Sari la conținut

tau

Membru
  • Număr conținut

    479
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://none

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1989

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ 175, CZ 250 SPORT, Kawasaki KLR 650, Bmw F650GS, BMW R1200GS, R 1200GSA

Vizitatori Recenți Profil

939 citiri profil

tau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Adi, "dai un ban, da' stai in fata": http://www.day-long.com/gallery/bmw/ "dai un ban da' stai in fata"
  2. Adi, cauta si incearca sa-l lustruiesti cu asta: http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g12310-plastx-clear-plastic-cleaner-polish/ Eu am scos niste zgarieturi urate de tot. Puneam pasta pe niste tampoane de vata, dupa care frecam zona cu probleme - pana cand eram multumit de ce iesea.
  3. Nu stiu, tocmai de aceea am intrebat; in plus sunt curios cum anume s-a facut cablarea ei. Se pare insa ca pana acum toti posesorii au mers pe varianta originala - care dupa cum spuneam, nu mi se pare cea mai buna solutie,
  4. Dintre posesori, si-a montat careva alarma Scorpio SR i900 pe GS(A)lc...? Daca da, unde anume i-ati gasit loc? Intreb asta, intrucat la cele doua GSA-uri pe care le-am avut inainte, am putut face o comparatie intre alarma originala si SR i900 - ultima fiind din punctul meu de vedere, singura care trebuie luata in considerare.
  5. "yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an" Adi, cand ai luat motorul de la mine, avea peste 1 an; din cate imi aduc aminte, parca a fost fabricat in Februarie 2013 - poti verifica dupa serie. Oricum, primul GS (fabricat in Ianuarie 2008) l-am vandut in Iunie 2011 cu bateria originala - insa cand nu mergeam cu el, in fiecare saptamana "ii dadeam cate o pedala", si-l lasam sa mearga vreo 20 - 25'. Si daca tot vobim de acumulatori, trebuie sa va spun ceva uimitor: am avut un Tico, cumparat de nou in 1996, pe care l-am vandut vecinului meu in 2009, CU BATERIA ORIGINALA!!! Da, ati calculat bine:cand l-am vandut, bateria avea 13 ani! Daca ma credeti bine; daca nu ...asta e! Si daca tot verbim de acumulatorii originali: - In 2009 am cumparat (la o super oferta, de nou) un Hyundai I30 diesel - fabricat in 2008 - cu care (zilnic) merge sotia. Pana acum merge tot cu bateria originala. - Espace-ul pe care il am de la serviciu - fabricat in Noiembrie 2007 - este la al treilea acumulator. Asa ca ... bateria te tine dupa cum iti este norocu' ...!
  6. Da - conform datelor din manualul utilizatorului, capitolul "Date Tehnice". R_0470_RM_0812_R1200GSAdventure_45.pdf
  7. Flacaul de care vorbesti, a trecut de 500.000 de mile - (incepand cu postul 187): http://advrider.com/forums/showthread.php?t=278021&page=13 Bravo lui, a intretinut-o cum trebuie!
  8. Eu pe primul GSA mi-am montat o alarma Scorpio SR-i900 - http://www.alarmescorpio.ro/alarma-scorpio-sr-i900.html - la care am pus si senzorul de perimetru; acum as face aceeasi alegere. Iar Iulian - cel care mi-a vandut-o si montat-o - este un om foarte serios.
  9. Pai GSA-ul este o motocicleta de enduro si touring; ca atare, eu unul merg doar in intervalul 90 - 110km/h. Preponderent insa merg cu 90km/h, deoarece: - ma simt foarte relaxat. - motorul "toarce". - timpul petrecut in saua motociletei e mai lung - si implicit satisfactia / senzatia pe care o ai e mai mare. - merg preventiv. - am timp sa vad soimii / acvilele cum stau la panda pe gardul de plasa aflat de-a lungul autostrazii. - ma amuz de fata celor care atunci cand ma depasesc, isi zic in sinea lor ca "l-am facut p-ala cu BMW-ul!" - merg economic. - ma simt in "elementul meu". La acest stil de mers, in 10000 de km completez doar cu 500ml de ulei - la GS-ul 2008 puneam 550 - 600ml. Atat la GSA-ul actual cat si cel cel dinainte, dar si la GS-ul din 2008, inainte de revizia de 1000km am mers si cu 160 - 170 km/h ca sa se "spele bine motorul". Niciodata n-am simtit nicio placere - mai ales ca parbrizul VStream il montam de fiecare data dupa aceasta revizie; mai mult, chiar ma intrebam de ce oare unora le place "sa alerge?" La urma urmei, fiecare merge dupa cum doreste - si putin imi pasa de ce spune unul si altul...!
  10. Nu stiam, intrucat pe rezerva am mers de foarte putine ori. Stiu insa ca in 2011 cand mi-am luat primul GSA, am plecat de la Bavaria - atunci erau in Pipera - direct la benzinaria OMV (sunt aproximativ 700m); acolo am alimentat exact ... 34.95 litri! Oricum, cu un plin de rezervor ma duc la mare la bulgari si ma intorc - in total sunt 586 km - fara sa intru pe rezerva. Cu GS-ul insa, la intoarcere eram obligat sa fac o realimentare. Personal sunt super multumit de (consum si) autonomie.
  11. Mergi omule la Bavaria, nu te zgarci la bani! La cate GS-uri si RT-uri s-au vandut, crezi ca or sa faca "scoala" pe motocicleta ta? Este adevarat ca la GS poti sa-ti faci singur anumite chestii si sa salvezi niste banuti, dar - din punctul meu de vedere - cu frana nu te joci! Daca as fi in locul tau, le-as cere sa o puna si pe tester si sa-i faca o evaluare / inspectie generala - vorba aceea ..."ma simt bine, da' glicemia e mare"! Nu esti / mergi mai linistit cand stii ca totul este in regula? La cate service-uri de reprezentanta poti sta langa mecanic? Daca doar asta ti-e problema, mergi fara retinere la Bavaria, nu o sa-ti para rau!
  12. Da, este de 14ah - asa scrie si in manual motocicletei, pagina 144. Si eu iti recomand sa eviti bateria cu acid. R_0307_RM_0606_R1200GS_01.pdf
×
×
  • Creează nouă...