Sari la conținut

dexlink

Membru
  • Număr conținut

    160
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Motocicleta
    Kawasaky VN1700 Voyager

Vizitatori Recenți Profil

669 citiri profil

dexlink's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Salutare! Am un Kawasaki Voyager, 1700, echipat cu carlig pentru remorca si as avea 2 intrebari: 1. Dat fiind ca am permis A+B, care este cea mai mare remorca pe care o pot trage dupa mine. 2. Pot atasa, legal, o remorca foarte mica (eventual mono-wheel), care sa nu necesite inmatriculare…deci nu are numar pe ea? Daca da, in ce conditii?! Merci mult si sa vina caldura!
  2. Donez aproximativ 700ml ulei Motul 7100, 10W40, pentru un coleg care vrea sa nu cumpere 1l, pentru cei 100-200ml pe care-i cere motorul in plus.
  3. dexlink

    VN 1600 Classic

    Salut! Ai mai pus pe ea COBRA Fi2000R?
  4. Am colaborat cu Adrian pentru a-mi transporta un motor din Polonia, iar colaborarea a fost la cel mai inalt nivel! Pe scurt, vazand ca vine caldura m-am apucat de caut motor. Pentru ca nu am gasit in Romania ce imi doream, am zis sa vad ce gasesc si prin alte tari si astfel am descoperit ca in Polonia motoarele au preturi mult mai mici decat la noi si chiar decat in Germania/Austria/Italia etc. (se aplica la Cruisers/Choppers/Tourers - pentru celelalte nu stiu pentru ca nu prezinta interes). Dupa multe cautari pe siteurile poloneze, am gasit motorul perfect pentru mine, iar apoi m-am gandit la 3 variante de a-l aduce in tara: 1) Sa ma urc in avion si sa ma intorc pe motor -> varianta riscanta din multe puncte de vedere (eventuale defecte ascunse ale motorului cu sanse de a ramane in drum, conditii meteo nefavorabile, etc); - asadar am renuntat la varianta asta inca din stadiul de proiect! 2) Sa inchiriez o remorca moto, sa o agat de masina si sa-mi aduc motorul de unul singur; 3) Sa apelez la Adrian, despre care am aflat aici, pe forum. Dupa niste calcule simple, comparand variantele 2 si 3, mi-a fost simplu sa elimin varianta 2. Motive: costuri mai mari, poate chiar duble (motorina+hoteluri+mancare) + 40 ore de condus + 3600km de uzura a masinii + timp pierdut + oboseala + alte riscuri... In final am ales varianta 3, adica sa apelez la Adrian si cred ca a fost una dintre deciziile inteleapte din viata mea! Procedura in 5 pasi: 1) Inca de la primul apel, Adrian mi-a oferit toate informatiile de care as fi avut nevoie, legat de transport; 2) I-am trimis link cu motorul pe care il vreau si mi-a zis imediat cat ma costa transportul; 3) Ne-am intalnit sa-i dau banii pentru motor, care desi nu au fost putini, nu am avut vreun stres sau indoiala. Daca il veti intalni pe Adrian, cu siguranta veti avea aceeasi senzatie, de profesionalism si incredere; 4) Am luat legatura cu soferul atunci cand a ajuns la vanzatorul polonez, pentru a verifica impreuna diverse detalii; 5) Am primit motorul teafar si nevatamat si am achitat transportul. Multumesc mult Adrian pentru tot ajutorul si din partea mea ai tot respectul pentru profesionalismul cu care ai tratat colaborarea noastra (si inteleg ca a fost la fel si in alte situatii, conform celor "declarate" mai sus de colegii de forum). Poti fi sigur ca imi voi directiona catre tine toti prietenii care vor avea nevoie de ajutorul tau.
  5. Mancarea va fi excelenta, ca de obicei! Sunt sigur de asta!
  6. Se pare ca vremea va fi cel putin perfecta!
  7. dexlink

    Doneaza Sange AB4

    Un prieten a avut accident, trebuie donat la Institutul de Hematologie - Dr. Felix, cu specificatia "pt RADU VUTESCU - accident moto - internat la Municipal". Omu este in coma , a intrat o domnisoara in el si la facut zob. Hai sa il ajutam cine stie ca poate sa doneze. Preluat de pe: http://chopperacademy.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=507&p=16598#p16598
  8. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    Crezi ca merg si pe VN1500?? Mesaj completat Stie careva daca prinderile de la tobe de la VN800 se potrivesc cu cele de la VN1500. Ma refer atat la chiuloasa cat si la prinderile de cadru. Mai pe scurt, intrebarea e: Pot sa pun niste tobe de pe VN800 pe VN1500, eventual fara modificari sau cu cat mai putine.
  9. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    Depinde de motor daca mananca sau nu ulei sau mai degraba cat de mult mananca...si daca e sa manance o face si cu cel sintetic si cu cel mineral in acelasi fel, difera doar pretul pentru fiecare. Uleiul mineral este in general mai prost dacat cel sitetic. Cand spun mai prost ma refer la faptul ca cel mineral se oxideaza si se degradeaza in timp diferit de cel full sintetic care isi pastreaza proprietatille, motiv pentru care uleiul sintetic se schimba la un numar mai mare de km decat cel mineral. Uleiul mineral se suptiaza mult mai puternic odata cu cresterea temeperaturii, diferit de cel sintetic...si mai sunt si altele
  10. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    10W40 preferabil Full sintetic sau macar sintetic....dar sigur nu mineral Mesaj completat Asa cum scrie si in semnatura: VAND VN1500 Classic
  11. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    Cine are un manual pentru VN1500 Classic? Ma refer la manualul pentru 96-98, ca cel 87-99 e disponibil pe net peste tot... si apropo de VN1500...cati posesori de vn1500 suntem pe forumul asta?! Poate iesim la o bere sa mai schimbam pareri... Mesaj completat
  12. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    recomandati-mi si mie service-uri din Bucuresti, unde ati fost cu motorul si ati plecat multumiti. Eventual cu ceva detalii (ce lucratura vi s-a facut, pret, cel mai meserias mecanic...etc)
  13. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    Asta cu 2.5 ture poate fi valabila in conditiile in care totul pe motor e stock....
  14. dexlink

    Kawasaki Vulcan

    Am si eu o intrebare pentru cei mai tehnici: Voi cum (sau cu ce) reglati amestecul in carburator ca surubul de reglaj e bagat la mama-draq in partea din spate a carburatorului... PS: Ma refer la carburatoarele de VN1500 sau VN800 ca stiu ca-s cam la fel...
×
×
  • Creează nouă...