Sari la conținut

cmatei

Super Membru
  • Număr conținut

    487
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://cmatei.homeunix.org
  • Yahoo
    mconovici

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

804 citiri profil

cmatei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. 21 051 GYENES (ROM) 03:00:06 00:22:20 @Smokey: nu stiu daca sunt buni timpii aia de pe eurosport, in comentarii Despres era la CP1 pe pozitia 4 sau 5. Oricum, a mers destul de tare azi. E posibil sa mai castige un loc la general.
  2. Mie mi-a placut tare de Coma, nu stia bine nici pe ce lume se afla, dar "Si mobra ce-a patit?"
  3. Si Regis, unul din fratii Vulliet (72) pare intepenit pe iritrack inainte de PV4. Ceilalti doi se apropie de CP2, desi la CP1 erau in urma lui. EDIT: au trecut de CP2.
  4. Dupa povestea cu degetul fisurat, asta nu e o stire prea buna. EDIT: Nr 79, MARCEL BUTUZA - KTM, SUPER PRODUCTION After his engine shut off at km 53 of the day’s special stage, Romanian biker Marcel Butuza fell – fortunately without harm – and is now trying to repair.
  5. Ideal ar fi sa ti-l poata lua cineva din germania, pentru ca altfel o sa dai comision la WU inca vreo 10 euro plus transportul inca vreo 30, plus vama 30% daca n-ai noroc, si uite asa iesi de 3 ori mai scump Daca totusi e musai, apeleaza cu incredere, cum zicea si remu1. Am luat piese de la el de mai multe ori... Inainte s-o comiti, asigura-te totusi ca aia e problema. Vezi ca s-a mai discutat problema pe forum, cel mai adesea crapa cealalta bobina, de pe alternator; aia e usor de refacut.
  6. Sau aici: http://www.hessler-motorsport.de/shop/prod...products_id=400
  7. Reveniti la subiect Lake of Tears - The Shadowshires. Nu e tocmai despre moto, da' eu zic ca se potriveste.
  8. Daca iti este "fizic imposibil" sa le determini viteza si vrei sa eviti un accident, da, le lasi sa treaca. Din fericire, nu e chiar imposibil. Trebuie doar sa vrei si sa te obisnuiesti sa o faci. Mie mi se pare complet nerezonabil invers: sunt 200m pana la el, DACA vine cu 50 am timp, deci ma bag. Recomandarea "daca vezi o motocicleta las-o sa treaca" e simplista, dar pleaca de la faptul ca viteza unei motociclete vazuta din fata e mai greu de apreciat decat a unei masini. Daca in locul ei era, sa zicem, o salvare, cel mai probabil ai fi sesizat de la inceput ca vine "anormal" de tare, si te-ai fi gandit de doua ori daca ai timp sau nu. Nu o lua ca simpatie de grup pentru mobrist, care e clar ca mergea periculos (si nu in ultimul rand ilegal). Problema e ca acelasi scenariu se intampla si la viteze mult mai mici, si duc la celebrul "nu l-am vazut, dom'le". Asa ca, ori o lasi sa treaca daca vrei sa nu-ti bati capul, ori ii apreciezi viteza pana la a doua zecimala Ori cauti dup-aia cu politistul a cui a fost vina...
  9. @AKY: la 800 saua e un pic mai lata decat la noi, poate de-aia are probleme. Altfel si eu sunt tot pe la ~1.80, si ajung ok jos, cu jugurile in pozitia cea mai de sus. Pot pune ambele talpi jos doar daca ma straduiesc, dar ma pot sprijini bine de tot pe ambele varfuri/juma' de talpa.
  10. Mi-am mai spus parerea, da' o repet: daca nu apreciezi viteza unuia care vine spre tine, se cheama ca nu te-ai asigurat. "Daca ar fi venit cu 60 aveam timp" nu e suficient. Asta inseamna ca te-ai uitat doar la ce distanta e, nu si ce viteza are. Foarte multi soferi considera ca atata e nevoie, dar mie unul mi se pare gresit. Fie si pentru faptul ca daca pocnesti un MIG terestru de-asta, tot tu ai probleme Ce-o fi fost in capul lui sa treaca in viteza foarte mare pe langa o strada de pe care ies alte vehicule (probabil te-ar fi putut si vedea ca vrei sa iesi), numai el ne poate spune...
  11. Rulmentii... Ar fi bine sa ridici cumva roata de la sol (cric central/suport) si s-o invarti/hatzani cu mana.
  12. Eu nu pot sa te ajut decat cu fisa asta: reglages_carbu_DR750_800.pdf
  13. Ar trebui sa te hotarasti ce vrei sa faci cu ea; pentru 2 calare + bagaje + ture lungi, e mai bun un bicilindru, chiar daca e ceva mai greu. Motorul mai elastic si putere in plus = confort sporit. O sa poti intra cu ea usor pe drumuri de tara, forestier sau similar. Adventure bike... confort, autonomie. BIG-ul face asta foarte bine dar solo, e cam la limita pentru 2 (se simte mai ales pe sosea). Nu te speria imediat de kg alea multe, sunt motociclete foarte manevrabile si au un mod al lor de-a sta pe drum Daca vrei enduro (poteca, "drum" neamenajat), n-ai ce sa cauti in tabara asta. Nu se pune problema de 2 calare, si fugi de kg in plus. Nu le poti avea pe amandoua.
  14. Eu mi-am luat BIG pentru ca e mare, tot in ideea de pasager si bagaje. Concluzia dupa vreo 3 ani e ca e ok, dar nu grozav. Solo + bagaje e insa perfect ca adventure bike. Pentru 2 calare e o idee underpowered iar saua e destul de incomoda (asta probabil se poate rezolva). Pentru 2 calare ar fi buna o vaca si mai mare (transalp, AT, supertenere, etc). In categoria asta, singurul avantaj al BIG-ului e ca e sensibil mai ieftin... Zgomotos ?! Depinde de tobe. Gurmand ... nu se compara cu motoarele noi, dar ~5.5/100 cat ia al meu e rezonabil. O sa mai auzi si ca vibreaza, dar nu e asa rau. Nu e F650-smooth, nici KTM E la fel de fiabil ca restul DR-urilor (citeste: nu da pe-afara, da' nici rau nu e). Eu am avut/am probleme cu al meu, dar unele erau evitabile si celelalte sunt ok la varsta lui ('88). Ma astept sa treaca usor de 100.000 (70k acum). Despre manevrabilitate nu stiu daca 650-ul e "mult mai manevrabil". Personal, ma cam indoiesc ca-s diferente asa de mari (ignorand kilogramele in plus, evident). Eu am 750-ul, care are niste avantaje fata de 800: 15-20kg mai usor (adica fix cat un 650 din astea mai vechi de '97), rezervor de 29L, dar... e foarte vechi. Il compari cu mobre cu 5-10 ani mai noi. In concluzie: pentru pasager + bagaje e ok, dar se poate si mai bine. Daca esti dispus sa compromiti ceva mai mult la aspectul asta (eu asa as face, la banii astia), alege 650 in loc de 800. N-o sa fie mult mai rau cu pasager, cat o sa fie mai bine solo. Eu as alege un 750 mai nou, da' nu se poate
×
×
  • Creează nouă...