Jump to content

@nonim

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About @nonim

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pe sosea
  1. Daca le scoti din nou turtite poti incerca sa iei unele noi si sa le pui saibele celor vechi.(sa le montezi cu cate 2 saibe. Nu e o solutie foarte inginereasca dar e eficienta.
  2. Ieri trecui din nou pe la Razvan deoarece am vazut ca are si aparatele necesare pentru vulcanizat /echilibrat roti moto. Schimb de anvelope fata spate, demontat, montat roati si echilibrat 80 lei. Am vazut ca nu sunt f multe si din cauza asta prin alte parti mi s.a cerut 150lei si sa ma duc cu rotile in mana. Poate mai au si altii nevoie...
  3. And the prize goes to : https://m.youtube.com/watch?v=2gX1q-HqxQA
  4. Recomand si eu... Omul chiar stie ce face si are preturi mai mult decat decente. O super persoana cu un super caracter. » Post actualizat in 17 Apr 2015 22:08 Desi am fost pentru o servisare de furca si un sync de carburi pe drum ( mobra abia luata) am descoperit ca in mom in care se incalzea se oprea iar electromotorul invartea f greu, mobra refuzand sa mai porneasca. A stat omu doua zile pt a depista problema si a o rezolva iar la final nu mi-a luat nici un ban in plus. Un mecanic adevarat. Cu siguranta va fi singurul la care imi voi duce motocicleta.
  5. Magnetul este fisurat in totalitate, doar ca nici una din bucatile rezultate nu pare sa se clinteasca. Nu stiu cum dumnezeului s.a produs aceasta extorsiune a unui degajament prin care s-a rupt un magnet. Si totusi, rotindu-se magnetii tind sa se lipeasca si mai bine de peretii rotorului datorita fortei centrifuge, deci teoretic, in mers sansele sa zboare vreo bucata aiurea sunt mai mici.
  6. Asa cum zice si titlul... Intreb poate ma ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema. Am observat ca unul din cei trei magneti dispusi pe rotor prezinta o fisura transversala. Are cineva habar cum afecteaza asta incarcarea? Inainte sa umblu la el alternatorul mobrei incarca 14,6-14,7. E posibil sa aiba afecteze in vre-un fel incarcarea acel magnet fisurat? Cu el asa incarca in valori normale ale tensiunii... Dar mai contreaza si intensitatea pentru a obtine o putere de X watt. Apreciez orice ajutor, daca este nevoie de o poza ceva, pot face. Help please! Nu vreau sa montez totul la loc pana nu sunt sigur ca este ok.
  7. Buna seara tuturor! Am si eu o problema, cum necum a reusit cineva sa imi dea mobra pe jos de pe cric si dupa ce am ridicat.o am observat ca picura usor usor ulei. La a doua verificare mi.am dat seama ca s.a format o fisura pe capacul de la alternator datorata cazaturii. Acum intreb si eu urmatoarele : din dezmembrari de la ce mobre se potriveste acest capac? Am vzut ca zx6r din 95-97 are aceeasi garnitura si parca si acelasi capac. Multumesc. Siteul pe care m.am uitat: http://www.kawasakioriginalparts.com/kawasaki_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=E1431&block_02=99917-1641&block_03=MC&year01=1997&ca=AT http://www.kawasakioriginalparts.com/kawasaki_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=E1431&block_02=99917-1600&block_03=MC&year01=1995&ca=AT
  8. Subscriu pt laptele demachiant doina
  9. Fratilor eu stiu ca PMS au femeile. La facultate ne.au invatat de pmi si pme ( interior exterior). Sper sa ne deranjez...
  10. S.a rezolvat problema cu incarcarea. Revin cu alta intrebare. Carburatie cu pompa de benzina. Pun contactu nu aud nimic. Nu imi vine sa ies sa mai desfac la ea ca e ffff frig.cum pot testa functionalitatea ei? » Post actualizat in 27 Nov 2014 12:35 Mobra porneste ok dar daca o las mai mult timp o ia foarte greu(parca se dezamorseaza instalatia de benzina)
×
×
  • Create New...