Sari la conținut

sekaba

Membru
  • Număr conținut

    168
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    nu
  • Club
    nu

sekaba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sekaba

    Accident Constanta

    Zona aia este foarte periculoasa, nu numai pt motociclisti. Multe accidente au fost acolo.
  2. Oricine, nu conteaza. Daca se prezinta in 24h la politie nu-i bai. Baga scuza de ochii lumii gen "aveam treburi urgente", spune ca nu e lovit si gata, pac pac.
  3. sekaba

    Accident Aprilia Rs

    Nu ai voie sa patrunzi in intersectie pe culoarea galbena a semaforului. Iar daca tot fortezi galbenul, macar sa fii cu ochii-n patru si sa te asiguri ca nu te prinde rosu sau nu dai peste unu. Legea spune ca trebuie sa circuli cu o viteza suficient de mica incat, daca esti nevoit, sa poti frana in conditii de siguranta. Adica suficient de incet incat daca se arunca unu pe trecere tu sa nu te urci pe el. Practic asta face apel la simtul de observatie al soferului, daca vezi pe unu pe trotuar in dreptul trecerii ca ar vrea sa treaca, incetinesti si tu cat sa nu faci buba. Ce daca il scoate pe el vinovat, tie ti-e bine sa stii ca ai omorat sau ai lasat paralizat un om? Aceasi situatie la apropierea de o intersectie, dirijata sau nu. Tre sa mergi cu o viteza care sa-ti permita sa opresti in siguranta in caz ca se intampla vreo belea.
  4. sekaba

    Accident Aprilia Rs

    Daca "shumacheru" era pe motor si pleca pe verde si era lovit de o masina care a fortat galbenu si a ajuns pe rosu in intersectie, se lasa cu injuraturi grave aici. Asa, avem pe "amaratu cu rs" care trece pe rosu si devine victima. Inteleg acuma, prudenta cat mai mare in trafic, dar totusi, sa nu tinem partea motociclistilor doar pentru ca de cele mai multe ori accidentele nu se petrec din vina lor.
  5. In momentul cand la politie esti tratat cu sictir, indiferenta si nesimtire, poti spune ca are ceva cu tine, ca nu-i place fata ta. In momentul cand organul il ajuta pe alalalt sa completeze declaratia, probabil ii spune sa scrie ca era deja pe banda a 2a si tu ai intrat in el, atunci poti spune ca sunt mana-n mana. Daca ai timp eu zic sa mergi la proces. Pe viitor de fiecare data cand da unu peste tine si ai cazut, cheama salvarea. De unde stii tu ca nu ai leziuni interne? Plus ca altfel se trateaza cazul, mai nasol sa plege ala de la locul accidentului cand pe tine te-a luat salvarea.
  6. Corect. Niciodata la un accident dintr-un vehicul in miscare si unul in stationare nu va fi ala parcat vinovat.
  7. A-L-E-X ce ai zis tu acolo nu se poate aplica in cazul in care numarul este lipit sub codita. Pe de alta parte, ti se retine talonul daca: v) vehiculul nu are montată una din plăcuțele cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare; Iar prin montat se intelege ca numarul este pus in suport, la locul lui. Unui prieten i-a luat talonul acum cateva saptamani din cauza asta.
  8. Nu stiu de unde ai putea cumpara din Romania detector radar cu modul GPS, insa daca o faci, harti ale Romaniei care sa contina locatia radarelelor fixe exista. Asa ca iti poti comanda detectorul de afara si aici ii bagi harta. Alternativ te inarmezi cu un PDA cu GPS sau direct cu un GPS pt motociclete (ca alea de pe Louis) si bagi la astea harta cu radare.
  9. - Inasprirea examenului pentru obtinerea permisului de conducere (indiferent de categorie), si aici ma refer in mare parte la proba practica, si nu la sala, care este egala cu 0 cand iesi pe strada. Sa te vada aia in mers daca tu cunosti legile, nu cu pixu in fata. - Separarea clara in legislatia vamala a autoturismelor de motociclete. Vanzarea/importul de motociclete/scutere ar trebui incurajata. Tot aici ar merge si ceva gen scutirea de la impozit a motocicletelor/scuterelor inmatriculate in orase mari (municipii), pentru ca ajuta evident la fluidizarea traficului. - Supravegherea atenta a service-urilor care fac ITP-ul, sa se evite astfel acordarea ITP-ului unor vehicule cu grave probleme (frane, lumini) care ulterior pun in pericol restul participantilor la trafic. - Suplimentarea politistilor prin orase. De preferat cei pe motociclete dar nu numai, deoarece sunt foarte mari sanse ca cineva sa faca o tampenie (trecut pe rosu, neacordat prioritate, taiat linia continua) fara sa-l vada si sa-l amendeze cineva. De fapt, cred ca in 80% din cazuri primesti amenda pt neacordare de prioritate de abia cand ai facut accident, pana atunci nu te opreste nimeni. Tot aici ar veni monitorizarea intersectiilor de camere de supraveghere, care sa-i taxeze pe toti care trec pe rosu. - Obligarea motociclistilor ca pe timp de noapte sa utilizeze macar partial echipament reflectorizant. Orice ati zice, dar diferenta dintre unul in geaca de piele neagra si unul in geaca de piele neagra cu ceva reflectorizant pe ea (sau chiar o vesta d-aia verde de 200 de mii) este imensa pe timp de noapte. - Modificarea legislatiei de omologari, sa devina mult mai permisiva in privinta custom-urilor sau altor modificari - Marirea limitei de viteza in localitati pe timp de noapte, intre ora 01:00 si 05:00, de la 50 la 70km/h. Nu de alta, dar cand stai cu radaru pe bulevardu gol si intr-o ora trece un singur sofer si ala are 65km/h, mi se pare ca stai cu japca.
  10. sekaba

    Ne-am Imprastiat Si Noi

    Si in momentul cand te-a trantit pe jos pe tine te incalzeste cu ceva ca a fost sau nu vina lu ala? Cand tu puteai evita accidentul circuland mai atent, mai conteaza ca a fost vina lu ala? Legea rutiera este destul de simpla: imparte pe cei implicati intr-un accident in vinovati si nevinovati de producerea sa. Dar cand tu esti in spital, cu ce te ajuta faptul ca a fost vina lu ala si nu a ta? Eu zic ca e mai bine sa previi ceva decat sa cauti sa gasesti si sa pedepsesti vinovati, cel putin din punct de vedere al victimei. Referitor la celalalte comentarii gratuite, nu cred ca este aici locul unde sa le discutam.
  11. sekaba

    Ne-am Imprastiat Si Noi

    Si soferul microbuzului ala pun pariu ca nu avea permis de ieri, nu? Eu zic ca si ala tot de vreo 12 ani conducea. Iar tu tre sa intelegi ca ce ai patit tu nu are nicio legatura ca erai cu motoru si ala cu microbuzu. La felul si conditiile in care mergeai si cum te comportai (partea aia cu rupt oglinzile a fost delicioasa) puteai sa fii si in limuzina ca nu lasai o impresie mai buna. Norocul sau ghinionul este cu totul altceva de ce ai avut tu parte. Ghinion aveai in momentul cand mergeai frumos pe strada cu prioritate si-ti iese unu din laterala fix in tine, fara sa poti sa faci nimic. Tu insa mergeai oarecum la limita, faza cu mers in paralel cu microbuzul pe dreapta lui cred ca poate sa-ti zica mai oricine de aici ca a fost un "accident care astepta sa se intample", vorba americanilor. Iar din nou, treaba asta nu tine numai de motor. Tine de ceva numit "conduita preventiva", care inca de acum cativa ani isi gasea locul in legislatia rutiera (am vaga impresie ca acuma au scos-o). Iar daca tu dupa 12 ani de carnet nu realizezi ca nu e bine sa faci anumite chestii in trafic, eu te intreb: ce ai invatat in aia 12 ani? Sa nu mai zic ca mersul fara RCA este ceva foarte grav care te putea costa farte mult, iar faza cu rupt oglinzile nu are legatura nici cu motorul, nici cu accidentul, ci mai mult cu omul. Si acuma, sincer, eu nu faceam misto de tine. Doar faceam niste observatii legate de felul cum a expus POW situatia. Si stai linistit, nu merg pe jos.
  12. sekaba

    Ne-am Imprastiat Si Noi

    Asta e ca in bancul ala cu "Pai daca vine alt smecher?"
  13. sekaba

    Ne-am Imprastiat Si Noi

    Mi se pare amuzant ca intr-un trafic plin de "conservari prosti" sau "idioti", voi erati aia care mergeati fara asigurare, depaseati pe dreapta si imparteati pumni in oglinzi, suparandu-va cand nu se rupeau.
  14. Dacian, corect. magic4ce, in Constanta majoritatea cu viteziste, mai ales cu d-astea mai noi, sunt niste basinosi, care-si iau motorul exclusiv pt figuri.
  15. Mi se pare mie sau link-urile au ceva probleme? Mie cam pe orice apas ma duce la www.RepairManualClub.com . Adica sa zicem ca apas pe Yamaha YZF-R6 SuspensionGuide si ma duce tot la pagina principala. Oricum, service manual pt Yamaha R6 model 2005 ma interesa si pe mine.
×
×
  • Creează nouă...