Multumesc ! Semnalele sunt ultima problema, cea mai mare fiind aceea ca inca nu am pornit o. Compresie masurata 8 si 9, acum chiar nu stiu cat are de fabrica. Flansele de la carbuator sunt foate crapate trebuiesc schimbate, probleme la panoul de sigurante care nu stiu din ce motiv a fost smuls... dar are si ceva plusuri: platini noi, caburatorul nu necesita servisare. Sper sa fac rost cat mai repede de flanse sa o pornesc !
Este motoreta care a fost in vama veche de 1 mai parcata la capatul plajei sus pe deal ?! Sigur aia e...nu am mai vazut nici una facuta repsol . Felicitari pt munca depusa !! M am invartit vreo 10 min pe langa ea salivand !
Ok ms pt informatii, dar vreau sa stiu despre filtrele de ulei !!! despre cele de aer stiu cum sta treaba
Ma intereseaza diferente intre filtre , in care intra mai mult ulei , care filtreaza mai bine, etc
Salutare , as vrea sa stiu care este diferenta intre filtrele de ulei , ex : k&n , mann , champion , hiflo . Care este mai bun si dc ?
Sau mai bine spus ce i mi recomandati pt o honda f4i