-
Număr conținut
20 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://tractari-gherla.blogspot.com
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
2000
-
Motocicleta
Husky TE 350
-
Numar Moto
da
-
Club
ad hoc din Gherla
Informații profil
-
Motociclete detinute
Jawa 350 California, Dnepr 650, Ij Planeta 5, Suzuki GSX F 600, Honda Africa Twin, Pegaso 650, Husqvarna TE 350
shtiutz's Achievements
Newbie (1/14)
-
De vanzare motor de ZZR 600 model 1992, probleme la chiulasa, Gherla, 0740558998 Ciprian
-
Salut! Chiar daca nu am avut rabdare si timp sa citesc toate cele 85 de pagini din topic va rog frumos ajutati-ma cu o informatie daca stiti, pentru un amic, motorul de pe zzr 500 potriveste pe cadrul de zzr 600? Stie cineva care sunt diferentele intre ele? Mersi anticipat.
-
-
După cum am mai spus, cuvintele sunt de prisos, dar aÂş dori să fac câteva precizări: Acul vitezometrului a fost văzut doar de cei de la fața locului, cei care au dus la Gherla motocicleta, iar individul intervievat de Prima Tv nu cred că a circulat cu 180 kmh pe motocicletă sau a văzut un autoturism lovit la 180 kmh de o motocicletă. Aici puteți vedea sursa speculațiilor privind viteza la impact. http://www.gherlainfo.ro/index.php?option=...d=1:latest-news Vasile a supraviețuit operației aproape 20 de ore dar a decedat se pare din cauza unui traumatism cranio-cerebral Âşi a complicațiilor cardiace, fapt care cred că e imposibil la 200 kmh (adică să supraviețuieÂşti la impact frontal). Cei care doresc să contacteze procuratura după finalizarea dosarului pentru a-Âşi satisface curiozitatea sunt liberi să o facă. Dacă pot afla detalii promit să le postez aici. Cei care sunt împotriva manifestărilor motocicliÂştilor au dreptul la această opinie, rog a nu fi categorisiți. Un post spunea că ar trebui să ne sensibilizăm chiar pe noi înÂşine. Cel puțin unii am mai învățat ceva, dar cei care dau cu pietre să nu uite că sunt oameni Âşi pot greÂşi oricând. Pentru curiozitatea dvs. vă comunic că în sept 2006 la aprox 50, 60kmh am fost jenat de un automobilist care a tăiat 2 benzi pentru a prelua un pasager Âşi după protocolul cu UPU Âşi neurologie mă aÂştepta la Poliție procesul verbal. Am fost amendat pentru nepăstrarea distanței regulamentare, morala fiind că mi-am însuÂşit pildele Âşi criticile dar am muÂşcat-o la 60 kmh (SUB VITEZA REG. PE ACEL TRONSON!!!!! dacă cineva din Cluj a mai pățit-o în acelaÂşi fel cu insp. Ciprian Bolboacă de la SPR Cluj-Napoca să nu se jeneze să o spună). Domnii LinX Âşi Deer t ace ce motoare aveți? Domnul din Sibiu, epatați pe profil cu slogane foarte cuminți. Dacă în afara localității circulați pe soare, uscat, drum lat proaspăt turnat Âşi liber cu max 100 kmh aveți tot dreptul să ne blamați marÂşul. Până una alta ataÂşez în amintirea bunului nostru prieten câteva foto. Mulțumim domnule Cosmin Frăsineanu pentru bunele intenții dar timpul scurt Âşi încărcătura negativă a evenimentului nu au permis organizarea de excepție.
-
Vasile Mărginean va fi inhumat mâine 22 aprilie, procesiunea începând de la orele 13.00, fiind urmată de un marÂş al motocicliÂştilor autorizat prin municipiul Gherla. Vă aÂşteptăm pe toți, poate vom sensibiliza pe cineva. Dumnezeu să te odihnească în pace Vasile.
-
Cand: 18.04 2009 Cine: Mărginean Vasile, 33 ani Unde: Jud Cluj, DN 1C între Apahida Âşi Jucu în afara localității Motor: Honda CBR 1000 F Cauza: participantă la trafic nu acorda prioritate la ieÂşirea de pe drum lateral Urmari:femeia moartă pe loc, motociclist la 24 de ore, soț Âşi copii din maÂşină răniți Odihneasca-se in pace !
-
Cu durere în suflet anunțăm decesul motociclistului implicat în acest accident azi 19 aprilie 2009, în sfânta zi de PaÂşti, după o cumplită suferință. Dumnezeu să te odihnească în pace Vosi, colegul Âşi prietenul nostru din Gherla. Condoleanțe Âşi familiei de cealaltă parte implicată. Ne rugăm în aceste momente pentru cele două familii greu încercate de această tragedie. Orice cuvinte cred că sunt de prisos. Mâine, 20 aprilie la orele 20.00 vă aÂşteptăm la priveghi în Gherla la ieÂşirea spre Mănăstirea Nicula, la trecerea de cale ferată, cu motoarele, aÂşa cum i-ar fi plăcut lui Vosi. Să ne aducem aminte frumos de Vosi, mai ales ca un bun coleg Âşi participant la întrunirile moto din țară începând de acum 12 ani. Veniți cu motoarele cei care l-au cunoscut Âşi care nu l-au cunoscut pe Vosi, poate vor înțelege oamenii CĂ NOI EXISTĂM. Relații la 0743 66 78 71, Horia.
-
Sal. Asa am cumparat-o din Cluj de la importator, este givi, nu cred ca e standard, posibil aftermarket. Nu stiu cat ajuta la viteze mari, nu am mers cu pegaso cu parbrizul mic sa pot face diferenta. Dar e ok si la aspect. ati incercat careva sa puneti gume de cross pe pegaso? cum se prezinta pe noroi? pentru fata am montat-o deja
-
Bine v-am gasit! ma poate ajuta cineva cu o informatie, de unde as putea cumpara frai-ul, bendix, sprag clutch sau cum se numeste de la Pegaso 650 model 95 sau daca cineva s-a mai confruntat cu problema, unii spun ca ar merge de la KTM, etc. Are cineva idee? Mersi anticipat. Duminica mai organizam iesiri in teren la Gherla, cine vrea sa mai schimbe peisajul va asteptam pe la noi
-
Cine ma poate ajuta cu o informatie? M-a lasat bendixul sau sprag clutch-ul din spatele rotorului de alternator, nu stiu exact care este denumirea oficiala, de unde se poate cumpara? multumesc anticipat , asta daca nu tine reparatia descrisa mai sus (idee brici!). Potriveste de pe Pegaso ie? sau de la un KTM? La Cluj este reprezentanta, poate cineva vinde si fara motor reperul respectiv...