Jump to content

V-FOUR

Membru
  • Posts

    413
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Recent Profile Visitors

910 profile views

V-FOUR's Achievements

  1. Poate nu mai ai masa in mufa principala de sub carena din stanga, găsești tutoriale pe youtube
  2. Parca era mai palid cand mi l-ai vândut
  3. O noua achiziție pentru MZ
  4. Fara atas merge Ij-ul ca o vitezana, atat de tare încât si cand sta pe loc are 130 km/ h, asa ca am fost nevoit sa desfac ceasul de kilometraj si sa rezolv problema Arcul care tine indicatorul de viteza era rupt Conform kilometrajului, Ij-ul are peste 90000 km, reali sau nu, chiar nu contează, conteaza doar că încă merge pe drumurile patriei
  5. Sigur Lolo, din 2016 am mers pe mâna ta
  6. Si "bijuteriile" se mai defectează Am gasit si vinovatul Si facem puțină curățenie, dacă tot am desfăcut cutia de viteze
  7. Instalatia electrică este complet noua si in locul dinamului am montat o aprindere electronica Vape pe 12 volti, ca sa se potrivească conform schiței primite ar trebui facute niste modificări, porneste dar mai greu, urmeaza sa vad cum repar ceasul de kilometraj si sa vad cum rezolv cu ambreajul Luminile funcționează, la fel si stopul pe frână
  8. Vorbim de motociclete de 60 de ani, daca au rezistat pana acum, in regim de funcționare normal, cred ca vor rezista si de-acum inainte,cat le folosesc eu de maxim 10 ori pe an Si mai ales la Ij,daca e de dereglat si nu dai la pedala mai "decis" poate sa aibe recul pedala de starter si sa te loveasca peste picior, nu e deloc placut, sunt sigur ca si Easy a pățit si ne spune din experiențele traite de el Nici eu nu am ramas in drum. Cu ambreaj, dar să nu poți să-l decuplezi, e ca si cum nu l-ai avea
  9. Nu e nici o suparare,e forum, fiecare are dreptul să-și dea cu părerea, accept sfaturi de la oricine, chiar dacă unele ma amuză teribil. Partea cu pedalatul, cei care am învățat sa mergem pe comuniste stim cum e sa ti se rupa cablul de ambreaj si sa rămâi in drum, atunci nu erau celulare sa suni un prieten sa vina dupa tine, daca nu aveai alt cablu la tine să-l înlocuiești pe cel rupt, asta e, mergeai fără ambreaj pana acasă
  10. Te rog mai uită-te o data la clip si vei observa că asta am facut, este un motor nepornit de 3 ani, trebuie reglat, ma mir ca nu a observat nimeni că nu debraiază ambreajul
  11. Foarte, foarte amuzant, mai ales partea cu risti sa strici ceva pe acolo daca dai la pedala
  12. 20210501_123552.mp4
  13. A venit si randul farului sa fie montat, rama era cam obosita si am schimbat-o
  14. Ataș de Ij pe cadru de Es nu se potrivește, nu va rezista cadrul motocicletei la greutatea atasului
×
×
  • Create New...