Sari la conținut

ozzy

Super Membru
  • Număr conținut

    1.541
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.romanticbikers.ro
  • Yahoo
    cosmin_ozzy

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Transalp 650
  • Numar Moto
    B-90-FHM
  • Club
    Romantic Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ- ES- 175 K-58 Java 175 Mz-125 Dnepr-MT 11 Kawasaki gpz 550 Yamaha DT 125 Ij planeta 5 Suzuki GSX 500E Hibrid K-175/First Bike 125 = Custom

Vizitatori Recenți Profil

2.017 citiri profil

ozzy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pe frigul asta nu pun mana pe chei nici daca ma platesi Am avut o tentativa cu doua saptamani in urma. Nu am reusit sa incalzim atelierul si dupa cateva ore am abandonat munca. Vine ea primavara.
  2. Diferenta in tre LOTR si HP este ca la HP si cartile si filmul sunt digerabile. In schimb la LOTR ori sunt eu prost ori cartea aia e imposibil de urmarit. Daca LOTR este carte pentru copii inseamna ca la ei acolo toti copii sunt genii. In viata mea nu am citit o carte cu atatea personaje imprastiate prin atatea tari cu tot atatia regi si regine si slujitori si...... Parerea mea este ca ala care a reusti sa scota un film cat de cat ok din catile alea e un geniu. A fost singura carte la care daca nu vedeam filmul nu as fi inteles nimic din ea.
  3. Nu prea am inteles la ce te referi la *voi singuri* si cine sunt cei de care nu stii. Nu o sa existe prea curand un ONG care sa iti reprezinte interesele. Arunca un ochi la ONG-urile de afara. Vezi cine le-a infiintat cine le sustine si apoi mai vorbim. Si miscarile de protest nu sunt niciodata inutile. Poate ca nu rezolva problema pe loc. Dar lasa semne de intrebare pe termen lung. Romanii intodeauna vor ca altii sa le reprezinte interesele. parca sunt toti frati cu Becali. Eu dau banul...pac, pac si ei saa imi faca mie treaba cu avocati si senatori. pac, pac. Nu omule. Nimeni in lumea asta nu te va reprezenta mai bine decat o faci tu insuti. Desigur e mai simplu sa iti faca altii treaba. Eventual moca. Fiindca banii tai se duc la avocati cand ii dai la asociatie. dar asociatia aia este formata din niste oameni. Oamenii aia trebuie sa stranga banii de la platitori, trebuie sa angajeze avocati, sa verifice avocatii ca oamenii sunt parsivi de felul lor. Iti iau bani si la revedere. mai trebuie aceiasi oameni din asociatie sa identifice problemele motociclistior, sa isi faca nervi cu birocratia. Si toate astea din dragoste pentru motociclisti. Sau sa existe o cotizatie serioasa la asociatie din care acei oameni sa capete un salariu decent. Cam cati bani crezi ca ai putea sa dai tu si altii ca tine unei asociatii? Zi asa o suma lunara pe termen lung. Conform acestui articol http://www.slowride.ro/2012/12/18/circulatul-cu-motocicleta-este-sah-la-nivel-inalt/ in Viena sunt 70.000 de motociclisti. In Romania sunt cam tot atat. Cam cati crezi ca vor plati cotizatie la o asociatie? Imi e lene sa calculez. Dar ca om implicat si cu experienta in domeniu iti garantez ca nu vor fi bani nici de platit chiria la un sediu pe un an. Nu mai vorbim de avocati si salarii plus alte cheltuieli. Nu asa isi face treaba o asociatie. Crede-ma sau incearca si tu sa faci parte dintr-o asociatie si apoi mai vorbim. Prin 2005-2007 am scris un articol in revista Moto Life care se numea *Cu o floare nu se face primavara* Era un interviu cu directorul de la CSA din acea vreme. La intrebarea mea in care vroiam sa aflu de ce nu se poate plati asigurarea pe termen mai scurt raspunsul a fost ca au primit o singura sesizare de la un singur motociclist si cum cu o floare.... ok. dupa cativa ani am revenit cu un numar de asociatii care reprezentau cam 600 de oameni. Adica o gradina de flori. Brusc nu se mai putea schimba nimic fiindca e lege. Cum sa dea un stat al unei tari o lege care sa ma oblige sa platesc permanent o suma catre sectorul privat? OK. Sunt obligat de lege sa am asigurare cand merg cu masina. DAR NUMAI CAND MERG CU MASINA. Daca eu doua luni nu merg e normal sa nu platesc.
  4. Nu cred ca un sistem in care asigurarea sa se faca pe persoana si nu pe vehicul este cea mai buna abordare. Suntem intr-o tara saraca. Cum spunea si Aleko, poate ca suntem tinuti saraci intentionat. Oricum majoritatea familiilor de la noi au de regula un singur autoturism. O familie cu trei membrii ce detin permise de conducere ar trebui sa plateasca trei polite de asigurare cu toate ca toti trei conduc acelasi autoturism. Si atunci cei care isi permit sa cumpere mai multe masini, sa le intretina si sa le bage benzina nu e normal sa isi permita si o asigurare pentru fiecare? Adica pentru mine ar fi rentabil ce spuneti voi. Dar obisnuiesc sa ma gandesc si la cei din jurul meu. Eu am 2 masini si 2 motociclete la care le fac asigurare tot anul si sunt conduse de doua persoane eu si sotia. Mai am doua comuniste la care le fac pe 6 luni si cu care merg numai eu ocazional. Mie sistemul imi place cum este acum. Doar atat mi-as dori sa pot plati pe perioade mai scurte. Mare economie nu ar fi pentru mine. la masini oricum fac pe tot anul. As economisi cam o asigurare pe un an cumuland toate asigurarile la motoare. Nu e rau dar nici ceva fantastic nu e. Totusi nu e corect sa platesc niste bani in plus fiindca statul e mana in mana cu asiguratorii. Nu e corect sa platesc pentru un motor de 600 cc si 200 kg o asigurare aproape egala cu a unei masini de 1200 cc si de cinci ori mai grea. Cert este ca nu avem sanse sa schimbam nimic. Cati oameni ati auzit voi ca au schimbat o lege? Nu vorbim de asociatii de firme ori de sindicate. Asa oameni simplii ca noi care s-au adunat sa schimbe o lege. Cati au reusit? Nici cu mai multe asociatii la un loc nu avem nici o sansa. Asociatiile care au reusit sunt ori sindicate care au si putere finaciara, nu le e frica de amenzi si pot sa destabilizeze un sector economic, ori sunt asociatii de firme care au facut presiuni politice ajutati de puterea financiara din spatele lor. Daca nu ai cu ce sa fortezi mana statului ori sa ii cumperi bunavointa nu ai nici o sansa. Poate doar asociatia condusa de Chuck Norris sa ne poata ajuta. De aceea va spun ca noi singuri nu avem nici o sansa. Dar un miting la CSA tot as face in primavara. Doar asa ca sa ne varsam naduful Si sa strigam HOTII, HOTII. Ca e si TVR-ul alaturi si poate se aude pana la ei. Ce ziceti va bagati?
  5. A trebuit sa sterg adresa asa ca am editat. Nu pot sa atasez raspunsul CSA Si Aleko sa stii ca nu fac la toate pe tot anul. Numai la doua.
  6. Ca sa ne lamurim. AMR-ul nu a inventat apa calda. Uite aici un topic ceva mai vechi. /index.php?/topic/484350-rca-protest/ In 2009 eu am facut prima solicitare in numele AMR ca pe acolo imi distrugeam neuronii pe vremea aia. Noroc ca m-am vindecat la timp in urma injuraturilor primite. Probabil ca si acum sunt regretate acele injuraturi. Si o sa le mai regrete mult timp de acum in colo. Fiindca nu am putut sti daca atunci am primit raspuns din motive pe care le aflati in topicul de mai sus Am mai facut o solicitare in numele a 14 sau 15 ONG-uri de la care am strans personal stampile. Deci am mai facut o solicitare in numele a mai multe AMR-uri in toamna anului 2010. Din pacate nu pot sa atasez lista cu acele ONG-uri fara acordul lor. Aveti mai jos raspunsul CSA la solicitarile noastre ca eu din fericiream primit audienta la seful CSA. Aceste solicitari le gasiti postate de mine in linkul de mai sus. Nu va chinuiti sa cititi tot raspunsul CSA. Cititi ultimele doua fraze. CSA-ul nu poate schimba legea asigurarilor. Numai Parlamentul Romaniei poate face acest lucru. Si nu e simplu sa schimbi o lege. Va recomand sa nu va consumati energia intr-o lupta fara sanse de succes. Ma refer la membrii forumului. Totusi AMR-ului ii urez succes. Sper sa isi poata respecta promsiunile facute in acest topic. Singurul lucru pe care il mai putem face este sa o punem de un protest in fata la CSA. Nu o sa ne rezolve problemele acel protest dar macar or sa afle si altii de ele. Mai exista o varianta sa schimbam legea. Dar ii las pe cei de la AMR sa o gaseasca singuri. Cand o sa am timp o sa ma ocup si de varianta asta. Pe mine suma nu ma deranjeaza atat de tare. 500-600 de lei pe an pentru 4 motociclete nu mi se pare o suma enorma incat sa merg fara RCA. Sunt constient ca unii motociclisti nu isi permit o asemenea cheltuiala si au dreptate. De ce sa platim un serviciu de care nu beneficiem cateva luni pe an? Mi se pare furt din partea siguratorilor cu acordul statului.
  7. CUXI ai o adresa de email ca nu reusesc sa iti trmit PM
  8. Cat de tareeeeeee. Cum am vorbit stai sa fac si eu inventarul la ce am prin atelier si cred ca o rezolvam cu protectiile alea. Oricum pe tine te agatam pe drum. Nu cred ca are rost sa vii pana la Bucuresti si apoi sa te intorci la Sinaia. Poate cand vom pleca spre mare sa vii tu spre noi. Plecarile oricum vor fi in zile diferite ca mai trebuie sa si muncim. Adica la un sfarsit de saptamana spre SInaia si altul catre Mamaia. Pana atunci pregateste agregatul de drum. E cam devreme sa hotaram. Oricum o sa fie prin mijlocul verii. Adica sa fie suficient de cald si la munte incat sa putem dormi la cort. Evident ca poti merge si tu. De fapt cum am mai spus poate merge orcine indiferent daca merge pe Mobra ori pe ce are el acasa. Cei care ne insotesc cu motoare moderne vor merge inainte cu rugamintea sa se opreasca cat se poate de des pentru poze si filme in timp ce trecem noi cu Mobrele pe langa ei. Apoi iar ne depasesc si ne astepta sa trecem. Eventual sa ne faca galerie. O stiti pe aia? Moarte sigura e cobra dar mai sigura e Mobra. Asa arata mobra mea deocamdata. Cand ma apuc sa o montez mai fac poze. A costat 450 lei, este inmatriculata si nu este ruginita. Imi lipseste la ea pedala de pornire. Ma poate ajuta cineva?
  9. Este recomandat sa pastrezi denumirile generale pentru oamenii cu care te cunosti. Ti-am explicat ca eu nu ii consider prosti fiindca nu stiu mecanica. Nici eu nu stiu fizica atomica. Ii consider prosti fiindca nu se doteaza cu scule. Daca nici de data asta nu intelegi iti mai explic. Crede-ma ca stiu ce spun. Chiar exista sanse mari sa gaseasca pe cineva care este mai tehnic. Nu trebuie sa stii cine stie ce mecanica pentru a inlocui un cablu de ambreiaj, pentru a desface o roata ca sa ii faci pana, sa schimbi un bec, ori pentru a inadi un furtun de benzina/racire Am depanat motociclete prin corespondenta aici pe forum. Am depanat motociclete prin telefon. Daca te pricepi stii ca nu e complicat mai ales la lucrurile simple. Conditia este ca oameni sa aiba cu ce sa lucreze. Nu se apuca nimeni sa scoata pistone din motor in mijlocul drumului. Dara daca nu au scule la ei lucrurile simple devin comlicate si nu ii mai poate ajuta nimeni. Am fost de multe ori in situatia de a opri langa motociclist si a nu avea cu ce sa il ajut fiindca eram cu masina si nu aveam decat patent si surubelnita. Unul nu mai avea curent in baterie. Motor mare imposibil de pornit impins. Nu am putut sa ii dau curent fiindca avea saua prinsa cu suruburi si nu am avut cu ce sa o desfacem sa ajungem la baterie. Si aveam cabluri de pornire la mine, Macar i-am faut rost de duba. Dar sa chemi duba pentru o baterie descarcata e aiurea. Transportul costa cat o baterie noua. Dar degeaba gasesti sa cumperi baterie daca nu poti sa o scoti pe cea veche. Intelegi ce spun eu? Motociclistul cand pleaca la drum se bazeaza numai pe el. Nu pe MI, nu pe ACR-ul comunistilor, ori pe alte organizatii utopice. Si e dator sa fie pregatit cat poate el. Nu ii cere nimeni sa devina si inginer atunci cand isi cumpara motor. Dar sa isi ia la el cateva scule nu cred ca e o sarcina colosala. Un alt destept de prieten face pana de cauciuc la dracu in praznic. Ma suna si eu sun un alt prieten de prin zona sa se duca dupa el. Ala cu pana binenteles ca nu avea la el nici o cheie. Asa ca ala care avenit in ajutor a trebuit sa se intoarca sa ia scule si sa se duca inapoi sa ii scoata roata. Desteptul e aici pe forum si ma rog de el de 2-3 ani sa isi cumpere 3 chei fixe si doi clesti. Si ca sa il fac de ras e vorba de Mexykanu. Poate asa isi cupara si el scule. Si asta cu verificatul e o treaba buna. Dar cum spuneam- datorita binefecatorilor or sa plece toti cu mobrele neverificate ca doar are cine sa vina dupa ei. Oricum in general daca se strica altceva ce nu ai la tine si nu poti cumpara din apropiere nu mai e cazul sa o repari pe loc. Nici tu, nici MI si nici alti oameni de bine. Daca mergi pe principiul ca se strica altceva decat ai la tine inseamna ca esti un client sigur pentru ACR si alte organizatii demne de toata increderea. Si Popescu a omis sa spuna ca papucul ala al AMR trebuia sa functioneze pe baza de voluntariat. Eu nu imi aduc aminte sa fi avut vreodata mecanic, sofer si alte chestii de genul asta. Eu stiu ca trebuia sa facem cu schimbul cate o zi fiecare membru din cei 6-7 cati eram dintre care 2 fete. Totul trebuia sa fie benevol. Sa stam pe rand o zi intreaga la universitate pregatiti de interventie cu cagulele pe ochi ca la moto GP.. Cam asta era ideea. Dar de fapt papucul a fost cumparat in graba cu toti banii asociatiei inainte de SMAEB pentru ca Popescu vroia sa ii ia fatza lui Dobrescu. Incheiat citatul. Aveau ei doi niste suparari din trecut. Apoi a fost vandut fiindca nu avea girofar. Si inante sa trageti concluzii pripite ar trebui sa dati un telefon la ACR. Asa de control.
  10. Esti acid si ma ataci direct. Nu imi amintesc sa-ti fi vorbit eu vreodata urat. Probabil ca tu estu unul care pleaca fara scule la el si de aici indignarea. Totusi raman la parerea mea. Cei care pleaca fara minimul necesar de scule ori piese la ei sunt prosti facuti gramada. Exista chituri de reparatie pentru diverse elemente gata ambalate prin diverse magazine. Si nu costa o avere. In aceleasi magazine gasesti truse de scule mici si usoare cu strictul necesar la fel de ieftine. Stiu ca exista fete si atehnici. Dar asta nu ii impiedica sa aiba la ei scule si piese in asa fel incat atunci cand fac pana sa opreasca pe cineva care se pricepe. Nu trebuie sa fii neam de manivela ca sa nu ramai ca prostul in drum. E de ajuns sa fii suficient de inteligent sa fii prevazator. Nu stiu daca sesizezi diferenta. Eu nu i-am facut prosti fiindca nu se pricep la mecanica. I-am facut prosti fiindca pleaca nepregatiti la drum si daca se implementeaza ideea acestui topic or sa plece chiar si fara griji. Ce daca au un cui in cauciuc si il umbfla la doua zile. Nu conteaza. Vin baietii de la MI. Dar daca baietii de la MI nu au o anumita cheie in trusele lor. Cam cate scule pot cara ei pe o motocicleta in asa fel incat sa aiba toate cheile pentru toate motocicletele. Pentru a desface roata din spate la unele motociclete ai nevoie de un imbus foarte mare. Pana si eu am avut dificultati sa il gasesc de cumparat. Am facut o investitie care nu se va amortiza in veci fiindca acea cheie am folosit-o de doua ori in 4 ani. Cam ce investitii trebuie sa faca cei de la MI pentru a fi pregatiti pe tot cuprinsul tarii numai pentru cazurile de pana? Nu ar fi mai simplu ca MI sa puna la dispozitie neamuri de manivela iar motociclistii sa aiba macar sculele speciale pentru motoarele lor? Si daca tot au sculele speciale la ei nu mor daca isi iau la ei macar un patent si o surubelnita. Si cum motocicleta nu e autoturism exista o diferenta. Autoturismul daca se strica il poti lasa pe marginea drumului si sa pleci sa cauti ajutor. Daca vremea nu iti permite sa pleci dupa ajutor poti ramane la adapost pana se indreapta vremea. Autoturismul are roata de rezerva. Motocicleta nu o poti lasa pe marginea drumului fiindca ai multe sanse sa nu o mai gasesti. Bagajele sunt mai expuse si pot fi tentante pentru hoti. De aceea nu pot fi comparate cele doua vehicule. In plus este foarte dificil de ajuns la piesele motorului la masinile din noua generatie. E cam inutil sa ai scule la tine in afare de cele pentru schimbat roata, un patent si o surubelnita care oricum vin in trusa masnii. La motocicleta e diferit, totul e la vedere si accesibil. O carena are 5 suruburi maxim si ai tot motorul la dispozitie cu cutie si transmisie finala. Caz concret. Ma suna un prieten cu un BMW ca a ramas in drum. Se intorcea de la mare. Duminica fiind nu a gasit nici o duba sa il ridice de acolo. Eu ma intorceam tot de la mare dar mai tarziu. Ma asteapta desteptul in drum cam 2 -3 ore pana ajung eu. Eu aveam scule pentru motorul meu. doar ca nu se potriveau si la BMW. Si uite asa am pierdut alte trei ore langa motorul ala fiindca el nu avea nici o scula la el si m-am chinuit sa le desfac cu japca. E prietenul meu dar e prost rau uneori si i-am comunicat acest aspect. In schimb ma suna Purghi. E aici pe froum fata. Vroia sa ii scot bateria de pe motor ca venise iarna. O chestie simpla care acum a invatat sa o faca singura si nu ma mai suna cu chestii banale. Avea fata toate sculele sub saua motocicletei ca eu nu a trebuit sa le scot pe ale mele desi venisem pregatit de data asta. Si ea tot BMW are. Deci se poate.
  11. Pot sa confirm si eu ca GSXR-ul e cam dificil pe denivelari. Cel putin ala cu care am mers eu model 2002. Cu alea mai vechi de 2000 nu am avut probleme. Poate e doar o coincidenta si aveau setari aiurea amandoua. Cert este ca mie mi separea ca nu am loc pe motorul ala. Si nu sunt o persoana foarte inalta. Am 1,80. Totusi persoanele mai scunde mi-au spus ca nu au probleme pe GSXR. Cel mai bine este sa verifici daca iti place pozitia inainte sa umperi un motor.
  12. Majoritatea pieselor enumerate de tine nu costa o avere si fiecare ar trebui sa le aiba la el cand pleaca la drum. Eu le am la mine permanent sub saua motocicletei. Dar sunt unii care nu au spatiu de depozitare sub sa si atunci ar trebui sa le ia la ei doar cand pleaca la drum. De asemenea si scule ar trebui sa aiba la ei cand pleaca. Ar fi o prostie sa deranjeze un om doar ca sa aduca un patent. Eu unul nu m-as deplasa doar ca sa duc un patent si niste sarma. Desigur daca sunt platit bine ma duc sa duc si o scobitoare. dar sa ma duc pe drumuri doar fiindca unul a fost destul de prost sa nu isi la un patent la el? Nu. Prostia coasta si se platesteste. De aceea trebuie sa aveti grija ce anume incurajati prin actiunile voastre. BB. Ala cu sarma si patentul nu e Chuck Norris e MacGyver.
  13. Salut, La prima intrebare e greu sa iti raspund. Pana acum nu am observat probleme nasoale la nici unul din modele. Si de verificat oricum trebuie sa verifici cam ce se verifica la un motor SH. CBR-ul e clar mult mai comod. GSX-R-ul e naspa rau mai ales cu pasager. Daca nu ai o pasagera de liceu de 30 kg te rupe. Cu o femeie normala pe saua din spate poti sa mergi in oras ture scurte dar cam atat. Desigur daca esti ceva mai sportiv poti sa mergi si mai mult. Saua pasagerului fiind foarte inalta il cam face pe pasager sa stea peste tine. LA HONDA NU SE INTAMPLA ASA CEVA. Glumesc. Textul cu majuscule este pentru incepatorul de mai sus. Si RR-ul de la honda este la fel de incomod. Consumul este mai mic la Honda. FIINDCA HONDA-I HONDA. Sa moara dusmanii mei. Alte recomandari nu am cum sa fac fiindca nu stiu ce preferinte ai tu. Ce anume vrei tu de la o motocicleta. Ca daca vrei sa agati gagici iti pot recomanda un Ducati. De fapt cam toate motocicletele sport italiene au un ceva al lor care place oricui. Desigur ca trebuie sa iti si permiti sa intretii o motocicleta Italiana. Dar ca idee cred ca sunt mult mai bune la agatat decat japonezele. Este ca si cand ai pune un Ferrari langa o Honda civic. Desigur ca Honda e mai practica, mai usor de intretinut, consuma mai putin. Ferrari este total inutil. Dar nu pentru utilitate a fost facut. Ca si motocicletele italiene de altfel. Te poti trezi cu ele ca te lasa in Siberia in mijlocul ursilor. A patit-o un mare expeditionar de aici de pe forum.
  14. Eu nu pot sa ma pronunt inca daca o sa vin ori nu. Depinde cine organizeaza. Ca daca printre organizatori sunt unii care spun despre cluburile moto ca sunt o adunatura de betivi eu nu vin. Dar daca totusi se organizeaza trebuie sa tineti cont de multe aspecte. In primul rand la locatie trebuie sa existe multa umbra. Daca se organizeaza orice intrecere, concurs va fi nevoie de implicarea FRM conform legii sporturilor. Daca se organizeaza doar o plimbare in grup mare pe TF eu unul nu ma bag fiindca tin la viata mea. E un drum complicat si nu vreau sa ma arunce un incepator or un teribilist in rapa cu tot cu nevasta. Trebuie sa tineti cont si de acest aspect. Se pot organiza in schimb plimbari in grupuri mici si pentru asta nici nu iti trebuie autorizatie. Parerea mea este ca trebuie sa incepeti organizarea in alt mod. Intai cautati sponsori. Nu neaparat pentru bani cat pentru participare. Din cate am vazut eu pe la intrunirile mari de pe afara, acolo este plin de corturi ale comerciantilor de diverse. Eu daca as face o astfel de intrunire as merge intai pe la cateva intruniri de pe afara. As vorbi cu organizatorii ca sa ma invete cum fac ei. As vorbi cu ei sa ma ajute sa iau legatura cu comeriantii, as vorbi cu comercianti si le-as lasa invitatii sa vina sa participe GRATUIT. As inchiria o parcela de pamant de la un privat si in primul an as organiza totul pe banii mei. Evident ca nu m-ar costa decat scena cu muzica, salubrizarea si chiria pamantului. Este o investitie pe termen lung fiindca daca treaba iese bine in anul urmator as cere o taxa modica de la comercianti iar peste inca un an doi as pune o taxa normala. Oricum in primul an or sa vina putini comercianti si putini participanti. In felul asta esti motivat sa iasa din ce in ce mai bine de la an la an. Daca se va organiza doar o alta intrunire cu nume pompos nu vad rostul deplasarii. Doar ca sa fiu unul dintre ceilalti? Sa stau la coada la doua tarabe de mici? Oricat de nationala ar fi intrunirea trebuie sa vina cu ceva in plus. Nu scriu nimic cu rautate, poate doar partea de la inceput sa fie mai rautacioasa dar am si eu motivele mele. Scriu doar ce as vrea eu sa gasesc acolo. Nu imi pasa de parada, plimbare pe TF, curse si alte deplasari la care ma pot duce si singur daca vreau. Dar ca tuturor oamenilor imi place balciul. Ca si intrunirile alea mari de pe afara sunt tot niste balciuri doar ca sunt mai civilizate. Si daca nu am timp sa ma duc la intrunirile alea mari de pe afara chiar mi-as dori una aici la noi. As vrea un SMAEB in aer liber. Cu concerte, baruri cu teme diferite, magazine cu diverse si cu reduceri, Comercianti de prin alte tari. tatuatori, pictori de motociclete, Chestii care sa nu ma lase sa ma plictisesc. Daca nu faceti macar jumatate din ce scrie mai sus mai bine stati cuminti. Ca lumea e satula de intruniri cu doua tarabe cu mici si un dozator de bere. Imi place si al intrunirile de la noi fiindca ma duc sa ma vad cu prietenii din tara. Dar nu cred ca mai e nevoie de inca una la fel. Cautati faaker see pe net. Sau faak am see. Cam asta as vrea eu daca se poate. macar putin din ce e acolo.
  15. Am si eu o intrebare. Rahaturile alea de scrie pe ele ca sunt pentru curatat injectoare chiar fac treaba ori este vrajeala. Intreb fiindca am avut in vara un GSR din 2010 la reparat care mergea in trei pistoane. Avea 3000 de km si tocmai iesise din garantie. Eu de felul meu nu fac motoare pe injectie ca nu ma pricep si nici nu am scule. Dar omul imi e preten si am zis sa arunc un ochi. Am pus zeama deaia de curatat injectoare si merge si acum in toate pistoanele. La un service i se recomandase sa schimbe injectia. Motorul mergea bine in turatii de peste 3000 dar in ture mici mergea in 3 pistoane. Sunt curios sa stiu daca zeama aia chiar curata mizeria ori am avut eu noroc?
×
×
  • Creează nouă...