Sari la conținut

Caron

Membru
  • Număr conținut

    277
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha FZ6S S2

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX600F

Caron's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. http://www.solomotoparts.com/Givi-440D-Clear-Windscreen-for-FZ6-07-09/
  2. E simplu, daca ai ajuns jos din orice fel de incident in trafic (fie ca esti pieton, biciclist, motorist.. ist) si nu exista o reactie civilizata de la toate partile implicate, suni imediat la 112 si spui ca s-a produs un accident auto in care ai fost lovit. E suficient, vine politia si salvarea.
  3. Eu am asta: http://motocard.com/en/windscreen/windscreens-givi-440d.aspx, asa am luat motoreta. E oribil (imo), dar cu vantul ajuta semificativ chiar si la peste 1.80 ai mei.
  4. Spui ca furtunul de alimentare e gol dupa ce moto sta o perioada mai lunga... Sunt cateva probleme cu asta. De unde stii, e furtunul transparent? Ala n-are cum sa fie gol decat daca vacumuul e stricat si iti curge benzina pe undeva, adica vezi balta (ma rog se evapora) sub moto, dar te prinzi daca iti "galgaie" benzina din rezervor cat motoreta sta. Daca ai avut probleme cu chokeu' posibil ca bujiile sa trebuiasca schimbate, poate nu mai sunt capabile de aprindere si se ineaca imediat. Posibil sa fie busit ceva la buson (doar o opinie si habar n-am cum se diagnosticheaza) : Filtrul de benzina e in-line, adica il vezi cand ridici rezervorul, la gsxf600 >98, asa era la a mea, asa e si in manualul Haynes : Daca vrei sa mesteresti singur, o sursa buna de info pt modelul asta e: www.katriders.com Cel mai bine, mergi la cineva care se pricepe la carburatoare moto.
  5. Alimentarea e cu vacuum, nu are trebui sa curga benzina pe nicaieri din rezervor, doar daca muti pe PRI. Verifica filtrul de benzina, shimba-l cu unul potrivit sau scoate-l cat testezi daca face la fel. Verifica choke-ul cum se comporta, poate e dereglat sau ramane tras cand nu ar trebui sa fie (cablul ne-uns, ruginit etc). Pe partea stanga prin una din gaurile de aerisire poti vedea ansamblul de choke si sa il inchizi cu mana.
  6. http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1663-bd43s-07-headlight-mod-part-1-a.html http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1666-bd43s-07-headlight-mod-part-2-a.html
  7. Poate oferta asta mi-a scapat, am vazut nou undeva peste 7000 (fara TVA) in magazin, deja redus. Nu se mai fabrica din 2010 fiind inlocuit de FZ8.
  8. Ciudat sa spuneti ca se vand greu. In primavara am umblat de nebun dupa un S2, erau doar vreo 3-4 la vanzare si toate cu scoruri de 4000+, cineva cerea chiar 5000 pe un S2 din 2007. Eu nu as incerca sa vand la sf de sezon, e mai avantajos la primavara.
  9. E o rotita in partea stanga, poti sa o reglezi cu mana usor. Relantiul e undeva pe la 1200 rpm, in niciun caz sub 1000rpm Goagle dupa Haynes manual GSX600F, il gasesti si ai acolo toate setarile plus multe alte indicatii.
  10. La dovada transportului, daca are CIM e mai simplu, dc nu, mai sunt "destepti" care cer copii dupa talonul masinii si/sau remorcii cu care a fost adusa in tara, si posibil o declaratie pe proprie raspundere cum ca a intrat in tara fara placute (radiata din Italia). Dc poti, mergi cu vanzatorul la RAR, plateste tu autentificare+itp pe numele tau, si daca iese ok, atunci achiti vanzatorului motorul.
  11. Castrol e unul dintre cele mai contrfacute uleiuri, ai grija de unde-l iei. Eu am folosit la gsxf doar Motul 7100 10w40 si a mers impecabil. Motul 5100 e semi-sintetic, iar gsxf-ul avand racirea pe ulei il va incinge mai tare dacat un motor racit pe apa de aceea un ulei full-sintetic va face diferenta.
  12. Unul este supraplinul de la rezervor cum spune colegul mai sus, iar al doilea vine din filtru de aer pt ca acolo se evacueaza uleiul scurs in motor (adica unde n-ar trebui sa fie). Asta al doilea de obicei are dop (nu m-am uitat la FZ dc are, dar la GSXF are) astfel poti verifica daca motorul "scapa/papa" ulei. E normal sa aiba "urme" nesembificative de ulei, dc ajunge mult ulei acolo nu-i de bine. Cine poate aduce completari... va rog
  13. E H7. Nu se dau carenele jos, sunt niște capace din cauciuc care se dau jos cu mana.
  14. Nu vreau discutii interminabile pe ce am zis. Citeste tot si apoi raspunde. Nu exista "fiscal si fisa" exista Certificat de atestare fiscala pentru persoane (fizice sau juridice) ... Asa e, certificatul fiscal nu are treaba cu vanzarea, poti vinde un autovehicul si fara, vanzarea-cumpararea este perfect legala si valabila. Evident cumparatorul nu va putea inmatricula autovehicolul fara certificatul fiscal, dar asta nu anuleaza tranzactia. Talon, CI si autovehicolul, fac obiectul contractului de vanzare-cumparare, certificatul asta nu. Sintagma folosita de obicei in contractele standard, si care poate fi considerata referire la asta, e "liber de orice sarcini" si este vaga. Repet: -talon; -carte de identitate; -certificat fiscal; -contract vanzare-cumparare sau factura; -vehicolul; -toate accesoriile care sunt incluse in pret;
  15. Certificatul fiscal atesta ca vanzatorul nu are datorii la stat, n-are legatura cu vanzarea propriu-zis. Scopul lui este ca, atunci cand cumparaturul inregistreaza fiscal autovehicolul, sa ateste faptul ca pentru respectivul autovehicul impozitul a fost platit de vechiul proprietar. Adica vanzatorul poate lua oricate, oricand, din ce tin minte, costa 2 lei timbru fiscal. Pe scurt un cumparator al unei motorete deja inmatriculate in RO poate da banii cand are in mana: -talon; -carte de identitate; -certificat fiscal; -contract vanzare-cumparare sau factura; -vehicolul (cu tot cu chei ); -toate accesoriile care sunt incluse in pret; Pentru puristi, poti cere sa dai banii in momentul in care autentificarea la RAR e facuta cu succes, daca accepta si vanzatorul. (aviz modificari care pot fi respinse de RAR). Asta poate fi mai importanta la prima inmatriculare a motoarelor importate. Pentru import mai sunt niste chestii, daca sunt interesati dati un semn, mi-e lene sa scriu....
×
×
  • Creează nouă...