Jump to content

LinX

Super Membru
  • Content Count

    1,007
  • Joined

  • Last visited

About LinX

  • Rank
    Călător călare

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    R1200 GSA '10
  • Numar Moto
    9 69

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM 900A ('05), Yamaha XJ600s Diversion ('92), Cagiva River 600 ('95)
  • Interests
    Multe si marunte...

Recent Profile Visitors

1,794 profile views
  1. Salutare, nea Luigi! Da, nu m-am gandit sa precizez... Bucuresti. Telefonul l-am trecut in semnatura si la profil.
  2. Cum am scris si in titlu, sunt f putin folosite. Desi le am de vreo 5-6 ani, le-am purtat la vreo 4 iesiri si o tura de o saptamana, toate pe sosea. Sunt blindate, nu se pune problema de apa sau frig cu ele... dar nu sunt stilul meu pana la urma. Au doar cateva zgarieturi, care se pot observa in poze. Marime 44 (sunt un 44 "normal" spre mic si pentru un picior nu foarte lat) Pret: 780 lei
  3. L-am trecut in subsol si la profil. Mersi!
  4. 84.500 km, unic proprietar in tara. Model 2010, prima inmatriculare 2011 (Germania). Adusa personal din Germania in 2012 la ~12.000 km. Este modelul DOHC cu 110 CP, 4 bujii, 8 supape si reglajul acestora prin pastile (care nu se face mai niciodata, doar se verifica). Sunetul esapamentului este de asemenea diferit fata de modelele SOHC (2004-2010). Ingrijita si iubita pana in prezent! Motocicleta are cam tot ce se poate pe ea: - suspensii ESA, ABS, ESC - crashbaruri, aparatori cilindri, handguarduri (partial datel jos in poze, ca asa le tin), manere incalzite, 1 proie
  5. Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. » Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu.
  6. Ca tot n-am mai dat pe-aici de vreo doi ani, ma gandeam sa va zic una tare. Sau ma rog, eu nu stiam chestia asta si cand am aflat, anul trecut, am ramas un pic masca... Rezervorul de la Adventure (DOHC, 2010) este de 36 de litri. Evident, am aflat dupa ce am facut pana prostului (din cauza unei estimari gresite a bordului) si am facut plinul. Ca sa fiu sigur ca nu am gresit cu ceva, am repetat "experimentul", mergand cu o canistra la mine umpluta cu fix 5L, pana cand n-a mai pornit motocicleta. Dupa canistra am mai alimentat 31 L. Calculatorul nu imi ia in calcul acesti 3 litri "extra". Ca
  7. Ieri seara pe la 9 am gasit pe splai, langa Judecatorie, o placuta cu B-***-BIT. M-am gandit ca urma sa fie facuta terci in urmatoarele 10-15 min... asa ca daca il stiti pe posesor si mai are nevoie de ea, dati-i de stire
  8. Ha ha! Tocmai ce-am raspuns cuiva acum pe PM care ma intreba acelasi lucru... sper sa nu fi fost mai multi, ca aveam inboxul plin si asta era ultimul mesaj pe care am putut sa-l vad. Va trimit un copy/paste acum cu ce i-am raspuns si lui, destul de detaliat. Motivul pentru care am preferat sa nu postez aici si sa arunc cu noroi in ei in public (mai mult decat o fac acum), este pentru ca intr-un final problema pentru care ajunsesem la ei a fost rezolvata. Dar foarte greu, cu magarii si neatentii din partea lor. Daca cumva intra cineva de-acolo sau vreun cunoscut si o sa-mi ceara explicatii
  9. (Salutare si La multi ani! ) Imi poate recomanda cineva un service / garaj / nene in strada etc care sa-mi schimbe lichidul de frana la GSA'10 si sa respecte urmatoarele conditii: - sa stie despre ce e vorba - operatiunea sa fie facuta cu tot ce presupune ea (aerisit inclusiv ABS daca e cazul bla bla) - sa pot sa fiu de fatza si sa ma holbez (chestie care ii depaseste pe cei de la Bavaria, pentru care inteleg ca si montarea unei camere video e prea mult) ? De baietii din Domnesti nu vreau sa mai aud vreodata. Am mai citit pe-aici de Dan Cata, dar na, ce sa zic... n-ar strica sa f
  10. Am intrat si-o pe forum si m-asteptam sa gasesc un topic cu jde pagini si lume care sa se agite... in schimb vad cateva raspunsuri asa, pe stil mioritic. Din cauza unor astfel de atitudini in primul rand sansele de izbanda ale oamenilor sunt mici. Sanse de reusita sunt intotdeauna, mai ales cand exista o voce colectiva puternica. Au mai fost cazuri, chiar daca nu cu o greutate asa de mare: Parcul Carol, Raed Arafat etc. Si pana la urma nu e o chestie de ce sanse sunt, ci de obligatia morala de a lupta pentru ele! E vorba de tara noastra aici, de oameni, de natura! Ne vedem la Universita
  11. Waa, 2 dimineata, cu motorul? Eu oricum n-aveam decat astea doua zile, deci un Thassos nu prea mergea la mine. Drumuri bune si distractie placuta! Buna si scuze ca nu am apucat sa raspund pana acum. Eu ar trebui sa ma intorc vineri seara in Bucuresti sau ma rog, sambata dimineata daca n-as fi foarte departe. As fi preferat sa plec de maine, chiar daca daca era dupa pranz. Poate merge si de vineri, nu stiu ce sa zic, oricum n-am nici io o idee clara de traseu sau ce-as vrea sa fac. (Mers la permis = +50? Asta ar fi incet? In fine, nu cred ca-i problema cu viteza)
  12. Chiar daca am pierdut startul azi, ma gandeam sa bag o tura pe undeva maine - poimaine. Amatori, propuneri? Ca preferinte, as evita autostrada si nu pot sa merg chiar legal (gen un +30 kmh acolo, sa simt vantul mai bine), desi as fi cu bagare de seama zilele astea la radare. Deci... mare, munte, bulgari, sarbi? (Tel meu e trecut la profil)
  13. Foarte discutabil... As fi venit la chestia asta pentru atmosfera daca e. Ma indoiesc teribil ca ar fi in interesul cuiva. Poate ca acum 5, 6 ani se justifica o astfel de (simpla) atentionare a soferilor... acum nu poate fi decat o distractie pentru participanti si cei care sunt prin zona si asista la spectacol.
  14. Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete. 2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili".
×
×
  • Create New...