Sari la conținut

phreak_or

Super Membru
  • Număr conținut

    670
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    phreak_or

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    08.2008
  • Motocicleta
    '01 XL650V
  • Numar Moto
    BH...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    NX650, GPX600
  • Interests
    Motoare, masini, avioane, elicoptere, barci, tot ce misca :)

Vizitatori Recenți Profil

996 citiri profil

phreak_or's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare! Se pare ca am ajuns la acea etapa cand este nevoie sa ma despart de o mobra frumoasa. Deci... Se vinde TA650 din 2001, dotat cu de toate, de la manere incalzite pana la genti pentru voiaj. Pretul este 2950 euro. Anuntul se poate vedea aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-xl650v-transalp-din-2001-IDbsrFW.html
  2. Ma bucur ca s-a rezolvat. Cu uleiul asa este. Manualul recomanda ulei de CV. Am incercat in Loobman dar curge mult prea greu. Asadar volosesc ulei de motor si periodic mai ung lantul "manual" cu ulei de CV. Uleiul pt. lant de drujba mi se pare prea subtire...cel putin din ce imi amintesc. Pe de alta parte de multe ori mi-au cerut diverse persoane uleiul uzat de la motor sa il foloseasca la lantul de la drujba...
  3. Da, cel putin la mine asa este. Sus cablul este presat si are sectiunea patrata. Acel patrat intra in carcasa vitezometrului. Tu trebuie sa scoti doar cablul interior, camasa ramane la loc fiind prinsa cu o piulita de vitezometru. Nu trage cu forta. Ar trebui sa iasa destul de usor. Daca nu vrea sa iasa usor ori este deja tarziu sa il mai ungi - adica este foarte uzat si agata undeva, ori - mai putin probabil - ai alt tip de cablu. Cand il introduci la loc si ajunge spre capat trebuie rotit usor pana intra in locasul lui, numai dupa aia il conectezi inapoi la carcasa melcului. La fel la carcasa melcului trebuie avut grija sa se alinieze limba metalica in locasul ei de pe cablu. E mai usor de facut decat de explicat Hmm.. la Scootoiler nu trebuie folosit ceva ulei special? Eu am Loobman si folosesc cu succes ulei de motor.
  4. Sa ungi cablul este mai usor decat pare. Iti trebuie un ulei mai gros, gen ulei de cutie de viteze (80w90) sau similar. Desfaci cablul acolo unde intra in carcasa melcului (la roata), scoti afara cablul metalic din camasa, il stergi bine de tot, il scufunzi in ulei, sau aplici pe el ulei cum crezi tu de cuvinta si apoi il introduci la loc... Evident trebuie avut in vedere ca e o treaba destul de murdara cand il introduci la loc pt. ca va curge excesul... dar macar asa nu ai de desfacut decat un surub.
  5. In continuare iti recomand sa desfaci melcul si sa il cureti si apoi sa il gresezi. Daca ai dat pe sus cu spray...sau orice alt lubrifiant lichid si merge mai bine... inseamna ca in interior vaselina este murdara si intarita... Cu pornirea si socul... poate tocmai pt ca e cald afara... poate este chiar spre limita unde nu are nevoie de soc si de asta e mai greu de pornit.
  6. Nu ar trebui sa influenteze in nici un fel cablul de ambreiaj in cazul pornirii... doar daca atunci cand l-ai schimbat ai pierdut bila de la maneta de soc, sau nu mai sta bine cablul de soc... La vitezometru ar trebui verificat cablul si melcul. Unse amandoua si apoi mai vezi...
  7. Ale mele sunt 100% China. Le-am comandat de pe aliexpress. Nu am folosit sistemul lor de prindere ci coliere pt. teava cu cauciuc pe ele. La restul de suruburi si la filetul lupei am aplicat f. putin silicon negru. Deja au un an de zile si nu am avut nici un fel de probleme. » Post actualizat in 09 May 2018 03:19 Si pentru ca tot am zis de chinezarii... La revizia recenta am realizat este gaurita o membrana de la robinetul de benzina. Dupa telefoane si mail-uri am aflat ca pt. TA650 nu este kit reparatie ci doar robinet nou ~500 ron. In concluzie am luat asta: https://www.aliexpress.com/item/1-2-3-4-Fuel-Tank-Switch-Tap-Fuel-Cock-Petcock-For-Honda-CB400-VTEC-Gas/32830378466.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.vNZViZ Este montat de 1 saptamana, Arata si functioneaza identic cu originalul. Intr-adevar sita cu care vine este mai rara, dar am folosit sita originala. Voi vedea cat va rezista... Pana acum totul functioneaza corect. » Post actualizat in 09 May 2018 03:22 Ah... acum vad ca are si costuri de transport. Eu l-am prins probabil la oferta, am dat $ 13.5 cu transport gratuit. (postNL ~ 2 sapt.)
  8. Pacat ca nu ai scos fazele... am si eu acelasi gen de proiectoare, dar legate pe un intrerupator separat. Din ce imi aduc aminte am modificat placile electronice ca sa nu mai aiba efectul de memorie. Daca le pornesc si le opresc in intervalul de 2-3 secunde se schimba faza, daca le opresc mai mult de atat vor porni mereu pe faza lunga. Mie mi-ar placea sa scap de tot de "faze". In schimb efectul este pozitiv. Vizibilitate mai buna si am observat ca ma baga in seama masinile mai de departe (mai putini care ies in depasire fix in fata mea..)
  9. Mda... din pacate nu prea am pe cine sa chem sa vada cum sta treaba. Oricum... pana acum singurul lucru pe care pot sa il mai fac este sa verific distributia... Cert este ca dupa montare am invartit motorul cu mana de mai multe ori si nu erau probleme. In principiu pentru probleme de mers neregulat si rateuri ocazionale am ajuns sa fac revizia asta... dar parca nu m-as lasa pana nu ii dau de cap. Din cate am inteles generatorul de puls e bun. Daca ar avea probleme nu ar mai merge deloc. Este unul singur pentru amandoi cilindrii.
  10. Va salut! Am descoperit ca aveam scanteia foarte slaba la cilindrul din fata. Am schimbat bobina de inductie, si acum scanteia pare sa arate bine. Totusi motorul nu merge cum trebuie. Da rateuri atat in admisie cat si in evacuare. Am verificat senzorul HALL (generatorul de puls) dar nu inteleg exact... in manual zice sa verific intre mufa si masa. La mine nu este continuitate de loc. Intre cei doi pini ai mufei am in schimb cca 500 ohm cu motorul cam la 70 grade. Am incercat si sa masor tensiunea de la Hall in timp ce invart motorul si este 0. Mentionez ca recent am schimbat lanturile de distributie, am verificat si ras-verificat si totul este la semn, jocul supapelor este reglat. Carburatoarele sunt curate, membranele noi... De ce are relanti instabil si da rateuri? Idei?
  11. Imi poate spune cineva daca membranele din robinetul de benzina sunt la fel la TA600 ca si la TA650?
  12. In procesul de a schimba lanturile de distributie am desfacut volanta (partea stanga a mobrei). Inainte de a desface surubul aveam emotii stiind ca mi-ar trebui o cheie speciala pentru a o scoate. In schimb dupa ce am desfacut surubul, volanta a iesit usor, cu mana; iar pana este la locul ei. Ce as putea face ca la asamblare sa se blocheze corect pe axul ei conic? Volanta - piesa 1 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=GENERATOR&F=HO-XL650VY-PI&L2=HO-XL650VY-PI Axul - arborele cotit - piesa 9 de aici: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=XL650V&Y=2001&L=HO-XL650V1&O=CRANKSHAFT/PISTON&F=HO-XL650VY-PY&L2=HO-XL650V1-PY
  13. Personal nu am facut nici un astfel de transplant. Incepe prin a oferi informatii despre ce ai....si apoi despre ce motor vrei sa iei. Te poti astepta sa nu se potriveasca suportii de motor, deci sa fie necesar sa faci altii. Cu instalatia electrica trebuie sa fi atent pentru ca 650-ul are HISS, deci iti trebuie blocul de contact (sau macar inelul de citire), cheia/ cheile, TCI-ul aferent acelor chei... Nu stiu daca se potrivesc bobinele de inductie de la 600 la 650, si releul de incarcare s-ar putea sa fie diferit. Trebuie sa te decizi daca iti doresti un proiect sau doar vrei sa iesi mai ieftin decat o revizie interna a motorului existent. Daca nu doresti neaparat un proiect marisor, cu bataile de cap aferente mi-as permite sa iti recomand sa reconsideri reparatiile de care ai nevoie sau schimbul motorului cu altul de 600. Indiferent de varianta pe care o alegi, in masura in care pot, te ajut cu placere cu informatii despre modelul de 650.
  14. Salut! Carburatoarele de la 650 au TPS (senzor clapeta acceleratie), nu stiu cum si daca merge fara. In rest era o diferenta mare la jicloare. 650-ul are stock jicloare #132 fata-spate, dar e prea bogat.., e gandit asa pentru a respecta normele de emisii si are sistemul PAIR pentru arderea benzinei in exces in evacuare.... Personal am desfintat sistemul PAIR si am schimbat jicloarele cu #125, urmeaza sa schimb si jiclorul pilot cu #40 si sa renunt la "catalizator". Inca nu imi e clar daca e un catalizator cu adevarat sau e doar o cutie unde sa arda gazele de evacuare... Cred ca mai nasol e cu TPS-ul... stie cineva mai precis ce face senzorul asta la transalp?
  15. Arata foarte misto! Se simte bine diferenta de confort? Unde si cu cat ai modificat-o? As vrea si eu sa o fac pe a mea mai comoda...
×
×
  • Creează nouă...