Sari la conținut

LinX

Super Membru
  • Număr conținut

    1.007
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    R1200 GSA '10
  • Numar Moto
    9 69

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 900A ('05), Yamaha XJ600s Diversion ('92), Cagiva River 600 ('95)
  • Interests
    Multe si marunte...

Vizitatori Recenți Profil

2.159 citiri profil

LinX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. » Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu.
  2. Ca tot n-am mai dat pe-aici de vreo doi ani, ma gandeam sa va zic una tare. Sau ma rog, eu nu stiam chestia asta si cand am aflat, anul trecut, am ramas un pic masca... Rezervorul de la Adventure (DOHC, 2010) este de 36 de litri. Evident, am aflat dupa ce am facut pana prostului (din cauza unei estimari gresite a bordului) si am facut plinul. Ca sa fiu sigur ca nu am gresit cu ceva, am repetat "experimentul", mergand cu o canistra la mine umpluta cu fix 5L, pana cand n-a mai pornit motocicleta. Dupa canistra am mai alimentat 31 L. Calculatorul nu imi ia in calcul acesti 3 litri "extra". Cand intru in ei, autonomia este 0.
  3. Ha ha! Tocmai ce-am raspuns cuiva acum pe PM care ma intreba acelasi lucru... sper sa nu fi fost mai multi, ca aveam inboxul plin si asta era ultimul mesaj pe care am putut sa-l vad. Va trimit un copy/paste acum cu ce i-am raspuns si lui, destul de detaliat. Motivul pentru care am preferat sa nu postez aici si sa arunc cu noroi in ei in public (mai mult decat o fac acum), este pentru ca intr-un final problema pentru care ajunsesem la ei a fost rezolvata. Dar foarte greu, cu magarii si neatentii din partea lor. Daca cumva intra cineva de-acolo sau vreun cunoscut si o sa-mi ceara explicatii pentru afirmatiile mele "neobrazate", o sa dezvolt. Multumesc, am notat.
  4. (Salutare si La multi ani! ) Imi poate recomanda cineva un service / garaj / nene in strada etc care sa-mi schimbe lichidul de frana la GSA'10 si sa respecte urmatoarele conditii: - sa stie despre ce e vorba - operatiunea sa fie facuta cu tot ce presupune ea (aerisit inclusiv ABS daca e cazul bla bla) - sa pot sa fiu de fatza si sa ma holbez (chestie care ii depaseste pe cei de la Bavaria, pentru care inteleg ca si montarea unei camere video e prea mult) ? De baietii din Domnesti nu vreau sa mai aud vreodata. Am mai citit pe-aici de Dan Cata, dar na, ce sa zic... n-ar strica sa fie cineva un pic mai aproape. Multzam anticipat!
  5. Waa, 2 dimineata, cu motorul? Eu oricum n-aveam decat astea doua zile, deci un Thassos nu prea mergea la mine. Drumuri bune si distractie placuta! Buna si scuze ca nu am apucat sa raspund pana acum. Eu ar trebui sa ma intorc vineri seara in Bucuresti sau ma rog, sambata dimineata daca n-as fi foarte departe. As fi preferat sa plec de maine, chiar daca daca era dupa pranz. Poate merge si de vineri, nu stiu ce sa zic, oricum n-am nici io o idee clara de traseu sau ce-as vrea sa fac. (Mers la permis = +50? Asta ar fi incet? In fine, nu cred ca-i problema cu viteza)
  6. Chiar daca am pierdut startul azi, ma gandeam sa bag o tura pe undeva maine - poimaine. Amatori, propuneri? Ca preferinte, as evita autostrada si nu pot sa merg chiar legal (gen un +30 kmh acolo, sa simt vantul mai bine), desi as fi cu bagare de seama zilele astea la radare. Deci... mare, munte, bulgari, sarbi? (Tel meu e trecut la profil)
  7. Foarte discutabil... As fi venit la chestia asta pentru atmosfera daca e. Ma indoiesc teribil ca ar fi in interesul cuiva. Poate ca acum 5, 6 ani se justifica o astfel de (simpla) atentionare a soferilor... acum nu poate fi decat o distractie pentru participanti si cei care sunt prin zona si asista la spectacol.
  8. Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete. 2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili".
  9. Nope. Dar comentariul era vis-a-vis de jucatul cu ghidonul la GSA. Pana la urma cred ca am inteles la ce te refereai... diferenta pe curbe stranse / ace de par, unde la GSA te folosesti mai mult de bracaj. (?)
  10. Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele.
  11. Baietii de la Bavaria mi s-au parut super de treaba (pe sefu' lor, Emanuel, n-am apucat sa-l cunoasc prea bine). Problema acolo pare sa vina de sus de tot... probabil nu sunt considerate necesare un buget mai serios si o atentie mai mare acordate segmentului moto. Altfel nu lasi mecanici priceputi si apreciati sa plece si te gandesti macar sa pui un amarat de geam intre client si motocicleta aflata in service. A mea a avut doua schimburi de Power 1 4T 10W-40, cat i s-a facut service-ul in Germania (2011-2012). La noi am vazut ca nu prea se gaseste. Oricum, cu 10W-50 n-am simtit nici o diferenta si parca a si consumat mai putin ulei.
  12. Pentru ca altceva se intelege din primul post, unde ai precizat destul de clar: "Regulamentul este simplu: aduna cat mai multi kilometri (puncte) intr-un interval de 32 de ore pentru a castiga."
  13. Marca nu conteaza, insa pentru 1200 GS este recomandat doar 75W-90 pentru cutie, API-GL5 din cate stiu (oricum, cam toate sunt uleiuri sintetice cu norma GL-4+GL-5; ca fapt divers, nici una dintre cele doua norme nu o include pe cealalta). Am mai auzit ca la cardan au pus unii si 85W-140, la cutie insa nu am vazut pe nimeni sa recomande alt tip. Repet, vorbim de 1200. Nu trebuie sa scrie asa ceva si pe foarte multe nici nu e trecut acest cuvant, nici pe etichete nici pe fise. Ambele norme (GL-4/GL-5) acopera si angrenajele hipoide, in anumite conditii de presiune si viteza.
  14. Cristi, nu vreau sa fiu "ala contra" sau ceva... Tot ce zic e ca o astfel de chestie n-ar trebui prezentata ca o iesire la plimbare. Stiu si topicul mai vechi pe tema asta. Acolo oricum, ai specificat din start care e treaba si se intelegea ca e ceva nu pentru toata lumea. Si acum, legat de riscuri, chiar credeti ca nu sunt semnificative? Din punctul meu de vedere n-ai cum sa castigi asa ceva daca nu iti asumi niste riscuri destul de serioase. Chiar daca esti constient ca n-ai sanse la "locul 1", o sa tragi tare sa iesi cat mai bine, altfel de ce mai participi, nu? De-acord, ar trebui sa fie fun, cel putin pana cand cineva o pateste (desigur, pe barba lui...) Si din pacate, da, de-asta mi-ar fi si frica sa particip la asa ceva. Sigur voi fi in transa si voi merge mai aiurea decat la o iesire normala. Nu stiu in ce masura as fi (complet)idiot daca as face asta... orcine poate fi furat de val, mai ales daca vrea sa inoate in larg. Faptul ca este un risc doar sa te urci in sa nu inseamna ca trebuie sa plusezi. Desigur, este doar o parere.
  15. Io zic ca aici avem o problema... Pe multi ne anima ideea unei "batalii" in kilometri, dar hai sa ne gandim si ce presupune. Oricat de relaxati am fi si oricat de bine ne-am cunoaste limitele, pe cei mai multi competitia ne stimuleaza sa incercam sa depasim aceste limite. Si mi se pare logic ca anumite riscuri sa vina la pachet. Cat mai multi km intr-o limita de timp "pentru a castiga" inseamna INTRECERE, oricum s-ar pune problema. (Intrecere pe drumuri publice...) Ar fi o treaba daca ar exista posibilitatea sa impui niste limite de viteza si timp (tracker GPS / tahograf...) dar chiar si asa nu poti sa faci nimic in privinta depasirilor la limita de ex. Iar legat de nr de km in general (fara limita de timp), cred ca aici iar gresim cand facem din kilometru o unitate de masura a motociclismului.
×
×
  • Creează nouă...