Jump to content

Razvan G

Membru
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

About Razvan G

  • Rank

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    BMW R1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650GS Dakar, R1200GS

Recent Profile Visitors

323 profile views
  1. Consumul difera de la motor la motor, tipul de ulei folosit si modul de conducere al agregatului. Eu la un 1200GS 2009, 100K km nu am consum de ulei mai mare de 100-200 ml la 7K km (intervalul de schimb). Adica nu completez nimic...
  2. Nu eram sigur asa ca am verificat si in manual, este corect... Engine oil, quantity for topping up max 0.5 l, Difference between MIN and MAX
  3. Sa-l stapanesti sanatos Valyo. Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani
  4. Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K.
  5. Cauta pe net si FOX Launch Knee/shin guard. Cam 250 lei stiu ca am dat pe ele. Am de 5 ani, sunt cu barete incrucisate (sanse mai mici de rasucire zic ei...) ai doua sau trei variate, scurte, medii si lungi, le poti baga in cizme sau purta peste. Initial m-am gandit ca o sa cedeze sistemul de prindere pentru ca e putin diferit, dar purtate destul si tot tin de atatia ani. Nu zgarie rezervorul, stau bine pe picior si extrem de confortabile.
  6. Salutare, pentru BMW R1200GS 2009, pentru fata? Merci frumos.
  7. Presupun ca asa fac toate, si la mine se sting imediat cum pornește motorul. Baterie BMW veche de 6 ani
  8. Și două de la mine: anul trecut pe vremea asta cozi de 3-4 ore in vami pe zona de tranzit de pe coasta Croației... baga cu tupeu usurel pe langa mașini pana in fața la punctul de control, câteva zambete fac minuni. Si doi, de atâta aglomerație nici dracu nu mi-a cerut actele moto. Doar buletinele. Drum bun!
  9. Las pe alții mai pricepuți sa dea un verdict. Cu benzina pe galerie nu m-as juca, dar cu siguranță e poziționat gresit. Din cate stiu parca sunt 3 furtune de scurgere...
  10. E pozitionat prea sus furtunul acela, cred ca este vorba ori despre furtunul de ventilare al rezervorului sau cel de la busonul de alimentare. Deci ori condens (benzina?) din rezervor, ori apa sau benzina daca a plouat sau ai pus benzina pe lângă buson. In orice caz trebuie rutat mai jos si mai in spate , sub nivelul galeriei.
  11. Abur de pe radiatorul de ulei sau de pe galerii/motor incinse. Dacă nu mirosea a electric... dacă da poate o priza no name pe ghidon cu ceva fire răsucite?
  12. @ Heinrich - cand m-am documentat anul trecut pentru traseu am citit ca nu este asfaltat, doar unele zone, in rest pietris / pamant. Eu cu pasagera si bagaje nu m-am incumetat.
  13. Anul trecut se prezenta in buna stare (atat cat poate fi un drum de munte, ceva mici gropi, fisuri in asfalt, denivelari ici colo), ingust, doua masini nu prea au loc, trebuia ca una sa iasa cu rotile pe iarba. Oricum nu este de viteza. In perioada asta am intalnit maxim 10 masini si tot atatea moto in zona inalta. Daca timpul iti permite incearca sa ajungi pana la Mratinje Dam, este un traseu spectaculos si pana acolo. De fapt pana la podul urmator dupa ce treci de baraj. Merita benzina
  14. Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține
×
×
  • Create New...