Jump to content

V-FOUR

Membru
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

About V-FOUR

  • Rank
    badaran

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Recent Profile Visitors

629 profile views
  1. Greșit, depinde cum apreciaza potențialii cumpărători produsul, degeaba ceri tu mulți bani pe un produs si nimeni nu il doreste la banii ceruti, e ca si cum ai cere pe un Logan din 2005 5000€, tu poți sa ceri, dar ma îndoiesc ca cineva va plăti suma cerută, cand cumperi un motor la pretul pieței si investesti si bani in el, trebuie sa fi conștient ca vei pierde bani la revânzare, cu cât este mai nou motorul cu atât vei pierde mai mult, daca îți permiți să ți bani blocați până vor creste copiii, foarte bine, personal merg pe ideea lui Lucian si motocicleta mea a stat la vanzare 4 zile si da am pierdut bani cand am vandut-o Succes la vanzare si sper sa găsești pe cineva să-ți ofere prețul dorit la motocicletă
  2. Daca vrei sa o vinzi si vezi că de aproape 1 an nu exista cerere, mai umbli pe la preț, părerea mea, dar e marfa ta, tu decizi
  3. Au venit piesele din Polonia, asa ca pot sa mai montez cate ceva pe cadrul de Mz Dupa foarte mult timp am montat furca față Un prim strat de polish, mai trebuie Dupa mici modificări la bucsele venite din Polonia, am montat si bascula spate, am montat si bucsele de cauciuc in bascula față dupa ce le-am polizat puțin si a trebuit sa maresc gaura in suportul care tine cricul si suportii de picioare față
  4. Nu mai tin minte exact, dar poti folosi un aparat de măsură ca sa afli si cauta pe youtube, sigur gasesti ceva, e problemă clasica pe V-tec
  5. Surubul de la cablu de rezervor nu are rol de masa, dar se afla chiar langa mufa cu probleme si poti sa tragi un fir de la surub la firul de "-" din mufa
  6. Nu ai "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube
  7. Am luat decizia sa vopsesc electrostatic butucurile de la roti si am facut o comanda mare de piese, inclusiv cercuri și spite noi, asa ca am "băgat" flexul in spitele vechi
  8. 0.1 × 2.5 adica 100ml ulei pentru 2.5 L benzină, rezulta 40 ml ulei pentru 1L de benzină Ulei de amestec 2T eu folosesc de la Castrol, iar la cutie încă folosesc T 90, pentru un Ij 56
  9. Parbrizul stock la V-Strom 1000, model 2017-2019, este mai mare decat la modelul 2014-2016
  10. E ok ce spui tu, chiar indicat daca adaugi mai multe accesorii, mai putin partea cu plusul de la poziție, stiu ca foarte, foarte, foarte rar se întâmplă, dar daca lași pozitia aprinsă, atunci toate accesoriile legate sunt active Urmaresti schema si nu e asa de complicat, imi scrii in privat si te ajut
  11. Jumatate de instalație e făcută trebuie doar sa montezi un releu de sarcină, iar triggerul sa-l alimentezi cu un "+" care este activ doar cand contactul este "on" schema electrica este pentru a monta lumini de ceata, dar principiul este același si pentru heated grips Eu am montat becuri de ceață, kitul venea cu releu,doar ca porneau tot timpul si am modificat triggerul releului care era alimentat direct de la baterie si l-am alimentat cu un "+" de la faza scurtă pe care l-am gasit in mufa din dreapta, langa radiator, nu este o mufă de accesorii, ( nu stiam ca există o astfel de mufă ca as fi cautat-o) este mufa care alimentează bordul, farul.., acum atât timp cât funcționează faza scurtă, funcționează si becurile de ceață
  12. Lucian, eu cred ca nu esti un baiat rau, problema ta este ca nu accepti un sfat sau o parere care difera de a ta si aici pe forum intotdeauna vor fi oameni care au opinii diferite, ceea ce este un lucru bun, dar toti avem aceeasi pasiune pentru motociclete, ceea ce ne unește, asa că, lasa supararile si mai pune poze cu ce probleme ai mai rezolvat pe la motor
×
×
  • Create New...