Sari la conținut

Jarod

Membru
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj & baia mare
  • Carnet moto din
    2002

Vizitatori Recenți Profil

437 citiri profil

Jarod's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Jarod

    BURSA LOCALA

    VAND Geaca cu protectii, marca Dainese, marimea L. Are protectii la coate, antebrat , spate (zona lombara). Este facuta din material special termoizolant si poate fi folosita pentru sporturile de iarna (snowboard/ski), motociclism, mountainbike etc. Produsul este nou. Poate fi purtat si de cineva care are marimea M, dar nu o sa stea super mulat pe corp, dupa cum se vede in poze (persoana din poze poarta M de obicei). Pret 360 lei. Pretul real este de peste 150euro.
  2. Am verificat releul de pornire...avea o rezistenta cu "piciorusele" oxidate destul de tare....am curatat-o si deocamdata nu mai am probleme la pornire...electromotorul invartea si pe direct...incarcarea e ok la baterie....sper ca problema sa fi fost rezistenta aia oxidata. Mersi pentru ajutor! Week-end cat mai fain!
  3. Salut. Am o problema la pornire...cand apas butonul de pornire se aude doar un click, iar demarorul nu invarte. Am schimbat bateria veche de minim 4 ani cu una noua. Timp de o saptamana, cu bateria noua, motocicleta a pornit din prima....dupa o saptamana a reaparul problema cu "click-ul". Ca sa o pot porni totusi, bag motocicleta in viteza si o misc putin, dupa care porneste, dar se aude ca si cum bateria nu ar mai avea putere. Am masurat voltajul bateriei...12,7V (sub 12,3 e descarcata si peste 13 incarcata full conform manual)...am masurat si incarcarea bateriei cu motorul pornit si turat....este de aprox 14,8V....de la magazinul de unde am cumparat bateria mi s-a spus ca incarcarea de 14,8V ar fi cam mare si s-ar putea sa am defect regulatorul de tensiune. Ce parere aveti? ... ar putea fi cumva si periile (carbunii) electromotorului....sau altceva? De ce a functionat fara probleme o saptamana cu noua baterie? Mersi si asfalt uscat!
  4. Da, depinde de turatie...si la mine "agata" cand schimb din 1 in 2. Cu ulei Castrol imi agata mai putin, dar tot se simte. Oricum cand schimb din 1 in 2, las sa scada mai mult turatia si apoi ii dau a doua...in sensul ca accelerez in 1, trag ambreiajul dar nu schimb exact in secunda aia, ci mai astept o idee...de schimb la turatie mare agata mai tare.
  5. Multumesc pentru raspunsuri. Am suflat filtrul de aer la compresor. Era cu praf si nisip. ultima data l-am schimbat in aprilie si l-am mai verificat odata de atunci. Se pare ca drumurile prea mult prin ploaie presupun verificari mai dese. Motocicleta merge simtitor mai bine, disparand acea lipsa de putere.
  6. Bujiile au fost schimbate acum 1500 km, asa ca as exclude aceasta varianta. Chiar merge mai bine de cand le-am schimbat.
  7. Multumesc de raspuns. S-ar putea sa fie filtrul, pentru ca nu l-am mai curatat din vara si toamna asta am umblat mult pe ploaie. Daca ar mai fi si alte pareri va rog sa postati.
  8. Salut. De ceva timp observ la motocicleta mea Honda CB500, ca intre 5000 si 6000 de ture is pierde puterea, adica nu mai trage. Odata depasit pragul, motorul se manifesta "exploziv" (cat se poate pt o cb500), incercand parca se recupereze pauza facuta. In rest merge si trage normal, si sub acest prag de pierdere al puterii si peste el. La mersul solo problema nu e foarte deranjanta, in schimb se simte tare cu pasager, cand greutatea pe motocicleta este mai mare. Va rog sa va dati cu parerea ce ar putea fi. Merci si asfalt uscat!
  9. Cam ai dreptate.....la frane mai usoare exista umpic de joc f putin sesizabil insotit chiar de sunet in telescopul respectiv...o sa incerc sa schimb acei cuzineti desi inafara de reprezentanta honda nu stiu unde i-as putea gasi noi. Mai simt acel joc putin sesizabil pe curbe stranse, unde intru in frana de motor, dar credeam ca e rulmentul de la ghidon....probabil e de la suspensie. Multumesc tuturor pentru raspunsuri , asfalt uscat !
  10. Am o problema enervanta....mi-a curs ulei din suspensia fata, telescopul din dreapta, pe la semering. Am fost in service si mi-a schimbat ambele semeringuri si uleiul hidraulic, intarind si furca (cred ca a pus mai mult ulei decat trebuia, crescand astfel presiunea). Problema e ca dupa o saptamana si vreo 500 km, iar curge ulei prin acelasi loc....tipul de la service mi-a spus ca daca mai curge s-ar putea sa fie dusi cuzinetii....ati mai avut astfel de problema? care e treaba cu cuzinetii astia din furca? unde se pot gasi? (am inteles ca pe louis nu sunt), ar putea fi si alta cauza pentru curgerea in acelasi loc ? (eu a-s exclude montarea gresita pentru ca nu cred ca e cazul) .... ce rol au cuzinetii astia? de ce se pierde ulei din cauza lor?
  11. Salut Am o problema cu ambreiajul la honda cb500. La schimbarea vitezelor neutru->1, 1->2 si mai putin 2->3 se simte o rezistenta din partea pedalei, ca si cum ar agata. Cateodata raman si la semafor cu ambreiajul tras, fara sa o pot scoate din viteza, decat daca o presc motorul. Am umblat la reglajul cablului de ambreiaj, intarind maneta, dar problema nu a disparut. Care ar putea fi problema?
  12. Mi se intampla si mie acest lucru la honda cb 500. Daca trag ambreiajul dimineata cand motorul e rece, sunetul este mai "curat" decat in neutru la relanti. Raspunsul primit de mine a fost ca discurile de la ambreiaj cand nu e cuplat, pot sa vibreze rezultand acest sunet aproape insesizabil. Cand cuplezi ambreiajul, discurile se strang, disparand astfel acel sunet. Oricum, parerea mea e sa nu-ti faci probleme.
×
×
  • Creează nouă...