Jump to content

DKWraith

Super Membru
  • Content Count

    2,024
  • Joined

  • Last visited

About DKWraith

  • Rank
    Wraith Cycles

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    greseala
  • Motocicleta
    Yamaheart
  • Numar Moto
    NAZ
  • Club
    #

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha

Recent Profile Visitors

2,852 profile views
  1. Se infunda incet, dar sigur. Generatiile mai noi de masini "beneficiaza" din plin de tehnologia eco, nu se merge pe marirea randamentului, ci pe limitarea noxelor. Exista motoare din '90 care scot mai putine noxe comparativ cu un Euro5.
  2. Mai nou, la anumite marci "consacrate" EGR-ul se vinde cu tot cu galeria de admisie si cu un senzor de presiune, asa se castiga banii din falsa ecologie servita fumos si cu oferte atragatoare. De ce sa dai 3-500 lei pe un senzor cand poti sa dai 2000 lei si primesti si o bucata de plastic...
  3. Se poate si fara sa umbli in soft, cu emulator de EGR. Cat despre ITP, si acolo poti s-o scoti "la vopsea" daca stii unde sa te duci, mai ales ca la noi iti masoara cantitatea de noxe, nu-ti face analiza noxelor. Cat despre mersul in oras, un benzinar reprezinta un avantaj fata de diesel, care consuma mult pana ajunge la temperatura de lucru (mai ales iarna daca nu are incalzitor auxiliar).
  4. Daca anulezi EGR-ul nu mai ai parte de toata mizeria aia, si poti bine merci sa mergi prin oras fara probleme. Prin alte parti deja se utilizeaza EGR blanking si De-Cat, chiar si pentru cele cu EGR comandat electronic.
  5. Recomand, am avut cateva colaborari si cateva motoare reparate la ei.
  6. Daca este cu comanda vacuumatica se poate merge cu el pe pozitia inchis, sau il anulezi.
  7. Omu' cat traieste invata... Si-apoi, nu poti sa-i dai la masa? Ce este asa complicat? La una din troace aveam o fisa intrerupta si tot nu s-a ars CDI-ul. La VX-ul meu am niste simptome asemanatoare, numai ca la al meu e pompa de benzina pe duca si nu mai duce benzina pana la carburatorul din fata decat daca este turat.
  8. Numa' asa se poate verifica?
  9. Este pardoseala industriala de trafic intens, rezistenta la diversi factori chimici, mecanici, etc. In mod normal trebuie sa contina si un fel de nisip sau fibra care o face mai aderenta daca pe jos este apa, ulei, antigel, etc, dar banuiesc ca au optat pentru varianta cea mai ieftina de pardoseala.
  10. In anumite conditii nu faci mare lucru daca nu are tractiune si la roata de la atas.
  11. Asta nu e facut in China ( in mare parte) doar calitatea unor repere combinata cu o servisare mai neglijenta. La fel de ingrozitor ca si la (multe) alte marci.
  12. Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors.
×
×
  • Create New...