Jump to content

Vicarious

Membru
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    '93 CB500

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hyosung xrx125

Recent Profile Visitors

375 profile views

Vicarious's Achievements

  1. Tocmai ce i-am descoperit si eu. Savia imi place foarte mult. Si piesa care m-a impins sa ascult numai prog in ultima vreme:
  2. Intr-un fel sau altul am dus la cap toata treaba si deja am facut cateva mii de km fericiti cu ea. Daca imi permiteti sa mai apelez o data la cunostintele voastre pentru ca ma mai nedumereste ceva. Motocicleta scoate un sunet ciudat doar dupa ce o pornesc prima oara pe zi cand e complet rece. Nu stiu cine mi-a zis ca este posibil sa nu deconecteze starterul si sa fie invartit de motor fortat. VID_20220924_153548.mp4 Fenomenul asta nu tine mai mult de 1-2 minute si nu mai apare decat daca o las f mult sa se raceasca.
  3. Instructorul cu care am facut, din pacate, s-a pensionat. Insa cei care m-au pus in legatura cu el au fost cei de la HeyMoto. Prin ei am luat si B la scurt timp dupa A.
  4. Am luat o trusa d-asta si am reusit sa presez placile alea dar sub nici o forma nu pot sa le nituiesc. Am deformat 3 capete d-alea pentru ca materialul este foarte moale si niturile lantului tot nu cedeaza. Am incercat sa le bat cumva cu un ciocan si o dalta dar cu lantul pe motoror e imposibil sa gasesc o pozitie buna. Poate e cineva din bucuresti are o asemenea ustensila si ar vrea sa faca o mica deplasare sa ma ajute cu asta, contra cost desigur.
  5. Pai nu ziceati ca n-ati mai intalnit vreodata sa se rupa arcul ala ? Care sunt sansele sa-l rup si pe celalalt ? Si eu ce mai repar la ea data viitoare, daca le fac pe toate acum?
  6. Mi-au venit arcul si lantul deschis care din pacate nu e atat de deschis pe cat credeam. Tot va trebui sa-l presez cumva. Habar n-am cum sa fac asta si pe youtube nu gasesc indicatii pentru tipul asta de lant.
  7. Ai invatat o lectie care nu te-a costat prea mult, zic eu. Putea sa-ti cada pe bordura si sa-ti sparga baia de ulei. Data viitoare, stii sa nu astepti mai mult de 24 ore. Cand mi-a calcat unu bicla pe trecere de mi-a indoit roata, am bagat-o in porbagaj si ne-am "inteles" la primul service sa-mi plateasca roata noua. Nu ca lasa ca te sun eu mai incolo. Ce-i drept el ar fi riscat sa ramana fara permis.
  8. Art 45 Depăşirea | Ordonanţă de urgenţă 195/2002 Mie exprimarea asta imi da de inteles ca sunt situatii in care se poate depasi fara a trece de axa care separa sensurile de circulatie. (asa numita devansare) scoalarutiera.ro , site-ul de pe care am invatat eu legislatie zice asa: Fie ca trecem peste marcajul care separa sensurile de circulatie si intram pe sensul opus, fie ca nu trecem peste marcajul care separa sensurile de circulatie si nu intram pe sensul opus, tot depasire se numeste. Totusi legea este prea ambigua in ce priveste situatia asta in care treci pe langa o masina pe aceasi banda. Daca treci, pe banda a 2-a, pe langa un vehicul de pe aceasi banda, prin partea dreapta, fara sa intri pe banda 1, se numeste depasire prin dreapta ? Daca e sa consideram "devansarea" ca depasire, atunci si soferii depasiti au obligatia: Articolul 119: Conducatorul de vehicul care urmeaza sa fie depasit este obligat: b) sa circule cat mai aproape de marginea din dreapta a partii carosabile sau a benzii pe care se deplaseaza. Asta pentru angelfire cu lane assistul (desi am inteles ca discutia era strict pentru coloane la semafor).
  9. Toata lumea face asta. De-aia au si atat tupeu. A pus semnal si a tras de volan. Nici o urma sau intentie de franare. Garantat ca nici nu s-a uitat in oglina de principiul: franeaza el ca n-are tupeu. Eu te inteleg perfect si sunt sigur ca suntem multi care am face ca tine daca nu ar insemna timp pierdut si bataie de cap. Personal in situatiile de genul pun semnal, incetinesc si astept sa treaca masina de pe banda pe care vreau sa intru (mai ales cand e asa aproape) iar urmatorul are timp sa ma vada si sa adapteze viteza. Nu sa puna frana brusc pentru ca vreau eu sa schimb banda.
  10. Imi pare rau ca n-am facut o poza sa vezi 2 bucati de arc rupte cum se incolaceau intre ele. Pistonasul nu se ridica pana sus complet si ramanea blocat in loc sa coboare jos complet ceea ce ma face sa cred ca asta era motivul pentru care primea multa benzina. Nu stiu cum ti se pare ca sunt arcurile alea dar mie mi s-a parut chiar subtire. Si nu cred ca e o coincidenta ca s-a intamplat asta la 1 saptamana dupa ce mecanicul mi-a schimbat kiturile de garnituri. Am inteles ca distributia nu e in regula dar eu inainte de asta nu am intampinat mari probleme in afara de un mers putin sacadat abia sesizabil pe la 20-30 km/h la 2-3k ture. Totusi o sa va urmez sfatul si maine ma duc sa comand alt lant. Pe cel vechi probabil ca-l voi taia cu flexul. Oare pe cel nou il voi putea fixa cu o presa de lant de bicicleta ? N-as mai arunca banii pe o presa speciala de lant de distributie pe care n-am s-o mai folosesc vreodata.
  11. Problema initiala cred ca se va rezolva cand imi va veni arcul de la carburator. Reperele distributiei tot nu vor sa se alinieze perfect. Imi imaginez ca este lantul prea uzat. L-am desfacut (de fapt i-am scos doar capacul) ca sa-i fac jocul supapelor (care este alta distractie) insa ca sa schimb lantul / intinzatorul, trebuie sa dau jos tot motorul de pe cadru si sa-l fac bucati, din cate am inteles din manual. Nu vreau sa par nerecunoscator. Multumesc pentru raspunsurile de pana acum.
  12. Azi mi-au venit pastilele. Cand sa montez totul la loc, mi s-a parut ca follower-ul lantului este rupt / mancat. Din pacate nu se vede foarte bine si nemaivazand altul nu-mi dau seama exact. Presupun ca tre' sa desfac juma' de motor ca sa schimb asta. 4.mp4 Am rupt o mica fasie care mi-a sarit in ochi initial. Nu pare a fi uzat excesiv in afara de asta. Credeti ca mai merge sa-l las asa ?
  13. Eu stiu cel putin 2 care circula si am mai vazut altele prin trafic.
×
×
  • Create New...