Sari la conținut

Razvan G

Membru
  • Număr conținut

    350
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    BMW R1200GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F650GS Dakar, R1200GS

Vizitatori Recenți Profil

948 citiri profil

Razvan G's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Incearca si TCX X- Dessert , mi se par foarte largi pe gambe si se pot regla mult. Mie imi intra genuncherele (protectiile de tibie) si pantalonii cu mesada in ele, dar nah, nu am gambele tale ...
  2. Consumul difera de la motor la motor, tipul de ulei folosit si modul de conducere al agregatului. Eu la un 1200GS 2009, 100K km nu am consum de ulei mai mare de 100-200 ml la 7K km (intervalul de schimb). Adica nu completez nimic...
  3. Nu eram sigur asa ca am verificat si in manual, este corect... Engine oil, quantity for topping up max 0.5 l, Difference between MIN and MAX
  4. Sa-l stapanesti sanatos Valyo. Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani
  5. Din cate stiu diferenta de nivel intre fereastra plina si goala e de 500 ml. 1/3 inseamna destul de putin. Cunosc GS din anul tau care consuma asemanator. Eu am noroc, nu completez nimic intre schimburi la al meu 2009 , consuma maxim 250 ml la 6-7K.
  6. Cauta pe net si FOX Launch Knee/shin guard. Cam 250 lei stiu ca am dat pe ele. Am de 5 ani, sunt cu barete incrucisate (sanse mai mici de rasucire zic ei...) ai doua sau trei variate, scurte, medii si lungi, le poti baga in cizme sau purta peste. Initial m-am gandit ca o sa cedeze sistemul de prindere pentru ca e putin diferit, dar purtate destul si tot tin de atatia ani. Nu zgarie rezervorul, stau bine pe picior si extrem de confortabile.
  7. Presupun ca asa fac toate, si la mine se sting imediat cum pornește motorul. Baterie BMW veche de 6 ani
  8. Las pe alții mai pricepuți sa dea un verdict. Cu benzina pe galerie nu m-as juca, dar cu siguranță e poziționat gresit. Din cate stiu parca sunt 3 furtune de scurgere...
  9. E pozitionat prea sus furtunul acela, cred ca este vorba ori despre furtunul de ventilare al rezervorului sau cel de la busonul de alimentare. Deci ori condens (benzina?) din rezervor, ori apa sau benzina daca a plouat sau ai pus benzina pe lângă buson. In orice caz trebuie rutat mai jos si mai in spate , sub nivelul galeriei.
  10. Abur de pe radiatorul de ulei sau de pe galerii/motor incinse. Dacă nu mirosea a electric... dacă da poate o priza no name pe ghidon cu ceva fire răsucite?
  11. Am detaliat într-un post pe 3 iulie. Pe Dakar 10K/sezon. 2 becuri non moto schimbate 2 sezoane la rând. Cu Philips moto am vândut scula deci nu stiu... Pe actualul 10-12K pe sezon. Am ars deja un Philips moto in anul 2. Nu mai dau banii, am un Bosch ceva normal, de auto... sa vedem cat ține
  12. Nu va asteptati sa va tina mai mult de 1 sezon, daca mergeti cat de cat... alea cu specificatie moto tin ceva mai mult. Se rupe filamentul de la vibratii
  13. Cred ca daca microcontactul de la pedala nu functioneaza sau merge cu intermitente it da aceasta eroare la ABS/ASC. Citeste si manualul, ai unele explicatii privind influenta pedalei de frana asupra setarii ABS (se dezactiveaza fata si numai daca apesi pedala se dezactiveaza si spatele - deci sunt legate cumva in soft). In plus, am patit asta la masina, contactul de la pedala mort si eroare ABS si ESP in bord - doar ce am schimbat contactul si si-au revenit imediat.
  14. Cat mai costa o baterie OEM? A mea are 5 ani jumate, vreo 60K km si merge impecabil...
×
×
  • Creează nouă...