Eu mi-am luat BIG pentru ca e mare, tot in ideea de pasager si bagaje. Concluzia dupa vreo 3 ani e ca e ok, dar nu grozav. Solo + bagaje e insa perfect ca adventure bike. Pentru 2 calare e o idee underpowered iar saua e destul de incomoda (asta probabil se poate rezolva). Pentru 2 calare ar fi buna o vaca si mai mare (transalp, AT, supertenere, etc). In categoria asta, singurul avantaj al BIG-ului e ca e sensibil mai ieftin...
Zgomotos ?! Depinde de tobe. Gurmand ... nu se compara cu motoarele noi, dar ~5.5/100 cat ia al meu e rezonabil. O sa mai auzi si ca vibreaza, dar nu e asa rau. Nu e F650-smooth, nici KTM E la fel de fiabil ca restul DR-urilor (citeste: nu da pe-afara, da' nici rau nu e). Eu am avut/am probleme cu al meu, dar unele erau evitabile si celelalte sunt ok la varsta lui ('88). Ma astept sa treaca usor de 100.000 (70k acum). Despre manevrabilitate nu stiu daca 650-ul e "mult mai manevrabil". Personal, ma cam indoiesc ca-s diferente asa de mari (ignorand kilogramele in plus, evident).
Eu am 750-ul, care are niste avantaje fata de 800: 15-20kg mai usor (adica fix cat un 650 din astea mai vechi de '97), rezervor de 29L, dar... e foarte vechi. Il compari cu mobre cu 5-10 ani mai noi.
In concluzie: pentru pasager + bagaje e ok, dar se poate si mai bine. Daca esti dispus sa compromiti ceva mai mult la aspectul asta (eu asa as face, la banii astia), alege 650 in loc de 800. N-o sa fie mult mai rau cu pasager, cat o sa fie mai bine solo. Eu as alege un 750 mai nou, da' nu se poate