Jump to content

V-FOUR

Membru
  • Content Count

    308
  • Joined

  • Last visited

About V-FOUR

  • Rank
    badaran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 V-TEC, Ij 56, Mz Es 250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Recent Profile Visitors

341 profile views
  1. Azi a venit Mos Crăciun pe la mine si mi-a adus 4 telescoape noi, speciale pentru atas si aripa spate care tot plangeam dupa ea, plus pedala de frana spate Aripa trebuie sudata, cineva a incercat o reparatie cândva, dar va ajunge pe mana chirurgului Pinnochio
  2. Lupule unde e atasul de la Mz?
  3. In poza sunt piesele noi si piesele vechi, cele noi asa le-am cumparat, dar oala cu aripile laterale si elicea sunt din aluminiu si se pot da cu polish
  4. Am fost nevoit sa elimin frana de la atas, e ciudat ca am lucrat cu Pinnochio vreo 2 zile sa-i facem si frana la atas si apoi toata lumea imi spunea ca frana la atas e foarte periculoasa si sa nu o folosesc, ca se poate bloca roata si te rasucesti sau ajungi in șanț, asa ca am decis sa las cablul foarte moale, totusi dupa 3 ani, cand sa plec de pe loc roata de la atas sa blocat, de vina fiind frana, am reusit sa deblochez roata foarte usor, dar avand copilul in atas nu pot sa risc sa se blocheze din nou asa ca am eliminat-o Am cumparat si un plexic sa fac un parbriz pentru atas, sa vedem ce o sa iasă
  5. Dupa o luna de asteptari, au venit din Ungaria unele piese pentru atasul Duna, mai trebuie sa astept cel putin o luna pentru interior Din pacate, desi au trecut 3 săptămîni piesele lasate la sablat si vopsit electrostatic nu sunt gata, ceea ce ma tine pe loc Apelez din nou la voi, poate ma ajutati cu o aripa spate si o pedala de frână
  6. Ciprinakos cand am cumparat vtr-ul desi arata ca scos din cutie, ventilatoarele erau pornite de un buton legat la baterie si circuitul original anulat, se racea foarte greu motorul desi ventilatoarele suflau aer spre exterior, nu mi-a placut " țigania" si am mers la un specialist care a anulat butonul si a legat ventilatoarele la circuitul de fabrică, surpriza a fost ca sonda functiona si ventilatoarele porneau la 103 grade cum am mai scris si se invarteau invers, adica trageau aer din exterior, iar motocicleta se racea mult mai repede Eu nu contest ca exista ventilatoare de vtr care se invart invers si racesc mult mai repede, chiar mi-as dori sa montez unul pe vtec, sa nu mai fiu tot timpul cu ochii pe temperatura, poate ne dai ceva coduri de pe ventilator cand desfaci carena Bogus gusturile nu se discuta, dar daca esti trecut de 30-35 de ani si ai un vfr te va mulțumi pe deplin, eu il am de 5 ani, nu merg mult cu el, dar merg pe tot felul de drumuri, unele foarte rele, si face fata cu brio, adica merg cot la cot cu prieteni care au v-strom, caponord, transalp si ktm si altii din grup cu fz1, sv 650, cbr 600 nu tin pasul din cauza suspensiei, ma gandesc pe viitor la vfr800x dar deocamdata e ok Am vazut pe youtube un clasament, din 2002 cred, un top 10 al motocicletelor din clasa sport-touring si pe primul loc se alfa vtec-ul, peste motociclete mult mai puternice, dar VFR-ul nu exceleaza la nimic, dar e bun la toate
  7. La mine la vtec porneste ventilatorul la 105 si se oprește la 95, a ajuns vara in oras si 116 grade, am schimbat antigelul, cu antigel de la motul cu temp de fierbere de +137 grade si mai mult de 107 nu a mai urcat in oras Ca fost posesor de vtr sp2 pot sa va scriu ca ventilatoarele(vtr-ul are doua) porneau la 103 grade si se opreau la 98, sensul de rotație al elicelor era la fel ca la vtec, adica trageau aer din exterior dar fiind doua raceau foarte repede comparativ cu vfr-ul
  8. Nu fac drumuri lungi, mergem doar prin sat, poate vom merge si pana in Timișoara ( cam 10km) pe viitor
  9. Asa credeam si eu ca sunt curate, dar presupun ca daca erau curate nu apareau pete de rugina
  10. Greșeala a fost a mea, trebuia sa le curăț mai bine, desi la prima vedere păreau curate după tot procesul de zincare, pe filetele unor piese au ramas pete de rugină, le-am curățat din nou si o sa vedem cum vor ieși
  11. Piesele de la zincat partea a 2-a O aripa spate si o pedala de frana pentru mz es stie cineva?
  12. Au venit si primele piese de la zincat, unele au iesit bine, altele trebuiesc curățate si refacute
  13. Dupa 3 ani am decis sa schimb scaunul de la atas, cu un scaun special pentru copii
  14. Eu cred ca se opreste din cauza ca nu ai masa la mufa pricipala sub carena din stanga, se rezolva foarte usor Cauta pe youtube si găsești tutoriale
  15. Statorul e stricat, eu l-am rebobinat pe al meu anul trecut si e ok, dar a trebuit sa cumpar si un releu de incarcare si am luat nou de la Tourmax, cand desfaci capacul de la stator, schimba si garnitura e vreo 30 ron, iar cand scoti cablul de la stator printre cilindri,leaga si o sarma de mufa, iti va fi mult mai usor la montaj
×
×
  • Create New...