-
Număr conținut
117 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
pe malul Trotusului sau pe maul Dambovitei
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Honda Shadow Slasher
-
Numar Moto
B 30 KPX
Informații profil
-
Motociclete detinute
asta
KPax Honda's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salutare, Irina! Bun venit in randul motociclistilor! Asfalt uscat si plimbari placute!
-
Ca sa fiu si eu off-topic: o idee simpla si care ar oferi satisfactie pe moment ( nu sunt original, m-a inspirat o faza dintr-un film): intr-o zi de examen pentru B, mai multi motociclisti pun mana de la mana si strang de-o atentie pentru politist sa-i pice pe toti bezmeticii (chiar daca aia au dat spaga).
-
induci lumea in eroare: impulsul e masa inmulțită cu viteza nu cu viteza la pătrat. Mesaj completat induci lumea in eroare: impulsul e masa inmulțită cu viteza nu cu viteza la pătrat.
-
Accident Bucuresti - 21.06.2010 - Dr. Taberei (zona Moghioros)
topic a răspuns lui KPax Honda în 20npoul Accidente
Multumesc pentru raspunsuri. Nu ma sterg nicaieri cu parerea nimanui. Respect (asa imi place sa cred) parerea oricui. Atunci cand intreb, sunt constient ca e posibil sa primesc raspunsuri care sa nu fie in acord cu ce gandesc. Mesaj completat Nu ti-am raspuns la intrebare: ma interesa insiruirea evenimentelor, ceva de genul "cadru cu cadru". Un interes sa-i spunem pseudo-stiintific. Atat. Nu pentru a arunca cu pietre in cineva, nu pentru a ma lauda aici pe forum cu calculele mele (cel putin nu in fata tuturor ). Nightwolf a mentionat intr-un alt topic (datorita comentariilor userilor) ca n-o sa mai posteze, n-o sa mai vina cu detalii, ceea ce se [poate observa. El mai explica lucrurile. -
Accident Bucuresti - 21.06.2010 - Dr. Taberei (zona Moghioros)
topic a răspuns lui KPax Honda în 20npoul Accidente
Am citit ce s-a scris pe acest topic inca din seara accidentului (asa cum am spus, am trecut si eu pe acolo gura gasca). Insa dupa tot ce am vazut si am citit aici inca nu am o imagine completa a evenimentului. De aceea o sa fac aici o descriere a ceea ce am inteles eu (iar acolo unde am anumite convingeri, o sa argumentez) 1. motociclistul a lovit pietonul la aproximativ 17 metri inainte de trecerea de pietoni. Cineva spunea de un martor din statia de autobuz care ar fi vazut ca pietonul a fost lovit cu 3-4 metri inainte de trecerea de pietoni. Ma intreb, de ce atunci politia nu tinea cont de acea marturie cand facea masuratorile (poate ca martorului i-a fost frica sa vorbeasca cu politistii). 2. motocicleta era la aproximativ 15 metri dupa trecerea de pietoni, cazuta intre benzile 2 si 3, oblic, cu spatele in directia de mers. 3. motocicleta nu avea avarii importante: windshield-ul spart si panoul cu ceasuri desprins de motocicleta (asta am vazut-o intr-o poza pe aici pe forum) 4. balta de sange era imediat dupa trecerea de pietoni, pe banda a treia. In dreptul ei, pe banda intai, aproape de trotuar, era un papuc al victimei. 5. cineva spunea ca si inaintea trecerii de pietoni erau urme de sange. Si cu aceste lucruri mentionate, am cateva intrebari: 1. daca panoul cu ceasuri era smuls, cu ce forta trebuie lovit un asemenea ansamblu ca sa se rupa (desprinda)? 2. motociclistul nu parea sa fi patit ceva (iau in calcul si nivelul ridicat de adrenalina care i-a invadat corpul in situatia in care era si ca urmare, nu prea simtea el durerile daca le avea). Mai stie cineva ceva despre starea lui? (pentru ca se vorbea totusi de niste lovituri, dureri pe care le avea). 3. cineva spunea ca motocicleta a tarat pietonul pana dupa trecerea de pietoni. Asa sa fie? 4. cine ar putea sa ma lumineze si pe mine (chiar si cu link-uri utile) in legatura cu distantele de franare pentru motociclete? Stiu ca sunt diferente de la o motocicleta la alta, de la un tip de cauciuc la altul. Asa cum arata motocicleta, nu parea sa harsait o distanta prea mare pe asfalt. -
si sala; cred ca toata lumea e de acord ca sunt o multime de conducatori auto care isi iau permisul cu spaga. Daca examenul ar fi anual si spaga ar trebui sa fie anuala. Macar pentru asta, unii ar renunta la condus. Parerea mea, hic!
-
offtopic: Raspunsul e evident. Asa ca ar trebui sa facem o petitie catre politie, noi, motociclistii, ca anual toti conducatorii de vehicule pe drumuri publice sa fie obligati sa se prezinte la politie pentru a sustine un examen de legislatie (exact ca la examenul pentru dobandirea permisului) iar cei care-l pica sa fie obligati sa faca cursuri si sa sustina examenul contra unei taxe la politie. In felul asta, numarul motociclistilor n-ar fi afectat prea tare (or fi si dintre noi care "uita" legislatia), numarul conducatorilor de vehicule pe 4 roti o sa scada dramatic, iar politia o sa stranga si niste sume frumusele la buget. Si un efect benefic (daca politia isi imbogateste bugetul in felul mentionat mai sus): nu vor mai fi nevoiti sa alerge cu radarele ca sa dea amenzi pentru viteza (glumesc, sunt bune si amenzile alea la ceva; cine stie cate vieti or fi fost salvate de niste amenzi )
-
Accident Bucuresti - 21.06.2010 - Dr. Taberei (zona Moghioros)
topic a răspuns lui KPax Honda în 20npoul Accidente
Pietonul accidentat a fost lovit cu vreo 10-15 metri inainte de trecerea de pietoni (dupa spusele martorilor). Tot dupa spusele martorilor, pietonul a decedat. -
Accident Bucuresti - 21.06.2010 - Dr. Taberei (zona Moghioros)
topic a răspuns lui KPax Honda în 20npoul Accidente
nr. de inmatriculare B 12 RVW Mesaj completat Toti sunt bagatori de seama. Am trecut pe acolo (si eu bagator de seama ). -
Nu ma pronunt in legatura cu bicicletele (unele sunt minunate). Imi place sa cred ca daca intr-o zi motoarele vor disparea, va exista cel putin o persoana sa le reinventeze.
-
Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
topic a răspuns lui KPax Honda în demosteneul Incepatori
Assisis13, cred ca mai bine ti-ar sta pe o yamaha dragstar (de 400 cmc) (na, ca sa mai fie unu' care-ti zice ca virago e mica pentru tine ) Mesaj completat Si ca sa-ti faci o parere, dupa ce-mi repar motoreta, putem sa ne intalnim sa vezi cum iti vine o motocicleta de 400 cmc -
Religia,prostia si credinta in dumnezeu...
un topic a răspuns lui KPax Honda în Tulcea, rebelii si forumurile
corect -
Religia,prostia si credinta in dumnezeu...
un topic a răspuns lui KPax Honda în Tulcea, rebelii si forumurile
aici m-ai prins Chiar nu stiu ce-a fost in minte lui Dumnezeu cand i-a facut pe aia doi. Mai ales ca le-a si zis ca pot sa manance din orice pom numai din pomul cunostintei binelui si raului sa nu manance . Insa chestia cu liberul arbitru o vad cam asa: daca eu am un copil si-i dau un sfat parintesc, o povata buna (adica probata de catre oameni) ca de exemplu, sa nu bage degetele in priza pentru ca nu e bine, el poate sa ma asculte sau nu. Cum spui tu, daca nu vreau sa bage degetele in priza atunci pot sa-l impiedic impotriva vointei lui (il tin legat de mine). Dar daca eu vreau sa-i ofer libertate copilului sa se joace (cat timp eu beau o bere, de exemplu) atunci el trebuie sa treaca din starea A, in care nu stie ca e rau sa bage degetele in priza, la starea B, in care stie. Cunostinta binelui sau a raului poate s-o dobandeasca primind informatia de la altcineva (in speta de la mine) sau experimentand. Evident ca necunoscand riscurile la care se expune, este mai tentat sa bage degetele in priza. Insa bucuria mea sufleteasca e mai mare daca stiu ca el a inteles care e diferenta intre bine si rau fara sa fie nevoit sa experimenteze. Cam asa vad lucrurile si cu Adam si Eva. Ei au fost creati sa evolueze. Puteau sa evolueze stand in Rai si mancand de toate, mai putin mere. Acum fac speculatii pentru ca (asa cum am mai spus) nu stiu gandurile lui Creatorului. Insa imi pot imagina (facand o reducere la caz cunoscut, adica analogie cu mine) ca s-ar fi bucurat sa asculte. Pe de alta parte hai sa analizam putin: din moment ce Dumnezeu e Creatorul, la ce avea el nevoie sa-si puna in gradina Raiului un asemenea pom, al cunostintei binelui si raului? Asta a fost plantat acolo cu o destinatie precisa: cineva care nu avea cunostinta de bine si de rau sa manace din el. Poate ca daca Adam si Eva n-ar fi mancat din fructul oprit, Dumnezeu i-ar fi aruncat la cosul de gunoi, s-ar fi intors la planseta si ar fi proiectat un al om (caruia i-ar fi smuls din nou o coasta sa-i faca pereche ) care sa aiba dorinta de a explora. Insa faptul ca Adam si ispita lui au mancat, arata ca Dumnezeu a facut proiectul exact cum a vrut. Iar satana, care nu stia planurile lui Dumnezeu, si-a facut datoria si le-a dat un bobarnac de s-au trezit aia doi chiar sub pom. Pe langa faptul ca nu avem cum sa stim planurile lui Dumnezeu la momentul ala, mai vine si omul care a pus pe hartie toata povestea. Si a spus-o asa cum a inteles-o el si cum s-a priceput el s-o povesteasca. Lasand la o parte modul in care este povestita toata patania, eu vad asta: ispitirea a fost de fapt modul prin care a inceput evolutia omului. Scopul acestei evolutii il stie numai Proiectantul. De ce sunt fascinati oamenii in ultima vreme de inteligenta artificiala? Cei care se joaca cu asta oare nu stiu cum va reactiona un asemenea programel de calculator? Cred ca cel mai greu pentru oameni e sa introduca imprevizibilul controlabil (ca sa ma exprim alambicat) in asemenea programe. Asa cum generarea numerelor aleatoare cu ajutorul unui calculator nu e un proces deloc aleator. Maiestria lui Dumnezeu sta tocmai in realizarea omului exact asa cum si l-a dorit. Dar toata discutia are la baza ipoteza ca Dumnezeu exista. Daca Dumnezeu nu exista, atunci toata biblia e fictiune condimentata cu ceva istorie, cartile sunt basme ca alea pe care le citeam(sau nu) cand eram mititei. -
Religia,prostia si credinta in dumnezeu...
un topic a răspuns lui KPax Honda în Tulcea, rebelii si forumurile
off-topic: am zis ca plec si uite ca nu-mi vine sa ma dezlipesc de birou 12 clase, 2 clase sau studii post-doctorale, tractorist, inginer, medic sau patriarh, n-are nici o importanta. Nebanuite sunt caile Domnului! Iar in ce priveste unghiul drept, eu cred ca e abordarea cea mai buna: ajungi la solutie pe drumul cel mai scurt Acu' chiar plec acasa. Numai bine participantilor la discutii si celor care doar citesc topicul.