Jump to content

Mihaif2000

Membru
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

About Mihaif2000

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    V-Strom 650XT 2021

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Transalp 650

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. mi-ar fi placut sa vad o poza reala cu partea din fata, fara ala de plastic. nu stiu de ce dar nu am incredere in pozele puse de producator in manualele de instalare.
  2. protejeaza bine? Poti sa ne faci poza la partea din fata, de la filtrul de ulei? Are si ceva fier acolo sau e doar plasticul?
  3. e la fel ca al meu doar ca al meu e mai mare cu 1700km Sa il stapanesti sanatos si fara incidente ... si sa ne vedem la intalniri.
  4. nu am pocnit nici unu. am avut accidente dar nu din vina mea. toate accdentele pe care le-am avut, de cand conduc, au fost fara victime, si un singur accidenta fost din vina mea, ma rog il consider eu din vina mea. Intr-o intersectie din cucuieti din deal, in care aveam prioritate am incetinit (nu am oprit) ca sa citesc semnele de circulatie si sa imi dau seama in ce directie trebuie sa merg. Chestia asta l-a facut pe cel care venea pe cedeaza sa creada ca il las sa treca. El nu a incetitinit, eu am accelerat ... eu le-am pus pt ca imi place mai mult cum arata cu ele ...
  5. 400k pe 4 roti inseamna nimic. Eu pe 4 roti am peste milion, schimb uleiul de 3-4 ori pe an si tot nimic inseamna cand e vorba de mobra. Pe 2 roti am 130k si am culcat mobra de nici nu mai tin minte. De la parcare plina de nisip pana la dobitoc in trafic, le-am avut pe toate. Poti sa fi cat vrei de preventiv ca pata de ulei din curba, sau nisipul din parcare nu le sterge nimeni. Eu am picat cu trasnalpul la 30 km/h cand am intrat intr-o parcare. Pur si simplu motorul a disparut de sub mine si m-am trezit ca trebuie sa alerg. Pt ca nu am putut sa alerg cu 30 km/h am cazut in nas. Dupa am vazut
  6. mai trebuie sa bagi crash bar si cric central. Uite la al meu ce frumos sta el pe cricul central montat azi ... Are si crash barul si suportul pt cotiile laterale.
  7. L-am dat jos acum si ai dreptate arata ca curu...maine o sa il montez pe ala de la grec. Vedem cum o sa fie dupa. Am montat asta seara prinderile pt side case si protectia radiator. M-am chinuit la protectia aia de mi-a venit rau. Maine sper sa mai avansez. Oricum pana vine iar vremea buna mai dureaza cateva zile.
  8. invatam si noi ... sunt convins ca o sa ajungem la motul dar pana atunci mai dam bani pe prostii in alta ordine de idei a venit jucaria. Tare fericit sunt. Impresii generale dupa 30km - are nevoie de suspensie pe fata - nu mai stiu sa conduc - e urat pe ploaie cu rotile alea - multi prosti in trafic - dupa 4 ani de cutie automata pe masina nu mai stiu sa schimb vitezele - plasticul ala care cica e scut e de tot rahatul dar cel mai important e ca IMI PLACE LA NEBUNIE VACUTA
  9. unele sunt max load si unele sunt normale. din cate am inteles eu alea max load sunt mult mai tari pe cand alea care nu sunt max load sunt mai bune decat ce e acum pe mobra dar nu asa de tari. Eu am luat kitul care contine arcuri si ulei. are codul SP-SU06-SSC043
  10. la aia ma refer ... vine fara ... 650 e chel, iti da un motor si un cadru. restu te descurci. de aici si pretul asa de mic. eu, sincer prefer asa decat sa imi bage pe gat tot felul de chestii scumpe si proaste pe care apoi sa le inlocuiesti.
  11. am luat hyperpro Front and rear suspension Combi kit. motivul sunt kilele in plus si faptul ca vreau sa merg destul de mult vara asta, distante lungi cu bagaje. Sugestia a venit de la cineva cu experienta. Cand m-a vazut a zis ca eu am nevoie de suspensie extra ... trebuia sa ma simpt jignit dar am trecut peste Eu intial m-am uitat la africana. am avut trasnalp si foarte incantat am fost. am zis ca merg tot pe Honda. Problema a fost pretul. Mi s-a parut prea mult pentru un moft. Sa iau africana noua m-ar fi dus cam dublu la pret. SH nu prea am gasit sa imi placa si asa
  12. merci mult dar am cumparat deja. Am luat kit cu arcuri fata, spate si ulei. Sunt altii care or sa le vrea cu siguranta.
  13. S-a mai vorbit pe subiect aici pe langa ce e acolo eu am mai luat si arcuri pt suspensii fata spate ... burta mare, kg multe, bagaje multe. cineva din zona (nu dau nume persoana importanta) a zis ca fara arcuri hipo nu ma ia cu el Ca si preturi e greu sa fac acum un calcul exact si individual dar ce a zis mai sus vrajitoru e foarte aproape de ce o sa gasesti in piata. La mine se duce spre 2500 pt ca eu am luat si multe prostii (mlte chestii pe care in general altii nu le considera necesare) si nu am luat neaparat ce era mai ieftin. Spre exemplu pe mine top case + engi
  14. e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus.
  15. asa cum s-a mai spus si mai sus pot sa confirm si eu 100% ca la 650 diferenta este la roti spitate si plastice. In rest nimic, totul e identic. Eu am luat XTul pt ca cel normal + roti spitate ma costa mai mult decat XTul si asta din cauza reducerilor pe care mi le-a acordat dar care se aplicau doar la XT. la 1050 povestea e alta. Acolo sunt diferente care nu pot fi ignorate.
×
×
  • Create New...