Jump to content

V-FOUR

Super Membru
  • Posts

    505
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.wildriders.ro
  • Yahoo
    a17ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL1000XT, Ij 56, Mz Es250
  • Numar Moto
    TM 88 WLD
  • Club
    WILD RIDERS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda VFR 800 V-TEC 2003, Honda VTR 1000 SP2 2002, Honda CRM 250 1995, Jupiter 4 1988, Mz Etz 250 1986, Ij 1962, Honda VF500F2 1987, Suzuki Bandit S 2000, Kawasaki Z750 2005
  • Interests
    Sporturi cu motor

Recent Profile Visitors

1,751 profile views

V-FOUR's Achievements

  1. Toleranțele pt Es sunt foarte mici,ca și exemplu: am vopsit cadrul și butucii de la roți în câmp electrostatic și nu am mai putut sa remontez roțile, efectiv nu mai intrau și a trebuit sa pilesc vopseaua, practic tot ce am remontat pe motocicletă, atât piese noi cât și piese originale, nu s-au mai potrivit.
  2. Am restaurat 3 motociclete pana acum, dar ES-ul a fost de departe cel mai dificil proiect, din diferite motive
  3. "Consăteanul" cu ETZ este cel care mi-a refăcut motorul de ETZ, ma bucur enorm ca am apelat la el, un om deosebit
  4. Deși am curățat rezervorul, tot se colmateaza robinetul Alta problema pe care o intalnesc e oxidarea jigloarelor din carburator
  5. Am mai cumparat câteva piese de la nemti Motorul este refăcut complet, s-au schimbat toți rulmentii, simeringurile, garniturile, biela si pistonul.
  6. Eu pe Jupiter 4 am K68, la fel si la Ij 56, bineînțeles sunt diferite in interior După ce am trecut de RAR, unde a funtionat totul perfect, am constatat ca nu mai funcționează farul, de vina a fost butonul care comuta între faza scurta/lunga, am ales sa cumpar ambele comenzi de pe ghidon de la Gașpar, dar sunt niște chinazarii care doar arata bine, asa ca am înlocuit unele componente cu cele de la butonul original si acum totul e ok
  7. Salutare, am făcut o poza fostului propietar, atunci cand am achiziționat Es-ul, asta se intampla in martie 2018 si i-am trimis poze constant cu progresul pe care l-am făcut in restaurarea motocicletei, dar am vrut sa-i fac o poza si cu produsul final si am facut un drum de 180 km pana la fosta resedinta a ES-ului, din pacate nu am mai gasit acasă decât pe soția acestuia. RIP Nea Stefan, Mz-ul a ramas pe maini bune
  8. Am pregatit piesele pentru sablat și vopsit electrostatic
  9. Mulțumesc frumos, aștept sa fie gata noul CIV și apoi urmează DRPCIV
  10. Pe vremuri am pus furca față de Etz pe un Ij 56, împreună cu farul si toata instalația electrică, aveam ij 56 cu frână pe disc si pe 12 volti, problema a fost ca etz-ul este mult mai ușor decât Ij-ul si a trebuit sa mai pun ulei în telescoape ca să fie ok
  11. Eu știu ca cel de 500 cmc era home made, chiar am vb cu cineva care a văzut unul făcut, dar nu era terminat, încă se lucra la cutia de viteze Atașez și o poza cu ceva piese ce le-am achizitionat
  12. Nea Ivane, un pasionat ca si noi vede de la o posta ca este un Mz Etz 250 cmc, îl trădează cilindrul mult mai generos decât modelul de 150 cmc, de 125 cmc nici nu mai zic. În anii comunismului Etz-ul era superior rivalelor sale datorită frânei pe disc, suportului motor pe tampon de cauciuc pentru reducerea vibrațiilor, răcirea foarte bună si finețea cu care se conduce comparativ cu cele rusești, clar erau motociclete mai rapide și mai puternice, dar nu asa de fiabile. Tot pe vremea Răposatului, tata posesor de Jawa, deasemenea cu familia mărită, a fost nevoit sa renunțe la cehoslovaca în favoarea uneia rusești, dar cu ataș
  13. Când aveam 20 ani eram mândru posesor de Mz 250 Etz, am fost foarte mulțumit de aceasta motocicletă, deși am avut probleme cu ea din prima zi de achiziție, probleme pe care le-am rezolvat și apoi ne-am înțeles de minune, este una din motocicletele pe care regret ca le-am vândut, asa că atunci când am gasit una de vânzare la un preț decent, chiar dacă a fost abandonata de peste 10 ani, nu am stat pe gânduri și am cumpărat-o, asta s-a întâmplat acum un an. Din motive financiare, de timp, dar în special din cauza ca deja aveam început un alt proiect de restaurare, dar pe care l-am finalizat cu succes, nu m-am ocupat în mod special de Etz, însă acum am început cu demontarea lui.
×
×
  • Create New...