Jump to content

KPax Honda

Membru
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About KPax Honda

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pe malul Trotusului sau pe maul Dambovitei
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Shadow Slasher
  • Numar Moto
    B 30 KPX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    asta
  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!!
  2. Salutare, Irina! Bun venit in randul motociclistilor! Asfalt uscat si plimbari placute!
  3. Ca sa fiu si eu off-topic: o idee simpla si care ar oferi satisfactie pe moment ( nu sunt original, m-a inspirat o faza dintr-un film): intr-o zi de examen pentru B, mai multi motociclisti pun mana de la mana si strang de-o atentie pentru politist sa-i pice pe toti bezmeticii (chiar daca aia au dat spaga).
  4. induci lumea in eroare: impulsul e masa inmulțită cu viteza nu cu viteza la pătrat. Mesaj completat induci lumea in eroare: impulsul e masa inmulțită cu viteza nu cu viteza la pătrat.
  5. Multumesc pentru raspunsuri. Nu ma sterg nicaieri cu parerea nimanui. Respect (asa imi place sa cred) parerea oricui. Atunci cand intreb, sunt constient ca e posibil sa primesc raspunsuri care sa nu fie in acord cu ce gandesc. Mesaj completat Nu ti-am raspuns la intrebare: ma interesa insiruirea evenimentelor, ceva de genul "cadru cu cadru". Un interes sa-i spunem pseudo-stiintific. Atat. Nu pentru a arunca cu pietre in cineva, nu pentru a ma lauda aici pe forum cu calculele mele (cel putin nu in fata tuturor ). Nightwolf a mentionat intr-un alt topic (datorita comentariilor userilor) ca n-o sa mai posteze, n-o sa mai vina cu detalii, ceea ce se [poate observa. El mai explica lucrurile.
  6. Am citit ce s-a scris pe acest topic inca din seara accidentului (asa cum am spus, am trecut si eu pe acolo gura gasca). Insa dupa tot ce am vazut si am citit aici inca nu am o imagine completa a evenimentului. De aceea o sa fac aici o descriere a ceea ce am inteles eu (iar acolo unde am anumite convingeri, o sa argumentez) 1. motociclistul a lovit pietonul la aproximativ 17 metri inainte de trecerea de pietoni. Cineva spunea de un martor din statia de autobuz care ar fi vazut ca pietonul a fost lovit cu 3-4 metri inainte de trecerea de pietoni. Ma intreb, de ce atunci politia nu tinea cont de acea marturie cand facea masuratorile (poate ca martorului i-a fost frica sa vorbeasca cu politistii). 2. motocicleta era la aproximativ 15 metri dupa trecerea de pietoni, cazuta intre benzile 2 si 3, oblic, cu spatele in directia de mers. 3. motocicleta nu avea avarii importante: windshield-ul spart si panoul cu ceasuri desprins de motocicleta (asta am vazut-o intr-o poza pe aici pe forum) 4. balta de sange era imediat dupa trecerea de pietoni, pe banda a treia. In dreptul ei, pe banda intai, aproape de trotuar, era un papuc al victimei. 5. cineva spunea ca si inaintea trecerii de pietoni erau urme de sange. Si cu aceste lucruri mentionate, am cateva intrebari: 1. daca panoul cu ceasuri era smuls, cu ce forta trebuie lovit un asemenea ansamblu ca sa se rupa (desprinda)? 2. motociclistul nu parea sa fi patit ceva (iau in calcul si nivelul ridicat de adrenalina care i-a invadat corpul in situatia in care era si ca urmare, nu prea simtea el durerile daca le avea). Mai stie cineva ceva despre starea lui? (pentru ca se vorbea totusi de niste lovituri, dureri pe care le avea). 3. cineva spunea ca motocicleta a tarat pietonul pana dupa trecerea de pietoni. Asa sa fie? 4. cine ar putea sa ma lumineze si pe mine (chiar si cu link-uri utile) in legatura cu distantele de franare pentru motociclete? Stiu ca sunt diferente de la o motocicleta la alta, de la un tip de cauciuc la altul. Asa cum arata motocicleta, nu parea sa harsait o distanta prea mare pe asfalt.
  7. si sala; cred ca toata lumea e de acord ca sunt o multime de conducatori auto care isi iau permisul cu spaga. Daca examenul ar fi anual si spaga ar trebui sa fie anuala. Macar pentru asta, unii ar renunta la condus. Parerea mea, hic!
  8. offtopic: Raspunsul e evident. Asa ca ar trebui sa facem o petitie catre politie, noi, motociclistii, ca anual toti conducatorii de vehicule pe drumuri publice sa fie obligati sa se prezinte la politie pentru a sustine un examen de legislatie (exact ca la examenul pentru dobandirea permisului) iar cei care-l pica sa fie obligati sa faca cursuri si sa sustina examenul contra unei taxe la politie. In felul asta, numarul motociclistilor n-ar fi afectat prea tare (or fi si dintre noi care "uita" legislatia), numarul conducatorilor de vehicule pe 4 roti o sa scada dramatic, iar politia o sa stranga si niste sume frumusele la buget. Si un efect benefic (daca politia isi imbogateste bugetul in felul mentionat mai sus): nu vor mai fi nevoiti sa alerge cu radarele ca sa dea amenzi pentru viteza (glumesc, sunt bune si amenzile alea la ceva; cine stie cate vieti or fi fost salvate de niste amenzi )
  9. Pietonul accidentat a fost lovit cu vreo 10-15 metri inainte de trecerea de pietoni (dupa spusele martorilor). Tot dupa spusele martorilor, pietonul a decedat.
  10. nr. de inmatriculare B 12 RVW Mesaj completat Toti sunt bagatori de seama. Am trecut pe acolo (si eu bagator de seama ).
  11. Acum, dupa ce eforturile legate de inmormantare si-au aratat roadele, vreau sa multumesc din suflet tuturor celor care au participat la aceasta actiune. Cea mai placuta rasplata o veti regasi in sufletele voastre. Cristina si Alex au nevoie in continuare de sprijin moral. Alex s-a comportat destul de bine intr-o asemenea situatie, Cristina e la inceputul unui nou drum: mai solicitant, cu mai multe responsabilitati, un drum in care trebuie sa fie si mama si tata. O urgenta pe care incercam s-o rezolvam este cu incalzirea, pentru ca ar fi neplacut ca Alex sau Cristina sa ajunga prin spital din cauza frigului (momentan nu au cu ce sa se incalzeasca, desi au lemne). Mesaj completat Vin cu o corectura. Din ultimele informatii o soba pentru Cristina si Alex e pe drum (adica problema e ca si rezolvata). Scuze pentru dezinformare. Mesaj completat Cei care vor sa afle mai multe detalii (si mai exacte, direct de la sursa) o pot contacta pe Cristina (la numarul de telefon postat tot pe pagina asta sau pe Ortansa (RussianTiger) , cea care a fost sufletul tuturor actiunilor si s-a implicat cel mai mult in toata povestea.
  12. Nu ma pronunt in legatura cu bicicletele (unele sunt minunate). Imi place sa cred ca daca intr-o zi motoarele vor disparea, va exista cel putin o persoana sa le reinventeze.
  13. Avand in vedere situatia actuala si nevoile viitoare (financiare), Cristina ar avea nevoie de un serviciu care sa-i permita sa ajunga la 5 (cel tarziu ) acasa pentru a-l lua pe Alex de la gradinita. Asadar, cine aude de vreo oferta buna pentru ea, sa ia legatura direct cu ea la telefon (cred ca asa e cel mai bine). De asemenea, orice alt fel de ajutor e binevenit. Numarul ei de telefon este : 0788 802 276 De asemenea, cine este dispus/dispusa sa aiba grija de Alex in ziua inmormantarii (care probabil va fi sambata; deocamdata nu stim nimic pentru ca Adi este inca la morga pana se lamureste situatia cu locul de veci) sa dea un semn.
×
×
  • Create New...