Sari la conținut

Fury

Membru
  • Număr conținut

    420
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    brrappppp

Informații profil

  • Interests
    Nave spatiale.

Vizitatori Recenți Profil

1.686 citiri profil

Fury's Achievements

  1. Clar Shadow. Pana si comparata cu Dragstar-ul de 650 e mai "puternica" (well, not really, au aceeasi putere dar shadow-ul e mai usor) Piese ieftine si abundente, usor de umblat la ea, practic indestructibila. Dar, cauta varianta pe un singur carburator si 5 viteze, o sa iti usureze viata.
  2. din ce vazut de pe stormtrooper: Raising Links 134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm 133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm 132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm 131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm 130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm Lowering Links 145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm 146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm 147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm 148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm As zice ca cele de 128 sunt mai mult de 3 cm. Cred ca sunt cele mai scurte pe care le suporta mobra fara a elimina avantajul cricului central. Cu ele puse daca nu sta pe plat roata nu mai are mult si atinge solul.
  3. Salutare, trebuie sa scap de nise chestii asa ca.. DONEZ: 1x aripa de stroama 650 k4 cu defectele de rigoare (in poze), cine vrea si poate, sa o repare. 1x cadru de codita de la aceeasi stroama, putin indoit, se poate indrepa. Daca nu scap de ele soon le arunc Vand: Set de inaltatoare pentru bascula de 128mm, nu stiu ce cal a avut motorul inainte dar eu nu ajung nici pe varfuri cu ele puse. 100 lei Set cauciucuri Metzeler Tourance 110/80/19 si 150/70/17 DOT 2415 fata si 1915 spate. 200 lei setul. As prefera Bucuresti sa nu ma mai complic cu trimisul prin curier,
  4. Personal vad o problema si anume printr-un astfel de program se va saraci si mai mult piata (si asa foarte mica in RO) a pieselor/motocicletelor SH care pentru unii este foare importanta... cei cu motociclete mai vechi vor intampina si mai multe probleme in a mai gasi piese de schimb..
  5. Da, NU astrologie, habar nu am ce iti zice Marte in retrograd, cati bani o sa iei azi sau ce face casa 7 in balaur... Ma intreb daca avem colegi pasionati de cer, de stele, de planete si galaxii, de iesiri noaptea cu telescopul, de fotografiat universul. Eu recunosc, sunt bagat in hobbyul asta de vreo 3 ani, nu am experienta altora dar am reusit sa adun niste cunostinte si scule interesante, asa ca hai sa ne adunam si sa impartasim atat din pasiunea motoarelor cat si din cea cu stele! Ah si niste poze de sambata noapte, Comana
  6. Nu chiar moto vlog dar e amuzant, MotoCamRo pe youtube =)
  7. E hai ca nu e chiar asa "romaneala". Trucul cu spray-ul de frane e cea mai simpla metoda sa iti dai seama daca trage aer fals inainte sa demontezi ceva. Bine, la tine era evident si bine ca ai gasit problema. Ca si pont bonus, vezi ca astia mici cu ochii stransi de la honda au omis la mai multe modele mai vechiute filtrul de benzina, avand o sita de plastic care nu prea face cine stie ce. Eu am avut din cauza asta probleme pana sa ii pun un filtru ordinar. Daca tot ai carburatoarele demontate na... upgrade
  8. releul e in partea dreapta, unde ai si + la baterie, e cilindric, ai o siguranta de 40 A separata de blocul de sigurante electromotorul poti sa il conectezi la baterie direct sa vezi daca se invarte. te-as ajuta mai mult dar sunt la birou deh
  9. incearca de la cea mai simpla operatiune in sus: -vezi sa nu ai bornele de la baterie oxidate, da-le cu putin smirghel si pe conector si pe baterie si dupa cu putina vaselina. -ai lumini/semnale/claxon ? daca da verifica blocul de comenzi, desfa, curata. -masoara releul de pornire, -verifica electromotorul -verifica insalatia electrica +ofera mai multe detalii
  10. I guess, prefer sa sacrific "stilul" si sa imi pastrez mandibula in caz ca dau cu procesorul de bordura..
  11. Ambele casti sunt bune dar cel mai bine le probezi sa vezi cum iti stau pe cap De ce nu ar fi potrivite ?
  12. originale ? de pe https://www.motorcyclespareparts.eu dar rip portofel.. sauuu iei 4 semnale aftermarket si iti raman bani si de pufuleti
  13. corect, precizeaza mai multe vascozitati pentru medii si temperaturi diferite, dar acele recomandari sunt in functie de zona geografica/climat. Pentru tara noastra e cam gros mai ales daca vrei sa mergi cu ea si primavara/toamna. Uleiul gros este folosit din cate stiu eu in special in motocicletele de performata pentru a pastra o lubrifiere buna atunci cand motocicleta este supusa unor conditii extreme (circuit, off-road etc) si in motoare de capacitati mari. Ce vreau eu sa iti zic e ca nu e o problema mare ca ai pus 20w50, nu o sa crape dar te sfatuiesc sa o pornesti cand temperatura e mai ridicata...
×
×
  • Creează nouă...