Jump to content

hardKnot

Super Membru
  • Content Count

    1,654
  • Joined

  • Last visited

About hardKnot

  • Rank
    Freedom Seeker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucureshit / Rm. Valcea
  • Carnet moto din
    cosu' cu acte
  • Motocicleta
    SV650S K3
  • Numar Moto
    xx-xx-CRC
  • Club
    party-uri

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    dupa 2 machete de 1:18 am trecut la ceva mai mare.. o macheta de 1:11
  • Interests
    moto, placa, foto, techno

Recent Profile Visitors

3,089 profile views
  1. @vik55 Apropo de ambreiaj.. cu o seara inainte in spatele blocului Azi la 8 fara un sfert reglam melcul <plin de nervi> ..ca nu mai voia pe liber. Pana la urma ne-am reimprietenit si am galopat impreuna prin ploaia de pe Cheie La intoarcere am avut noroc sa ne si uscam din mers... una peste alta, bun burgerul din BV
  2. Ne-a plouat putin.. halim in BV si bagam retur pe Sinaia c'est la vie, next time
  3. Deci si prin urmare, pentru doritori, ne vedem la 07:00 la Petrom Miorita
  4. Nu e exclus.. amu nu'i bai, ne'om descurca noi Suna bine ce zici tu acolo.. te si plimbi, sau doar pana la paine?
  5. Salutare, Plecare sambata la 07:30(la 7 cafea) de la Petrom fantana Miorita. Traseul are putin peste 500km de facut intr-o zi, mers vioi, spre tare pe unde se poate. Tura nu e chiar buna de incepatori avand in vedere volumul de curbe/km. Vom prinde si ceva aglomeratie pe ici pe colo, dar avem mobre.. ne adaptam. Traseu: Bucuresti - DN1 Ploiesti - Cheia - Brasov - Cartisoara(mancam pastrav la Albota) - Bâlea - Curtea de Arges - Pitesti - Bucuresti Benzinim inainte de Cheia, apoi inainte de Cartisoara, mancam la Albota, benzinim din nou la C
  6. omul mai avea un topic cu R1 care nu franeaza... cam rar intalnit dupa aerisire+lichid Eu zic ca ori nu s-au aerisit corect, ori etrierii super jegosi/garnituri duse, ori trebuie kit de rebuild la pompa de frana. As fi inceput cu aerisit in service, curatare de etrieri si inspectat garnituri, dupa care m-as fi mutat pe MC daca nu se rezolva problema
  7. da, si eu am patit-o cu mansoanele.. am dat vreo 20eur pe ProGrip(foarte faine si soft) care m-au tinut fix un sezon. Pana la urma am luat OEM de gixxer SH pe care le am de vreo 5 ani
  8. bun asa.. cu mansoanele alea incalzite inseamna ca in 2-3 sexoane treci pe touring (evolutie normala daca te dai multi ani) Eu unul am avut experiente bunicele cu piata SH/dezmembrari si gasesti cam orice, daca nu pe olx, ebay. Durerea "in cot" e buna.. cu restul sanatate!
  9. Salutare, sunt SV650-ist, dar suntem tot pe-acolo A facut cineva jocul la supape? -- sfaturi/ponturi? ma descurc oare fara "blocator" de intinzator pt lantul de distributie? am inteles ca e cam greu de dat afara. Din ce am citit in rest prin manual.. se face (daca nu esti sperios) am cam 90.000 km, iar partea nasoala o sa fie cu asteptatul dupa pastile.. dar as putea sa desfac doar partial, de masurat, si sa montez la loc pana imi ajung..
  10. @Lucian_M buna idee... hai ca postez si la V-stromaniaci, ca sunteti mai activi pe forum
  11. A facut cineva jocul la supape la SV? ma descurc oare fara "blocator" de intinzator pt lantul de distributie? am inteles ca e cam greu de dat afara. Din ce am citit in rest prin manual.. se face (daca nu esti sperios) am cam 90.000 km, iar partea nasoala o sa fie cu asteptatul dupa pastile.. dar as putea sa desfac doar partial, de masurat, si sa montez la loc pana imi ajung.. @ridersowg -- incearca si pe olx, am mai vazut SV-uri la dezmembrat
  12. vremuri bune.. motorete multe, fara carantina..
  13. Salutare si s-o stapanesti sanatos. Sa fiu in locul tau as merge pe Power Pure(fata) si 2CT(spate). Am avut si PP3 si desi lumea le lauda, mi-a parut prea tare pe mijloc, blocam fata la greu pe franare Metz as pune la fel, dar mai sport de M3. De ex M7RR fata, M5 spate. Fata se toceste mai greu intotdeauna, iar pe spate e bine sa ai unul cat de cat mai durabil.. cu atat mai mult pe miare, care trec 'cu tupeu' prin consumabile
×
×
  • Create New...