Jump to content

Stephon

Super Membru
  • Content Count

    2,473
  • Joined

  • Last visited

About Stephon

  • Rank
    mens sana in corpore barosano

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ride4fun.eu
  • Yahoo
    stephonf8

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nordrhein-Westfalen
  • Carnet moto din
    ...
  • Motocicleta
    SUZUKI GSXR 750 K5
  • Numar Moto
    AJX
  • Club
    ride4fun

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki Gsf400 Bandit, Suzuki gsxf600 Katana, Honda cb600f Hornet, Suzuki GSXR 750 K5
  • Interests
    moto

Recent Profile Visitors

1,672 profile views
  1. Becule...nu eram eu! am fost doar cu prietena si...habar n-are romana! iar la Sugiuki, pe langa cele 2 noi modele albastre...mai erau si langa, pe care te puteai sui! Ma refer la mobre! Dorsodure e foarte misto! e cam maricica dar foarte confortabila! Era cea de 1200
  2. no problemo! poate asa mai trag si ai nostri cu ochiul ce inseamna cu adevarat scena moto internationala! In primul rand...mai putine femei dezbracate pe mptpare si mai multa permisivitate in a privi in deaproape motocicletele!
  3. cam vreo 200 de poze de la Intermot Koeln 2015 https://www.flickr.com/photos/39971331@N06/sets/72157648491110002/
  4. Sabin...sa-mi dai si mie ce fumezi! ) De fapt...de ce il tot aparati pe vanzatorul aluia?(sau..."salesman" cum le place bisnitarilor sa se numeasca?) V-ati indepartat foarte mult de la subiect, si anume de la faptul ca: ala tre sa isi vanda produsul, indiferent de cat de mult costa! Pentru asta a venit la un targ! Daca nu voia sa dea de cocalari, statea frumos in showroom si astepta sa vina clientul la el! Restul e can-can! Ce ne mai place sa discutam FIX pe marginea subiectului! :|
  5. Bec...ti se pare ca ma nemultumeste ceva? ) A fost doar o constatare la o stare de fapt...a romnilor! =)))) SI nu a zis nimeni ca este intrunire! Belboade...bem o bere, bem o bere! P.S. Vine si roackaru ala satanist de Sinner?
  6. Ba nene...imi zice azi Gixu. ca se intalnesc romanii din diaspora la o aruncatura de bat ne noi si...cand dau sa citesc topicul asta, ghici ce vad? Ceva tipic romanesc! Nu zic ce! Se intelege! ) Una peste alta...daca nu mi se intmpla nimic pana atunci, ajung si eu, cu masina ...mai ales ca sunt doar vreo 230 de km de la mine pana acolo!
  7. Mephisto...nu stiu daca te-ai uitat macar de curiozitate la profilul meu ca sa vezi ca...nu am BMW! Si nu...nu il ridic in slavi! Am avut numai japoneze pana acum. Dar pur si simplu daca ai merge pe o mobra ca asta ai intelege ce am vrut sa scriu! Apropo....eu am relatat despre K1200 si nu despre K1300! Spune-ne si noua, de curiozitate, ce motorete ai mai avut inainte de acest preaminunat Bking? Am avut posibilitatea(si am in continuare) sa merg pe B-king(chiar cu tobe 2Brothers si nu Bo$$) dar pur si simplu...nu am simtit nevoia sau placerea! Luigi...permite-mi te rog sa tusesc putin...sec!
  8. http://b365.realitatea.net/news/automatele-de-lapte-din-bucuresti-o-mare-pacaleala/
  9. Nasu are dreptate! verifica butonul de pornire in interior(cel pe care apesi sa porneasca)! acolo are o lamela de tabla cu arc care este posibil sa nu mai faca contact si sa nu dea curent!
  10. Stephon

    de prezentare

    Eu sunt relativ aproape de tine(dar nu de Bodensee). Stau intre Offenburg si Freiburg!
  11. Posesorul se vede clar ca este invatat pe enduro/supermoto deci...e invatat sa o "molesteze" enduro style! ) Este foarte agitat si de aici face miscarile bruste(inclusiv in schimbarea vitezelor) si dusul in ture foarte inalte. Asta o spun tot din experienta pentru ca la fel mi se intampla si mie dupa ce mergeam la padure si veneam dupa rupt in doua crossurile. Si mai este si latura cealalta a mersului pe motor in acest filmulet. Mersul in sine. Asta nu ca ar avea vreo legatura cu stricatul motorului. Observa cum sta in spatele masinii, cat de aproape si ce manevra brusca face in depasire. Cum intra in curbe cu piciorul iesit ca la SM. Cum depaseste un motociclist care era fix in curba. Cum intra foarte aproapede interiorul apexului sau cum depaseset masina care la randul ei voia sa depaseasca un biciclist! Sper ca nu l-am suparat sau enervat pe motociclist cu "criticile" acestea dar eu zic ca este mai mult spre binele lui! Comparativul...hmmm. Pai nu prea pot sa descriu senzatia de pe K pentru ca nu am mai intalnit-o pe alte japoneze! Suspensia si franele sunt din alt film! Datorita suspensiei fata/spate reusesti sa iei curbele intr-un mare fel! Franele la fel...franeaza succesiv chiar daca nu intra abs-ul. Este foarte lunga si destul de grea ca sa nu aiba acel moment de cuplu cand ar vrea sa se ridice pe o roata(cu toate ca foarte multi CP). Pozitia in sa mi s-a parut putin mai in spate, mai spre centrul mobrei iar ghidonul ciudatel fata de unul normal! Are rezervorul inalt iar eu fiind mai mic de inaltime puteam sa stau foarte bine sprijinit in el! Cand acceleram nu avea smuceala pe care o au celelalte 2. FZ-ul mi-a placut si el foarte mult dar eram obisnuit cu aceeasi putere de la GSXR. Pozitia mi s-a parut mai inalta dar la fel...eram obisnuit de la Hornet. Franele bune dar blocau roata destul de repede. Manevrabila ca si Z-ul numai ca cel din urma fiind mai scurt se simtea la intrarea in curbele in scurt! Intrii mult mai repede cu Z-ul in ele! Z-ul era mai usurel si mai agil! Era mai...bicicleta! la Z mi s-a parut suspensia pe fata moale si cutia de viteze mai scurta la Z decat la Fazer si mai zgomotoasa! Pe Z stateam mai aplecat peste ghidon decat pe FZ si asta nu prea mi-a placut!. Oricum...nu prea au termen de comparatie cele 3! Adica...prima cu celelalte doua!
  12. Fara suparare dar...dupa mersul din video imi cam imaginez de ce s-a stricat cutia! Ce se vede in filmare este un exemplu clar de stil foarte aiurea(sa nu zic prost) de mers. Nu agresiv, nu tare ci doar...prost(stilul)! Un mers cam fara noima! Asta se reflecta de multe ori si in utilizarea fizica a motocicletei de aici => uzura prematura sau stricarea unor piese! Dupa cum cineva spunea mai sus...un boxer nu este un motor de tinut in ture inalte! Pentru asta sunt 4L! Am mers cu K1200R si am mers si cu FZ1000 07 dar si cu Z1000 05. K1200 este peste toate la toate capitolele!(asta o spune posesor doar de japoneze). Pe langa astea...am mers cu zeci(nu ma laud aiurea) de motociclete de toate felurile! K1200R a fost d departe cea mai misto motocicleta cu care am mers! Dar despre fiabilitate, pe unde am citit nu am citit lucruri tocmai bune despre modele mai recente! Cert este ca...firma BMW a incercat mereu sa remedieze problemele astfel incat sa nu ii fie patat renumele!
×
×
  • Create New...