Jump to content

Mihaif2000

Membru
  • Posts

    183
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    V-Strom 650XT 2021

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Transalp 650

Recent Profile Visitors

517 profile views

Mihaif2000's Achievements

  1. da, la 350km range nu ai neovie dar la L nu esti nici pe aproape. Eu la L am range 170-180 in conditii normale (asfalt si off). Stiu asta sigur pt ca la ultima plimbare, s-a aprins becul la 170KM si am alimentat la 180KM. Am avut curaj sa o las asta de aproape de gol pt ca aveam petul in spate (nu l-am lasat in padure si nici nu am aprins focul cu el), dar fara ala sunt super crispat, alimentez la fiecare benzinarie ca daca nu gasesc la urmatoarea.
  2. Daca ar fi de 9 litri as fi mai linistit dar la mine e de 7 si intra vreo 6.7....nu e suficient. De exemplu pe partea de obarsia lotrului nu prea poti sa faci nimic. Ma rog poate e doar in capul meu asa ca imi iau canistra sa imi linistesc monstri din cap
  3. Un arc mai tare pe fata te ajuta la preload. Vascozitatea uleiului te ajuta la rebound si viteza compresie. Idea ca poti sa faci o furca fata sa fie mult mai buna doar prin modifcarea uleiului dar asta daca ai putine kg si arcul cu care vine din fabrica e cat de cat ok. Eu am luat arcul de la hiper pro in primul rand pt ca e progresiv. M-am obijnuit sa merg cu asa ceva si pana acum am schimbat la toate motocicletele pe care le-am avut. Referitor la investitii in motor: eu sunt de parere ca piata in momentul de fata e facuta de asa natura ca orice ti-ai cumpara are nevoie de extra stuff. Daca ei o masina noua ai optiuni care pot sa ii dubleze pretul. La moto iti dau minimul si tu dupa vi cu ce vrei. Acum serios vorbind mie imi place sa mesteresc si sa o inbunatatesc asa ca nu ma deranjeaza, din contra imi place. Prevad ca o sa tin mobra asta multa vreme asa ca o sa fie o placere sa vin cu chesti noi pe ea. Plus ca o sa o fac in timp, nu ma grabesc. Ce are nevoie urgent este de range, asta e problema care ma deranjeaza. Se rezolva cu un rack pe spate si o canistra de benzina de 3l. In rest e super 300l pt ce fac eu si pt ce il folosesc. Cand o sa livreze astia suspensiile o sa fie si mai tare...dar pana atunci pot sa ma distrez si cu ce are acum pe ea. Ps: uleiul trebuie schimbat doar in tubul fara arc. Uleiul din tubul cu arc nu are nici o valoare. E acolo doar sa nu ruginesca chestiile. Poti sa pui si ulei de masline ca tot aia e.
  4. La Lul meu e suspensie pe un singur tub. am comandat update de arc de la Hyperpro si ei au confirmat ca e un singur arc. Aia 150 eur de care vorbesti este pt un singur arc. Ai mai jos discutia: EU: I found out on the internet that the stock front suspension has only one springs. Will you send 2 of them? Are these specific for my type of motorcycle and will I have some guidance on how to set it up? Ei: You get one spring for the front. Settings are included EU: So I will use the current one and the one sent by you? Ei: No, just the one from us.
  5. de unde ai luat ala pt codita (pt bagaj) si protectiile pt motor?
  6. ichyboots a schimbat suspensia cand a intrat in state... vezi la sfarsitul filmului spune ce a facut la motor. Jake TheGardenSnake (il gasesti pe youtube) are o serie intraga cu modificari la motor. Are 300L si chiar modifica mult la el. Sincer cam pe acolo cred ca o sa ajung si eu cu al meu dar in timp
  7. Cat de tare mi se pare chestia asta, tata si fica impartasind aceas pasiune. Bravo voua. Am facut si eu prima mie de KM. Maine ii schimb uleiul si filtrul. Am fost pe valea cernei de la cerna sat la Câmpu lui Neag. Au venit cu mine prieteni cu motoare mari, africane de 700, transalpuri si asa mai departe. Am mers primul, mergeam in ritmul meu apoi trebuia sa ma opresc sa astept grupul. De obicei eu sunt ala din spate care se lasa asteptat dar pt ca eram pe CRF imi era si greu sa nu merg mult mai tare decat restul. E clar ca e altceva. Am facut si alte drumuri unele chiar grele pe acolo prin zona. Au fost portiuni pe care nu as fi avut curaj sa intru cu VStromul dar cu asta parca eram la mine acasa. Partea de asfalt mi s-a parut groaznica. a batut si vantul si Lul nu are nimic ca si protectie de vant. Cred ca la primavara o sa cumpar o remorca si ma duc cu masina pana la poteca aia din munte... O alta parte aiurea a fost rezervorul. Desi sti ca iti ajunge pt ca are un consum super mic (pe valea jiului am mers cu 2.4) tot stai cu gandul la acel range de rahat. tot timpul eram cu ochii pe cati KM am facut, cu gandul la unde e urmatoarea benzinarie si tot asa. Presupun ca cele 2 neajunsuri de mai sus sunt rezolvate oarecum de RALLY, poate ca am facut greseala si am luat Lul dar in acelasi timp dupa un Rally trebuia sa astept pana la primavara si asta ar fi insemnat sa nu ma bucur de el anul asta. Seara cand am ajuns acasa am avut ceva treaba in oras si am luat vstromul. Nu mai stiam sa il conduc, nu mai stiam sa iau curbe, il turam aiurea, frana pusa aiurea de tare. Mi-a trebuit vreo 10-15 min sa ma reobijnuiesc cu ea. Super incantat de CRF, jucarie care trebuie luata, merita ca si a 2-a motocicleta. PS: la cerna sat a fost intalnire transalp. toti de acolo au fost dornici sa vada cum e, sa se suie pe ea, sa ceara informatii. Toti pareau dornici sa isi ia una. PPS: se tot vorbeste de un CRF de 800, noul transalp. Daca apare ala am un VStrom de vanzare
  8. e un rahat de suspensie ca si cea de pe fata asa ca merge si cu ciocanul. Pe fata se pare ca avem arc doar intr-un tub si partea de rebound este in celalalt tub cea ce nu e de loc bine. Nu mai vorbesti ca sunt si arcul si reboundul proaste. La capitolul suspensie am zis ca VStromul e prost dar CRFul asta m-a uimit cat de rau sta. E bine totusi ca la 600-800 eur poti sa scoti ceva cat de cat bun din el. Mi-am comandat Ghidon Renthal 22 693-01-BK-01-185 nu am mers pe ala de 28 pt ca am zis sa nu modific foarte mult. Asta am inteles ca e destul de bun. A gasit cineva pe undeva prin RO sau europa chestia asta https://www.revzilla.com/motorcycle/driven-racing-engine-block-off-plate sau aveti codul celei care se potriveste la CRF300L?
  9. uite cum se face preloadul cu SAG cu tot ... pe altii i-am vauzt ca au facut o bucata de ata.
  10. Cred ca m-am facut inteles gresit ... nu m-am referit la furtunul de la frana si ca e vizibil ci la sistem in general si faptul ca e mai impotant pentru mine decat cai putere sau cat de frumoasa e motoreta. Am inteles de ce trebuei sa fie asa acel furtun de frana ... poate ca se putea mai bine dar pana la urma e ok asa cum e. In cea ce priveste rezolvarile de pe youtube trebuie avut mare grija la ce sugereaza uni de pe acolo. Am comandat deja fara acel rezervor extern si sincer sunt multumit doar cu atat. Nu o sa stau eu sa le setez peste cativa ani cand o sa stau de asa ceva o sa schimb probabil cu totul motocicleta. Se ai drum bun in excursie.
  11. Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei. Pana atunci sunt la plimbare cu stroama...
  12. Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. Am urmatoarele concluzii: 1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita 5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. pozitive: 1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta. 2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere. 4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti.
  13. multumesc pt toate linkurile. o sa am de citit in urmatoarele saptamani si o sa ma apuc sa comand. Pe partea de luggage am deja niste enduristanuri si nu as vrea sa mai bag cateva sute de euro in altele. Maine cand aduc motorul acasa o sa ma uit mai bine la ea si vad ce ar mai fi nevoie. O chestie pe care am remarcat-o azi spre exemplu este ca nu are pe coada maner de unde sa o apuci. De vreo 2 ori am dat asa in gol cautand manerul. e clar ca acolo imi trebuie ceva pt ca e super aiurea fara. Referitor la aia din tailanda nu prea am rabdare sa le aduc de acolo. Cred ca o sa le comand din UK si sa le aduc cu ajutorul lui Garcya . Vad ca e din Resita asa ca o sa ma duc sa le ridic personal de la el. Inca nu imi e clar ce o sa fac cu amortizorul spate. ala sigur sigur trebuie sa il schimb. Desi in scadere, am inca mult prea multe kg pentru ce poate amortizorul curent. si la vstrom l-am schimbat si a fost mult mai bine dupa. Vineri plec cu stroama la ceva plimbare asa ca nu prea o sa am timp de CRF, dar saptamana viitoare sper sa ii fac rodajul pe sosea si sa pot sa il bag pe ceva off. In functie de asta o sa vad cat de urgent e partea cu amortizorul. Garcya: chestia asta s-a potrivit la al tau? pe asta l-ai cumparat? https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/prinderi-suport-scarita-os-base.html arcgotic: oricand ai timp da un semn si ne putem auzi. Plec din oras cam in fiecare weekend dar in timpul saptamanii sunt in zona de obicei. Saptamana viitoare o sa fie mult asfalt cu CRFul (macar 1k km) dar dupa daca ai pofta de o plimbare pe Timis cu mare drag. Oricum noi (eu si un mic grup de prieteni) mergem destul de mult in plimbari pt CRF. Nu le pot numi enduro dar nici asfaltul nu prea ne place . Anul trecut am facut cu vstromul cam 18k km din care mai mult de jumate a fost pe drum fara asfalt si in multe cazuri nu era nici drum . Hai sa ne cunoastem si daca vrei, poti sa vi cu noi fara probleme.
  14. Am ajuns si eu in sfarsit sa fiu posesor de CRF, sunt asa de prospat ca nici nu a ajuns acasa motoreta . Mi-as fi dorit Rally dar am gasit un 300L la reducere si am zis sa merg pe asta. Am facut azi vreo 2km cu el si e altceva ... pana acum am condus doar vaci de 250kg+ si asta e prima motocicleta mica pe care pun mana. Motivul pentru care am mers pe CRFul mic este legat de noua pasiune pt Off. Anul trecut am rupt rulmentul de jug si vreo 2 carene la o vaca prin padurile din romania si am zis ca trebuie sa merg unpic mai specializat. O sa pastrez si vacuta dar cu roti de strada, pentru ture lungi. Problema pe care o intampin este ca nu gasesc mai nimic pentru ea. Clar are nevoie de suspensie noua, crash bar, scarite noi si ceva sa ma ajute sa leg 2 genti textil pe spate. Probabil ca in viitor si ghidon nou dar momentan e ok. Voi ce ati luat si de unde?
×
×
  • Create New...