Jump to content

butaby

Membru
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

About butaby

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    butabibutaby@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha XJ 600 Diversion

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. Motocicleta funcționează foarte bine, furca servisata, ulei & filtre schimbate, curățat sincronizat și reglat carburatoarele, toate astea facute imediat după ce am luat motorul ( in octombrie 2016 ). Lanț în parametri ok curățat și uns regulat, făcut apoi schimbul de ulei & filtru ulei pe fiecare an, curățat rezervorul iarna trecută de rugina prin electroliza. Sunt proprietar de 3 ani timp in care am făcut 4100 km ( nu prea mai am deloc timp pt dat și de aceea vreau sa o vând ). Ofer fiscal fara pbm. Dotată cu top case spațios in care incap 2 căști, cutii laterale că noi cumpărate în iarna lui 2017, toate carenele vopsite într-o nuanță de verde sidefat foarte frumoasă în mai 2018 ( pur și simplu nu îmi plăcea culoarea aia de verde spre albastru ), bujii noi, baterie pe gel cumpărată în aprilie anul acesta. Necesita un cauciuc pe față ( cel de acum este îmbătrânit și uzat ). Consum de 4,3-4,6% mers până în 100 km/h, după 110 ia cam 5,2-5,5%. Este un motor îngrijit, frumos, ținut în garaj, un sport-touring de 60 cai cu șaua joasă, centrul de greutate jos, ideal pt începători și pt persoane mai scunde, o motocicletă pe care se pot face km mulți și comfortabili... Va stau la dispoziție pt alte detalii - 0765655512 .
  2. Va salut ! Am nevoie de carenajul din fata ( nu toata carena, doar aripioarele alea, deflectoare de vant ) pt Yamaha XJ600s. Știți de unde as put face și eu rost de ele sau cei care le-ați făcut cafe Racer poate mai aveți plasticele astea... Tel 0765655512 sau aici. Mulțumesc.
  3. Am nevoie de carenajul din fata ( nu toata carena, doar aripioarele alea, deflectoare de vant ) pt Yamaha XJ600s. Cei care le-ați făcut cafe Racer poate mai aveți plasticele astea... Tel 0765655512 sau aici. Mulțumesc.
  4. Salutare ! Pe langa filtre si ulei, as mai vrea sa ii schimb si bujiile, sa fiu eu impacat ca sunt noi si e treaba ok. Acum va intreb pe voi : 1.Ce bujii imi recomandati, NGK CR8E sau Denso U24ESR-N ? Voi de care folositi, le puteti compara ? 2. Sa ii fac si o sincronizare a carburilor ? Precizez ca nu s.a facut sincronizarea nici anul trecut, poate nici acum 2 ani.
  5. Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ? Cateva sfaturi ar fi binevenite...
  6. Desfacut carene si curatat tot ce inseamna electric, contacte... Am gasit mizerie si cocleala de ma mir cum mai functiona saraca motoreta. Uns cu vaselina grafitata si acum pot sta linistit. Inlocuit becul din far deoarece era arsa faza scurta, schimbat claxonul ( intrerupt), curatat si remediat contactul ce nu functiona la stop pe frana, reglat ambreiajul, uns cablul de ambreiaj si acceleratie, curatat lantul si uns. Aici la lant am un dubiu : masurat sa vad daca e intre 30-40 mm si am descoperit ca de fapt e prea intins 23-26 mm are. Sa il mai slabesc ? Sa nu imi afecteze axul central, tragand prea tare de el zic ?!? Voi ce ziceti ?
  7. Ms frumos justme2009 . Ce scule aveti la voi , ce trebuie sa contina trusa de scule ? Se stie faptul ca e un motor fiabil si bun, dar totusi cred ca e bine sa ai in permanenta trusa la tine. Voi ce scule aveti in turele mai lungi ?
  8. Va salut ! De cateva zile sunt posesorul unei Yamaha Diversion XJ 600S din 92. E tot ce am visat ! Primul lucru - am printat manualul. Daca voi avea nelamuriri voi zice. Asfalt uscat !
  9. Si ce va retine ? Va astept sa veniti sa il luati . » Post actualizat in 18 Jan 2017 20:14 MZ este rezervat. S-a vandut.
  10. E adevarat tot ce spui . Imi e greu sa renunt la ceva in care am investit pe langa bani, munca si pasiune. Am avut cateva oferte la care am renuntat imediat ( unul vroia sa ii puna atas iar altul il lua sa il bage la padure ). Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva. Sper ca cine il va lua sa se dea cu el asa cum m-am dat eu sau cum s-ar fi dat neamtul .
  11. Oglinzile sunt mincinoase ( in ele se uita fetele si se amagesc cum ca sunt cele mai frumoase, slabe...). Orice marfa isi are clientul sau, mai ales un motor intretinut si bun, asa cum e MZ meu.
  12. Nu l-am vandut inca pt ca am avut parte numa de oferte gen " cat fuge, cat consuma ca io vreau sa il bag la enduro, iti dau 15 mil pe el, iti dau o dacie berlina in valoare de 20 mil... Astept omul potrivit, nu ma grabesc sa scap de ETZ.
  13. Motorul asteapta cuminte in garaj sa isi cunoasca noul proprietar. Cine va fi, vom vedea...
  14. Am incercat sa pastrez cat am putut din originalitate MZ. Daca am schimbat un releu de incarcare sau o bobina, am facut-o pt a-i prelungi viata, pt a functiona perfect, nu am cautat tuninguri sau customizari aiurea. Oamenii care cunosc admira originalitatea unui motor vechi de 30 ani care merge si arata foarte bine. » Post actualizat in 02 Dec 2016 17:39 Poze din calatorii ( intrunirea MZ Brothers Lisa & cu feryboatul spre Grecia. » Post actualizat in 03 Dec 2016 13:34 Up...
  15. Corect. Doar ca eu sunt stabilit acum in Brasov, deci motorul se poate vedea in Brasov. » Post actualizat in 14 Nov 2016 18:28 http://mzbrothers.fr.yuku.com/topic/972/MZ-ETZ-250-al-meu-butaby#.WCoA1ern7qA
×
×
  • Create New...