Buna seara domnilor. Sunt posesor de Honda CB750 NightHawk 1991. I-am dat de limita in 15000 km si vreau sa trec la sport touring. In majoritatea timpului (75%) voi merge in oras,insa am in plan si drumuri gen Craiova-Brussels. Auzisem numai lucruri marete despre VFR,apreciam foarte tare motocicleta asta,o foarte buna inlocuitoare pt anticul meu NightHawk,care la viteze de peste 120 incepe sa-mi livreze taifun in piept si casca(1.86'92kg eu). Sunt extrem de dezamagit. Peste tot pe unde citesc vad marele VFR tinut in loc de tot felul de probleme la instalatia electrica,ba din cauza releului care in cateva zeci de mii de km se duce, ba nu stiu ce mufe si mufisoare,fire si firisoare si firulete care tot timpul fac probleme care mai de care mai "sexoase". Luna asta,tata(care nu a aflat ca am permis si motocicleta pana nu l-am invitat la terasa la o bere si am plecat cu motocicleta de langa el)vazand ca sunt in stare,ca sunt pasionat si ca nu fac imprudente in trafic,s-a hotarat sa-mi faca un cadou: Honda VFR800F ABS 2008 pe care i-am laudat-o de l-am innebunit. Cum ar fi oare sa dau atatia bani pe o motocicleta noua care sa-mi faca probleme peste probleme. Sa zicem ca aia cu releul e in regula,la 40-50k il schimb si asta este....dar toate celelalte chestii si maruntisuri? La o motocicleta noua de Honda 11k E nu ar trebui sa ai nevoie decat de benzina si bani de consumabile,insa eu aud de la raducu(si nu numai,chiar de la alti oameni si nu numai din Romania) care are model fab. 2007 cum i se opreste motorul in mers,i se sting farurile in mers si alte chestii;ca se incalzeste f tare in oras si se topesc mufe,se carbonizeaza fire si alte cele si cate si mai cate. Dupa ce au oamenii toate problemele astea cu VFR-urile lor iubite,cand se duc la service-ul Honda,profesionistii de acolo le spun ca nu e problema,ca le regleza imediat carburatoarele la modelul VTec. Pai ce incredere sa mai am eu in Honda si VFR??? Motocicleta perfecta nu exista,stiu asta,dar cand te duci la service ar trebui macar sa iti rezolve problemele. Mie nu-mi place mecanica,nu-s pasionad de mecanica,nu-mi place sa stau cu motocicleta desfacuta si sa incerc improvizatii;nu-mi place surubaritul si nu-mi place sa fiu murdar de vaselina sau ulei pe maini. Nu suport sa bibilesc excesiv motocicleta,adica e normal sa-i schimb toate cele cand are nevoie,dar nu sa ma port cu ea cum m-as purta cu o fetita virgina. Eu vreau motocicleta sa functioneze si sa nu-mi stinga farurile sau sa-mi opreasca motorul in mers. Timpul pe care altii il petrec holbandu-se vrajiti in maruntaiele desfacute ale motocicletei,eu vreau sa-l petrec calare,pe drum,sau in bar sau cu prietena sau imbatandu-ma si lasand motocicleta in curtea barului si venind a2a zi s-o iau.
Nu am nimic cu nimeni de aici,spun doar ce vad si evident nu reprosez nimanui de aici nimic. Maine astept sa ma sune de la Honda Romania si de la o reprez Honda din Belgia sa-mi spuna daca au un VFR negru si pt sufletul meu,cei care suna primii vor avea intaietate. Nici nu stiu ce sa fac,sunt total scarbit,nici nu-mi mai vine sa cumpar,nu stiu ce sa mai cred. Repet: sunt total dezamagit. Oare modelul VFR2008 are problemele astea rezolvate,o fi mai putin expus la problemele astea,o fi expus mai mult la ele? Dracu stie,eu habar nu am. Sunt scarbit total.Cunoasteti pe cineva cu model 2008,sau apropiat,care sa stie ce si cum? Voi ce ziceti de asta?
Asfalt uscat tuturor