-
Număr conținut
2.158 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
dragosios
Profil
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2005
-
Numar Moto
B-43-HCY, B-22-XXS
Informații profil
-
Motociclete detinute
Kawasaki ZX9R Honda CBR1100XX SuperBlackbird Yamaha YZ250 KTM250SX
-
Interests
Frecatul de IP-uri
Vizitatori Recenți Profil
1.216 citiri profil
ipman's Achievements
Newbie (1/14)
-
Si eu, coleg de garaj cu watt-ul. Eu sint unul din norocosii care are garajul la sub 50m de bloc.
-
Nu inteleg cum are Opel-ul Astra roata dreapta-spate desumflata si iesita de pe janta (se vede in reportajul A1). O casca, fie ea si Shoei, nu scoate de pe janta cauciucul unei masini.
-
ozzy, nu merge acolo. Am fost eu, sint chiar foste rezervoare, nici urma de fort.
-
Mie groapa aia mi-a parut de vreo 3 metri adincime. Fiarele sint ruginite si daca te ranesti in ele vai de c... tau cite injectii faci cu antitetanos.
-
Da, forturile avea capcane la intrare. Grija mare ... de obicei sint pline de apa si nu se vad.
-
Motorola XTN446. 1.7km intre blocurile orasului, intre pieton si masina in deplasare.
-
Fortul mare de la Otopeni a avut intre fort si contrafort afeturi pentru tunurile antiaeriene. Totusi, afeturile astea sint construite din alte materiale si nu au legatura cu fortul in sine ... ele erau doar aproape de magazia de munitii.
-
Nu-i problema, putem face in asa fel incit ce discutam sa ajunga si la Lil. Si sint convins ca nu se supara pentru o cauza nobila. Forturile nu au avut artilerie antiaeriana pentru ca pe vremea construirii lor nu se prea inventase avionul. In schimb au existat in zona lor tunuri antiaeriene, amplasate pe afeturi construite special pentru ele. La acea vreme forturile erau magazie de munitie (se pastreaza si azi in citeva forturi).
-
Centrul Bucurestiului este in Piata Unirii. In curtea bisericii Sf Gheorghe se afla kilometrul zero al Romaniei. Astea sint actuale, poate au fost schimbate de-a lungul timpului. kent_ro, mi-ar face placere o discutie privata.
-
Intrari suficient de mari cit sa intre o masina exista, intr-adevar. Dar cum spunea si altcineva inaintea mea, erau facute initial pentru carute. In contrafort se poate intra lejer cu camionul dupa mici modificari ale terenului. In fortul central ma indoiesc ca se poate fara modificari substantiale de relief. lil debul vorbeste de faimoasa "fabrica de muraturi". Exista si azi, este unul din forturile mari (a nu se confunda cu cele 3 tipuri de baterii).
-
Nu te-am contrazis deloc. Unele forturi sint in incinta unor unitati militare cu diverse specifice. Si eu am vizitat un fort si o baterie in timpul armatei. Fortul exista doar sub forma fortificatiei centrale, contrafortul era in mare parte folosit civil sau distrus. Dupa ani de zile, acum e si mai distrus ... bateria a ramas poligon de tragere. Pacat ca cel mai interesant fort, cel lacustru de la Stefanesti, este ocupat de niste baieti ... Hai sa bem o tarie impreuna si sa stam la povesti ca e urit afara. Si mai lamurim una-alta, sper.
-
DKWraith, tu zici ca ai citit tot ce scrie aici? Sigur-sigur? De altfel nici lil debul n-a facut-o, sau cel putin nu m-a bagat pe mine in seama. Dar eu sint incapatinat si repet: forturile au fost construite intre 1890 si 1906-7. Intrari pentru masini? No way ... nu existau in perioada proiectarii lor automobile. Sint rezistente la bombardamente, dar bombardamente cu tunul si mortierul de atunci. Fortificatia este din beton nearmat ... se face praf la orice proiectil modern. Cit despre rusi ... ce sa mai gaseasca fratilor? Forturile erau abandonate si dezarmate inca dinainte de primul razboi mondial! Ah ... sa zic ca am avut planurile in mina? Si ca le gasiti frumos pe internet? Nu, nu zic ... ca nu asculta nimeni. Sa fiti voi fericiti ...
-
Am incercat si eu odata. Si mi s-a taiat cind am intrebat intr-o zi si au zis ca examenul e miine, a doua zi imi spun ca a fost ieri. Concluzia a fost ca sa ma mai caute ei cind o sa ma rog de ei sa le dau bani pe examen si pe taxe. Totodata frumusetea de alta data era nevoia. Acum sint nejustificat de scumpe si nu mai sint necesitate, nevoile de comunicare acum sint altele si mai ieftine. Nu vad la ce ai mai cheltui mii de dolari sau euro cind poti avea acelasi lucru cu messenger-ul, si mobilitate buna cu un PMR de 150RON la cumparaturi. Sa fiti voi sanatosi cu radioamatoria, ma bucur ca exista oameni care au avut noroc sau rabdare sa treaca peste asta, dar in acelasi timp stim cu totii ca nu e doar lapte si miere in radiomatorie. P.S. Grija la emisia in alte benzi decit aveti licenta sau n-aveti deloc.
-
Eu vad utilitatea lor, dar spune-ne. Cit traieste, omul invata. Cel putin PMR-urile au facut cariera la cumparaturile prin mall-uri ... salveaza o gramada de timp.
-
mertan, tu n-ai nici o vina aici. Stai linistit ... noi sa fim sanatosi