Sari la conținut

@nonim

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    xtz660

Informații profil

  • Motociclete detinute
    zx4r, hornet, xtz660,

Vizitatori Recenți Profil

517 citiri profil

@nonim's Achievements

  1. in sfarsit, sunt si eu weestromist. a ajuns azi motorul la mine. sunt super incantat de el, abia astept sa dau o tura zilele astea, tot a plouat azi si am zis sa ma bucur de prima iesire, nu sa stau cu morcovu.
  2. https://motoadn.ro/petitie/ exista petitia. las linkul pentru cine vrea sa dea o semnatura. e pentru continuarea programului. mersi din nou einstein
  3. salve, a fost informatia pe care am primit.o de la dealer, dar a spus ca tocmai ce auzise si el despre ea deci nu e sigur pana nu exista scrisa negru pe alb. initial mi.a zis ca e o veste si buna si rea in acelasi timp, ca mai intarzie inceperea programului dar ca o sa se mareasca subventia la valoarea pt masini. dar sincer oricum o sa fie destul de anapoda, pentru ca din ce observ acum e o lipsa acuta de motociclete noi livrate si se pare ca va fi adancita si mai rau de criza semiconductorilor, si transporturile ingreunate din cauza covid. pe langa asta, o sa intervina si scumpirea , pentru ca pretul materiilor prime si al transportului este foarte ridicat.
  4. salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba). intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari?
  5. Daca le scoti din nou turtite poti incerca sa iei unele noi si sa le pui saibele celor vechi.(sa le montezi cu cate 2 saibe. Nu e o solutie foarte inginereasca dar e eficienta.
  6. Ieri trecui din nou pe la Razvan deoarece am vazut ca are si aparatele necesare pentru vulcanizat /echilibrat roti moto. Schimb de anvelope fata spate, demontat, montat roati si echilibrat 80 lei. Am vazut ca nu sunt f multe si din cauza asta prin alte parti mi s.a cerut 150lei si sa ma duc cu rotile in mana. Poate mai au si altii nevoie...
  7. Recomand si eu... Omul chiar stie ce face si are preturi mai mult decat decente. O super persoana cu un super caracter. » Post actualizat in 17 Apr 2015 22:08 Desi am fost pentru o servisare de furca si un sync de carburi pe drum ( mobra abia luata) am descoperit ca in mom in care se incalzea se oprea iar electromotorul invartea f greu, mobra refuzand sa mai porneasca. A stat omu doua zile pt a depista problema si a o rezolva iar la final nu mi-a luat nici un ban in plus. Un mecanic adevarat. Cu siguranta va fi singurul la care imi voi duce motocicleta.
  8. Magnetul este fisurat in totalitate, doar ca nici una din bucatile rezultate nu pare sa se clinteasca. Nu stiu cum dumnezeului s.a produs aceasta extorsiune a unui degajament prin care s-a rupt un magnet. Si totusi, rotindu-se magnetii tind sa se lipeasca si mai bine de peretii rotorului datorita fortei centrifuge, deci teoretic, in mers sansele sa zboare vreo bucata aiurea sunt mai mici.
  9. Asa cum zice si titlul... Intreb poate ma ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema. Am observat ca unul din cei trei magneti dispusi pe rotor prezinta o fisura transversala. Are cineva habar cum afecteaza asta incarcarea? Inainte sa umblu la el alternatorul mobrei incarca 14,6-14,7. E posibil sa aiba afecteze in vre-un fel incarcarea acel magnet fisurat? Cu el asa incarca in valori normale ale tensiunii... Dar mai contreaza si intensitatea pentru a obtine o putere de X watt. Apreciez orice ajutor, daca este nevoie de o poza ceva, pot face. Help please! Nu vreau sa montez totul la loc pana nu sunt sigur ca este ok.
  10. Buna seara tuturor! Am si eu o problema, cum necum a reusit cineva sa imi dea mobra pe jos de pe cric si dupa ce am ridicat.o am observat ca picura usor usor ulei. La a doua verificare mi.am dat seama ca s.a format o fisura pe capacul de la alternator datorata cazaturii. Acum intreb si eu urmatoarele : din dezmembrari de la ce mobre se potriveste acest capac? Am vzut ca zx6r din 95-97 are aceeasi garnitura si parca si acelasi capac. Multumesc. Siteul pe care m.am uitat: http://www.kawasakioriginalparts.com/kawasaki_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=E1431&block_02=99917-1641&block_03=MC&year01=1997&ca=AT http://www.kawasakioriginalparts.com/kawasaki_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=E1431&block_02=99917-1600&block_03=MC&year01=1995&ca=AT
  11. S.a rezolvat problema cu incarcarea. Revin cu alta intrebare. Carburatie cu pompa de benzina. Pun contactu nu aud nimic. Nu imi vine sa ies sa mai desfac la ea ca e ffff frig.cum pot testa functionalitatea ei? » Post actualizat in 27 Nov 2014 12:35 Mobra porneste ok dar daca o las mai mult timp o ia foarte greu(parca se dezamorseaza instalatia de benzina)
×
×
  • Creează nouă...