Sari la conținut

harciogu

Super Membru
  • Număr conținut

    1.671
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Aachen, Deutschland
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    ex B85RDF, ex B90EWN
  • Club
    1%

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ij Planeta 5, Minsk, Honda NX650 Dominator '96

Vizitatori Recenți Profil

1.683 citiri profil

harciogu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multam, multam! Eu cred ca e originala. Nu sunt semne de revopsire. 2 fosti propietari nemti, la ultimul din 2001. Ceva ruginica pe la suruburi si la o zgarietura de pe cadru, in curand ii iau si un lant nou, dar in rest merge. Azi in continuare ploaie si 10 grade la ora 13:00. Vremea asta e criminala. Inca o poza din profil.
  2. Salut! De ieri is si eu banditoman. Superba bestia. Dupa o pauza de 3 ani de moto si foste mobre monocilindru, Banditul este... altceva. 99, 57k km, 600cc, gume noi Contiattack (superlipicioase). Varfuri de 180-190kmh pe Autobahn cand am adus-o ieri acasa. Trebuie sa vad acum cat vor mai departe nemtii pe asigurare si impozit.
  3. imi poate spune cineva cand au inceput sa fie asamblate gs-urile 500 in spania? au avut probleme suplimentare modelele spaniole fata de cele japoneze?
  4. Dar de ce BK 350? Ce are asa special boxerul in 2 timpi?
  5. Neaparat faceti copii dupa carte si talon (cele romanesti). Nemtii retin toate actele romanesti iar institutiile de acasa (serviciul de inmatriculare si circa financiara) sunt uimite cand va vad doar cu adeverinta de la nemti. Experienta unui amic care si-a vandut Loganul unui parc auto din Germania.
  6. Ma poate ajuta cineva cu formularul asta pentru asiguratorii nemti? Bescheinigung Rumänien.doc
  7. pai... scoate si tu bujia. vezi daca benzineste (daca electrodul bujiei e inecat in benzina) si daca scanteieste (cu bujia in fisa si corpul pus la masa vezi daca are scanteie). incarca bateria, tine-o cateva ore la caldurica si incearca din nou! La muuuulti ani!
  8. nu s-a zdrobit nici unul din voi cu mobra asta, nu? vazusem un domi in aceleasi culori, cu numere de Cj, fumegand (doar pe tobe) din greu pe Transfagarasean, in august.
  9. off topic: placa cu tobele zgomotoase care salveaza vieti e uzata rau. atentia, experienta si bunul simt iti salveaza mai degraba viata/integritatea. zgomotul il faci pe enervarea conservarilor/locuitorilor zonei si pe timpanele tale. eu zic ca niste tobe stock tot trebuie sa ai pe langa casa, in caz de intalnire cu "dubita groazei" de la RAR. montezi al doilea set de tobe si iti talonul repede inapoi. uite o toba chiuretata de f650. poate propietarul iti poate da mai multe detalii. zgomot, cate plase a scos, cum a facut cu catalizatorul, de ce nu o mai vrea samd.
  10. Haha, eu pot sa zic ca fac antireclama modelului ca fost posesor Nu ai ce compara, fiecare isi face toba finala cum vrea. cu site, DB-kileri, vata minerala si alte nebunii. amandoua vor lucra cu acelasi "material". monociclindru, 650cc. Catalizatorul nu e un filtru, e "o chestie" care inlesneste anumite reactii chimice (le catalizeaza). Oricum e un obstacol pe evacuare.
  11. A facut cineva Transalpina doar in 3 h? S-a asfaltat chiar atat de mult din ea?
  12. costurile de mentenanta tind sa cred ca sunt mai mici la bmw. uleiul se schimba mai rar la bmw, pt ca e un motor cu racire pe apa, injectia te ajuta sa papi mai putina benzina. restul: placute, kit de lant, pinioane se consuma la amandoua la fel de repede (in functie de motociclist) iar costurile sunt asemanatoare. treapta a 5a e incredibil de prost demultiplicata la domi. 4000rpm@~90kmh. e masochism sa mergi cu 120 constant. bmw duce 120kmh f bine, fara sa sughita. total subiectiv: dakarul chiar arata "mean", nu are designul cuminte al dominatorului. si aici nu ma refer la badge-ul de pe rezervor. nu in ultimul rand gandeste-te la revanzare. incearca sa iei un motor cat mai nou pentru a il putea vinde ok mai tarziu.
  13. in nici un caz filtru permisiv (K&N) pentru zonele cu praf/desert. standard, suflat cu pompa din int spre ext la nevoie. drum bun!
×
×
  • Creează nouă...