Jump to content

V-FOUR

Membru
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

About V-FOUR

  • Rank
    badaran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 V-TEC, Ij 56, Mz Es 250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Recent Profile Visitors

461 profile views
  1. Multumesc de raspunsuri, cam aceleași probleme le-am gasit si pe youtube, o alta intrebare ar fi: care credeți că ar fi un pret real pt anii 2007 - 2008, km pana in 40000 ?
  2. Salutari dragi colegi posesori de v-strom, doresc sa achizitionez un dl 1000 si sunt curios care sunt problemele specifice modelului si la ce ar trebui sa fiu atent, deasemenea daca stiti pe cineva care vinde as fi interesat (preferabil anul de fabricatie sa fie 2007-2008)
  3. Pe una din gauri functioneaza toate 3 pistonase, iar pe cealalta funcționează doar pistonasul din mijloc, vezi care o blochezi
  4. Mie mi-a adus cineva din Ungaria, am sa intreb dacă mai aduce Dai pe google Duna parts si cauti pana gasesti ce vrei
  5. Găsești pe site-uri din Ungaria, costa aproximativ 150 ron
  6. Am fost de față mai multi prieteni cand cel cu Ij-ul a scos benzina din Dacia lui taica-su si pentru ca nu a scos prea mult, a bagat si niste palinca peste, a pornit si a plecat, noi restul ne-am prăpădit de ras, nu credeam ca va porni si ca sigur se va opri pe drum, dar nu a fost cazul, Ivan a mers fara probleme, nu cunosc vreun Ij sa fie abuzat mai tare ca cel de care va scriu, poate cei din Timișoara isi mai aduc aminte de un Ij de culoare verde deschis vopsit cu pensula,cu furca de Yamaha cu frane pe disc, după ce a stat vreo zece ani intr-o gradina, ce a mai ramas din el, adica cadrul cu furca se odihnesc la mine in curte
  7. E ciudat cum știu alții mai bine ca mine ce dețin eu, nu vreau sa par arogant,dar langa amortizorul reconditionat este si cel original al atasului, atasul meu nu are suspensia pe bara de torsiune( stiu ca sunt si modele cu bara de torsiune) Piese mi-a adus cineva din Ungaria, dar sunt destul de piperate ca si pret Am gasit si o poza cu cadrul atasului si amortizorul vechi
  8. M-am documentat si eu si am aflat adresa și un nr de telefon din Szeged, unde se centrează ambielaje, am inteles ca vorbesc si românește
  9. Salut, piese la preturi cat de cat decente găsești pe stolmot.com, nu stiu unde poti sa si centrezi ambielajul
  10. Eu am vazut Ij-ul lui 255B mergand doar cu motorina si nu doar al lui, am vazut Ij mergând cu benzina combinata cu pălincă( colegul trebuia urgent sa plece, benzina era putina asa ca a bagat ce alcool a gasit pe acasa),dar mai demult benzina era scumpă comparativ cu veniturile si se mergea cu ce gaseai, comunistele erau folosite pentru navetă, astazi le restauram sau nu, oricum mergem foarte putin cu ele si atunci cred ca ne permitem sa le bagam benzina, totusi mai sunt oameni care vor sa retrăiască vechile timpuri sau doar sa demonstreze ca se poate si merg cu tot felul lichide in loc de benzină
  11. Eu am deschise 2 topicuri la comuniste, unde am cerut ajutor si nu am primit nici un raspuns, nu am incercat pe facebook ca am rezolvat problemele intre timp, dar observ ca acolo lumea este mult mai activă, pacat de site-ul ăsta, personal voi continua sa postez progresele făcute la comunistele mele
  12. Stie cineva ce cod au rulmentii de la jug ?
  13. Felicitări Pinnochio a iesit super barca, sper ca si proprietarul e mulțumit, daca nu, o vreau eu pentru mine
  14. Initial asa era si planul meu sa ramana cercurile din aluminiu, dar cercul de la atas este din metal cromat si nu exista din aluminiu, dar exista cercuri din fier cromat pt Mz, o sa vad ce voi face Intre timp am fost la Chirurgul Pinnochio si a retusat aripa si frana spate Dupa mult timp au venit si piesele de la sablat si vopsit electrostatic, desi e sarbatoare nu m-am putut abtine si am montat axul pe bascula de la atas, urmeaza sa ma apuc sa montez unele piese si sa duc la vopsit piesele sablate Aripa spate am lasat-o la sablat si frana spate urmeaza sa o duc la zincat si apoi vopsit electrostatic
×
×
  • Create New...