Sari la conținut

Pegaso98

INACTIV
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.unixauto.ro/Unix_Startlap_Form.aspx
  • Yahoo
    apaderau

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucharest
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso
  • Numar Moto
    b02yij
  • Club
    nici unul momentan

Informații profil

  • Motociclete detinute
    primul motor

Pegaso98's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumim pentru ca ne demonstrati in continuare ca traim in Romania , si din pacate tara este populata. Tocmai am vandut un street enduro ( aprilia pegaso ) pentru ca vreau enduro sau chiar cross. Din concluziile voastre am sa imi cumpar probabil un CAL ! S-au terminat parerile bune ? Sfaturile on topic ? Asa ca va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat practic ! Am mers aproape 2 ani pe un moto de 650 monocilindru , 180kg ( am 1.65h si chiar nu am avut probleme ). Am facut soft enduro si chiar as vrea sa trec la enduro. Nu am salariul de senator si nici un tati cu bani. Deci ce moto cu care sa intru prin paduri si pe dealuri sa imi iau ? Din start am sa imi iau platforma si ma duc cu masina pana la locatie deci nu ma intereseaza daca are far si semnale. Fiabilitatea este un mare plus , si de asemenea si pretul chiar daca stiu ca foarte greu se poate gasi asa ceva. De aceea apelez la experienta dvs. Ma intereseaza un brand , o capacitate cilindrica, 2t sau 4 t . Am sperante la ceva in weekend-urile din vara ? Bineinteles SH ! Va multumesc ! Repet , apelez la experienta voastra ! Fiecare este expert in ceva si de aceea exista forumuri si necunoscatori ca noi care intreaba in ele ! The topic is : Comunitatea Motociclistilor din Romania > Totul despre motociclete > Coltul Enduristilor > Ce Enduro Sa-mi Iau
  2. o poveste lunga ! pe scurt.. daca toti prietenii mei cu motoare prefera plimbarile prin Bucuresti si pe langa. Am vrut sa dau un exemplu ca se poate si mai departe ! Oricum degeaba. Se prefera berea in fata blocului si fotbalul pe strada ! Am sa vad tara asta singur , si sper ca am sa devin mai intelept si mai sigur pe mine. Un fel de pelerinaj )! a..si prietenei ii este frica sa mearga in spate !
  3. Salut, Am urmarit cu interes tot topicul si cred ca pana la urma tine si de bani dar si de dorinta de a evada. Spun asta deoarece dupa un an de moto prin bucuresti si imprejurimi, saptamana trecuta am plecat spre cheile dunarii( cazanele ). 900 km in 2 zile singurel si pot sa spun ca a fost extraordinar. Dar ne intoarcem la bani, dupa primii 250 de km , poc se aprinde becu la benzina, asa ca plinu. dupa alti 250 km iar plinu si tot asa. Dupa ploaie, soare excesiv, gropi, radare, dobitoci care nu au vazut motor in viata lor, durere s.a.m.d ,a venit si clipa aceea de relaxare. 100 km de la Orsova la Moldova noua ,serpentine , asfalt ca in palma , privelisti de iti taie rasuflarea. Mesaj pentru toti cu frica(cum aveam si eu ). Incepeti usor ,100 km , 200 km, 500 km si apoi vedeti daca puteti mai mult. (si daca poate si moto mai mult). De asta avem toti motoare , sa gustam din libertate si adrenalina, sa nu ne opreasca nimic(p.s. am statie cb asa ca nu am probleme ) , sa cureieram drumurile fara opriri. Deci incercati adevaratul sens al motociclismului ,chiar daca inseamna pentru voi 100 sau 10000 km. Oricum respect pentru toata lumea ! Asfalt uscat tuturor !!! p.s. weekendul urmator ( asta >sonysphere ) urmeaza bucovina 2 zile pe motor . and so on !
  4. Salut ! Ce este cu bara aia de cupru dintre oglinzi , si ce este chestia aia prinsa de ea ?
  5. Domnilor , Dupa lupte seculare care au durat defapt vreo 2 saptamani , am rezolvat-o . Dupa cum spuneam in primul topic, problema e foarte simpla dar complicat de gasit. AMESTECUL !!!!! In partea de dedesupt a carburatoarelor sunt 2 suruburi de reglaj. Cate unul pentru fiecare carburator. Pe toate forumurile srie ca trebuie desfacute intre 2 si 4 ture. Le-am setat la 4 ture normal dar facea la fel. Free Advice : Bagi nasul la toba si tragi in piept. Daca te ineca are prea multa benzina , daca nu simti mare lucru atunci are prea mult aer. Smecheria e sa nimeresti amestecul . La mine a venit un mecanic mai priceput a bagat nasu acolo si cu o surubeltina dreapta a reusit ce nu am reusit eu in 2 saptamani. ( aproximativ 8 ture desfacute la surubul de aer) Finally IT'S ALIVE !!! ALIVE !!!! In alta ordine de idei, de 7000km de cand o am ,nu a avut nici o problema. filtru ulei mann, aer ufi, ulei repsol 10w40 . Va salut cu tot respectul , sper sa nu aveti niciodata problemele pe care le-am avut eu si ASFALT USCAT !!! MEET U OUT THERE ! ma duc sa ma plimb de fericire
  6. Cam asa face . dar parca mai accentuat. Si nu merge la fel de rotund la relanti. De oprit oricum se opreste. Daca mecanicul din mine nu rezolva problema .... Cat a costat la UM reparatia ? Vis-a-vis de consum , a mea papa cam 8-9 in oras ( cu scurte momente de euforie: )) si afara la 90 la ora cam 6-6.5 la suta ! Mesaj completat Am sa il verific in dimineata asta cu un tester ! Sa vedem ..... SPER SA FIE DE AICI !!! MACAR SA GASESC PROBLEMA
  7. salut , Multumesc pentru sfaturi. Am verificat furtunele de aer si nu au gauri , ba mai mult le-am mai etansat pe la colturi doar ca sa fiu sigur. Aseara (ca na ..asta e boala mea , daca nu merge ,nu dorm pana nu o repar ) am desfacut capacul de la culbutori. Ambele roti dintate sunt sincronizare !!! Deci distributia e perfecta si intinzatorul e ca la carte ! Simptom nou descoperit aseara: TObele preliminare ( din fata ) se incing la rosu incandescent. Probabil ca am aerul prea strans ( ca prima oara am zis ca e de la tobe ca sunt infundate si le-am dat jos ! nu e de acolo ) . Acum de dimineata am vazut ca pot sa umblu la surubelele de aer fara sa dau carburatoarele jos. Am verificat bobina cu un tester cum zice in manualul de reparatie dar totul e ok . am schimbat si fisa ( fisa de opel astra modificata ) . keep in touch ! ps.s mai am cutia de viteze , bordul si pornirea si am desfacut toata motocicleta !!!!! MA OMOARA CU ZILEEEE
  8. Nu merge linku ! . Pai si pana la urma care era problema ? sau inca nu ai descoperit-o ? p.s. Ma imprumutati si pe mine cu o bobina de inductie sa vad daca e de acolo ? Se poate verifica cumva bobina ? testere etc ? - Daca nu e nici de aici , urmeaza jocul supapelor .
  9. Salut ! Problema mare !!!! Am un pegaso din 98 carburator si am o problema care deja m-a stresat la culme . Motorul nu sta la relanti , trage nistre rateuri si pana la urma se opreste. Daca ii trag putin socul (la rece) porneste fara probleme dar cand se incalzeste , imping socul , intra in turatia normala si apoi dupa 2,3 minute iar se opreste. Am citit despre toate problemele si am facut urmatoarele lucruri : - am desfacut carburatoarele si le-am reglat ( aerul era la 9 ture dar l-am dat la 4 ). - cuiul de la combustibil era ok - am schimbat bujia ( am pus d8ea ) - am verificat scanteia si pare ok , continua si puternica. - membranele si admisia in carburator -ok (fara pierderi) - instalatia de alimentare ok - i-am schimbat furtunele si am curatat sorbul din rezervor. - filtrele din carburator erau ok - filtrul de aer schimbat. - am curatat sorbul ala mic din carcasa filtrului de aer. Aseara am facut toate astea si si-a schimbat mersul , dar tot face probleme la relanti si la turatii foarte mari. Acum , din concluziile de pe forum mai am de schimbat bobina de inductie si de verificat jocul supapelor. Alte idei ? Sunt 100% sigur ca problema e minora dar nu mi-am dat seama inca. Toate problemele au inceput cand i-am dat mai tare odata , s-a auzit o bubuitura puternica si apoi s-a oprit motorul . In seara aceea nu a mai pornit. De dimineata facea exact cum am scris mai sus. Distributia ? A sarit de la punct. Chiar nu mai stiu ca deja nu mai pot. HELP !!!!
  10. lantul il curat cu un spray special de curatare de la Wynns - 25 ron ungere cu spray de ungere lant moto wynss- 45 ron Curatat la fiecare 2 saptamani sau dupa o plimbare mai lunga si a tinut deja 27000 km fara sa bata sau sa agate , si e ca nou . ( le gasesti la magazinele de piese auto ) In caz ca nu ai observat, filtrul de aer este invelit cu o protectie de metal care impiedica deformarea lui atunci cand incepe motorul sa traga mai mult aer. Daca ii pui burete o sa se infunde admisia . Asta in cazul in care il pui bine si etans. ca nu prea cred ca o sa reusesti cu un burete sa separi cele 2 portinuni din carcasa filtrului de aer . eu am cupmparat filtrul de aer original UFI cu 35 ron de la un magazin de piese auto. Trebuie sa te duci cu codul de pe el la ei.
  11. salut, Ai verificat instalatia de ulei ? pompa iti functioneaza cum trebuie ? ai presiune in furtune ? poate este un simplu dop format pe undeva ! Se raceste cum trebuie in mers ? sau sta mai sus temperatura ? Mesaj completat re: ulei in filtru de aer Ca daca nu ai nimic cu instalatia , atunci urmatoarea cauza ar fi motorul. Daca papa ulei atunci clar ca vorbim de segmenti , garnituri si etc. Mesaj completat p.s. cumpar un set de suporti laterali si coburi . SH de preferat !
  12. Salut , De curand m-am mutat si eu in zona si sunt interesat de intalnirile pe care le faceti. Am urmarit topicul cu atentie si observ ca multi nu aveti un loc unde sa mai mesteriti la motor sau sa le spalati asa ca va dau un sfat. ( de fapt 2 ) Spalatorie : La omv timisoara exista o forma de Self wash cu doar 5 ron . Astfel iti speli singur motorul pe unde vrei si cu ce putere vrei . De reparat : Eu lucrez la Unix pe timisoara si cum am inchiriat si o buna parte din parcare puteti sa veniti aici sa mai schimbati cate un filtru o placuta o idee etc, cat timp nu lasati murdar in urma ( am avut cateva incidente in sensul asta ) . tot aici sunt si 2 service-uri bune , si un atelier de tinichigerie . De asemenea de cand a dat caldura , eu si partenera mea de drum ( aprilia pegaso ) suntem interesati de cateva drumuri mai lungi, mai ales ca stam aproape de asa-zisa autostrada A1. p.s. - un itp moto in zona ?
  13. LGO ai dreptate , m-am gandit ca daca este un circuit inchis poate sa scoata uleiul prin vacum. Lucrez la un importator de piesse auto si m-am inspirat un pic .si apropo care vreti filtre , bujie si ulei de pegaso anuntati-ma ca le am pe stoc, se potrivesc de la masini Nici nu stiu ce sa fac cu busonul, deocamdata sta cu teflon gone for the weekend! see you in predeeal.
  14. ok la 18 la bikers in parcare , dar trebuie sa fac plinu acuma inainte .. si apropo se anunta ploaia serioasa. e ora 14 si se vad nori grosi spre ploiesti. Mai e cineva pe aici pe receptie ?
  15. salut , pentru vineri ora 18 , in benzinarie rompetrol otopeni, ne strangem cativa ... viteza max 100 ca sunt si incepatori printre noi . Respect si asfalt uscat !
×
×
  • Creează nouă...