Sari la conținut

borko ilin

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Africa Twin XRV 750
  • Numar Moto
    TM 38 BOR
  • Club
    Timisoara Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CX 500, Honda Africa Twin 750

borko ilin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu astept sa vad daca e gata motoru lui Mircea pana la intalnire, ca singur din Tm nu ma pun pe drum. Sper sa reuseasca si stelea sa vina, sa venim in echipa. Boiere, pregateste tzuica in pahar de ceai:)
  2. Exact asa a fost si cazul meu: aveam un CX 500 pe cardan care ma cam obosea cand ieseam de pe asfalt si la ncepyul lui 2007 am vbit cu un prieten furnizor moto din Arad, sa mi iau un transapl. Si mi a zis la fel: mai bine ti dau un africa twin. La am luat la 49.000 km cu 2.600 euro la pretz de prieten. Acuma am 82.000 km si in afara de consumabile n am avut nici o treaba. A, scuze, mi se duse releul. Am cumparat unul de la Bucuresti, cu 50 euro , bun. De la un anume tip Adi, f f f cinstit, care are piese si accesorii de Africana. Pt cei interesati, nr lui e : 0723215418
  3. Salut, Lupule, hai sa ti zic si eu cate ceva, in limitele obiectivitatii, desi asta pare a fii mai greu, din moment ce pasiunea pt motoare, ca orice pasiune dealtfel, are incarcatura subiectiva: 1. M-am dat cu ST, pe sosea si pe offroad. Am dat la skimb africana mea unui ST-ist. Vorbele lui conteaza, nu ale mele- adica a zis ca e alta poveste AT, adica in termeni pozitivi. 2. Nu inteleg de ce o multime de ST-isti tot vrea sa skimbe motorul si sa l incorporeze pe cel de TDM. Pai un ST e ST, nu e TDM. Noi la africane nu vrem sa i punem alt motor, nu i asa? 3. capitolul performante. Nimeni na zis ca AT este pentru curse. Insa eu iam pus dynojets, filtru KN, toba Leo Vince si iam mai si facut 2 gauri de 4 cm diametru in cutia pt filtru de aer, sincronizat carburile si pus kit lantz nou Regina. Si vreau sa ti zic ca la capititolul "tras" kiar trage si atinge viteza maxima mai mare decat in cartea tehnica. I am pus si pinion mai mic spate, de 40 dinti, sa ating viteza finala mai mare. nam reusit, pt ca motorul nu ave resurse de putere, abia apoi iam instalat intregul kit pt power, kare mi a dat inca vreo 7 - 8 cp. Insa niciodata nam vrut sa i pun motor de Varadero sau sa o fac ceva ce ea nu este. 4. St-istul mi a zis dupa ce a dat o tura cu a mea ca "pe africana stai incalecat, pe ST stai cumva "cocotzat". 5. la capitolul off road e vorba de priceperea si obisnuinta ficaruia cu scula i proprie. In rest, nu mai pomenesc de trante fara numar, scufundari in Mures i si Timis si apsolut, fara sa invoc vreo legenda - simpla indestructibilitate a AT. Cu bine si sper ca nu mam inecat in subiectivisme.
  4. Mesaj completat fratilor, are cineva poze din parau? cineva trebuie sa le fii facut, noi nu puteam caci eram calare. eu le vreau pt ca s foarte mandru ca am trecut cu brio cu tot cu pasager fara asistenta, hau hau, mau mau!
×
×
  • Creează nouă...