Jump to content

blackays

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About blackays

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    goofy_aly_1993@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    3.10.2012
  • Motocicleta
    Honda NX650 Dominator
  • Numar Moto
    MOȚ
  1. Mulțumesc pentru info. In acte este trecuta 90' însă după îndelungi căutări am găsit seria fiind model 88' pentru germania. Sper sa reușesc să pun deoparte ceva bani și să o bag puțin în reparații că a început să gonească țânțarii din jur
  2. Mulțumesc ,doamne ajută numai că momentan a început să facă figuri una alta pe la ea. Și că tot veni vorba,crezi că reușesc să te scot cândva la un pahar să te mai întreb cate ceva? Cu pozele sper sa nu uit astăzi când plec spre muncă dar sigur voi face După băița de astăzi
  3. Salutare. Sunt nou posesor de Domi 650 de anul trecut din august, babă din 88' deși în acte este trecut 90'. Am reușit până de curând să citesc acest topic in întregime și țin să vă mulțumesc tuturor deoarece am reușit cu ajutorul vostru și a sfaturilor oferite de-a lungul timpului să mai învăț ( să îmi amintesc) una alta despre acest motor. Mici probleme estetice și veșnica problemă cu oprirea motorului la relantiu sunt singurele defecte ale doamnei. După ce am verificat tot ce am putut, am descoperit din întâmplare după ce am dat jos și curățat ( stricat ) carburatorul faptul că mufa ce leagă cablul de șoc la carburator nu mai etanșează bine,filetul era tocit și de aici problema. Am scos mufa și am obturat gaura cu degetul iar motorul a început brusc să meargă rotund,fără rateuri și opriri. S-a rezolvat cu un carburator nou și mufă făcută de către un meșter bun la strung din alamă. Pot spune că am altă motoretă,a crescut puterea,motorul merge rotund și este foarte liniar la accelerație,nici acum nu îmi vine să cred cat de bine poate să meargă. Așadar vă recomand tuturor să verificați acest lucru când apare problema cu opritul motorului la relantiu. Câteva poze cu bătrâna doamnă și fufa buclucașă Să avem parte de vreme bună și cât mai mulți kilometri fără probleme
  4. Salut. Părerea mea este sa incepi prin a verifica/completa uleiul din cutie. Am pățit același lucru cu treptele 1 și 2 la Opel ,mai întâi ceva ușor,deranjant(doar agață puțin) până am ajuns sa nu mai pot pleca de pe loc până nu făceam 2 mișcări și la fel intra greu in 2. S-au rezolvat prin completarea uleiului iar acum merge mai bine că înainte. Zi bună și sper sa îți fie de folos.
  5. "l-am lasat sa mearga 20 minute pana s-a inclazit motorul, am scurs uleiul, am schimbat filtrul si am pus husa pe ea. Dupa 1 saptamana m-am echipat, am pornit motorul...totul OK......... si dupa 500m..s-a oprit si nu a mai pornit neam"...mie mi-a atras atentia acest pasaj.O intrebare mai in gluma mai in serios,ulei ai bagat in ea?sau ai uitat sa precizezi?
  6. Salut.De unde esti?O iau eu pe aia mica daca se mai poate acest lucru
  7. http://www.gearingcommander.com Poate te ajuta la ceva acest site in legatura cu experimentul pe care doresti sa il faci. O zi buna
  8. Dupa spusele tale incerci sa pornesti motoreta cu ambreiajul actionat ceea ce este imposibil la unele modele deoarece nu mai mai invarte motorul atunci cand dai la pedala.Incearca sa dai la pedala fara a mai trage de ambreiaj aceasta fiind scoasa pe liber. De unde sti ca ai foarte putin ulei in cutie daca nu sti unde anume sa verifici nivelul uleiului? Bafta
  9. @WotRU2Me mi-ai facut ziua mai frumoasa:)) @WotRU2Me mi-ai facut ziua mai frumoasa:))
  10. Cauta pe forum si vei descoperii informatii folositoare referitoare la "Noua lege". CATEGORIA A2: motociclete cu puterea maxima de 35 kW, cu un raport putere/greutate care nu depaseste 0,2 kW/kg si care nu sunt derivate dintr-un vehicul avand mai mult de dublul puterii sale. Din pacate va trebui sa te limitezi la o categorie de motociclete ce se pot incadra in definitia de mai sus. Stima
  11. Referitor la consum,am avut o "copie",un chinez derivat din aceasta motoreta de 70cc din fabrica si pot spune ca am plecat de la 1L\100km si am ajuns intr-un an si jumatate la aprox 1.5L la viteza de 80+ km\h (carburatie).intretinere foarte usoara si ieftina.Acum fiind vorba despre 'Onda Innova 125 "original" ma gandesc ca lucrurile vor sta mult mai bine.Foarte buna pentru oras si nu numai datorita greutatii sale si formelor ce permit manevre la viteze foarte mici. PS: Am facut peste 300 km pe zi fara probleme,cu pauzele de tigare de rigoare. O zi buna si succes in gasirea motoretei ideale
  12. http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Acesta este site-ul celor de la Ignitech,baietii cu CDI-uri programabile
  13. Salutari si tie. O sa incep prin a spune ca nu sunt un om cunoscator in domeniu insa sper totusi sa ma pot incadra in cerintele tale. Intrebarea nr 1:Nu este valabil in romania Nr 2:Deoarece este foarte posibil ca legislatia rutiera din Spania sa difere de cea din Romania Nr 3: Incepand cu anul viitor se vor introduce noi categorii,una dintre ele fiind AM pentru mopede ce nu depasesc 50cc.Acum nu stiu sigur,insa nu cred ca se va putea schimba atestatul,fiind necesara inscrierea la o scoala moto pentru obtinerea permisului. Ultima:CI (carte de identitate a vehiculului),certificat fiscal ,contract de vanzare-cumparare si nu in ultimul rand obiectul vanzarii.Daca am omis ceva sau am gresit in legatura cu actele necesare rog pe cineva sa ma corecteze Sincer,colegii ti-au oferit niste informatii mai mult decat bune privitoare la atestat.Parerea mea este ca nu are rost sa te complici cu traducerea atestatului din Spania sau si mai rau sa circuli cu el pentru ca nu se stie niciodata peste ce "binevoitor" care sa nu fie de acord cu acesta.Te complici mai mult decat este necesar insa ma repet,aceasta este numai opinia mea. Stima
  14. Se trimite copie dupa amenda si dovada platii,originalele raman la tine,nefericitul cu amenda
×
×
  • Create New...