Sari la conținut

yangzi

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://mototgm.ro/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Tg.Mures
  • Motocicleta
    ZZR1400R
  • Numar Moto
    MS-33-BYP
  • Club
    MOTOTGM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR600 F4i sport, Transalp, CBR 1000RR, VFR1200, VFR800, ZX-10R

Vizitatori Recenți Profil

653 citiri profil

yangzi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Cat e in garantie, pot schimba doar pe Akrapoviciul lor de fabrica (2700 EUR) care este aproape la fel de lunga. Asa ca, deocamdata ramane. Oricum niciodata nu am fost fan-ul tobelor galagioase, fac mult drumuri lungi.
  2. Da, e nou. Cricul nu e stock, comdandat separat.
  3. Pe de alta parte (fara sa fim rai), cand l-ai vazut pe ala in panatloni de pijama cu floricele roz si tenisi pe R1 (a se citi "er uan"), nu stiu ce pretentii mai puteai avea.
  4. Esti tare omule! Suparat ca te-au repezit. Si eu faceam probabil la fel. Daca vroiai sa ajuti, trebuia sa-i saluti in primul rand, sa te prezinti si sa le oferi ce ajutor crezi ca poti. In schimb il intrebi cum se numea fata, ca poate esti motociclist. Nici eu nu spun cum se numeste pasagera mea la toti presupusii motociclisti. Nu vreau sa tin partea nimanui, nu il cunosc pe omul la, dar era chiar mai prietenos decat puteai sa te astepti (mai ales dupa un accident). De altfel si tu te prezinti frumos, pe forum esti WTF ??? unul mic si rau (multi dintre cei mici sant rai sa stii, este un chiar un complex la unii) din locaitata primu din curba cu motocicleta ..., suparat ca unu care tocmai a cazut nu ti-a povestit frumos toata istoria cazaturii si datele personale a pasagerei. De altfel, numarul de posturi pe care le ai pe forum oglindeste cu ce te ocupi in timpul liber in loc sa te dai cu motorul. Chiar nu vreau sa ma leg de nimeni, dar daca vreti sa ajutati pe cineva atunci faceti asa cum v-ar place si voua. Respect.
  5. I-auzi, unul care se crede Rossi pe R1. Cu care dintre voi s-a luat asta la liniutze ca nu v-a mers motorul? Miarul de 2008 e istorie peste 250 km/h . Super omul.
  6. Este o motociclete extraordinara, ciclistica foarte buna, manevrabila, usoara, mica, livreaza puterea liniar, si la turatii mici are forta si cuplu mare. Cum au scris si altii parca ia curbele singur, amortizorul de ghidon electronic, se modifica in functie de viteza, e o placere s-o folosesti, ambreajul cu alunecare te ajuta la retrocedarea treptelor de viteza si blocarea rotii spate. Suspensiile sunt excelente, trebuie reglate un pic mai soft pe drumurile noastre, la inceput mergeam pe hard si cam saream pe denivelari, mi-a fost frica sa reglez prea soft sa nu se dezechilibreze in curbe, dar am fost placut surprins sa vad, ca si cu reglari soft sta excelent de bine pe denivelarile din curbe, suspensiile se intaresc progresiv la solicitare. De consumul de combustibil nu scriu deoarece e vorba de miar. Consumul de ulei undeva la 1 litru intre schimburi (fac schimbul la 4-5 mii de km), depinde mult de tipul de ulei, cu ulei de curse (Motul 300V) consuma mai mult (300V-ul nu e recomandat pentru acest motor de fabricant, nu are specificatia JASO MA, asa ca nu mai pun in ea). Eu folosesc Motul 7100 sau Motorex TopSpeed 10w40. Ce nu imi place? Lipsa indicatorului de treapta, carena se desface destul de dificil, nu recomand sa incerce cineva fara sa se documenteze. Toba de esapament in partea inferioara se decoloreaza dupa un timp (l-am si spalat din prostie cu ceva detergent neadecvat), faza scurta care bate la max 30 m in fata. Am avut un pic de retinere cand am vazut ca ambrajul este pe cablu, dar functioneaza impecabil, si daca il reglezi pentru folosinta cu doua degete. In rest mie imi place foarte mult, am cu ea deja 12000 km, la ora actuala daca ar trebui sa iau alta motocicleta tot pe asta as lua (nu am condus inca BMW-ul nou de 1000RR), consumul de ulei nu mi se pare deranjant de mult; sunt si alte miare care consuma la fel. Daca mai ai ceva de intrebat scrie si bafta la achizitionat.
  7. Prietene, aici vorbim de motociclisti. Ceeea ce descrii tu, "raceru" care merge cu motorul la chef sa arate ce are, bea bere, ia pasagera si mai si trage de acceleratie, ala nu e racer, nici forjator, nici macar mototciclist. Ala e un idiot. Tu initial ai scris de cei care "vaneaza viraje". Fii consecvent, scenariul pe care l-ai scris cu idiotul nu are de a face cu primul tau post. Iar pe cei care o patesc din cauza vitezei ii dam ca exemple, sa stii. Vezi la incepatorii care vor ss.
  8. Chiar daca o sa sara acum toti incepatorii cu ss-uri pe mine, parerea mea este si va ramane ca, nu pe un miar de 180 de cai trebuie sa inveti sa conduci motocicleta. Pe un miar totul se intampla foarte repede, pana cand nu ai reflexele formate, nu ai ce cauta pe ea, fiindca iti pui inutil viata in pericol, si oricum nu o poti inca folosi.
  9. Miarul dupa 21 de ani si cel putin 30000 km !!! Sorry !
  10. Daca considerati ca, e asa de usor treaba asta cu categorisirea motociclisitlor, pe cine plangem de mila si pe cine nu, va mai pun o intrebare ca sa fie mai interesant. De unde sa stiu despre un copil de 20 de ani care merge ca inconstientul acum cu motorul fiindca se crede rossi, ca la 30 de ani nu o sa devina un om matur cu responsabilitati, cu familie, fara motocicleta? Daca il calc acum cu masina fiindca a mers prea tare poate nu mai ajunge la varsta aia. Daca va uitati o sa vedeti ca majoritatea victimelor accidentelor motociclistii au intre 16 si 24 ani (vezi HURT report). Am doi baieti mari care azi-maine vor avea carnet de conducere. Cum ati proceda cu ei? Ati interzice sa urce pe motocicleta sau i-ati invata sa conduca cat mai bine (bineanteles nu pe miar)? Va inchipuiti ca la varsta asta nu o sa fie tentati sa traga de gaz? Sau sa urce pe motocicleta altuia daca eu nu ii dau voie? Deja microbul motorului oricum este inoculat in ei, cum se intampla la orice baiat. Am aflat ca, pe fiul meu cel mare, un prieten il mai aduce acasa cu scuterul, va inchipuiti cum m-am simtit? Scuzati daca am fost un pic agresiv, nu vreau sa ofensez pe nimeni.
  11. De ce sa nu ii plangem de mila, fiindca a mers cu viteza? Nu a fost copilul si prietenul cuiva? Credeti ca, daca a murit de viteza familia lui nu sufera? Faptul ca acesta a fost pasiunea lui inseamna ca trebuie sa moara? Daca a depasit viteza inseamna ca altii au voie sa-l calce cu masina? Asa ati dori sa se procedeze si cu voi? Vreti sa ne bucuram ca a mai murit unul care mergea cu viteza sau ce?
  12. Ce rost avea asa un topic? Va plictisiti? Vremea permite inca sa fim pe roti, nu langa calculator. Tot respectul omule, tot nu inteleg ce vroiai cu subiectul asta? Sa dai de inteles ca daca cineva merge tare, tie nu iti pare rau de el daca moare? Poate omului ii placea sa se dea tare, a murit fericit. Altii poate vor sa moara la 90 de ani intre perne mancati de zeci de boli. Te-ai gandit ca poate familia omului citeste acest topic? Ce parere crezi ca ar avea despre tine? Nu vreau sa dau lectii la nimeni, nu sunt cel indreptatit sa faca, dar te-ai gandit ca poate sunt oameni la care le place adrenalina data de viteza. Toti suntem constienti ca atunci cand tragem de gaz mai tare ne expunem la anumite riscuri, poate sunt unii care chiar aceasta senzatie cauta. Da, sunt de acord ca daca vrei sa te duci tare s-o faci acolo, unde nu expui si pe altii la pericol. Unii sunt chiar nororcosi avand drumuri bune, cu curbe largi si perioade cu circulatie redusa (cum suntem noi la mures ). Dar cu toate discutiile de pe forum nu o sa schimbam nimic, sigur nici unul nu se va duce mai incet din cauza ca tie nu iti pare rau ca moare. Ai vrut sa-ti impartasesti ce simti tu legat de acest subiect. Da, in acest caz te intelegem, e ok, asta-i unul dintre rolurile forumului ca sa ne putem exprima parerile si trairile noastre, dar nu incerca sa judeci pe nimeni daca nu-l intelegi, pana nu iti dai seama ce face si de ce. Nici eu nu-i inteleg pe cei care sunt fumatori (dai bani sa-ti strici sanatatea), dar nu ii judec, daca pot ii ajut, iar daca nu doresc ajutorul meu, ii las in pace, desi cateodata ne expun si pe noi la toxinele lor. Deoarece traim intr-o societate trebuie sa acceptam ca nu suntem toti la fel. Mai bine ne-am ajuta reciproc. Cati dintre voi, care va dati tare, ati luat un incepator si l-ati invatat cum sa ia mai corect curbele, cum sa evite anumite pericole, etc., ca sa nu ajunga sa moara din cauza placerii lui? Sigur sunt si din astia (vezi Otto din mures,respect prietene), dar cred ca majoritatea deschide mai tare gazul ca sa-i arate ca este mai bun. Ok, intelegem chiar si pe acestia, doar trebuie sa-si arate barbatia, nu? Respect omule!
  13. yangzi

    Ture Moto

    Doar nu vreti sa bagati SBK-urile pe drumuri de munte cu zapada !?
  14. Pana iti rezolvi cheia daca vrei poti dezactiva HISS, verifica cartea de utilizare a motocicletei, la mine trebuie sa tin apasat butonul B si sa pun contactul mentinand butonul, pana incepe sa lumineze ledul HISS. Nu recomand asa ceva, fiindca il expui la furt. Unii spun ca, HISS ramane activ, numai ledul nu va mai palpai, in cartea mea descrierea este in franceza si germana asa ca nu prea inteleg foarte bine.
×
×
  • Creează nouă...