Sari la conținut

brainwash

Membru
  • Număr conținut

    259
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ligius.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    TM 81
  • Club
    Wild Riders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    VFR 750

Vizitatori Recenți Profil

436 citiri profil

brainwash's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Accidentul s-a intamplat in Timisoara, posibil ca vinovatul sa fi parasit orasul. /index.php?showtopic=420706
  2. Subscriu si eu pentru Ghiroda, cu ceilalti n-am avut experienta, mi-am montat cauciucuri noi acum un an si si acum merg bine. Cat despre desteptul de mai sus care scria de 'roata' de echilibrare - exista echilibrare dinamica (cum vezi la vulcanizari) si echilibrare statica cu balanta de torsiune, cum are baiatul. Asa ca nu e chiar ochiometric, rezultatul e acelasi cu cel obtinut la echilibrare dinamica.
  3. Nu stiu, noi nu le-am vazut trecand. S-ar putea sa existe si un alt traseu, oricum initial era un pod care acum e in lucru. Loganurile aveau cate 3-4 pasageri, probabil sa aiba cine sa impinga
  4. Pai atunci ce mai astepti? Da-i bataie Nu stiu cum sa-ti recomand, noi l-am facut de la Obarsia Lotrului inspre Negresti(?) si personal mi s-a parut mai ok asa. Ar mai fi si ideea ca daca pleci din Obarsie urci prin padure si e mai relaxant decat sa cobori. La fel, cu bolovanii, am prins mai greu la urcare si greutatea nu e in maini, dar in rest e cam acelasi lucru din orice directie ai lua-o. Multumim. Cu englezul ne-am intalnit si pe Transfagarasan Era decis baiatul sa faca toate traseele, ca dupa aia se intalnea cu nevasta Apropo, tot el ne-a povestit ca anul trecut sau acu doi ani a facut ceva munte din Tibet, pana la 5500m. Drumul e mai usor decat Transalpina, e croit pentru camioane, inchiriatul unei motociclete e 5 euro (sau dolari?) pe zi si iti da si una pentru piese de schimb. Benzina banuiesc ca e si mai ieftina iar fetele aproape pe gratis Acum patima e sa-mi modific suspensiile si ghidonul pentru a face fata la drumuri din astea, un scut ca la transalp si niste protectii laterale... pentru orice eventualitate. Daca le pun astea la punct ne vedem pe ce drum vreti voi
  5. Scuze ca ma bag ca... Filtrul de polarizare se poate pune si la compacte si e ok. Eu de exemplu ma uit la cer, gasesc pozitia filtrului prin rotire dupa care il pun in fata camerei. L-am cumparat acu 4 zile, dar pana atunci am folosit niste ochelari de soare cu polarizare (15 lei). Vezi ca de la Canon cam toate compactele au un inel ce sa da jos prin desfiletare si apasare pe un buton. Faci un tub adaptor si montezi filtrul. Cam toate filtrele de polarizare au si filtru UV, asa ca ai 2 in 1.
  6. As vrea io, dar tre sa merg la o nunta... Baietii nu stiu cat chef au pt ca a avut loc un eveniment nefericit in familia unuia dintre noi chiar aseara Traseul a avut in total 1000km (parcursi sambata si duminica) din care mai mult de jumate au fost prin gropi. Cine n-a avut probleme cu fundul pana acum, de acum are
  7. Rog un admin sa uneasca topicul asta cu /index.php?showtopic=239566
  8. Nu te mai chinui cu kilometrajul original, pune-ti inca unul de bicicleta sau de pe louis (vezi sa mearga si peste 100/h). Ai trip meter, sa stii cat ai mers cu benzina din rezervor, ce viteza maxima ai avut si alte facilitati. La turometru cred ca se poate adopta aceeasi solutie si sa-ti arate in multipli de sute de ture, trebuie facut doar un simplu calcul matematic. Exemplu, daca la o rotatie a motorului cablul face tot o rotatie: 10km/h...1000rpm -> 1/6km...1000 rot -> R (raza rotii, ce trebuie bagata in vitezometru) e 1.000.000/(12*PI) mm = 26525mm. E doar un exemplu ipotetic, va trebui sa afli de fapt care e reductia pentru cablul de turometru.
  9. Multumim Se poate face cu orice motocicleta de fabrica traseul, dar nu e recomandat Problema se pune cu garda la sol (eu n-am prea avut problema asta, am fost si prin locuri mai dificile) si oboseala acumulata. O regula ad-hoc spune ca preferabil e sa ai un motor cat mai usor si s-ar putea cu Marauder de 250 nemodificat sa-l faci fara prea mari probleme. O alta problema e pozitia pe motor, la chopper stai comod, cu mainile mai sus si ajungi usor cu picioarele pe langa. La unul de viteza stai sus iar la coborare te sprijini in maini. Ultima problema ar fi sa te gandesti cat de mult tii la motocicleta. Daca esti genul care o lustruieste toata ziua si gandul ca poate o scapi iti face pielea de gaina atunci nu are rost. In schimb daca ti-ai luat motor sa mergi cu el atunci merita. Traseul de Transalpina l-am facut cam in 2h, cu pauze destul de lungi pentru poze si povesti. Cu o motocicleta cat de cat comoda il faci destul de lejer in 45 de minute. Vremea a fost excelenta, noaptea am prins 7 grade la Obarsia Lotrului , cam 17-20 de grade pe Transalpina si vreo 30 sau mai mult in Sibiu. Asteptam recomandari de alte trasee interesante.
  10. Am plecat din Timisoara pana la Obarsia Lotrului, drum de 200km pe care l-am facut in 12 ore... Intr-o ordine oarecare, cam astia am fost: - Honda:Africa Twin, Transalp, Shadow(!), VFR(!), Deauville - Yamaha: Virago(!) - Kawasaki: Z7(!) - MZ:ETZ () Scuzati calitatea pozelor, sunt exact asa cum le-am scos din aparat, la lucru n-am voie cu softuri din 'alea' Undeva intre Lugoj si Caransebes unde am stat cam 6-7 ore din cauza unei probleme (prietenii se cunosc la greu): Ajunsi la 5 dimineata la Obarsia Lotrului: Vad ca nu ma mai lasa sa postez atasamente. O sa continui aici, dar pe scurt, daca ar fi sa mai merg inca o data pe acolo n-as mai face-o acelasi motor. Mi-e mila de el dar parca mai mila mi-e de mine Peisajele de acolo in schimb sunt de neegalat. Pe net n-o sa prea vedeti poze cu portiunea dificila din Transalpina, acolo numai de poze nu-ti arde pentru ca daca te-ai oprit greu te mai urnesti. Am sa fiu si eu printre cei care spun - dacai ai o vitezana sau un chopper nu prea ai ce cauta pe acolo Se poate, nu e inabordabil, chiar cu un chopper ai ceva mai multe stabilitate. Cele mai mari probleme cred ca le-am avut eu, cu un motor de 230kg (20L benzina doar) cu centrul de greutate sus. M-a surprins sa vad atat de multe Loganuri pe acolo, dar cam la toate mirosea a ambreiaj ars La coborarea inspre sat vedeti ca e o portiune cam de 1-2km de pietricele, unele sunt fixate, altele nu. Prin Transfagarasan n-am sa mai calc in viitorul apropiat, acolo e taramul 'manele reloaded', bisnitari si in general lume care se plictiseste duminica sa stea acasa. Mergeti o data daca n-ati fost dar in rest n-are rost sa ingrosati randul celor care merg la iarba verde pe munte. Am filmat cam tot drumul cu telefonul pus in geanta de rezervor, poate o sa le pun si pe alea undeva pentru cei care sunt curiosi. Trecerea prin raulet, nu pune prea mari probleme: Iti tot rupi gatul uitandu-te dupa peisaje: Cat curaj pe fata asta Ceva caravana Touareg, 30 de masini Drumul ce serpuieste linistit nu prea lasa sa se intrevada dificultatea ultimei portiuni: Portiunea de final: Cam atat, restul pozelor nu stiu de ce nu ma lasa sa le atasez (da, au sub un mega). Ne-am intalnit cu un englez, Chris Bright parca a zis ca-l cheama. Urma sa mearga pe Transfagarasan si apoi EnduRoMania. Cu DR-Z de 400 se juca pe munte: Nimanui nu-i mai ardea de poze pe aici: Englezu' zicea ca pe aici is 2200m altitudine: Mda, se pare ca forumul nu stie sa citeasca rotirea din EXIF. La Pestera Muierilor pana si asfaltul era fierbinte Barajul de la Vidraru, un bun de larg consum: Ca si Transfagarasanul de altfel: Balea Lac, o noua locatie propusa pentru nunti si botezuri: Bonus: Ocna Sibiului, un fel de 'vine marea la munte' Recomandat pentru cei ce nu stiu sa inoate:
  11. Urmeaza sa facem si noi (un grup) acelasi traseu weekendul viitor, plecand din Timisoara. Dupa ce am vazut pozele si am citit, traseul se poate face cam cu orice motor, vointa sa ai. Sa nu faceti greseala sa o luati pe drumul gresit (ca noi acu 3 ani) cand am luat-o pe cealalta portiune din DN67c. Fiind mai mult zona impadurita noroaiele persistau cu lunile si roata se afunda pana la butuc. Iar daca ai si cauciucuri uzate nu prea poti sa o tii din frau. Sunt surprins cand o mai luam pe cate un drum de munte si intalnim ba un grup de choppere, ba unu de vitezane... lumea a inceput sa savureze peisajele si isi dau seama ca parintii faceau aceleasi trasee cu Mobra.
  12. Apropo de asta am testat si eu ieri compresia la motorul meu si am avut 16-12 (spate) 15-12 (fata) bari. In manual scrie 14 bari compresia ideala. Cifrele 12 mi se par reprezentative pt numarul de km ai motorului (poate chiar un pic mari) dar 15 si 16 mi se par exagerate. Am repetat de mai multe ori masuratorile, toate la rece si fara sa fi pus ulei in capul cilindrului. Care ar fi explicatia?
  13. Eu sincer sunt satul de felul in care se circula asa ca am decis ca de acum sa-i ard legal pe cei care imi taie calea - ilegal. Cum mai tot timpul am pasager in spate (imi va fi martor) voi lua numarul acestuia si ma voi duce la politie. Chit ca o sa fiu de 5 ori pe zi acolo, nu-mi pasa, prea multi circula fara a avea habar de reguli. Voi incerca sa-l opresc pentru a-i spune ca ne vedem la politie sau imi fac un afis pe care pasagerul i-l arata, in caz ca apuc sa-l mai prind. Pentru cei care au de gand sa carcoteasca va spun ca functioneaza, am mai aplicat, dar o sa incerc sa fac o regula din asta, mai ales ca circul regulamentar. Va sugerez sa faceti si voi la fel si vor prinde de frica - nu vor fi mai atenti decat cand vor fi arsi la buzunare.
  14. Impresii post-chef: prezenta a fost destul de numeroasa si lumea a parut multumita. Sunt sigur ca organizarea s-a ridicat cu mult peste nivelul de anul trecut. Multumiri trupelor Mop si Effect care au facut soundcheck de la ora 12 la ora 16, cu schimbul, pe scena si ne-au incantat urechile cu muzica de toate genurile. De asemenea si participarea lor alaturi de trupa AIM a fost fantastica, pentru cei care au avut rabdare sa stea pana la ora 22 si mai tarziu. Intr-adevar au fost mai multe concursuri, in poze e reprezentat 'Carul Dracului'. A mai fost un concurs de baut bere cu 'piruete', concursul de decibeli si un butoi de bere pus la bataie pentru atentie la sponsori
×
×
  • Creează nouă...