
nazdravanul
Membru-
Număr conținut
173 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Permis moto din
2005
-
Motocicleta
BMW K1600 GT 2017
Informații profil
-
Motociclete detinute
BMW R 1200 C Montauk, BMW R 1200 RT, BMW R 1200 GSA 2006, BMW R1200 GSA 2017
nazdravanul's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Atentie la transmission recall-ul vietii. Sariti voi pe dealeri, daca nu ati primit inca notificari. Motocicletele afectate incep cu data de fabricatie 22 Septembrie 2015 - absolut toata gama K1600. https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1575/19&lng=en Mie, dealer-ul din UK, dupa ce a asteptat piese si instructiuni de la BMW cateva luni, mi-a bagat-o in service, a demontat toata cutia de viteze, a descoperit uzura prematura (14000 mile pe motocicleta) la mai multe piese decat alea pe care indica BMW ca ar trebui schimbate, si a obtinut schimbarea integrala a cutiei de viteze. (primul meu post nou pe forumul asta dupa mai bine de 10 ani, cred )
-
Ro vazuta pe advrider
topic a răspuns lui nazdravanul în floreaandreiul Poze & Filme - Arhive 2005 - 2013
Adica vrei sa-mi spui ca Romania este murdara si plina de gunoaie doar in Bucuresti ? Ca dupa limitele judetului agricol ilfov incepe o tara frumoasa, fara haznale la tot pasul, manelisti, drumuri criminale, gunoaie grijuliu raspindite pe fiecare metru patrat de "paradis", fara paduri taiate si lacuri insalubre, fara constructii kitchoase si haotice, fara resturi penibile de istorie devastate pina la limita extinctiei totale, fara nemernici si putori, fara cersetori si aurolaci, fara servicii si produse infecte la preturi ireale ? Cred ca zboara cirduri de porci pe acolo pe unde stai tu ... te rog nu-i mana spre Bucuresti, ca si asa ne ucide mirosul in haznaua / pardon capitala europeana in care avem sansa sa ne fi nascut. Mesaj completat Natura a ramas un mit, caci daca vrei apa si iarba curata ca in Romania de acum 20 de ani, trebuie sa-ti misti fundul vreo 1000 de km spre alte destinatii. -
Ro vazuta pe advrider
topic a răspuns lui nazdravanul în floreaandreiul Poze & Filme - Arhive 2005 - 2013
Avem un rahat ! Prietene, ia-ti pastilele, da-te jos din pat si incearca sa privesti dincolo de lungul nasului : acolo incepe lumea ... despre care e clar ca nu ai nici cea mai vaga idee. ... Trist si pagubos, in acelasi timp. Pina nu intelegem macar unde ne aflam, nu avem nici cea mai mica sansa sa iesim din groapa de gunoi, plina de manelisti si inepti in care ne gasim. Sorry de off topic, dar genul asta de balarii de o ignoranta extrema ma scot din minti. -
Sint inca prezent si momentan nu am nici o preferinta de data. Motocicleta mea are si coburi si topcase, numai ca va trebui sa vedem cu ce pot sa le umplu . Insa m-ar interesa traseul (aproximativ) si un plan eventual comun de achizitii (costume, dulciuri etc) .
-
Wake up and smell the roses ! Datorita patternului unic de spite BMW nimeni nu stie sa ti le faca. Nimeni. Nici in Romania nici in Europa. Inafara de Germania (nu am reusit inca sa descopar unde exact, dar sper ca cineva acolo stie) , UK si USA eu nu am gasit nicaieri unde. Iti pot da adrese din UK/USA unde stiu sa le faca, dar nu va fi ieftin .
-
In continuare sint interesat, asa ca haideti sa tinem topicul vioi . Poate iesim la un suc organizatoric in jur de 10-15 decembrie.
-
Ducati Multistrada 1200
topic a răspuns lui nazdravanul în XXLul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
O porcarie sinistra intr-adevar . Transalpu' sa traiasca, ala e baza . Tot ceea ce s-a creat dupa e redundant si futil . Ne bucuram pentru o contributie atit de pertinenta, de bine articulata si de superb argumentata ... -
Mah, ati murit cu totii ?
-
Ducati Multistrada 1200
topic a răspuns lui nazdravanul în XXLul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Daca i-ai citi specificatiile cu atentie, si prezentarea, cu siguranta te-ai prinde . -
Ducati Multistrada 1200
topic a răspuns lui nazdravanul în XXLul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
14900 EUR varianta cea mai ieftina, dar dupa mine nu merita, the real goodies apar doar la 18900 EUR . Ai toate detaliile de pret in ultimul paragraf al articolului asta, in josul paginii : http://www.automoto.fr/salon-moto/salon-de...00-5533886.html -
1200 Mutistrada are un mod enduro foarte clar definit (vezi detalii), si eventual cel putin la fel de adecvat ca BMW-ul, daca nu chiar mai pertinent, datorita greutatii semnfiicativ reduse si a suspensiilor de mai buna calitate. Domnilor, lasati uitatu' la poze si cititi despre ce e vorba inainte sa postati. Iar cardanul, oricit de minunat ar fi, e in acelasi timp si calciiul lui Ahile la toate seriile de BMW-uri din ultimii mai multi ani, vezi si numarul mare de probleme inregistrate cu ele de utilizatori din toata lumea (google BMW FD failure, sau vezi toate site-urile de bmw din lume pe tema asta , incluzind cazurile locale ).
-
Ducati Multistrada 1200
topic a răspuns lui nazdravanul în XXLul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Varianta S touring, adica aia cu tot dichisul, abs si coburi e 18900 EUR. -
Domnilor haideti sa nu fim obtuzi : lumea motocicletelor nu incepe si se termina cu BMW. Ok, probabil ca daca e sa am doar o singura motocicleta (asa cum e si acum ) sansele sint de peste 90% sa fie un BMW. Dar daca as avea mai multi banuti cu siguranta mi-as luat citeva motociclete foarte diferite, de la mai multi fabricanti (nu as avea decit vreo 3-4 BMW-uri in garajul meu ideal de 10-15 motociclete ). Inainte de cardan vs lant, la mine la BMW se pune ergonomia. Se sta bine pe BMW-uri, mult mai bine decit pe orice altceva, in clase similare. Apoi sint sistemele de siguranta critica, si faptul ca in general sint motociclete construite pentru conditii de trafic real, unde se descurca superb, si nu sint motociclete facute pentru scurte polutii motoristice (nocturne sau diurne ) destul de paralele cu realitatea . Dar acest Ducati pare sa aiba citeva componente importante, similare cu BMW-urile noastre, mai ales din clasa GS : ergonomie destul de buna (vedeti pozitia de calarit), adaptabilitate reala la multiple conditii de drumuri, si elemente de siguranta critica (ABS, controlul tractiunii). In plus are : un motor senzational, foarte multe kg in minus, o suspensie net superioara, o integrare perfecta a parametrilor de transformare ai motocicletei (mapare, suspensii, control tractiune, ABS toate impreuna). Astfel ar trebui sa ofere o senzatie incredibila in mers, pe care, cu toata dragostea pe care o am pentru minunea pe care o calaresc, nu cred ca o voi avea vreodata de la BMW. Aceasta Ducati 1200 multistrada, in varianta ei S touring, din punctul meu de vedere, nu e doar o alta motocicleta ca cele de pina acum, si ar trebui sa va uitati un pic cu atentie la ce are de oferit.