Sari la conținut

no01else

Membru
  • Număr conținut

    111
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV650S

no01else's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am cumparat-o pe asta. Ms mult pt sfaturi.
  2. Cea de 8,6 din primul link al meu? Diferenta de pret dintre ele e doar de 10 lei, deci n-ar fi asta o problema... vreau doar sa stiu care e mai ok
  3. Problema este ca aia de 8,6 are curentul de pornire 190, iar cea de 10 are 175. De aici dilema mea ...
  4. Salut, Am o dilema referitor la baterie, nu stiu ce sa aleg. Asta http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html sau asta http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-auto-zap-64-ah-standard.html Motocicleta este un suzuki gsxr 750 - 2005.
  5. Salutare, De unde imi recomandati sa cumpar si eu o baterie? Pentru un GSXR 750 - 2005 Am gasit 2 variante de la Volton: YTX9-BS - 8 Ah - 112 lei sau YT12A-BS - 10 Ah- 149 lei. In rest, toate mult mai scumpe
  6. Salut, Am o maneta de frana de SV 650 de vanzare, este in stare buna, nu este indoita, nu are absolut nici o problema. Daca este cineva interesat pm sau 0726.20.80.86. Sunt din Bucuresti. Pret 50 de lei.
  7. Aha, ok .. m-ati convins ... ramane 15w50. Stiu ca e o zona periculoasa legat de marca uleiului, dar intreb si eu .. Pana acum am folosit doar Motul ... deci iau in calcul orice spuneti voi. TNG am vazut ca tu recomandai bel ray ... Altii motul, sincer ... habar n-am ce sa pun. Mi s-a parut ok oferta aceea cu motul 300V la pret. Bineinteles ... mai sunt super oferte si la repsol, dar nu stiu pe nimeni care sa fi folosit
  8. Salut! Am rezolvat cu capacul de la alternator, multumesc mult inca o data Costin si tuturor pentru sfaturi. Acum vreau sa-mi schimb si uleiul si am o dilema. Sa pun 10w40 sau 15w50? Cu motorul merg normal ... asta ca idee. Ma gandeam sa pun Motul 300V .. am vazut la motodiscount o oferta buna zic eu (4L + filtu K&N la 250 lei) Voi ce ziceti?
  9. Razvansen: poti sa cumperi antigelul deja diluat - pe care il poti pune direct, sau il poti cumpara si solutie concentrata caz in care va trebui sa-l diluezi in proportie de 1 la 1. Sfatul meu ca sa nu-ti bati capul, ia-l deja diluat, diferena de pret este foarte mica. Mare atentie insa sa cumperi antigel pentru aluminiu (din cate am observat eu de culoare verde sau roz). Daca vrei special pentru moto, poti alege motul, dar daca nu .. poti sa iei si din supermarket antigelul, dar repet, sa fie pentru componente din aluminiu. Iti trebuie 2 litri sigur, poate chiar mai mult.
  10. TNG: multumesc frumos pentru raspuns, ai dreptate cu sfatul pe care l-ai dat. Al meu este GSX R 750 - 2005. Din cate am vazut din lista ta se potriveste de la GSXR de 1000 - 2003 si 600 si 750 - 2004 si 2005. Sper sa-l gasesc pe undeva sh, in stare ok. Cumpar capac stanga (capacul de la alternator) GSXR 2005 - 750 ... daca stie cineva va rog pm sau 0726.20.80.86 Multam
  11. Costin .. daca s-ar potrivi il vreau. Apropo ... De la ce alte modele se mai potriveste capacul? Stie cineva? Multumesc mult pentru raspunduri si ajutor baieti.
  12. Sa-mi trag una Deci voi ziceti ca el s-a deformat cu totul capacul, nu doar zona in care a sudat el, unde era crapatura? Deci degeaba m-as duce la el sa mai ia din zona in care a sudat ... Mai bine ii dadeam cu poxipol pe deasupra cum era ... am zis sa fac o treaba buna si sa-l sudez ... E clar ca s-a deformat in urma sudurii, nu de la cazatura, deoarece cand l-am dat jos nu avea nici o zgarietura piesa aceea din interior. Sa inteleg ca nu exista nici o alta variata decat capac nou?
  13. Salutare! Se pare ca necazurile se tin lant de mine acum pe final de sezon Dintr-o prostie, am scapat motorul pe partea stanga de pe loc ... iar capacul de pe stanga a cazut fix pe o pietricica, spargandu-se (asa am remarcat ca a fost lipit cu poxipol de fostul proprietar). Toate bune si frumoase, am zis sa nu-l fac tot cu poxipol .. m-am dus cu el la sudat, l-am sudat dar de aici au inceput problemele. L-am pus la loc si am impresia ca in urma sudurii atinge ceva, se aude un uruit ca si cum s-ar atinge ceva fier pe fier. Am luat la smirghel capacul pe interior, unde era sudura, dar tot degeaba. O sa ma duc cu el la baiatul care l-a sudat sa vedem ce putem face, dar am remarcat pe interior unde vine statorul (pe piesa care ramane pe motor - nu stiu cum se numeste) niste zgarieturi - nu stiu cum sa va explic .. am facut si o poza, dar nu stiu de ce nu o pot atasa. Are cineva vreo idee de la ce sunt? Din cauza capacul, apasa cumva sau am gresit eu ceva cand am pus capacul cu statorul la loc? Mentionez ca am pus ulei pe elementii statorului cand l-am montat la loc. Am reusit sa uploadez si poza. Mie mi se pare ca statorul freaca de piesa care e pe motor, dar nu inteleg de ce ... ca doar l-am dat jos si l-am pus la loc .. nu i-am facut absolut nimic. Pareri?
  14. Multumesc frumos pentru raspuns Ca sa-mi fie mie clar acum: trebuie sa cumpar FRONT WHEEL (GSX-R750XK5) BEARING (25X52X15) 09262-25061 - 2 bucati SEAL (32X52X7) - 2 bucati 09285-32004 STEERING STEM .BEARING (30X55X17) 09267-30010 1 bucata sau 2?
×
×
  • Creează nouă...