aveai nevoie de viteza a 6-sea si niste caluti in plus, mai ales cand puneai cate un sac de cartofi in spate. Cand am ales KTM-ul mi-a fost destul de clar ca o sa-mi cam iau adio de la asfalt, dar spre surprinderea mea nu se chinuie deloc pe aceasta suprafata cu raportul la pinioane potrivit. Singurul care are de suferit este fundul. Insa la drum rau .... motorul asta face minuni, suspensia este incredibila, puterea si cuplul monociclindrului la turatii joase este unica la acest motor, ciclistica este cea de enduro. Si acum ajunge cu laudele ... sa trecem la lucrurile care "ne enerveaza" si care nu sunt putine. Problemute avute pana acum: * ambreajul hidraulic "Magura" ma lasa cand mi-e lumea mai draga (cateodata la 2 luni, cateodata la 2 - 3 ture) - problema s-a rezolvat cu inlocuirea lichidului Magura cu lichid de transimise ATF (este mai gros). Nu lipseste din rucsac lichidul, cheia de 14 si in cel mai rau caz niste banda teflonata de instalatii * aprinderea de la buton - cateodata nu vrea pursisimplu, reusesc cu ajutorul decompresorului si cateva rugaciuni. La pedala nu dau pt ca ma doare spatele (acu multi ani m-am ales cu o frumoasa hernie de disco operabila) * rulmentii din motor - astia is foarte problematici, din cauza vibratiilor motorului .... cedeaza destul de des (isi fac joc = > sunete ciudate prin motor), si nu sunt ieftini. Eu am schimbat 3 buc deja. * releul de incarcare - asta cedeaza daca incarci motorul cu multi consumatori (proiectoare, manere incalzite, etc) * statorul - asta acum da semne de oboseala la mine, in loc sa incarce 14V .... baga 13 sau la turatii mari 12,5 * etrierii - si-au facut joc in bucse rezultand o franare proasta si o senzatie de joc in furca. * sunete ciudate pe la ambreaj (suna a trusa de scule agitata) - asta ma deranja tare si s-a rezolvat prin schimbarea unui rulment la oala cu placi. * mizerie in carburator - se intampla destul de des si s-a rezolvat cu banalul filtru de hartie. * deoarece am gasit bucati de metal pe busonul cu magneti - am desfacut motorul pt o constatare (totul era ok, se pare ca a ramas de la o veche biela exfoliata, care fusese schimbata) * suruburi slabite - in fiecare primavara ... strang la suruburi (se desfac din cauza vibratiilor) ... se rezolva cu locktite si rabdare. Cel mai grav e ca a iesit odata piulita care strangea pinionul de atac. Alte probleme grave (din auzite sau citite de pe advrider): rulmenti care se crapa in motor (din cauza ca nu ii schimba la timp), cilindru crapat (din cauza ca nu schimba biela + rulmenti la timp), faptul ca la 50.000 trebe schimbat biela si piston (asa se recomanda - asta probabil in regim de enduro), aprinderea la cele pana in 2001 - este catastrofa - cedeaza 90 % din cazuri. Deasemenea multi se plang de vibratiile puternice care le produce acest motor. Pai tocmai de aici au reusit sa scoata acest raport de cuplu/putere la turatii joase, scotand de pe vibrochen acea contragreutate care o au in mod normal celalalte motoare. Acel balansor mai scoate din vibratii dar ... tot este un motor cu vibratii puternice, dupa o tura lunga ajungi acasa destul de obosit. Ar mai fi acel ambreaj hidraulic Magura .... care cedeaza intr-un final si este destul de scump de inlocuit deoarece nu se gasesc piese noi separat (doar master cilinder sau cel de la maneta - complet). In concluzie ... toate pacatele acestui motor sunt iertate, toti banii bagati, nervi s.a.m.d. sunt trecuti cu vederea cand vezi ce poate .... si in ce conditii poate si cat de mult te ajuta la mersul in regim de enduro - rally raid pe drumuri rele. o poza cu adventure-ul meu: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=326754794072958&set=a.326754664072971.74664.100002153196294&type=3&theater Sper ca nu v-am speriat prea tare - ma refer la vitorii posesori de lc4 - nu e dracul asa negru cum pare. Sa auzim de bine.
  10. ady21blaga

    ITP MOTO IN SIBIU!

    Baiatu .... acum 6 ani era Lapte si Miere la RAR ... am facut 5 ITP-uri cu motoare diferite, atat la RAR cat si la altii, la primele 3 teste nici macar nu am pornit motorul, la ultimul test motorul a fost blocat pe banc pt control RAR, au venit baietii, au masurat profilul cauciucurilor, asta pe langa verificat dimensiune, si au pus microfonul la tobe cu motorul turat! (astea 3 chestii i-au interesat), desi motorul nu era unul de viteza.
  11. ady21blaga

    ITP MOTO IN SIBIU!

    "Deoarece si fiindca dupa cum arata prognoza de luni incolo cica vine primavara". De aceea as dori sa-mi fac ITP-ul la vacuta. In afara de RAR ar mai fi Adi Service de pe str. livezii care ar face ITP la motoare. Problema e ca din lipsa de clienti omu deschide standul doar pe 1 aprilie. Eu nu as vrea sa ajung la RAR pentru ca sunt sanse foarte mari sa nu trec verificarea (toba goala care urla prea tare). Ideea e ca daca ne strangem mai multi, omul deschide mai devreme de 1 aprilie standul. Deci .... cati ne-am strange pt efectuarea ITP-ului la Adi Service? Mersi.
  12. ady21blaga

    "free Talk"

    salutare! intre timp am imbatranit si nu am mai iesit prin baruri, doar carciumi de cartier. Asa ca va rog sa-mi ziceti unde si in ce zile se poate asculta o muzica live de calitate? rock sau jazz ? care mai sunt barurile in care se mai asculta muzica rock de la mp3 ? rockoteca se tine in orasu asta? sau seara rock, rock party etc. Mersi fain.
  13. Salutare! Propun pentru maine MIERCUREA SFANTA! o turicica faina, soft enduro: SIBIU - SADU - SADUREL - SAUA BUCEGIU - VOINEASA (~70 km) si retur pe accelasi traseu sau pe Valea Oltului - sa incercam cat mai mult pe malul neasfaltat. Plecare undeva la 11 - 12 ..... sosire seara ~ 8. link la harta in google mapps: http://goo.gl/maps/t7es5 caline hai cu noi ca ai transalp!
  14. pozne: http://dl.transfer.ro/creasta_porumbelului_moto-transfer_RO-24oct-dad051.rar
×
×
  • Creează nouă...